Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2017 17:15 - Вечността...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4895 Коментари: 17 Гласове:
29


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



image
    Вечността...

във мен е скрита в пламък вечността
трепти в кръвта ми в костите ми скита
разлистена танцува във нощта
от вяра и нечаканост обвита

говоря с нея тихичко на ум
докосвам я със мислите във бяло
веднъж е песен друг път просто шум
частица от космическото цяло

тя пътен знак е все към любовта
едно вълшебно място във сърцето
душите ни облива в светлина
издига ни високо във небето

бъди заслушан в топлия и глас
и следвай нечертаната посока
ключът за сбъдване е вътре в нас
една енигма стара и дълбока

09.01.2017г.
Елица


 

image
    Единение...

от твойте стъпки чувам шум
през звездното в съня ми пак надничаш
затичвам боса стрелвам се навън
с бездумната си бездна ме привличаш

заключваш ме в безименен захват
усмивката ми скриваш в тишината
а после се обичаме без страх
струи от нас вълшебна светлината

прегръщаш ме със ледени ръце
а аз се стоплям в твоята безкрайност
летим щастливи в синьото небе
синхронни сме в космическа тоналност

на утрото със първите лъчи
вълшебен вятър леко ме снижава
попивам те във моите очи
душата ти безмълвна се стопява

ще те очаква моето сърце
на вечната изгаряща жарава
докато дишаш аз ще съм добре
за вечност любовта ще ме спасява

05.01.2017г.
Елица


 


*****

 



Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Хубави стихове - силни! Вечността - ...
09.01.2017 21:42
Хубави стихове - силни! Вечността - тя е ясна, щом говорим за любов:). Замислих се за използваната думичка "единение". Единение - като единство, свързаност, сливане в едно и като уединение, самотност, непостижимост в пълнота. Богато!
Хубава седмица, Ели - лека и спорна, топла, усмихната!
цитирай
2. nalia - Chanel No 5 -
10.01.2017 10:26
разточителност и красота:)
Благодаря, Ели!
цитирай
3. cinderellathespy - 1. donchevav
10.01.2017 10:51
donchevav написа:
Хубави стихове - силни! Вечността - тя е ясна, щом говорим за любов:). Замислих се за използваната думичка "единение". Единение - като единство, свързаност, сливане в едно и като уединение, самотност, непостижимост в пълнота. Богато!
Хубава седмица, Ели - лека и спорна, топла, усмихната!


Здравей, Вени:)
При нас в североизтока никак не е леко по тия дни заради снега и виелиците.
Днес додрапахме до работа, дано се приберем по живо по здраво!
За вечността - иска ми се да няма смърт. Мисълта за преминаването отвъд
малко ме тормози... Не е страх, просто протест на свободолюбивата ми природа! Харесвам си тялото и ако може бих желала да остана в него за вечност! И да остана вечно млада, също бих желала... Любовта е онази енергийна субстанция, която пренася душата през реинкарнациите. Много правилно си разбрала използваното единение - слятост на високо енергийно ниво и разделеност във физическата действителност...
Благодаря ти за коментара и пожеланията! Довечера пак ни чакат виелици.
Утре мисля да си остана вкъщи, сгушена с хубава книга и любимия ми жасминов чай, докато в слушалките ми звънят любимите песни!:)
Прегръдки, Вени,

Ели
цитирай
4. vesever - Хубаво е, . Ели! Силно е! Нека люб...
10.01.2017 10:52
Хубаво е,. Ели! Силно е! Нека любовта е вечна и да надделее над мрака!
Прегръдки!
цитирай
5. cinderellathespy - 2. nalia
10.01.2017 10:53
nalia написа:
Chanel No 5 -
разточителност и красота:)
Благодаря, Ели!


С това Chanel No 5 искренно ме усмихна!
Усетила си думите ми безпогрешно!:)
Благодаря ти, Наталка!<3
Изпълнени с топлинка снежни дни!
Прегръдки,

Ели
цитирай
6. cinderellathespy - 4. vesever
10.01.2017 11:28
vesever написа:
Хубаво е,. Ели! Силно е! Нека любовта е вечна и да надделее над мрака!
Прегръдки!


Благодаря ти, Веси!
Дано дойде времето, когато слънцето ще грее и в нощта и смърт просто няма да има, а живота - единение между дух и тяло ще е Вечността! Любовта е разковничето! И всеотдайността, докато крачим уверено по избрания предопределен път! Аз винаги ще си остана войн на светлината, но за да се справим с мрака имаме нужда от армия... Хубавото е, че все повече и повече хора се пробуждат! Вярвам, че бъдещето ще ни донесе само светлина и щастливи случвания! Много ми харесва един цитат, на който съм отгърнала спиралата ми за мисли, тук на бюрото в кабинета ми! Мисля, че е в унисон с написаното от теб и моя отговор. Ето какво гласи :
"Нека на този, на когото принадлежи добро бъдеще
да не губи и частица от настоящето си."
Прегръщам те и аз,

Ели

пп: Докато ти писах в тонколонките звучеше ето тази песничка,
поздравявам те с нея:
I'll stand by you - The Pretenders
https://youtu/maAyfcO-X3k
<3
цитирай
7. aip55 - Браво!
10.01.2017 20:57
Комплименти Ели!
цитирай
8. cinderellathespy - 7. aip55
11.01.2017 17:28
aip55 написа:
Браво!
Комплименти Ели!


Здрасти:)
Поздрави от снежния Разград!
http://somewhereinthewind.blogspot/2017/01/blog-post_11.html
Много ти благодаря!*

Ели
цитирай
9. faktifakti - браво
13.01.2017 18:44
силни като откоси:)
прегръдки
цитирай
10. cinderellathespy - 9. faktifakti
14.01.2017 10:42
faktifakti написа:
браво
силни като откоси:)
прегръдки


Усетила си много точно, Еви!
Благодаря ти!
Идеята за огън и лед все ме съпътства...
И аз те прегръщам силно!<3

Ели
цитирай
11. stih - Очарована съм
29.01.2017 07:05
и благодаря за постигнатата висша естетика...
Поздрави!
цитирай
12. cinderellathespy - 11. stih
29.01.2017 16:54
stih написа:
Очарована съм и благодаря за постигнатата висша естетика...
Поздрави!


И аз ти благодаря, Елица!
И от мен поздрави и пак заповядай насам,
в моята виртуална къщичка!

Елица
цитирай
13. sestra - Гръцки ордер
01.02.2017 10:00
в словесността ти :)
цитирай
14. cinderellathespy - 13. sestra
01.02.2017 18:53
sestra написа:
Гръцки ордер
в словесността ти :)


Привет, Сестричка:)
В интерес на истината потърсих в интернет
какво означава "гръцки ордер" беше ми непознато словосъчетание.
Това, което прочетох за тези думи е забележително.
Трогната съм и благодаря сърдечно и топличко за това,
че си сравнила моето скромно творчество с такова нещо!
Прегръщам те!<3

Ели
_____________________________________
пп: Днес цял ден бях далеч от интернет
и се чувствах невероятно добре.
В петък Жоро ще ме води малко при морето,
(пред)Рожденденно! Страшно е хубаво
да си в отпуска, особенно когато си работил
много и си се уморил подобаващо..
Нали 40 не се празнували, но до колкото се познавам
и тях ще ги сублимирам през стиховете... ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1716139
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18444
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031