Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2019 11:23 - Неранима...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2453 Коментари: 4 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Неранима…
 

Най-често съм една звезда
изгубена във твоите зеници,
но също съм дърво и суета,
разрошено момиче със къдрици. 

Обичам като пролетния дъжд,
споделящ радостта си тъй красива,
превръщам се във облак отведнъж,
препускам във небесното щастлива. 

Сред думите намирам светлина,
през времето мечтите си досбъдвам,
аз имам даже вятърни крила,
най-често във безкрайното се влюбвам. 

В приятелството скривам вечността,
а после крача в огнени пътеки,
душата ми е храм на нежността,
парче от нея давам аз на всеки. 

Оставам силна, смела и добра -
посока на сърцето ти любима
а моята магическа съдба
ще ме направи, зная, неранима. 

01.03.2019г.
Елица

image





Тагове:   музика,   март,   шест,   Елица,   авторски,   поезия,   2019,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - Неранима но и нежна, силна но и смело споделима...
08.03.2019 12:08
Винаги е удоволствие да прочетем стихотворните ти послания Ели.
А днес на нарочения за празник на жената ден, може и тя да си припомни дали си е изпросила да я честват като Събитие за възхвала чрез измислената и еманципираност, или вечна страдалчица от някой си...
Посланието ти е страхотно
   ...
   Оставам силна, смела и добра -
   посока на сърцето ти любима
   а моята магическа съдба
   ще ме направи, зная, неранима.
Жени, бъдете си всекидневно такива, каквито сте си заслужили обичайки и обичани споделено.
цитирай
2. vesever - Много ми хареса, Ели! Много силно ...
08.03.2019 19:39
Много ми хареса, Ели!
Много силно и точно!
Честит празник и тук!
цитирай
3. cinderellathespy - 1. lexparsy
11.03.2019 15:34
lexparsy написа:
Винаги е удоволствие да прочетем стихотворните ти послания Ели.
А днес на нарочения за празник на жената ден, може и тя да си припомни дали си е изпросила да я честват като Събитие за възхвала чрез измислената и еманципираност, или вечна страдалчица от някой си...
Посланието ти е страхотно
   ...
   Оставам силна, смела и добра -
   посока на сърцето ти любима
   а моята магическа съдба
   ще ме направи, зная, неранима.
Жени, бъдете си всекидневно такива, каквито сте си заслужили обичайки и обичани споделено.


Здравей, Алекс!
Благодаря ти за милия коментар!
Може би е хубаво както мъжете, така и жените от време на време да проявяваме здравословен егоизъм и да акцентираме над Любовта към себе си, защото само ако обичаш себе си достатъчно, успяваш да обичаш и другите достатъчно и по начина, по който заслужават! Тъй си мисля аз. Любовта е многоизмерно проявление и ти дава винаги усещане за цялостност. Далеч съм от мисълта, че трябва да я проявяваме само на празник. Празник е всеки ден, най-вече защото сме отворили очи и пак имаме възможността да творим и мечтаем в материалната реалност, която ни дава толкова много отправни точки за развитие на сетивността. Не съм привърженик на еманципираността, нито се изживявам като страдалчица. Следвам някакво средно положение, в което трупам необходимата ми опитност и бавничко напредвам в жизнения план. Радвам се, че стихчето ти е харесало, Алекс! Наминавай насам! Аз поне веднъж месечно поствам!

Сърдечни поздрави,
Ели

цитирай
4. cinderellathespy - 2. vesever
11.03.2019 15:36
vesever написа:
Много ми хареса, Ели!
Много силно и точно!
Честит празник и тук!


Веси, благодаря ти!
Радвам се, че стихчето ти е харесало!
Усмихнати дни през март!
Сърдечни поздрави,

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1729492
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18461
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930