Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2009 12:27 - Коса
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4251 Коментари: 17 Гласове:
1



Днес напук на лошото време реших да си създам малко настроение с един пост посветен на любимия ми филм, филм който беше харесван и от повечето членове на компанията ни през ученическите години! Поздравявам себе си и всички тях - Тошо, Ирка, Дидо, Боян, Косьо, а и всички които обичат и се чувстват развълнувани от  HAIR....-:)


~ Aquarius ~

When the moon is in the seventh house
and jupiter aligns with mars
The peace will guide the planets and love will steer the stars
this is the dawning of the age of aquarius
the age of aquarius

aquarius
aquarius

harmony and understanding
sympathy and trust abounding
no more falsehoods or derisions
golden living dreams of visions
mystic crystals revelations
and the minds true liberation

aquarius
aquarius

when the moon is in the seventh house
and jupiter aligns with mars
then peace will guide the planets
and love will steer the stars

this is the dawning of the age of aquarius
the age of aquarius

aquarius
aquarius

 

~ Hair ~

Intro

She asks me why, I"m just a hairy guy.
I"m hairy noon and night, hair that"s a fright.
I"m hairy high and low, don"t ask me why, don"t know.
It"s not for lack of bread, like the Greadful Death.
Darlin"

Give me a head with hair, long beautiful hair.
Shining, gleaming, streaming, flaxen, waxen.
Give me down to there hair, shoulder lenght or longer
Here baby, there, momma, ev"rywhere, daddy, daddy.

hair, hair, hair, hair, hair
Hair, hair, hair.Flow it, show it,long as God can grow it, my hair.

Let it fly in the breeze and get caught in the trees,give a home to the fleas in my hair.
A home for fleas (yeah) a hive for bees (yeah),
a nest for birds, there ain"t no words for the beauty, the splendor, the wonder of my:

Hair, hair, hair, hair, hair
Hair, hair, hair
Flow it, show it,long as God can grow it, my hair

I want long, straigth, curly, fuzzy, snaggy, shaggy, ratty, matty,
oily, greasy, fleecy, shining, gleaming, streaming, flaxen, waxen,
knotted, polka dotted, twisted, beaded, braided,
powered, flowered and confettied, bangled, tangled, spangled and spahettied.

Hair, hair, hair, hair, hair
Hair, hair, hair.Flow it, show it,
long as God can grow it, my hair

They"ll be ga-ga at the go-go when they see me in my toga,
my toga meade of blond, brilliantined, biblical hair.
My hair like Jesus wore it, Halleluja I adore it, Halleluja Mary loved her son,why don"t my mother love me?

Hair, hair, hair, hair, hair
Hair, hair, hair
Folw it, show it
long as God can grow it, my hair

Hair, hair, hair, hair, hair
Hair, hair, hair
Folw it, show it
long as God can grow it, my hair

HAIR ~

 

~ Hare Krishna ~

Hare Krishna Hare Krishna
Krishna Krishna Hare Hare
Hare Rama Hare Rame
Rama Rama Hare Hare

Love love
Love love
Drop out
Drop out
Be in
Be in

Take trips get high
Laugh joke and good bye
Beat drum and old tin pot
I"m high on you know what
Marijuana marijuana
Juana juana mari mari
High high high high
Way way up here
Ionosphere

Beads, flowers, freedom, happiness
Beads, flowers, freedom, happiness

 

~ I Got Life ~

I got life, mother
I got laughs, sister
I got freedom, brother
I got good times, man

I got crazy ways, daughter
I got million-dollar charm, cousin
I got headaches and toothaches
And bad times too
Like you

I got my hair
I got my head
I got my brains
I got my ears
I got my eyes
I got my nose
I got my mouth
I got my teeth
I got my tongue
I got my chin
I got my neck
I got my tits
I got my heart
I got my soul
I got my back
I got my ass
I got my arms
I got my hands
I got my fingers
Got my legs
I got my feet
I got my toes
I got my liver
Got my blood

I got my guts (I got my guts)
I got my muscles (muscles)
I got life (life)
Life (life)
Life (life)
LIFE!

 

 

~ Let The Sunshine In ~

We Starve-look at one another short of breath
Walking proudly in our winter coats
Wearing smells from laboartories

Facing a dying nation of moving papaer fantasy
Listening for the new told lies
With supreme visions of lonly tunes

Sining our space songs on a spider web sitarLife is around you and in you
Answer from Timothy Leary deary

Let the sunshine
Let the sunshine in
The sunshine in

Let the sunshineLet the sunshine in
The sunshine in

Let the sunshine
Let the sunshine in

The sunshine in

 

Това според мен са петте момента, които накратко могат да опишат целия филм и поне за броени мигове да те потопят в атмосферата му! ~

Сърдечни благодарности на Албенка за помощта и обясненията как да кача флаш обектите!-:)

~ Let The Sunshine In ~




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ka4ak - поздравления!
14.04.2009 12:30
настръхнах...
цитирай
2. allbi - Ие,
14.04.2009 12:32
Поздрав !!!
И БРАВО ;)
Благодаря :))
чудесен постин ...
цитирай
3. totoni - Благодаря! Поздрави
14.04.2009 12:38
Благодаря!
Поздрави
цитирай
4. cinderellathespy - Re : ka4ak
14.04.2009 12:40
Гледала съм го милиони пъти и всеки път във финалните кадри настръхвам и заплаквам! Това филмче ще си остане най-пълноценно описващото свободолюбивата ми природа! ~
цитирай
5. cinderellathespy - Re: allbi
14.04.2009 12:42
Прочетох в един коментар в блога ти, че напоследък се усмихваш рядко! Албенка, надявам се този пост да те усмихне и да те стопли, още повече че го измайсторих благодарание на твоите вещи съвети!
Усмивки ти пожелавам днес напук на лошото време!-:)
цитирай
6. cinderellathespy - Re : dandeliondust
14.04.2009 12:44
Изгледаш ли филма веднъж, после неминуемо в годините ще се връщаш отново и отново към него! Приятно гледане и потапяне във вълшебната атмосфера на 60-те пресъздадена от Милош Форман ти пожелавам!-:)
цитирай
7. cinderellathespy - Re : totoni
14.04.2009 12:46
Явно и ти си от почитателите на този филм! Радвам се, че съм ти създала позитивна емоция! -:) ~
цитирай
8. ka4ak - @5 oт една кръвна група сме
14.04.2009 15:05
!!!!!!!!!!!
цитирай
9. cinderellathespy - Re : ka4ak
14.04.2009 16:31
Май-май.... си прав за кръвните групи...-:)
цитирай
10. gothic - Браво!!!
14.04.2009 17:05
Браво!!!
цитирай
11. cinderellathespy - Re : gothic
14.04.2009 22:27
Благодаря!-:)
цитирай
12. loli - Поздрави..
14.04.2009 23:14
Поздрави, за хубавия постинг!
цитирай
13. cinderellathespy - Re : loli
15.04.2009 14:03
Радвам се, че ти е харесал и ти е създал позитивна емоция! "Коса" е друг свят, в който можеш да намериш много опора в ежедневието!-:) ~
цитирай
14. iliada - Признавам!
16.04.2009 02:45
Този филм е оставил дълбока следа в съзнанието ми и досега!:)
Благодаря ти за хубавия постинг!:)
цитирай
15. cinderellathespy - Re : iliada
16.04.2009 12:12
Радвам се, че ти е харесал, Илиянка!-:)
Честит да ни е празника днес! Много успехи!...и....
~ Let The Sunshine In ~
цитирай
16. boristodorov56 - Отличен пост.
16.04.2009 13:44
Три пъти го разглеждах и слушах песента в началото.
Спомените от филма са неизличими.

Да си призная - скоро гледах филма отново -
противно на сърцето си - явно съм застарял и станал
консервативен - видя ми се много левичарски.

Хората променят оценката за някои събития и филми, но тръпката от първото впечатление не може да се промени.

цитирай
17. cinderellathespy - Re : boristodorov56
17.04.2009 18:16
Коса според мен е филм без възраст, филм който може да докосне всяко поколение - темите, които застъпва са общочовешки и непроменливи - приятелство, любов, война, мир, борба за място под слънцето, свобода. Прав си за оценъчния характер, който несъмнено с възрастта се променя, важно е че хубавото чувство се запазва! Добре дошъл си в блога ми и ти благодаря за коментара!-:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1720010
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031