Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2009 23:03 - ~ Бебетата, Наказателното право и Американския футбол....~
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 788 Коментари: 0 Гласове:
1



След като от втория месец заспивах над учебника по Наказателно право на професор Александър Стойнов.....
image
....и се събуждах сутрин с Наказателния кодекс под мишница....
image
...мама реши, че е време да ме запише в отбор от бебешката лига за кърмачета от 6 до 9 месеца по американски футбол! Виждате, че вече си имам екип, благодарение на кака Руми......
image
....поръчал съм да ми донесат и топчица за тренировките, но тя ще пристигне през океана в началото на април.....
image
....до тогава ще релаксирам и по този повод - използвам татко, като удобна възглавничка........ 
image
.....с мама тренираме раздаване на усмивки на бъдещата публика
(с хавайски полъх).....

image
.....а любимия ми батко го строявам да ме люлее и да ми пее - така събирам сили за бъдещите приключения, които ме очакват!
image
Радвам се, че си побъбрихме! Надявам се, че разбрахте в общи линии каква е връзката между бебетата, наказателното право и американския футбол в контекста на водолейското схващане от страна на мама за свободата на духа, нестандартното мислене и веселите страни на майчинството! До скоро!~ 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719659
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031