Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2009 14:20 - Моята песен на месец Април 2009
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1193 Коментари: 2 Гласове:
0



Този месец си припомних едни видео клипове, които правих през 2007-ма година. Посветени са на един от любимите ми сериали - Prison Break! Едно от клипчетата разказва романтичната история между Майкъл Скоуфийлд и доктор Сара Танкреди. Експериментирах и на кадрите от американския сериал сложих мелодията на българска песен. Мисля, че се получи много приятно съчетание! Всички, които са романтици по природа, като мен, харесват или са чували за Бягство от затвора да се чувстват поздравени от мен със следващите думи и видео кадри!-:)
~  ~

~ Ако те има ~

 

 

Ако те има

 

теб на този свят,

ще има птици в пустото небе.

Ако те има

теб на този свят,

ще има лодка в тъмното море.

Ако те има

теб на този свят,

ще има огън и в студени дни.

Ако те има теб. . .

 

Ако те няма теб на този свят,

сърцето ми ще бъде хляб за птиците.

Ако те няма

теб на този свят,

очите ми ще бъдат мъртви за любов.

Ако те няма

теб на този свят,

от своята душа ще те създам завинаги.

Ако те няма, теб. . .

 

Този свят е нежен за двама,

този свят е тесен за сам.

Верността е солта на живота,

подлостта е черния срам.

 

~ ~



note : Използваните видео кадри са собственост на TCFox!
Видеото е изработено с некомерсиална цел!

 

 

 


Тагове:   април,   Моята,   месец,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allbi - Поздрав :)
23.04.2009 01:23
Одеве на работата надникних само..
но сега се насладих на клипчето на спокойствие...
и аз обичам да слагам в блога такива клипчета
не концертни изпълнения...
Поздрав!!!
Браво :)
цитирай
2. cinderellathespy - Re : allbi
23.04.2009 11:21
Албенка, радвам се че ти е харесало!-:)
Има и други, постепенно ще ги кача в блога!....
Снощи си написах молитвата и вече е постната в твоя блог....зъбната криза ме забави!-:)
Много усмивки днес!-:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1729640
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18461
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930