Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2017 12:10 - Мойта песен...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6615 Коментари: 28 Гласове:
20

Последна промяна: 14.09.2017 13:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg








image


   

Мойта песен... (поема за вълшебната любов)
Тихо... Ще ми пее пак нощта И кротко сред звездите Ще разказва Как някога до буйната река В тъмите най-прохладни се показва Девойката с неземна красота Живеела във къща от стъкло От буен вятър в зима построена На малкото си каменно легло На сън била докрай осъществена Излизала тя само през нощта С нозете боси хапела тревите От тялото и бяла светлина Събуждала за разговор скалите А вятърът превръщал се в орел И кацал на ръката И красива На нейната душа той бил във плен А тя била със него най-щастлива Бездумно си говорели с очи Дочували туптежите сърдечни Но всеки изгрев с първите лъчи Разделяли се сенките им вечни Ала веднъж орелът не дошъл Останала девойката самичка Тя хвърлила в дълбоката вода Надежда скрита в сребърна паричка Занизали се дните като стон Но птицата изчезнала далече След нея само водоструен хор От водопада в близкото потече Девойката останала сама И векове стояла до реката Разресвала си дългата коса И борела със сълзи тишината Написала на птицата писма Посланията вплела в дъждовете Проклинала злочестата съдба Завързала на възел световете Във стъклената къща на брега Тя все така прегръщала мечтите И вярвала че стават чудеса Сънувала орела сред мъглите Веднъж излязла в ранната зора Събудена от глас на чучулига И още неотворила врата Видяла силуета да пристига Потърсила с очите си орел Усещайки душата му калена Ала пред нея в страстен натурел Застанал мъж Била пленена
Прошепнал И единствено слова „Вървях аз дълго! Чакаш ли, Любима?” Обгърнала го с кротка светлина Дошъл мига да бъде пак Щастлива...
08.03.2014г. Eлица




Честит празник на всички приятелки Жени!

Пожелавам Ви да бъдете Винаги Обичани от Любимите мъже –

така както искате и смятате, че заслужавате! :)

                                      

                                      Елица
  *****


 










Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zemela - Честит празник, Ели! Чудесна пр...
08.03.2017 12:15
Честит празник, Ели! Чудесна приказка!
цитирай
2. zax - Получава се, . . . . удобството на ...
08.03.2017 13:02
Получава се, .... удобството на таблиците е че чрез тях лесно се форматирва поста и може да ги вграждаш една в друга.

Честит празник.
цитирай
3. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=_PCvQR005nA
08.03.2017 13:28
Мила, Ели!
Много ме трогна, нека бъде реалност за всички ни Любовта, щастието, взаимността!
Да си изкарате много хубаво на празника!
Поздрави на Жоро и момчетата!
Пращам ти нещо от любима изпълнителка, с прегръдки!
цитирай
4. cinderellathespy - 1. zemela
08.03.2017 14:36
zemela написа:
Честит празник, Ели! Чудесна приказка!


Вики, честит празник и на тебе!
Бъди много щастлива!
Радвам се, че ти хареса!
Писала съм го преди 3 години, но тия дни се сетих за това стихо
и се чудех как да го намеря, а то днес само ме намери - в хронологията
"На този ден" във фейсбук - пуснала съм го там на 8.03.2014г.
И на мен ми харесва как звучи, затова реших да го споделя
и тук. Може да го метна и в папката ми в Откровения.
Усмихнат следобед, Вики и благодаря ти сърдечно и топличко! <3

Ели
цитирай
5. cinderellathespy - 2. zax
08.03.2017 14:42
zax написа:
Получава се, .... удобството на таблиците е че чрез тях лесно се форматирва поста и може да ги вграждаш една в друга.

Честит празник.


Благодаря ти, zax!
Направих таблицата буквално за 10 минути докато чаках
да ме извикат за тържеството ни на обяд. Поста е спонтанен,
нямах предварителен план да постирам днес, но емоцията от стихото
пак ме грабна и реших да я пусна да лети на воля в пространството!
По-натам ще опитам това с вграждането на таблиците една в друга!
Усмихнат следобед от мен! :))

Ели
цитирай
6. cinderellathespy - 3. vesever
08.03.2017 14:52
vesever написа:
Мила, Ели!
Много ме трогна, нека бъде реалност за всички ни Любовта, щастието, взаимността!
Да си изкарате много хубаво на празника!
Поздрави на Жоро и момчетата!
Пращам ти нещо от любима изпълнителка, с прегръдки!


Ехаааа, Весинко!!!
Песента и клипчето са супер!!!
Благодаря ти, мило! Дано Любовта грее все така с вълшебна сила за нас,
да сме си все така щастливи, волни, всеотдайни, да споделяме чистотата
на душите си и с позитивната си енергия да правим този свят едно по-добро
и по-красиво място за съществуване и израстване!
Жоро ми подари тази сутрин една много интересно изработена декоративна роза!
Ще се снимам с нея и ще я покажа снимката във Фейс-а!
Сега ще викам Вилия да ме щрака! Освен това днес за празника съм облечена
с рокля - нещо, което рядко може да се види, така че си струва да бъде запечатано!;) Сутринта произнесох една оправдателна присъда и една жена си отдъхна и си тръгна радостна от съдебната зала. Следобеда пак бях добричка към един тинейджър, който сгафил от глупост и незнание.
И аз си те прегръщам топличко! Със сигурност твоите сладки приятелки съседки
ще измислят нещо интересно и стоплящо душата за празника! Ще чакам да разкажеш! Усмихнат слънчев следобед, Веси! <3

Ели
цитирай
7. donchevav - Красива поема - и много подходяща ...
08.03.2017 15:19
Красива поема - и много подходяща наистина, цялата изтъкана от вяра в любовта, от сила и преданост!
Честит празник, мила Ели! Нека любовта и хармонията бъдат твоята красива приказка за живота!
цитирай
8. vesever - Ели, супер, радвам се за тези хора, ...
08.03.2017 15:46
Ели, супер, радвам се за тези хора, които са били невинни и си ги оправдала. Нали и аз съм си чувствителна към такива неща...
Поздрави на Вилия, и другият път може да в подберете към нас, да ни е оператор /най-малкото/, шегувам се, не само за оператор, а и ако й харесва тукашната атмосфера ...
Ти остави, но моите съседки /само че голямото поколение, ти видя малкото/ една вечер ми оставили бележка, : лельо Веси, обади се като се прибереш, важно е, от комшийките ти.
Бяхме на китайски, и по тел. ми звънели, обаче не съм чула в шума, прибираме се и пристигат милите, леко се напили и ги наболява главата, та им дадох аналгини, и други хапове срещу главоболие..../няма да ги обаждаме на родителите, не беше сериозно, малко мента пийнали в комбинация с нещо друго леко алкохолно, но всичко беше в разумни граници :))
Прегръдки и от мен, Еличка!
Ще чакам да видя и снимките ти :)
цитирай
9. vesever - Хе, за вълка говорим, и таман при...
08.03.2017 15:47
Хе, за вълка говорим, и таман пристигат девойките, сега ще ме водят да тичаме на стадиона, да ми се проветри главата малко, а довечера мисля да ги черпя с ванилов пудинг с топинг от малини, скромничко ще бъде...
Притесних се онзи ден, да не ви дойде много вихренето, хем бяха в камерен състав, но то си е традиция при нас, да се вихрим и да праим щуротии...:))
цитирай
10. cinderellathespy - 7. donchevav
09.03.2017 09:39
donchevav написа:
Красива поема - и много подходяща наистина, цялата изтъкана от вяра в любовта, от сила и преданост!
Честит празник, мила Ели! Нека любовта и хармонията бъдат твоята красива приказка за живота!


Вени, благодаря ти!
Стихото е старо, но вчера пак ме развълнува
и реших да го споделя! Аз вярвам във вечната любов -
онази сила на душата, която никой и нищо не може да отнеме,
вечния двигател през времето и пространството!
Моя любим човек ежедневно ми дава доказателства,
че когато двама души ги свързва голяма обич
и най-големите изпитания и препятствия са преодолими!
И аз ти пожелавам обич и вдъхновение, Вени!
Радвам се, че в блог.бг има такива хубави хора като тебе!
Усмихнат след празничен ден! :))

Ели
цитирай
11. cinderellathespy - 8. & 9. vesever
09.03.2017 09:47
vesever написа:
Ели, супер, радвам се за тези хора, които са били невинни и си ги оправдала. Нали и аз съм си чувствителна към такива неща...
Поздрави на Вилия, и другият път може да в подберете към нас, да ни е оператор /най-малкото/, шегувам се, не само за оператор, а и ако й харесва тукашната атмосфера ...
Ти остави, но моите съседки /само че голямото поколение, ти видя малкото/ една вечер ми оставили бележка, : лельо Веси, обади се като се прибереш, важно е, от комшийките ти.
Бяхме на китайски, и по тел. ми звънели, обаче не съм чула в шума, прибираме се и пристигат милите, леко се напили и ги наболява главата, та им дадох аналгини, и други хапове срещу главоболие..../няма да ги обаждаме на родителите, не беше сериозно, малко мента пийнали в комбинация с нещо друго леко алкохолно, но всичко беше в разумни граници :))
Прегръдки и от мен, Еличка!
Ще чакам да видя и снимките ти :)


vesever написа:
Хе, за вълка говорим, и таман пристигат девойките, сега ще ме водят да тичаме на стадиона, да ми се проветри главата малко, а довечера мисля да ги черпя с ванилов пудинг с топинг от малини, скромничко ще бъде...
Притесних се онзи ден, да не ви дойде много вихренето, хем бяха в камерен състав, но то си е традиция при нас, да се вихрим и да праим щуротии...:))


Веси,
големи сте ентусиасти с този стадион!
Аз чакам да се постопли още и да яхвам пак велосипеда
и всяка сутрин да карам по 10 километра по вело алеята
към Пчелина. Това ме стимулира да ставам рано и после цял ден
съм бодра и кукуряк! Съседките ти са сладурки! Усмихвам се като се сетя
за клипчетата, които си режисираха!:))))
Снощи за празника с Жоро си спретнахме една интересна салата
от рукола и бейби спанак, с чери доматенца, авокадо, бекон на тиган
с лимоново-зехтинов дресинг, сол и черен пипер. Супер стана! Може да я пробваш!
Става лесно и бързо. Днес ме чака писане на едни тежки граждански дела!
Сложих един колаж от снимките с розата във фейс-а!:))
До скоро, Весинко и усмихнат ден!
Прегръщам те,
Ели
цитирай
12. vesever - О, нашето приключение вчера не беше ...
09.03.2017 09:59
О, нашето приключение вчера не беше от най-добрите - видяхме пепелянка на стадиона. Точно на 8. март, каква ли поличба ще да е това...Доста голяма беше, Тони я снима от няколко крачки, не я доближихме, поизплашихме се и хукнахме обратно да се разходим из селото, вместо да тичаме, само 1 обиколка направихме, а друг път правим по 3 /е, младите и по 4, но аз не успявам, оставам без сили/.
Супер свежо е да се движи човек, и аз ще си вземам бегач и ще слизам до реката и обратно после по баира, за тонизиране на мускулите.
А, ми сладурките /големите/ ме предупредиха в събота пак да приготвя аналгините, ще се събират с приятели от града и ме поканиха, родителите няма да са там, и казаха, че ще ме напушат с наргиле :)))
Аз пък се заканих, че ще танцувам индианския си танц на покрива!
Правих го преди години, когато бяха дошли за пръв път градските им приятели съученици и след това едната ми дружка научила всички момичета в класа си на моя танц, плаках, като ми го каза, толкова трогателно е.
Другият път ако искаш малките ще ни направят и на нас двете такова клипче, как танцуваме, много весело ще бъде, даже ще си измислим някакви движения, да има и хореография :))
Ей сега отивам да преслушам фейса, моята куча разгонена и цяла нощ няма спане, още не мога да се съвзема, а и мен ме нагърчиха с няколко поръчки и трябва да "паля", с мръсна газ :)))
До скоро, Ели, зарибявам още приятелки за палатковия лагер ;))
цитирай
13. cinderellathespy - 12. vesever
10.03.2017 10:13
vesever написа:
О, нашето приключение вчера не беше от най-добрите - видяхме пепелянка на стадиона. Точно на 8. март, каква ли поличба ще да е това...Доста голяма беше, Тони я снима от няколко крачки, не я доближихме, поизплашихме се и хукнахме обратно да се разходим из селото, вместо да тичаме, само 1 обиколка направихме, а друг път правим по 3 /е, младите и по 4, но аз не успявам, оставам без сили/.
Супер свежо е да се движи човек, и аз ще си вземам бегач и ще слизам до реката и обратно после по баира, за тонизиране на мускулите.
А, ми сладурките /големите/ ме предупредиха в събота пак да приготвя аналгините, ще се събират с приятели от града и ме поканиха, родителите няма да са там, и казаха, че ще ме напушат с наргиле :)))
Аз пък се заканих, че ще танцувам индианския си танц на покрива!
Правих го преди години, когато бяха дошли за пръв път градските им приятели съученици и след това едната ми дружка научила всички момичета в класа си на моя танц, плаках, като ми го каза, толкова трогателно е.
Другият път ако искаш малките ще ни направят и на нас двете такова клипче, как танцуваме, много весело ще бъде, даже ще си измислим някакви движения, да има и хореография :))
Ей сега отивам да преслушам фейса, моята куча разгонена и цяла нощ няма спане, още не мога да се съвзема, а и мен ме нагърчиха с няколко поръчки и трябва да "паля", с мръсна газ :)))
До скоро, Ели, зарибявам още приятелки за палатковия лагер ;))


Привет с днешна дата, Веси!
С тичането приключих преди доста години. Като бях студентка в София със съквартирантката ми Нора тичахме всяка сутрин от центъра - квартирата ни беше на Патриарха срещу НДК, та чак до лятната естрада в Южен парк горе. Беше много тонизиращо! В Разград стадиона е на Лудогорец и там не дават да се тича вече. Има хора, които тичат по велоалеята и в парка, но аз залагам на велосипеда. Имам един Спринт Гоуст, отпреди 14 години и си го карам с голямо удоволствие.:))
Работата ми заспори - вчера написах едно тежко дело. Днес ще напиша още едно. Измислила съм го, че там трябваше да се преценяват едни давности и вчера цял следобед съм чела, главата ме заболя. Снощи като се прибрах давах тотално на заето. Заспала съм в 21.30 – докато легна и Жоро каза, че съм отцепила. Натрупали са ми и 4 заповедни, които също трябва да драсна днес. Ще приключа седмицата с около 10 написани. :))
Днес при нас вали. Мразя да карам в дъжд. Страх ме е от тези дупки по пътя. От водата не се виждат и можеш фатално да хлътнеш, да ти се повреди гума, джанта. Изпреварих два камиона – шофьорите бяха много мили да ми сигнализират, че шосето е чисто и мога да предприема маневра за изпреварване. Забравила съм си някъде чадъра и ще вървя без чадър под дъжда по обяд. Малко романтика предПролетна! ;) Може да си купя някой нов чадър ако намеря подходящ за скриване в чантата.
За клипчето съм навита. Ще стане забава. Можем да го направим до реката, боси по тревата! Тия дни си припомняхме с колегите как като ходихме преди няколко години в Родопите, нощувахме в едно семейно хотелче в Оряховци и ние с Вилия спахме в една пристройка и пред нея имаше полянка със зелена тревичка. Разхождах се боса по нея и вечерта преди да спя, под звездите и сутринта на ранина. Гледката беше невероятна и усещането също. Нашата тревичка вкъщи нещо сме я позанемарили в последните години, но тая година ще се набримчваме с Жоро и ще я възстановим, за да мога да си ходя боса по нея сутрин и следобед след работа. Страшна отмора е за краката и енергийно зареждане от земята за цялото тяло.

Усмихнат ден, Веси и прегръдки!<3
До скоро,

Ели
цитирай
14. vesever - Ами, Елич, нашият селският стадион ...
10.03.2017 10:50
Ами, Елич, нашият селският стадион е доста непретенциозен, често си тичаме на воля, няма кой да ни попречи...е, освен някоя пепелянка...
През лятото девойките ме измъкват на ранина, още несъбудена, /след цяла нощ "купон" с преводи/ и тръгваме като росни китки, след тичането обикаляме селото и се прибираме тонизирани отвсякъде!
Разкошно е по тревата, и тук заваля, хубаво е да освежи всичко, но наистина си е опасно по пътищата.
Ти си бойна мадама, ще се справиш със ситуацията!
И аз бързам с работата, и на рожден ден съм канена следобед, мислех да откажа, но идваха да ми напомнят сутринта...едни приятели съседи, големи симпатяги, Дядо Добри и леля Димитринка, представи си бяха си наумили да ме правят снаха...:))
Весело да ни е, и успешно всичко!

цитирай
15. cinderellathespy - 14. vesever
11.03.2017 15:30
vesever написа:
Ами, Елич, нашият селският стадион е доста непретенциозен, често си тичаме на воля, няма кой да ни попречи...е, освен някоя пепелянка...
През лятото девойките ме измъкват на ранина, още несъбудена, /след цяла нощ "купон" с преводи/ и тръгваме като росни китки, след тичането обикаляме селото и се прибираме тонизирани отвсякъде!
Разкошно е по тревата, и тук заваля, хубаво е да освежи всичко, но наистина си е опасно по пътищата.
Ти си бойна мадама, ще се справиш със ситуацията!
И аз бързам с работата, и на рожден ден съм канена следобед, мислех да откажа, но идваха да ми напомнят сутринта...едни приятели съседи, големи симпатяги, Дядо Добри и леля Димитринка, представи си бяха си наумили да ме правят снаха...:))
Весело да ни е, и успешно всичко!


Здрасти с днешна съботна дата, Веси!
Днес съм го ударила на тотален релакс. Много се уморих на работа тая седмица и днес си почивам слушайки музика и гледайки един смешен испански сериал – казва се „Новите съседи”, дават го по БТВ Комеди. Голям смях пада, с Жоро искренно се забавляваме с него. Преди обяд се поразходихме с Боби и Жоро по разни магазини в центъра. Рядко излизам и разходчицата ми дойде много добре и освежаващо. Обичам така да си седя и да не правя нищо. Мисля да си пусна някое романтично филмче и да се пренеса дори за кратко в страната на чудесата! Наминах и послушах музичка при теб. Последната руска песничка много ми хареса. Донесла съм си да напиша едно дело за насрочване, но сигурно утре ще се занимая с него. Вчера си карах в дъжда, но беше много приятно. Надувам си радиото, в самата количка е много уютно, гледам полетата, които вече се раззеленяват, пускам мислите да летят през времето и пространството и изпитвам магична благодарност към всеки миг от настоящето!:) През следващата седмица ме чака писане на още две тежки граждански дела, но и тях ще ги измисля живот и здраве. Работата по такива казуси ме изтощава, накрая се чувствам все едно валяк ме е мачкал, но е и много удовлетворяващо! Особенно пък и ако впоследствие въззива потвърди! Днес се заслушах в разни готини песни, които обичам! Жоро ми оправи стерео слушалките с нов кабел и така релакса е тотален – само душата ми и мелодията, която сякаш се разлива по капилярите и ме изпълва с блаженство и спокойствие. Ето списъче и линкове, дано успееш да ги отвориш! Знам, че ще усмихнат и тебе! Прегръдки от мене, Веси и спокойни почивни дни!

Ели
___________________________________________________
Song List In My Mind:
1.Christina Perri and Ed Sheeran singing "Be My Forever"
https://youtu/VeaN1bXamgs
2.Christina Perri - "A Thousand Years" captured in The Live Room
https://youtu/kKzQ9xwodVQ
3.James Blunt - THE ONLY ONE
https://youtu/EHG6DO5relU
4.David Bisbal - Cuidar nuestro amor
https://youtu/sf2X04YAvFw
5.Shayne Ward - Stand by Me
https://youtu/40H9mpkkaz0
6.Lustral – Everytime
https://youtu/VQetabeEoTY
7. Passenger - Let Her Go (fingerstyle guitar cover by Peter Gergely)
https://youtu/-Vk0y55hJjo
8.Thinking Out Loud - Ed Sheeran (Boyce Avenue acoustic cover)
https://youtu/BG9rW-hYikw
9.Yngwie Malmsteen - Save Our Love
https://youtu/K0ecKDfmIhA
10. Scorpions - When You Came Into My Life
https://youtu/11bv_clE9Bw

:) <3




цитирай
16. vesever - Еличка, трябва си и релакс, аз съм ...
11.03.2017 17:01
Еличка, трябва си и релакс, аз съм свикнала да превеждам и през уикендите и не е много добре, дори понякога обърквам дните, кога е делничен и кога празничен, всичко ми е еднакво :))
Но като има срокове, трябва си...
О, знам ги Новите Съседи, понякога ги гледаме, много са забавни, наистина!
И при мен се раззеленява, макар че в дъжда е някак леко мрачно и нямам търпение да светне слънцето и да мога да сядам в градинката да си бачкам, птичета да ми пеят, пеперудки да прелитат...
А, усмихнато ми е, чак нахилено, малко пуших наргиле преди час и още усещам "удара" в главата си, щото ми беше за пръв път.. :))
Ей сега ще си пусна твоите песнички, отзад напред ще почна, Скорпионс са ми много любими!
Прегръдки, и да поздравиш момчетата!
цитирай
17. paciencia - Чудна приказка си сътворила, Ели!
12.03.2017 01:58
С удоволствие поспрях при теб и музика послушах! С Веси добре сте се постарали. И аз тази вечер се опиянявам с музика. Лека, Ели и приятен неделен ден!
цитирай
18. cinderellathespy - 16. vesever
12.03.2017 11:53
vesever написа:
Еличка, трябва си и релакс, аз съм свикнала да превеждам и през уикендите и не е много добре, дори понякога обърквам дните, кога е делничен и кога празничен, всичко ми е еднакво :))
Но като има срокове, трябва си...
О, знам ги Новите Съседи, понякога ги гледаме, много са забавни, наистина!
И при мен се раззеленява, макар че в дъжда е някак леко мрачно и нямам търпение да светне слънцето и да мога да сядам в градинката да си бачкам, птичета да ми пеят, пеперудки да прелитат...
А, усмихнато ми е, чак нахилено, малко пуших наргиле преди час и още усещам "удара" в главата си, щото ми беше за пръв път.. :))
Ей сега ще си пусна твоите песнички, отзад напред ще почна, Скорпионс са ми много любими!
Прегръдки, и да поздравиш момчетата!


Поздравих ги, Веси, момчетата!
Два дни сме го ударили на тотален релакс.
Дани е с нов мобилен телефон и сега само цъка на него и го разучава.
Купихме му по-голям за да може да прави снимки в училище на дъските
по математика и български, с решенията на задачите и плановете за преразкази,
че нали се готви за матурите. Бобо пък постоянно го преследва и иска да се борят, много се забавляват по тоя начин.
Аз днес трябва да чистя хладилника, може и да напиша едно делце,
донесла съм си го за насрочване, да си освободя утрешния ден за писане
на решение по едно тежко гражданско дело с Павлов иск. Да ти кажа
и аз мисля тая година да оправим голямата беседка в двора - там има маса
и пейки и като се постопли да си сядам с лаптопа там и да си работя
в градината. Закътано е и е много приятно. Тъкмо на въздух. Есента засадихме
един трандафил. Надявам се да се е хванал и ще ухае страхотно. От другата страна, точно срещу трендафила пък, преди няколко години Жоро насади една
красива роза. Става голяма всяка година и ухае невероятно. Ще набоцкам и други
цветета в градинката и ще направя цветно - да е приятно хем за очите, хем за носовете ;) Като възстановим и тревичката и ще стане супер! Баща ми преди години като ме видеше да се разхождам боса по тревата след работа и само цъкаше и ми се чудеше! А аз така си почивах невероятно и се зареждах енергийно от земята! Замислили сме и да садим нови дръвчета – декоративни и по-мънички, че татко преди години е засадил едни огромни дървяци и те някакси задушават двора. Сливата я ликвидирахме миналата година. Остана само част от дънера и, скоро ще я изкореняваме тотално, обаче има още две такива големи дървета – една синя слива и една праскова. И тях ще ги бишнем, те и без това не дават много плодове, а пълнят двора с клони, и ще засадим на тяхно място малки декоративни дървенца за интериор. :) Сливата ми липсва, защото през пролетта беше с едни красиви бели цветове и като я погледнех от прозореца съдваше едно такова много ведро настроение в душата и някаква нежност лъхаше от гледката, обаче след това плодовете много капеха от дървото и постоянно трябваше да събираме и да чистим. Жоро правеше ракия от това дръвче, но се отказахме. Въобще имаме планове за градинката, дано само да успеем да си ги реализираме. :))))
Веси, дай идея за някой интересен филм, който си заслужава да бъде гледан! Вчера гледах един за вампири, но не ме грабна много. Казва се „Кралицата на прокълнатите” с Алая, онази певица дето загина преди години в самолетна катастрофа. Гледах един видео клип в ю-тук с кадри от филма и реших да си го пусна, но очакванията ми не се оправдаха. Става за убиване на времето, но не е нищо особенно. Снощи до среднощ гледах един стар с Ашли Джъд и Томи Лий Джоунс по Нова – „Двойно убийство” – много готин!
Усмихната неделя, Веси! <3

Ели
цитирай
19. cinderellathespy - 17. paciencia
12.03.2017 12:01
paciencia написа:
Чудна приказка си сътворила, Ели!
С удоволствие поспрях при теб и музика послушах! С Веси добре сте се постарали. И аз тази вечер се опиянявам с музика. Лека, Ели и приятен неделен ден!


Васи,
благодаря ти, мила!
Има нещо магично в разказаната история.
Аз и преди съм писала за орела и девойката....
Това е като лайт мотив в моята сакралност!
Предполагам, че неслучайно!...
Вярвам, че избора ми на песни ти е харесал.
Във фейс-а разширих списъка до 15 броя.
Вчера във фейс-а прочетох едно хубаво стихо на Жени Иванова
и при мен в съчетание с една хубава песен на Амелия Брайтман
излезе едно хубаво стихо...
Ето го да го изчетеш:

На две...
(Вятър и звезда)

разрязана на две душата стене
и все към теб протяга две ръце
извечен огън в дебрите и тлее
напомняйки за общото небе
бездумна клада тихо ни обгръща
превръща ни във пепел и лъчи
а споменът към минало ни връща
попиваме го с търсещи очи
вървим сами във нощите и дните
оставяме невидими следи
и все така със вяра във мечтите
в далечното копнежа ни гори
не мога да забравя и да искам
не можеш да зачеркнеш любовта
потъваме в дълбокото неистово
отказваме да слушаме страха
ще оцелее общия ни пламък
билет ще е отново за света
преглътнали финалния си залък
отново ще сме вятър и звезда

11.03.2017г.
Елица

И песничката:
Amelia Brightman - Fly
https://youtu/MxD-W2Cf8DQ

Прегръщам те, Васи!* <3

Ели
цитирай
20. sestra - Ах, ти песенна...
14.03.2017 20:47
Прекрасно е!
цитирай
21. cinderellathespy - 20. sestra
15.03.2017 09:48
sestra написа:
Ах, ти песенна...
Прекрасно е!


Благодаря ти, Сестричка!
Усетила си чувството...
Писано е с много обич!
Еееееех орела ми... <3
Прегръщам те!*

Ели
цитирай
22. vesever - Еличка, супер е човек да има дворче, ...
15.03.2017 16:27
Еличка, супер е човек да има дворче, да си сложи цветенца, зеленчучки, овошки, каквото Душа иска, нали :)
Инак в бетона на града, как се оцелява, не знам.
Ами, да ит кажа, аз все по-малко филми гледам с годините...
Последното, което гледахме с децата, беше Сами Вкъщи /за животните/. Много яка анимация.
Има един друг, който много харесвам, пак анимация - Истината за Червената Шапчица. Нищо, че е анимация, и за възрастни става!
Какво друго...попадала ли си на Avon Almighty, не знам буквално ли го превеждаха на български, много добър филм също..
Не се сещам на прима виста за друг, но ако се сетя нещо добро, ще ти пиша.
Прегръдки!
цитирай
23. cinderellathespy - 22. vesever
16.03.2017 10:40
vesever написа:
Еличка, супер е човек да има дворче, да си сложи цветенца, зеленчучки, овошки, каквото Душа иска, нали :)
Инак в бетона на града, как се оцелява, не знам.
Ами, да ти кажа, аз все по-малко филми гледам с годините...
Последното, което гледахме с децата, беше Сами Вкъщи /за животните/. Много яка анимация.
Има един друг, който много харесвам, пак анимация - Истината за Червената Шапчица. Нищо, че е анимация, и за възрастни става!
Какво друго...попадала ли си на Avon Almighty, не знам буквално ли го превеждаха на български, много добър филм също..
Не се сещам на прима виста за друг, но ако се сетя нещо добро, ще ти пиша.
Прегръдки!


Веси,
и аз с децата гледам често анимации. Много се забавляваме.:))
Имаме един локален сървър на Булсатком, на който качват
разни филми и гледаме оттам. Аз обикновено ровя в секцията
на романтичните истории или фентъзитата. Има един за Ловеца,
много готино фентъзи. Последния филм, който гледах там
беше втората част на Петдесет нюанса сиво. Ще споделя
като си изнамеря нещо интересно тази седмица! Снощи се отдадох
на слушане на музика. Послушах и твоето изпълнение на песничката
в ю-туб. С Жоро се чудихме на какъв език е това - иврит или грузински.
Звучи ни като грузинските напеви. Обаче се е получило чудесно.
Браво за ентусиазма и желанието! Аз съм се записвала така
на клип като чета едно мое стихотворение. После конвертирах файла
от видео в mp3 и преди 3 години го качих в профила ми в SoundCloud.
Ето го да го чуеш:
https://soundcloud/cinderella-the-spy/mhdpekmwwfzw
Снощи след твоето изпълнение си пуснах малко Ню ейдж музика –
Tristeria и Stive Morgan!
Незнам дали харесваш такъв стил, но на мен ми харесват клиповете
по този тип музика и дълбокото космично звучене. Пренасят те в друго измерение!
Ето да чуеш няколко:
1.Tristeria - I Love You
https://youtu/KJMaWgwA7Tk
2.Tristeria - Without You
https://youtu/jQJzJqj4DIA
3.Tristeria - Alive
https://youtu/XsDeqTHkcQc
4.Tristeria - In Your Eyes
https://youtu/O2BtSpJX23Q
5.Stive Morgan - Melancholy
https://youtu/Wv-GwvQaVnw

Надявам се, че ще ти допаднат!
Момичето от последния клип супер танцува!
Мен днес ме чака писане на финалното решение по едно тежко дело
за делба между двама бивши съпрузи. Трудно ми е да се настроя
и да си разгърна творческо-анализаторските способности,
но ще трябва за да си го махна от главата преди сроковете да
набъбнат, че вече малко съм закъсняла.
Усмихнат и ползотворен ден, Веси! :))

Ели
цитирай
24. vesever - Ели, хареса ми Tristeria, мистично ...
18.03.2017 17:28
Ели, хареса ми Tristeria, мистично и лежерно е, за релакс!
И танцьорката е хубава, под дъжда, хм, ще трябва и аз да направя танц в дъжда, само да завали....
А моето изпълнение е на грузинска народна песен, влюбих се с тави песен и още някои подобни...и си търся самоучител по грузински :))
Ще ви я пусна в блога като поздрав за първа пролет идната седмица, така съм го намислила...
И китара взех наскоро, назаем, и мисля малко да си опреснявам китаросвиренето, да видим ще успея ли да съчиня нещо приятно с акомпанимент...
Можеш ли да ми пратиш стихотворението си във фейса или като лс, защото тук нали орязва линковете, а аз само в тубата знам как да си ги дописвам, за да тръгнат, а този сайт ми е непознат и не знам как да го подкарам...
цитирай
25. cinderellathespy - 24. vesever
19.03.2017 11:22
vesever написа:
Ели, хареса ми Tristeria, мистично и лежерно е, за релакс!
И танцьорката е хубава, под дъжда, хм, ще трябва и аз да направя танц в дъжда, само да завали....
А моето изпълнение е на грузинска народна песен, влюбих се с тави песен и още някои подобни...и си търся самоучител по грузински :))
Ще ви я пусна в блога като поздрав за първа пролет идната седмица, така съм го намислила...
И китара взех наскоро, назаем, и мисля малко да си опреснявам китаросвиренето, да видим ще успея ли да съчиня нещо приятно с акомпанимент...
Можеш ли да ми пратиш стихотворението си във фейса или като лс, защото тук нали орязва линковете, а аз само в тубата знам как да си ги дописвам, за да тръгнат, а този сайт ми е непознат и не знам как да го подкарам...


Веси,
радвам се, че музичките са ти харесали!
Ще пробвам да ти пратя линк към аудио файл-а на съобщение
във Фейс-а. Незнам дали ще се отвори.
Другия вариант е да напишеш в Гугъл търсачката
комбинирано думите cinderellathespy и soundcloud и излиза
поста в Sound cloud, защото може да се окаже, че линковете им не работят.
Стихотворението се казва "Всеки път, когато те сънувам".
Това за китарата е много добра идея. И ние имаме кухарка,
а аз имам и бас китара, но не съм ги пипвала от години. Предпочитам да ми свирят, аз да слушам и да си припявам!:)))) Ти си голяма ентусиастка
с това пеене и свирене... Ще стискам палци да ти се получи! А после ще гледам с интерес! Тия дни на работа ми е лудница. Натресоха ме да съм дежурна в петък и влязоха към 8 дела и едните ще трябва да ходя да ги гледам на пункт и ми е бая тегаво, но ще стискам зъби и трябва да издържа! Хайде прегръдки от мен и усмихнат неделен ден! И не се претоварвай с тези преводи!<3

Ели

пп: Мисля, че във Фейс-а ще ти се отвори аудио файл-а. Нещо беше станало с блога ми. Можех да си гласувам за себе си, а коментара ми излезе анонимен. :))))) Затова го пускам отново, а анонимния ще изтрия!
цитирай
26. vesever - Успях да го чуя, Ели, разплака ме, ...
19.03.2017 12:07
Успях да го чуя, Ели, разплака ме, толкова е трогателно и сърдечно!

То и аз обичам да слушам музика, но напоследък нещо пощурях и искам да пея и аз ))
Инак танците от край време си ми напират....
Имам идеи за тнци край реката, с воали...само че ми трябва оператор с опит...

С работата понякога е товар, но няма начин. Кротко си бачкам, гледам да не се претоварвам и успявам и да разтоварвам, с музика, но си трябва и бачкане, няма събота и неделя, гоня срокове, по-точно сроковете ме гонят ;))
Ей сега как ми се слиза до реката, ....ама ше отложа малко, като напредна с текстовете, ше се изтичам да се топна :)))
Прегръдки в тази ветровита неделя, Ели!

А за блога, и при мен е ставало, когато прекъсне интернет връзката, системата те "загубва" и излизаш анонимна. Лог аут и после пак лог ин и се оправя...

цитирай
27. stih - Красива легенда за любовта!
20.03.2017 19:14
Честит Международен ден на щастието, Ели!
Бъди щастливо влюбена и вдъхновена!
цитирай
28. cinderellathespy - 27. stih
21.03.2017 09:38
stih написа:
Красива легенда за любовта!
Честит Международен ден на щастието, Ели!
Бъди щастливо влюбена и вдъхновена!


Благодаря ти, Ели!
Дано винаги бъдем щастливи, влюбени, обичащи
всеотдайно и да летим свободни само горе в най-високото!
Думите са мощно оръжие и помагат на душите
да трептят в синхрон!
А легендата....ееееех, дано орела някой ден се завърне
и кацне на ръката ми, където му е мястото... :))
Усмихнат пролетен ден, Ели!
Прегръдки от мен,

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719568
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031