Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2013 11:30 - Повей ветре....
Автор: cinderellathespy Категория: Музика   
Прочетен: 12108 Коментари: 35 Гласове:
29

Последна промяна: 20.10.2013 14:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Тихо, тихо, само слушай....

image

м.Пчелина
 





***

 




image

        *** image

         ***
image

         ***
image

          ***
image
                                                                                                     13.10.2013г.

 

        Wind Love …

 

в мислите ми вятърът дойде

нежно и далечно ме целуна

съхрани душата ми – дете

и засвири на вълшебна струна….

във ръцете си ме полюля

просто миг на споделена Вечност

после тихо и безкрайно отлетя

във синьо-есенна безбрежност….

в утрото усещам, че във мен

скита се душата му ранена

ще ми прости ли някой ден 

че само с Него аз съм озарена….

 

@cinderellathespy

 


 



***



Гласувай:
29



1. mt46 - Привет, Ели!...
19.10.2013 12:55
Чудесна песен!... Ако бях вятър, можеше да ти повея... :)
Хубав ден!...
цитирай
2. monaliza121 - Привет!:)
19.10.2013 14:07
Не знам къде е тази местност Пчелина, но изглежда като кристално огледало:)
Малко информация??
цитирай
3. arrow11 - На път съм да дам фира от смях. . . М...
19.10.2013 14:52
На път съм да дам фира от смях... Малиии, ша вземи mt46 да са вживей във веенету и напрау ша почни да ти духа :)
цитирай
4. cinderellathespy - @ mt46
19.10.2013 15:25
mt46 написа:
Привет, Ели!...
Чудесна песен!... Ако бях вятър, можеше да ти повея... :)
Хубав ден!...


Благодаря, Марински!
За мен е работен!
Хубав следобед и на теб! :))

Ели
цитирай
5. cinderellathespy - @ monaliza121
19.10.2013 15:29
monaliza121 написа:
Привет!:)
Не знам къде е тази местност Пчелина, но изглежда като кристално огледало:)
Малко информация??


Тинка,
това е единия от двата язовира, които са в местността ни за отдих до Разград
"Пчелина". Ходихме там миналата неделя сутринта рано с двама мои приятели
от детството, с велосипедите! :))
Ето да видиш повече снимки :
http://www.somewhereinthewind.blogspot.com/2013/10/blog-post_14.html

Хубав следобед! И усмивки! :))
Аз малко поех въздух и продължавам да пиша....

Ели
цитирай
6. cinderellathespy - @ arrow11
19.10.2013 15:36
arrow11 написа:
На път съм да дам фира от смях... Малиии, ша вземи mt46 да са вживей във веенету и напрау ша почни да ти духа :)


Някой май го е "ухапал щъркела" днес, М? ;)
Айди усмихвай СА, че тъжнотиите в блог-а ти,
родиха тъжнотиите при мен.... (кУ ни си разбрал да ти обадя)
И нИ умиргай, многУ щъ замолА!!! :)))))

Ели
__________________________________
Виж кво си говорели слаботелесните :

Говорят си двама слаботелесни и единият вика:
- Абе, мъжки, ще ходиме ли утре по любов?
- Може. . . ако не духа вятър
..........................................
Жал ми е за тези бедни жаби

Разговор между двама пияни:
- Жал ми е за тези бедни жаби, препарирани в спирта!
- Какво пък ти, само три жаби!
- Именно три, а колко спирт на вятъра е отишъл. . .
..............................................
Руски офицер е на бал

Руски офицер е на бал. Танцува с красива и изискана дама. По едно време той се извинява и излиза навън. Като се връща, целия му панталон е намокрен между краката. Сконфузена, за да замаже положението, дамата пита:
- Извинете, дъжд ли вали навън?
- Не. Духа вятър.
...............................................................
Айдииии петте минути почивка свършиха!
Back to work! :))
цитирай
7. djani - Всяко поколение има свой прочит на миналото...
19.10.2013 15:39
Било това - история, литература, музика. Но първоизточника остава. Често кавъра се оказва по-сполучлив и от оригинала. Но в случая, Паша все още е ненадмината, както скока на Стефка Костадинова!
цитирай
8. makont - Минавам на пръсти,
19.10.2013 16:32
красота и песента.... пак да отидеш и да пишеш...
цитирай
9. paciencia - Здаравй, Ели!
19.10.2013 16:53
Послушах с удоволствие! Май нещо ти е носталгично! Надявам се, че обичаш вятъра.
За мен той е Свобода. Нищо не го спира. Ходи където си иска - волно, свободно, забързано или бавно. Мисля си, че ти имаш нещо от него. Поздрави!
Вася
цитирай
10. arrow11 - Не бе, в цикъл съм, затва съм толкус ...
19.10.2013 17:17
Не бе, в цикъл съм, затва съм толкус злобен. И прудължениету на прикаската съм ти дуписал и дупълнил дажи, №15 от предпуследния ми пост, айде смех да има :)
цитирай
11. sestra - Безумно хубава снимка,
19.10.2013 18:25
не мога да и се нагледам и любимата ми песен На Паша Христова. Невена пее силно, но не я достига малко по страст и дух.
https://www.youtube.com/watch?v=MYbZcRRawBs
Хубав ден, Ели!
цитирай
12. anin - :)
19.10.2013 19:08
Тия дни подухва доста, особено сутрин...
цитирай
13. karaiany - Да, съгласен съм със сестра. Паша ...
19.10.2013 20:34
Да, съгласен съм със сестра.
Паша има дълбочина и чувство, недостъпно за Невена.
Мир на праха и!
цитирай
14. cinderellathespy - @ djani
19.10.2013 22:14
djani написа:
Всяко поколение има свой прочит на миналото...
Било това - история, литература, музика. Но първоизточника остава. Често кавъра се оказва по-сполучлив и от оригинала. Но в случая, Паша все още е ненадмината, както скока на Стефка Костадинова!


Паша е една болка в бг естрадата според мен, Джани...
Голяма трагедия е била и си остава тази катастрофа!
Ужасно е, когато млади и талантливи хора загиват...
Обичам Стефка Костадинова. А също обичам и Световния и рекорд!:))
Спокойна нощ,

Ели
цитирай
15. cinderellathespy - @ makont
19.10.2013 22:19
makont написа:
Минавам на пръсти,
красота и песента.... пак да отидеш и да пишеш...


Чух те...
... нищо, че на пръсти, Майче...:))))
Ние ходим там редовно с приятели - в гората, палим огън, печем си разни мръвки и картофи, караме велосипеди, ритаме мач, играем федербал, случвало се е да спим и в копривата ха ха ха :)))))
Хубавко е там....
Усмивки от мен! Бая се уморих днес на работа....
Ама тая вечер ме заведоха на заведение по анцунг и беше готино хах :))))
Прегръдки топли и сладки сънища,

Ели

цитирай
16. cinderellathespy - @ paciencia
19.10.2013 22:40
paciencia написа:
Здравeй, Ели!
Послушах с удоволствие! Май нещо ти е носталгично! Надявам се, че обичаш вятъра.
За мен той е Свобода. Нищо не го спира. Ходи където си иска - волно, свободно, забързано или бавно. Мисля си, че ти имаш нещо от него. Поздрави!
Вася


Васи,
Обичам го....
http://vbox7.com/play:b7c3ebb2d2

Прегръщам те...
Благодаря ти за усещането....

Ели
цитирай
17. cinderellathespy - @ arrow11
19.10.2013 22:41
arrow11 написа:
Не бе, в цикъл съм, затва съм толкус злобен. И прудължениету на прикаската съм ти дуписал и дупълнил дажи, №15 от предпуследния ми пост, айде смех да има :)


Убаууу, Стрелчо,
бъди в цикъл и дерзай, но ще те замолА друг път да не намесваш други потребители в коментите или пък да анализираш думите им, щото Дарлинг, не всички страдат от наш'та лудост и могат да възприемат нещата така, както ги приемаме ний! Нъл мА панимайш? Бъди малко в стаЙл - "ъъъъърч, ъъъъъъъъъърч, ууууууууу, бряяяяяяяя"! Сигурна съм, че кака Жаба ще ме подкрепи по тоzzzz въпроzzzz :))))
Прегръщам тА, възстановявай сА от ПМС-то по-скороСТрелно!!!
Айдииии.... и теро-реро :))))

Ели
__________________________________
Братя Мангасарян - Теро Реро (High Quality)
http://vbox7.com/play:cedd19fc
цитирай
18. cinderellathespy - @ sestra
19.10.2013 23:15
sestra написа:
Безумно хубава снимка,
не мога да и се нагледам и любимата ми песен На Паша Христова. Невена пее силно, но не я достига малко по страст и дух.
https://www.youtube.com/watch?v=MYbZcRRawBs
Хубав ден, Ели!


Здрасти, Систър,
много е странна тая снимка... като някаква огледална фуния...
Наистина се получават тия отражения... Красиво е!
Хайде ела на гости и ще те заведа там! Може и през пролетта,
тогава също е много красиво, Мир! :))
Дали да не кача още някоя от снимчиците ни от миналата неделя,
а може и оригинала на песничката на Паша Христова да вградя???...
Ще помисля и ще го направя тия дни... Тъкмо и усмихнатите ни лица - моето на Тошето и на Дидко ще сложа! Щото то емоцията беше комплексна! :)))
А Невенка я харесвам - мила, нежна, с хубав глас, но оригиналите на песните винаги са си the best!:))
Прегръщам те!
Тая вечер в пицарията докато бяхме с Жоро и пуснаха едно парче на Фил Колинс и незнам що за теб нещо си асоциирах!!!
Пускам ти го и ти пожелавам лека и вълшебна нощ по Пълнолние...

Ели
________________________________
Оф, Систър, обаче сегичка не мога да я намеря тая песен,
щот не я знам как се казва - там с онова куче в клипа и ритъма
е един такъв препускащ и едни тромпети свирят в брас секшъна...
Затова ти пускам две компилации които намерих в ту-бито с готини
балади на чичко Фил :
Phil Collins - Love Songs: A Compilation... Old and New - CD1
http://www.youtube.com/watch?v=r2RflX9ejT0
Phil Collins - Love Songs: A Compilation... Old and New - CD2
http://www.youtube.com/watch?v=MYzUMZvORvM
Другата песничка ще я сложа като я намеря....:)))
цитирай
19. arrow11 - :)УВО
19.10.2013 23:42
Дарлинг, айде нема нужда да ма замолваш. Оставям те... на течение, така да се каже :)
цитирай
20. cinderellathespy - @ anin - :)
19.10.2013 23:55
anin написа:
Тия дни подухва доста, особено сутрин...


Направо си е студ...
Навлякох коженото яке и надувам парното в колата...
Поздрави, Ани :)

Ели
цитирай
21. cinderellathespy - @ karaiany
19.10.2013 23:57
karaiany написа:
Да, съгласен съм със сестра.
Паша има дълбочина и чувство, недостъпно за Невена.
Мир на праха и!


Ще взема да я сложа и Паша в поста...
След като толкова много я споменавахме цял ден...
Радвам се да те видя, Ади!
Привет!:)
И усмивки!:))

Ели
цитирай
22. cinderellathespy - @ arrow11
20.10.2013 00:22
arrow11 написа:
:)УВО
Дарлинг, айде нема нужда да ма замолваш. Оставям те... на течение, така да се каже :)


Ей...
Tino Izzo - Her Song
http://www.youtube.com/watch?v=uhHXIM_SnTU

Песента и е река във мрака
Скита в полунощните мъгли
Призрачна танцува в пущинака
Пазят я шептящите брези

В утрото е изгрев и Зорница
Вечер пък е залез и небе
Но остава нечия Елица
Със мечти изпълнено дете

Ти послушай стъпките и боси
Думите скроени в есента
Силата и само вятър носи
Там далеч.... на своите крила

Ден ще дойде друг ще го застигне
Тя ще си отиде от света....
Обичта И няма да притихне
И ще сипе звук и светлина....

Ели :)
цитирай
23. henzelski - Здравей, Ели!
20.10.2013 10:56
Аз пък не намирам кой знае каква разлика в изпълненията на Паша и Невена. Тук някои дават предимство на Паша Христова, може би заради носталгията по доброто старо време... :)
цитирай
24. sestra - Тази ли?... (долу)
20.10.2013 12:10
cinderellathespy написа:
sestra написа:
Безумно хубава снимка,
не мога да и се нагледам и любимата ми песен На Паша Христова. Невена пее силно, но не я достига малко по страст и дух.
https://www.youtube.com/watch?v=MYbZcRRawBs
Хубав ден, Ели!


Здрасти, Систър,
много е странна тая снимка... като някаква огледална фуния...
Наистина се получават тия отражения... Красиво е!
Хайде ела на гости и ще те заведа там! Може и през пролетта,
тогава също е много красиво, Мир! :))
Дали да не кача още някоя от снимчиците ни от миналата неделя,
а може и оригинала на песничката на Паша Христова да вградя???...
Ще помисля и ще го направя тия дни... Тъкмо и усмихнатите ни лица - моето на Тошето и на Дидко ще сложа! Щото то емоцията беше комплексна! :)))
А Невенка я харесвам - мила, нежна, с хубав глас, но оригиналите на песните винаги са си the best!:))
Прегръщам те!
Тая вечер в пицарията докато бяхме с Жоро и пуснаха едно парче на Фил Колинс и незнам що за теб нещо си асоциирах!!!
Пускам ти го и ти пожелавам лека и вълшебна нощ по Пълнолние...

Ели
________________________________
Оф, Систър, обаче сегичка не мога да я намеря тая песен,
щот не я знам как се казва - там с онова куче в клипа и ритъма
е един такъв препускащ и едни тромпети свирят в брас секшъна...
Затова ти пускам две компилации които намерих в ту-бито с готини
балади на чичко Фил :
Phil Collins - Love Songs: A Compilation... Old and New - CD1
http://www.youtube.com/watch?v=r2RflX9ejT0
Phil Collins - Love Songs: A Compilation... Old and New - CD2
http://www.youtube.com/watch?v=MYzUMZvORvM
Другата песничка ще я сложа като я намеря....:)))


http://www.youtube.com/watch?v=CKrGj73OsAY

Предполагам, че заради главния герой в клипа и темата му си ме свързала или не знам защо, кучето :) инак нямам специални предпочитания към Фил :) Но все едно - благодаря за музиката! Ето от мен малко любими песнички за кученца с мъничко сълзички даже )))
http://www.youtube.com/watch?v=Mh5iTtpK5mg
http://www.youtube.com/wa

Хензел да не се заяжда, моля :) Просто изказах мнението си. Доброто старо време... за някои от нас. А, да, приветствам ти идеята за снимките.
цитирай
25. sestra - Ето и другите три, които поствах 3 пъти в горния коментар и пак се оказа, че липсват.
20.10.2013 12:50
http://www.youtube.com/watch?v=DmdVT1wjaFQ
http://www.youtube.com/watch?v=V5UOC0C0x8Q
http://www.youtube.com/watch?v=cd_Fdly3rX8
цитирай
26. cinderellathespy - @ henzelski
20.10.2013 13:05
henzelski написа:
Здравей, Ели!
Аз пък не намирам кой знае каква разлика в изпълненията на Паша и Невена. Тук някои дават предимство на Паша Христова, може би заради носталгията по доброто старо време... :)


Здрасти, Краси,
аз по принцип слушам дадената песен и или я харесвам или не.
Не сравнявам релийзите. Съсредоточавам се над конкретния изпълнител. В случая гледах Невена по телевизията вчера сутринта, показваха къщата им с Венко в Саранци, звукозаписното им студио, тя ми хареса като визия в клипа, усетих нещо от себе си като я гледах с тая рокля и разперените ръце, разветите коси, сякаш аз бях... :)
А Паша Христова също е страхотна! Ще я сложа и нея в поста!
Хубав ден от мен!
Благодаря за коментара! :)

Ели
цитирай
27. cinderellathespy - @ sestra
20.10.2013 13:32
sestra написа:

Тази ли?... (долу)
http://www.youtube.com/watch?v=CKrGj73OsAY

Предполагам, че заради главния герой в клипа и темата му си ме свързала или не знам защо, кучето :) инак нямам специални предпочитания към Фил :) Но все едно - благодаря за музиката! Ето от мен малко любими песнички за кученца с мъничко сълзички даже )))
http://www.youtube.com/watch?v=Mh5iTtpK5mg

Хензел да не се заяжда, моля :) Просто изказах мнението си. Доброто старо време... за някои от нас. А, да, приветствам ти идеята за снимките.

Ето и другите три, които поствах 3 пъти в горния коментар и пак се оказа, че липсват.
http://www.youtube.com/watch?v=DmdVT1wjaFQ
http://www.youtube.com/watch?v=V5UOC0C0x8Q
http://www.youtube.com/watch?v=cd_Fdly3rX8


Систър,
абсолютно е Тая песничката! Благодаря ти!:))
Ми нямам обяснение защо, ама асоциацията ми беше с тебе.
И другите парчета са на групи, които харесвам от ученичка...
Сиатълската вълна, нали, ако не се лъжа?...:)))
Много яко!
От снощи нещо... ха ха ха ... шпионския блог се превърна в бойно поле...
Та в тоя ред на мисли да кажа - нИ сЪ карЪйтИ - УбичЪйтИ сЪ!:))
Систър, викаш позволено ми е да метна на всички една заразителна усмивка с двамата левенти от двете ми страни, а?;)
Eй сегинка ще го префасонирам поста лекинко....
Прегръдки от мен ранно неделно следобедни,

Ели
____________________________________
Незнам дали съм ти пускала това парче,
но много ми хареса превода на Нико Зомби като го чух :
Pearl Jam - Just Breathe (Превод)
http://www.youtube.com/watch?v=LO-TvfTONSg

пп : А аз съм на това - > Edwin Marton - My love is deep (Превод)
http://www.youtube.com/watch?v=wqSFGJWBfd4
:))
цитирай
28. sestra - Любимо ми е,обсъждали сме го много отдавна, "Дишай"
20.10.2013 14:12
Не съм по кавгите, точка. Свеж ден.
цитирай
29. cinderellathespy - @ sestra
20.10.2013 14:30
sestra написа:
Любимо ми е,обсъждали сме го много отдавна, "Дишай"
Не съм по кавгите, точка. Свеж ден.


Систър, знам бе!:))))
Виж как ти се усмихвам горе ;)
От мен прегръдка,

Ели

Edit 16.02h : И съм ти написала за едни вълшебности!
Скорострелно чети и ми отговори...
И също и за ония обещаните романтичности за разказване... :)))
цитирай
30. katan - Слушах тихо, тихо и Невена и Паша.
20.10.2013 19:45
Гледах и се насладих на природата. Последната снимка преди твоята е като акварелна картина - нежна и изящна.
"просто миг на споделена Вечност"
Прегръщам те, Ели!
цитирай
31. ishchel - С удоволствие чух Невена - никога не бях я слушала -
21.10.2013 00:29
лично на мен тембъра на Паша повече ми допада.
и от мен http://www.youtube.com/watch?v=7csCg6q0G8g на Паша,
върна ме в ранните детски години:)
С усмивка за вяотъра!
цитирай
32. cinderellathespy - @ katan
21.10.2013 10:05
katan написа:
Слушах тихо, тихо и Невена и Паша.
Гледах и се насладих на природата. Последната снимка преди твоята е като акварелна картина - нежна и изящна.
"просто миг на споделена Вечност"
Прегръщам те, Ели!


Благодаря ти, Кате!
Радвам се, че съм ти създала радост!:)
Тая сутрин по радиото в колата пуснаха един бг ремикс на това готино старо парче ама не мога да го открия в нет-а :
Maywood - Pasadena
http://www.youtube.com/watch?v=fGv5fOo_1OM
Хубава нова седмица, Кате!
Прегръдки,

Ели
цитирай
33. cinderellathespy - @ ishchel
21.10.2013 10:15
ishchel написа:
С удоволствие чух Невена - никога не бях я слушала -
лично на мен тембъра на Паша повече ми допада.
и от мен http://www.youtube.com/watch?v=7csCg6q0G8g на Паша,
върна ме в ранните детски години:)
С усмивка за вятъра!


Привет, Ани,
днес слънце грее... още от нощта!;)
А ветрецът е лек и приятен, като за "циганско лято":))
Благодаря ти за песничката!
Ето още нещо хубаво на Паша :
Паша Христова - Една година любов
http://www.youtube.com/watch?v=3WHn-9y5IN0

Хубава нова седмица,

Ели
цитирай
34. faktifakti - тук си хармонична с изравнени везни.
23.10.2013 11:57
в мислите ми вятърът дойде

нежно и далечно ме целуна

съхрани душата ми – дете

и засвири на вълшебна струна….
цитирай
35. cinderellathespy - @ faktifakti
23.10.2013 14:34
faktifakti написа:
тук си хармонична с изравнени везни.

в мислите ми вятърът дойде
нежно и далечно ме целуна
съхрани душата ми – дете
и засвири на вълшебна струна….


Еви,
бях...
Стихото е старо...
Не помня вече от края на 2011-та,
началото на 2012-та някъде...
Прегръщам те и благодаря ти,

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719904
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031