Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2018 15:28 - Войници бяхме...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2618 Коментари: 4 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Войници бяхме…
 

Войници бяхме двамата със теб,
пазители докрай на светлината,
израствахме във всеки следващ ден,
споделяйки със шепот тишината. 

За тебе бях момичето – дъга,
а ти за мене – песен съкровена,
до мен вървеше в приказна страна
и пазеше душата ми нетленна. 

Спечелихме безкрайната война,
сразихме враговете непростими,
ти ме спаси във не една беда,
запази цветовете ми раними. 

Останах твоя атомна съдба,
вълшебен порив за любов и вечност,
прегръщаха те моите крила
и двама споделихме много нежност. 

Огромни разстояния делят,
сърцата ни от този спомен звезден,
но в нас дълбоко клетвите горят
и ни напомнят всяка сладка есен 

че нашта орис е да победим,
във битката – финал за световете
и бъдното с любов да съхраним,
в едно послание от ветровете. 

14.12.2018г.
Елица

image  






Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - Прочетох едно поетично откровение ...
14.12.2018 16:42
Прочетох едно поетично откровение на войн, но и бард, възпял епично своята душевност.
С войнска чест пак поздравявам поезията ти!
Имай красиви коледни празници.
цитирай
2. wonder - Браво, Ели! Напълни ми душата!
14.12.2018 19:02
Браво, Ели! Напълни ми душата!
цитирай
3. cinderellathespy - 1. lexparsy
18.12.2018 14:51
lexparsy написа:
Прочетох едно поетично откровение на войн, но и бард, възпял епично своята душевност.
С войнска чест пак поздравявам поезията ти!
Имай красиви коледни празници.


Алекс,
сърдечно ти благодаря за коментара и пожеланията!
Обичам уюта на това време на годината - сгушвам се вкъщи
и много много не мърдам. Обичам да пиша за войнската ми същност...
Тя винаги ми е отправна точка!
През декември съм писала по-малко стихове,
защото ми се насъбра много да работя, но издържам
на темпото и напрежението!
Дано Новата година ми донесе дълго чаканите промени
и професионално развитие!
Бъди здрав и много щастлив, и все така добър приятел!
Прегръдки,

Ели
цитирай
4. cinderellathespy - 2. wonder
18.12.2018 14:52
wonder написа:
Браво, Ели! Напълни ми душата!


Дела,
сърдечно ти благодаря!
Стимулираш ме да продължавам да се споделям!
Имай щастливи и изпълнени със светлина и радост празнични дни!
Поздрави от мен,

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1716206
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18444
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031