Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2016 17:55 - Щастлива...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5375 Коментари: 14 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



image
 
Много съм щастлива, защото днес получих една желана и чакана книга - поезията на Радосвета Аврамова (caribiana) - "Някъде над покривите на града". Препоръчвам я горещо на всички любители на хубавата и романтична българска поезия. От пост в бившия блог на Радосвета можете да се ориентирате как да си поръчате
книгата, защото тя се разпространява само по интернет, като издателството я отпечатва при поръчка. Ето линк към бившия блог на поетесата, където е обяснена процедурата -
caribiana.blogspot.bg

И сега нещо красиво от книгата, близко на душата ми:

Лимонада

Нощта събира в синия си куфар
лъчите на последните звезди.
Косите и са дълги до разсъмване.
В пет сутринта обича да мълчи.
Небето става някак непрогледно.
И само изтокът бледнее отдалеч.
Луната се усмихва за последно
на спящото индигово море.
А аз защо не спя не ми е ясно.
Броя мечтите си. На минус съм с една.
Сълзите ми са с единайсет повече.
Прекрасно!
Така ще мога дълго да валя...

Радосвета Аврамова
(caribiana)

пп: Благодаря на приятелката ми Вили за снимката.
Eли:)






Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Обичам стиховете на caribiana. ...
12.12.2016 22:17
Обичам стиховете на caribiana. Благодаря ти за информацията, скъпа Ели! Поздрави!
цитирай
2. cinderellathespy - 1. donchevav
12.12.2016 22:57
donchevav написа:
Обичам стиховете на caribiana. Благодаря ти за информацията, скъпа Ели! Поздрави!


Вени,
книжката е чудесна. Почерпах идея за книгата,
която ми се иска да издам някой ден с подбрана извадка
от моите стихчета. Може да се обърна към същото издателство.
И аз много я харесвам Радосвета Аврамова.
Жалко, че спря да пише в блога си в blogspot,
а фейсбук страница няма! :(
Топли поздрави и от мен и спокойна нощ!

Ели
цитирай
3. vesever - Ели, прекрасна си, ангелска Душа...
13.12.2016 09:58
Ели, прекрасна си, ангелска Душа!
Това първо, и второ, и аз харесвам карибиана, случайно бях попаднала на нейни стихове, много силно въздействащи и истински.
Между другото, мислила съм си, че ще е хубаво и твои стихове да се видят така, събрани в книга.
Ти пишеш уникално!
Поздрави и на Вили от мен, вече я познавам "задочно" :)
Снежни прегръдки, ние осъмнахме със сняг :)
цитирай
4. troia - Ели,
13.12.2016 11:36
знам какво е усещането да си купиш или да ти подарят интересна книга. Страхотно е!
Хубав ден и приятно четене!
цитирай
5. cinderellathespy - 3. vesever
13.12.2016 11:38
vesever написа:
Ели, прекрасна си, ангелска Душа!
Това първо, и второ, и аз харесвам карибиана, случайно бях попаднала на нейни стихове, много силно въздействащи и истински.
Между другото, мислила съм си, че ще е хубаво и твои стихове да се видят така, събрани в книга.
Ти пишеш уникално!
Поздрави и на Вили от мен, вече я познавам "задочно" :)
Снежни прегръдки, ние осъмнахме със сняг :)


Веси,
благодаря ти мила! Дано успея да се организирам за книжка.
И на мен ми се иска да събера някои от стихчетата и да ги издам.
Много приятели от много време ме карат да го направя,
но все не ми остава време покрай работата и грижите за дечицата.
Ако успея ще се съберем и ще направим представяне,
а покрай представянето и купон! :))) Тъкмо приятелите ще видят екипа
на целия Районен съд - Исперих накуп, защото и те (колегите) много ме навиват
за книга. И при нас вали снежко. Но аз карам! Ще поздравя Вили! Някой път ще пусна някоя от общите ни снимки тук. Можеш да я видиш във Фейс-а,
обикновенно е тагната в постовете ми, защото през деня ние сме си все
двечките заедно - водолеите на ИРС! :))))
И от мене прегръдки, Весич! <3
И усмихнат вторник!

Ели
цитирай
6. cinderellathespy - 4. troia
13.12.2016 12:16
troia написа:
Ели,
знам какво е усещането да си купиш или да ти подарят интересна книга. Страхотно е!
Хубав ден и приятно четене!


Най-любимите ми подаръци са книгите!
Баба има страхотна библиотека.
Казах и, че един ден ако ще я наследявам
искам само библиотеката с любимите ми книги,
които чета от малка. :)
Много обичам да се приспивам с хубава поезия.
Снощи си почетох до 23.30ч.
Тая вечер ще продължа!...
И на тебе хубав ден, Кате! :)

Ели
цитирай
7. paciencia - Ели, наистина изглеждаш щаастлива!
14.12.2016 21:22
И аз харесвам стиховете на Карибиана. Много бих се радвала и аз да се видя в ръце с твоя стихосбирка, имаш уникални стихове! Успех и здраве, Ели!
цитирай
8. cinderellathespy - 7. paciencia
15.12.2016 09:52
paciencia написа:
Ели, наистина изглеждаш щаастлива!
И аз харесвам стиховете на Карибиана. Много бих се радвала и аз да се видя в ръце с твоя стихосбирка, имаш уникални стихове! Успех и здраве, Ели!


Здрасти, Васи и усмихнат ден! :)
Много хора ме навивате за книжка. Дано намерим начин това да се случи
през новата година! Има доста материал, от който могат да се изберат
стихове за една книга. Ще бъде хубав повод да се съберем с приятелите,
които са ми още от детските години и да направим купон с поезия и музика,
защото те са музиканти и може да посвирят на китарите докато аз чета стиховете! :) Сигурна съм, че ще се случи. Въпрос на време е. Видя ли курабийките във фейсбук? (намийг) ;) Реших да създавам настроение на колегите ми на работа и да
поддържам коледния дух. Миналата седмица сладкиша ми не се получи, но двете ни Анита компенсираха липсата при мен и почерпиха за именния ден, но утре и следващия петък сладкишите в съда са от мен - утре ще са войнишките курабийки, които опекох снощи и показах, а за другия петък ще измайсторя един кекс, който много обичам! Обичам да гледам усмихнатите лица и сърцата пълни с настроение на колегите!
Хубави празнични дни, Васи! Благодаря ти за милите думи!
Топли прегръдки от мен,

Ели
цитирай
9. paciencia - Ели, наистина изглеждаш щаастл...
16.12.2016 01:15
cinderellathespy написа:
paciencia написа:
Ели, наистина изглеждаш щаастлива!
И аз харесвам стиховете на Карибиана. Много бих се радвала и аз да се видя в ръце с твоя стихосбирка, имаш уникални стихове! Успех и здраве, Ели!


Здрасти, Васи и усмихнат ден! :)
Много хора ме навивате за книжка. Дано намерим начин това да се случи
през новата година! Има доста материал, от който могат да се изберат
стихове за една книга. Ще бъде хубав повод да се съберем с приятелите,
които са ми още от детските години и да направим купон с поезия и музика,
защото те са музиканти и може да посвирят на китарите докато аз чета стиховете! :) Сигурна съм, че ще се случи. Въпрос на време е. Видя ли курабийките във фейсбук? (намийг) ;) Реших да създавам настроение на колегите ми на работа и да
поддържам коледния дух. Миналата седмица сладкиша ми не се получи, но двете ни Анита компенсираха липсата при мен и почерпиха за именния ден, но утре и следващия петък сладкишите в съда са от мен - утре ще са войнишките курабийки, които опекох снощи и показах, а за другия петък ще измайсторя един кекс, който много обичам! Обичам да гледам усмихнатите лица и сърцата пълни с настроение на колегите!
Хубави празнични дни, Васи! Благодаря ти за милите думи!
Топли прегръдки от мен,

Ели

Ще се случи, Ели, непременно и много ще се радвам! Не за една, за няколко книги имаш материал. Много ми харесва поредицата от стиховете ти за мама!
А бисквитките наистина са усмохнати и много апетитни, но защо им викаш войнишки?:) Ще видиш как ще се стопят за нула време. Сигурна съм, че си много обичана от колегите, слънчево (или може би вятърно:) момиче! Прегръдки и лека нощ!
цитирай
10. cinderellathespy - 9. paciencia
16.12.2016 14:04
paciencia написа:

Ще се случи, Ели, непременно и много ще се радвам! Не за една, за няколко книги имаш материал. Много ми харесва поредицата от стиховете ти за мама!
А бисквитките наистина са усмихнати и много апетитни, но защо им викаш войнишки?:) Ще видиш как ще се стопят за нула време. Сигурна съм, че си много обичана от колегите, слънчево (или може би вятърно:) момиче! Прегръдки и лека нощ!


Колегите много се зарадваха на курабийките днес!
Имаше много усмихнати лица, което пък мен ме направи много щастлива!
Да, стихчетата за мама се получават винаги много нежни, но и тъжни
предвид обстоятелствата...
Курабийките така ги знам - войнишки! :)))
В унисон с моята духовна войнишка природа! ;)
Нали се сещаш, че даже съм се описвала като войник ->
http://cinderellathespy.blog/lichni-dnevnici/2012/02/06/voinik-bila-sym.896638
Дано нещата се развият благоприятно през новата 2017-та година
и по средата или в края да могат да се разгърнат страниците
и на моята книга с поезия от Вятърния ми свят!
Прегръщам те, Васи!*
Хубави почивни дни! <3

Ели
цитирай
11. troia - Честито Рождество Христово, Ели!
25.12.2016 20:31
Много здраве, щастие и любов ти желая! Весели празници!
цитирай
12. cinderellathespy - 11. troia
25.12.2016 21:38
troia написа:
Честито Рождество Христово, Ели!
Много здраве, щастие и любов ти желая! Весели празници!


Здрасти, Кате!
Честито Рождество и на тебе!
Дай Боже да сме здрави и през новата година дваж по-успешни от настоящата година, а любовта да ни е вечен вълшебен спътник! Много ти благодаря за хубавите пожеланията! Весели празници! :)

Ели
цитирай
13. sekirata - "нощ и син куфар" -Хайде ...
23.10.2023 22:17
"нощ и син куфар" -Хайде стига бе, стига кълчихте роден ,майчин език, само и само да сте интересни,а ставате смешни,
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719642
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031