Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2016 19:06 - Декември...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6775 Коментари: 25 Гласове:
28


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



image
   
Декември...

наметнал свойта звездна белота
пристигна на крилете си декември
по стъпките си пръсна синева
по рамото потупа той ноември

отвори тихо старата врата
на къщата от спомени и вяра
по прага и раздипли тишина
видя че в нея мъдрост се е спряла

камината запали със любов
елхата украси със ред камбанки
във ритъма на нежен благослов
развърза той вълшебните вързанки

събра във коша купища мечти
на вятъра изплете шапка
във зимните проблясващи мъгли
направи обиколка кратка

една надежда в себе си прибра
да и е топло щом навън завее
в следите си от скрежа разпиля
във тъмното да пази и да грее

накрая ни подготви бал
на който бяхме приказни герои
магията докрайно пресъздал
оттегли се във своите покои

01.12.2016г.
Елица







image
 

 



Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anin - Здрастии! :)
01.12.2016 19:21
Точно и аз щях да пускам със заглавие Декември, и
викам си, я да видим кой ме изпревари ;)))шегичка.
Много хубаво си го написала, харесва ми много!
цитирай
2. djani - Прекрасно носталгични и съзерцателни стихове...
01.12.2016 19:56
Като равносметка за изтичащия през пръстите ни
пясък на живота...
цитирай
3. paciencia - Адмирации, Ели, за стиха и цялос...
01.12.2016 21:59
Адмирации, Ели, за стиха и цялостното оформление на постинга! Да, това е Декември, пълен с магия, равносметки за изминалата година и нови надежди. Очакването на Коледа е част от магията...Чудесни са желанията ти като теб самата! Толкова човечни! Прегръщам те, Ели и се радвам, че си тук:)
цитирай
4. aip55 - Имаш
02.12.2016 00:15
ангелска душа
и ритъма на нежен богослов...
цитирай
5. nalia - гирлянди по коледно дърво са стиховете ти,
02.12.2016 05:26
Еличке:)
цитирай
6. cinderellathespy - 1. anin - Здрастии! :)
02.12.2016 09:41
anin написа:
Точно и аз щях да пускам със заглавие Декември, и
викам си, я да видим кой ме изпревари ;)))шегичка.
Много хубаво си го написала, харесва ми много!


Здрасти, Анинко,
и честит последен месец в календара за тази година! <3
Това стихо просто ми хрумна днес, а вечерта имах настроение
и го постнах и тук, в това ми блогче!
Пожелавам ти само радостни мигове, през целия декември!
И вдъхновения!
Прегръдки от мен,

Ели
цитирай
7. cinderellathespy - 2. djani
02.12.2016 09:46
djani написа:
Прекрасно носталгични и съзерцателни стихове...
Като равносметка за изтичащия през пръстите ни
пясък на живота...


Здрасти, Джани,
мисля си, че винаги оставаме носталгични по безвъзвратно отлетелите
мигове и затова е хубаво да вярваме, че най-хубавото време и най-интересните случвания тепърва предстоят!...
В интерес на истината, много ми се иска да чуя мнението ти,
за размислите, които споделих в поста на 28.10. тая година.
Позволих си да си поразсъждавам над нещата от живота...
А ти искаше да прочетеш проза от мен... ;)
Хубав месец декември ти пожелавам, Светльо!

Ели
цитирай
8. cinderellathespy - 3. paciencia
02.12.2016 09:54
paciencia написа:
Адмирации, Ели, за стиха и цялостното оформление на постинга! Да, това е Декември, пълен с магия, равносметки за изминалата година и нови надежди. Очакването на Коледа е част от магията...Чудесни са желанията ти като теб самата! Толкова човечни! Прегръщам те, Ели и се радвам, че си тук:)


Здрасти, Васи,
аз го метнах сутринта рано във Фейс-а,
а чак вечерта като ми остана време го списах и тук.
Продължавам да се разтоварвам с разни идеи, които
реализирам във фотошоп програмата, когато имам време.
Радвам се, че колажите и стихото са ти харесали.
Не обичам зимата и студа, въпреки че съм зимно бебе, хе,
но тази година декември ме усмихва - чувствам се добре и спокойна,
за първи път от три години насам, уча се да карам новата ми кола
и пак с удоволствие препускам с 90 км/ час по ежедневния ми път...
Давам си сметка, че животът наистина е един кръговрат - имаме леки и тежки моменти, като след лошото винаги идва хубавото и везните се уравновесяват.
Та с една дума, равновесна се чувствам понастоящем, в работата нещата ми се случват с лекота, а стиховете и песните продължават да са ми светъл пристан на душата и начин да докосвам хората, които ме обичат и които аз обичам по един нестандартен и вълшебен начин! Пак ще постна този месец, когато ми дойде настроението. И аз те прегръщам, Васи! <3

Ели
цитирай
9. cinderellathespy - 4. aip55
02.12.2016 09:58
aip55 написа:
Имаш
ангелска душа
и ритъма на нежен богослов...


Изчерви ме, aip55,
скромно благодаря за определението...
Дано някой ден крилата ми станат видими
и пак да започна да се предвижвам с тях... :)
Ще продължавам да описвам посланията на Вселената,
а когато вие - моите приятели откривате по нещичко за себе си
в тях, това може само да ме радва. С един приятел ще си правим
обща страница за стихове във Фейс-а. Когато бъде готова,
ще ти пусна линк към нея на личната линия тук. :)
Поздрави и топличко да ти е през целия декември,

Ели
цитирай
10. cinderellathespy - 5. nalia
02.12.2016 10:06
nalia написа:
гирлянди по коледно дърво са стиховете ти,
Еличке:)


Наталка,
благодаря ти, мила.
Тебе те поздравявам с едно друго стихо,
което написах тези дни...
То е за равновесната ми душа и връзката и с мен,
както и за птицата вътре в мен, на която все и се лети,
но (за сега) и е отредено да се предвижва по земята... :)
Имай вълшебен декември и Коледно вдъхновение,
за нови интересни стихове, защото и на мен твоите много
ми харесват - мъдри и размислящи!
Прегръдки от мен и пак идвай насам в моята виртуална къщичка!... <3

Eли
_______________________________________________________

Стопявам се бяла в крило от зората...

С различни очи ме гори тишината
Раздипля във вените светъл екстаз
И боса пак стъпвам надлъж по Земята
Завръщам се тиха по пътища в нас
Една скоротечна причина ме пари
Мъгли ме чертаят във твоя анфас
А вятърът нежен с усмивка ме гали
Аз още съм цялата в негова власт
Попиват в полетата босите стъпки
Косите ми връзват на възел дъги
Един стар познат с панталони на кръпки
По мойте следи все върви и върви
Стопявам се бяла в крило от зората
Превръщам се в птица нагоре летя
Изгрява от мене в шпагат светлината
Отново звездичино-лунна трептя

Накрая достигам магичния извор
Реката във мене потича безспир
Направен отдавна възможния избор
Спасява за вечност безкрая всемир

30.11.2016г.
Ели
цитирай
11. nalia - Благодаря ти за поздрава, миличка:)
02.12.2016 14:45
Сякаш наблюдавам игра на бели мрени в кристално чист вир!
С всички отблясъци, нека са такива и дните ти, Ели!
цитирай
12. donchevav - Усетих декември в твоята песен - ...
02.12.2016 22:34
Усетих декември в твоята песен - снежната тръпка, близкия бал и магията! Благодаря ти, скъпа Ели! Поздрави!
цитирай
13. cinderellathespy - 11. nalia
03.12.2016 10:33
nalia написа:
Благодаря ти за поздрава, миличка:)
Сякаш наблюдавам игра на бели мрени в кристално чист вир!
С всички отблясъци, нека са такива и дните ти, Ели!


Радвам се, че ти е харесало, Наталка!
Сравнението ти с водичката и рибките е много точно.
Трябваха ми около 3 години, за да постигна спокойствието
в което се намирам в момента, но трудностите в извървения
път явно са си стрували! И сега си имам ежедневни изпитания,
но някак свикнах да живея с тях, приемам ги като част от
личната си легенда и смело ги преодолявам ежедневно!
Благодаря ти за пожеланието за светлина в дните!
Много ми е потребна, защото с нея ми е по-лесно
да летя безпрепятствено горе във високото!
Хубави почивни дни! :)

Ели
цитирай
14. cinderellathespy - 12. donchevav
03.12.2016 10:38
donchevav написа:
Усетих декември в твоята песен - снежната тръпка, близкия бал и магията! Благодаря ти, скъпа Ели! Поздрави!


Вени,
празника се усеща още от първия ден на този месец
в календара. Вчера си украсихме кабинетите на работа.
Наредихме свещичките, венчетата, гирляндите...
Аз си имам нова придобивка - два чисто нови посетителски
стола за съдебните ми заседатели, с които се съвещавам,
когато гледам наказателни дела. Чакам подмяна на тази мебилировка
от 10 години и сега съм много доволна! :)
Радвам се, че стихчето те е докоснало и си се почувствала
като част от магията! Винаги съм доволна, когато думичките ми
въздействат по позитивен и съкровен начин на приятелите ми!
Хубави почивни дни, Вени! :)

Ели
цитирай
15. vilish - Здравей, Ели!
03.12.2016 11:08
Плахо пристъпвам между твоите приятели тук :) !
С удоволствие и усещане за хармония, топлота и искреност, изпълнили твоите стихове!
Декеври е магично време ...
Символ на прощаване с миналото, поглед напред с вяра и надежда, образно стоплени от пламъците в камината ( за който си няма такава ). :)))
Поздрави и пожелания за светли дни, спокойни и красиви ... в очакване на Рождество!
цитирай
16. cinderellathespy - 15. vilish
03.12.2016 11:38
vilish написа:
Здравей, Ели!
Плахо пристъпвам между твоите приятели тук :) !
С удоволствие и усещане за хармония, топлота и искреност, изпълнили твоите стихове!
Декеври е магично време ...
Символ на прощаване с миналото, поглед напред с вяра и надежда, образно стоплени от пламъците в камината ( за който си няма такава ). :)))
Поздрави и пожелания за светли дни, спокойни и красиви ... в очакване на Рождество!


Вили, здравей,
радвам се да те видя! :)
Декември наистина е магичен!
Аз например взех решение да накарам през този месец
колегите ми да почувстват осезателно вълшебството...
Всеки петък ще им нося различни сладкиши опечени от мен
и ще си правим коледни празници - те ще хапват, аз ще ги гледам
и ще се радвам, защото съм на диета и не мога да ям сладко,
но с радост ще майсторя разни интересни сладкиши за тях -
кекс, сладкиш, курабии, намислила съм по нещо интересно
за всяка от следващите три седмици! Така ще поддържаме
Коледния дух в дните до Коледа и ще набираме скорост
в емоциите и позитивното настроение! :)
Дано наистина дните бъдат светли, спокойни и красиви,
както си казала, Вили! И на теб да ти бъде топличко и уютно
през целия декември! Пак ще се видим тук!
Прегръдки,

Ели
цитирай
17. faktifakti - идеалния декември,
03.12.2016 16:00
пресъздаден с красиви стихове.
сякаш се търколих в току що навалял сняг
цитирай
18. cinderellathespy - 17. faktifakti
03.12.2016 16:32
faktifakti написа:
идеалния декември,
пресъздаден с красиви стихове.
сякаш се търколих в току що навалял сняг


Еви,
сега остава да си спретнем само
и един снежен човек:))),
а после да се снимаме как го прегръщаме
и целуваме ;)
Снега при нас се стопи. За мен е добре,
заради ежедневното пътуване, но със сигурност
пак ще има снежни завихряния...
Добре, че съм добър пилот опс шофьор (намийг)...
Месеца на вълшебствата е в ход:)
Прегръдки от мене,

Ели
цитирай
19. sestra - Магията докрайно пресъздал...
03.12.2016 23:52
силен образ на тоя фокусник, Декември.
цитирай
20. cinderellathespy - 19. sestra
04.12.2016 13:47
sestra написа:
Магията докрайно пресъздал...
силен образ на тоя фокусник, Декември.


Верно е фокусник, Сестричка!
Днес тук при нас грее зимно слънце
и не е толкова студено, но през следващите седмици
сигурно ще стане мразовито, ветровито и студовито...
Зимите на североизток винаги са люти.
Дано само не бъде много хлъзгаво и да чистят
редовно пътищата, за да мога да си карам
безпрепятствено! Прегръдки,

Ели
<3
цитирай
21. anin - Благодаря ти, Елинце!
05.12.2016 10:17
cinderellathespy написа:
anin написа:
Точно и аз щях да пускам със заглавие Декември, и
викам си, я да видим кой ме изпревари ;)))шегичка.
Много хубаво си го написала, харесва ми много!


Здрасти, Анинко,
и честит последен месец в календара за тази година! <3
Това стихо просто ми хрумна днес, а вечерта имах настроение
и го постнах и тук, в това ми блогче!
Пожелавам ти само радостни мигове, през целия декември!
И вдъхновения!
Прегръдки от мен,

Ели

<3
цитирай
22. flymore - https://www.youtube.com/watch?v=qCQXVfL9cd8
05.12.2016 23:07
Дойде...
Да е бяло, чисто и светло в душата ти, Ели!:)
Прегръдки за лека нощ!<3
цитирай
23. cinderellathespy - 22. flymore
06.12.2016 09:05
flymore написа:
https://www.youtube/watch?v=qCQXVfL9cd8
Дойде...
Да е бяло, чисто и светло в душата ти, Ели!:)
Прегръдки за лека нощ!<3


Благодаря ти, мила! <3
Наистина дойде...
При нас грее зимно слънце,
а зеленото на полята все още се вижда
и ми действаща успокояващо и на очите и на душата
по дългия ми ежедневен път! Да видим кога белотата ще покрие
всичко и за дълго природата ще заспи...
Най-важното е, че в душата ми се настани трайно спокойствие!
Хубаво е да си в мир със себе си, тогава си в мир и с целия свят!
Прегръщам те! Хубав празничен ден,

Ели
цитирай
24. zemja - Красиво!
07.12.2016 08:27
Усетих душата на декември...
Благодаря, Елица.
Светло и хармонично да ти е !
цитирай
25. cinderellathespy - 24. zemja
07.12.2016 09:30
zemja написа:
Красиво!
Усетих душата на декември...
Благодаря, Елица.
Светло и хармонично да ти е !


Благодаря ти, Ели! :)
Радвам се, че думичките от моето стихче
са те докоснали! Декември е изпращане на старото
в трепетно очакване на новото! Наистина ми е светло и хармонично!
Отново шофирам всеки ден до работа и обратно,
общо по 74 км и съм независима и самостоятелна -
неща, които ми носят невероятна радост и духовен мир!
И на тебе да ти е споделено и уютно през целия декември, Ели!
Топла прегръдка за теб,

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719860
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031