Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2019 12:37 - Вълшебен лъч от нашите зеници…
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4220 Коментари: 6 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Вълшебен лъч от нашите зеници…

Попива в мене мъничка тъга,
тя сбира в себе си следи и разстояния,
аз продължавам смела да вървя,
сподиряна от северни сияния. 

Раста и избуявам всеки миг,
по облаци копнежите разплитам,
потапям се в дълбокото със вик,
над страховете атомна прелитам. 

Пречупено е егото във мен,
единствено ме води добротата,
денят ми от безкрая озарен
ми шепне : „Ще досбъднеш свободата“. 

Безвремието пак ще е компас
в една любов – надежда за стотици,
разковничето имаме във нас -
вълшебен лъч от нашите зеници. 

29.01.2019г.
Елица

image 







Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wonder - Прекрасен стих, Ели! Расти в н...
29.01.2019 12:59
Прекрасен стих, Ели!
Расти в нагорните си небета и благопреуспявай с мъдростта си!
Чудно настроение и хармония ми създаде. :)))
цитирай
2. cinderellathespy - 1. wonder
30.01.2019 09:45
wonder написа:
Прекрасен стих, Ели!
Расти в нагорните си небета и благопреуспявай с мъдростта си!
Чудно настроение и хармония ми създаде. :)))


Мила Дела,
много се радвам, че стихчето ти е харесало.
Близка моя приятелка имаше рожден ден вчера
и я поздравих с него. И да - Дай Боже размаха на
крилете ни да става все по-голям, а мъдростта да се множи!
Сърдечни поздрави от мен,

Ели
цитирай
3. inel379 - Развълнува ме вълшебството на твоя стих! Благодаря ти!
30.01.2019 12:41
Не тъгувай и досбъдвай свободата,
не губи надеждата във любовта,
че тя е блага вест от небесата -
обогатява и краси света!
Поздрави сърдечни!
цитирай
4. barin - Здравей, Ели. Може да се каже пое...
31.01.2019 06:53
Здравей, Ели. Може да се каже поетично, че благодарение на този вълшебен лъч можем да виждаме. Зависи кой каквом гледа и какво иска да види и разбере.
Поздрави!
цитирай
5. cinderellathespy - 3. inel379
01.02.2019 10:52
inel379 написа:
Развълнува ме вълшебството на твоя стих! Благодаря ти!
Не тъгувай и досбъдвай свободата,
не губи надеждата във любовта,
че тя е блага вест от небесата -
обогатява и краси света!
Поздрави сърдечни!


Благодаря ти сърдечно, Инелка!
Супер резониращо римувано послание!:)
Зарадва ме посещението ти!
Имай щастлив и споделен февруари!:)
Поздрави топлички и от сърце,

Ели
цитирай
6. cinderellathespy - 4. barin
01.02.2019 10:57
barin написа:
Здравей, Ели. Може да се каже поетично, че благодарение на този вълшебен лъч можем да виждаме. Зависи кой каквом гледа и какво иска да види и разбере.
Поздрави!


Здравей, Иване!
Съгласна съм с всичко написано от теб!
Разбрал си ме безпогрешно!
Истината е скрита в очите.
Хубаво е често да гледаме с вътрешното зрение,
да не се сравняваме с останалите, а всеки ден
да се стремим да бъдем по-добра и успешна реализация
на себе си в сравнение с предходните дни!
Аз лично търся добротата, емпатичността и скромността
в хората около мен. Агресията - вербална и физическа
ме отблъсква. За да функционирам нормално като
духовна единица имам нужда от спокойствие и хармония!
Хармонични дни през февруари ти пожелавам от сърце,

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1730811
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18463
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930