Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2009 18:55 - ~ Моята песен на месец Март 2009 ~
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1651 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 28.04.2012 01:07


Много харесвам Nickelback!
Клипчето на Far away го гледах отдавна, но този месец често се връщам към него....
Текста на песничката много ми харесва - историите за всепоглъщаща любов винаги ме трогват и вълнуват.....
Песничката ми звучи малко носталгично, но същевременно и безкрайно нежно....
Месец март определено ме настрои романтично...., а избрания от мен ден все още не е настъпил....Моля се утрото в него да ме посрещне с усмихнато слънце и хубаво време, но ще видим....
А сега ....думите, с които Nickelback печелят фенове....

Far Away lyrics

This time, This place
Misused, Mistakes
Too long, Too late
Who was I to make you wait
Just one chance
Just one breath
Just in case there"s just one left
"Cause you know,
you know, you know

[CHORUS]
That I love you
I have loved you all along
And I miss you
Been far away for far too long
I keep dreaming you"ll be with me
and you"ll never go
Stop breathing if
I don"t see you anymore

On my knees, I"ll ask
Last chance for one last dance
"Cause with you, I"d withstand
All of hell to hold your hand
I"d give it all
I"d give for us
Give anything but I won"t give up
"Cause you know,
you know, you know

[CHORUS]

So far away
Been far away for far too long
So far away
Been far away for far too long
But you know, you know, you know

I wanted
I wanted you to stay
"Cause I needed
I need to hear you say
That I love you
I have loved you all along
And I forgive you
For being away for far too long
So keep breathing
"Cause I"m not leaving you anymore
Believe it
Hold on to me and, never let me go
Keep breathing
"Cause I"m not leaving you anymore
Believe it
Hold on to me and, never let me go
Keep breathing
Hold on to me and, never let me go
Keep breathing
Hold on to me and, never let me go
~ ~

Ето го и превода :

Това време, това място.

Твърде дълго,твърде късно,
Кой бях аз да те карам да чакаш?
само един шанс,
само един дъх,
за всеки случай, ако е останал само един,
защото ти знаеш, ти знаеш, ти знаеш,

че те обичам,
винаги съм те обичал,
липсваш ми.
Бях толкова далеч за толкова много време.
Аз продължавам да мечтая ти да си до мен
и, че никога няма да си тръгнеш.
Спри да дишаш, ако
не те видя повече

На колене, ще те помоля,
за последен шанс за един последен танц,
защото със теб бих се противопоставил
на целия ад за да подържа твоята ръка.
Бих дал всичко за нас,
бих дал за нас,
Ще дам каквото и да е, но няма да се предам
защото ти знаеш, ти знаеш, ти знаеш,

че те обичам,
винаги съм те обичал,
и ми липсваш.
Бях твърде далеч за прекалено много време.

Аз продължавам да мечта да си до мен,
че никога няма да ме напуснеш.
Спри да дишаш, ако
не те видя повече.

Толкова далеч,
Толкова далеч,
твърде далеч за прекалено много време,
Толкова далеч,
Толкова далеч,
твърде далеч за прекалено много време.

Но ти знаеш, ти знаеш, ти знаеш.
Аз исках,
аз исках ти да останеш,
защото се нуждаех,
нуждаех се да те чуя да ми казваш,
обичам те,
винаги съм те обичал,
и ти прощавам,
че те нямаше толкова много време.
Затова продължавай да дишаш,
защото повече няма да те оставям.
Повярвай.
Дръж се за мен и никога не ме пускай,
продължавай да дишаш,
защото повече няма да те оставя
Повярвай.
Дръж се за мен и никога не ме пускай.

Продължавай да дишаш,
дръж се за мен, никога не ме пускай.
Продължавай да дишаш,
дръж се за мен, никога не ме пускай.

Превода от Кристиян Маринов на страниците на Откровения ~
 


Тагове:   Моята,   месец,   март,   песен,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - защо?
24.03.2009 08:52
"спри да дишаш ако не те видя повече" - откъде накъде?
цитирай
2. анонимен - Защото.....
24.03.2009 09:47
....вероятно двамата лирически герои са свързани до такава степен, че ако не са заедно по-добре е да спрат да дишат, вероятно има се впредвид да умрат?....Един вид, по-добре е тя/той/ да са умрели, отколкото да не са с този, който пее песента....По-долу вече фразата се променя - "Затова продължавай да дишаш,
защото повече няма да те оставям.".....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1729909
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18462
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930