Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2015 11:33 - На номер двадесет и девет...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3262 Коментари: 18 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

ЯНУАРИ

 

Разделени…

 

 

 

 

не съм до теб

 

и няма как да бъда

 

изпратена съм

 

в друга равнина

 

една любов

 

душата ми пробожда

 

и тихичко ме пари

 

във съня

 

 

 

прости ми

 

ала с теб съм разделена

 

от времето от бурите

 

дъжда

 

за меч-пазител

 

съм била определена

 

когато се зараждаше

 

света

 

 

 

усещам те

 

в дълбокия си корен

 

така било

 

с Голямата Любов

 

превърнат си във приказка

 

във спомен

 

във вечен

 

неугасващ послеслов

 

 

 

Обичам те

 

а толкова е сложно

 

две думички

 

са цялото небе

 

за бягство вече

 

май е невъзможно

 

привлича ни

 

безкрайното море

 

 

 

На три ще скоча

 

без да се обръщам

 

с преплетени до костите

 

ръце

 

а после дълго знам

 

ще се завръщам

 

към изтерзано нечие

 

сърце

 

 

 

04.01.2015г.

@Eli

 
***
 

ФЕВРУАРИ

image   когато.....тогава....
когато ми прошепне
пак нощта
и в тиха битка влязат
ветровете
не искам да съм
скитащо сама
във полоса деляща
световете

тогава паля
белия фенер
и боса на прозореца
присядам
духът ми от безкрая
озарен
аз със надежда огнена
пристягам

изпращам по звездите
светлина
до всички малки хора
по Земята
усещаш ли във тебе
Любовта
отекнала в звука
на тишината

28.02.2015г.
@Eli 


 
 
МАРТ
  image




She....-----------------------
....Аз


Тя е все онази същата
с раздиплени от вятъра коси
и боси стъпки
шепнещи във сънища
една звезда проблясваща
в зори

Тя самотна е вълна
попила залеза
и слънчев лъч
по изгрев сред поля
една пътека водеща за някъде
и пееща за другите вода

Тя е може би стихията
в която греят нечии мечти
една усмивка
търсеща посоката
тъгата скрита
в твоите очи

Тя е бъдещето
скитащо от минало
в прозрачните примамливи мъгли
и вечен кръстопът
на всичко истинско
минутите когато не боли

Тя е чакана Любов
между Вселените
проникнала в душата и в кръвта
там – сред безкрайност
случено доверие
и Вечната победа над страха

16.08.2012г.
@Eli

 



АПРИЛ
  image 

На номер двадесет и девет…

 

на номер двадесет и девет

е къщата изпълнена с мечти

а срещу нея гълъбът от камък

напомня за щастливото преди

живея там прегърната от слънце

и тихичка камбанка в нощен час

напомня че един ще се завърне

със ангелския си проблясващ глас

бездумна крача вятърна във дните

съединявам с вяра светове

а в нощите прошепвам на звездите

да бдят над моето единствено небе

сега съм тиха в себе си вглъбена

заслушана във песни скитам в дни

ще дойде миг когато окрилена

пак птицата у мен ще полети

 

03.04.2015г.
@Eli

 
*****

 
 
МАЙ   image


Някъде там....

избликва светлина под мойте пръсти
небето е окъпано в лила
след мислите ми тихи и невръстни
отново доизмислена летя
земята сипе кротката си нежност
бездумна вае свойта доброта
живее във безвремие и вечност
търкулнала вселенска синева
тревата пак е млада и игрива
дърветата са с форма на цветя
една душа немирна и щастлива
със свойта песен в мен изгря
следиш ме с поглед в тази непреходност
поливаш ме със атоми любов
далеч е вече всяка безизходност
животът ни е сребърен и нов
успели сме достигнали звездите
да сбъднем неизвестните мечти
открили сме в далечното чертите
на нови позабравени земи
и пак летим прегърнали надежда
отново сме високи и добри
а вятърът немирник ни повежда
към по-красиви светли висини

31.05.2015
@Eli

 

ЮНИ

Щастлива...

препускат пак по белия ми лист
тревоги съчетани със надежди
и в моя свят измислен и лъчист
пробудено се смеят сноп копнежи

обгръща ме небесна синева
с ръцете си звездите пак докосвам
и в дивна споделена тишина
аз някого смирено омагьосвам

така минават нощи после дни
напредвам със печата от безвремие
сърцето ми безмилостно тупти
и отброява мигове спасение

на приказката в края светлина
душата ми облича в нова сила
далеч остава всяка тъмнина
а аз признавам колко съм щастлива

30.06.2015г.
@Eli

   
  ЮЛИ

предВечност

разпръсва тихи сенки синевата
на рамото ми слага шепа вяра
а после насаме със тишината
поставя ми печати "оцеляла"

вървя по изтерзаната пътека
и все така съм сложно непонятна
с мечтите си израстнала полека
съдбата си живея необятна

стрелките чакам леко да отмерят
последните акорди на предВечност
безвремието зная ще оцелят
във строфите на дива неизвестност

13.07.2015г.
@Eli
 

АВГУСТ

Ще дойде октомври...

ще дойде октомври
и пак ще съм цяла
безкрайна красива
пълноводна река
надежда отдавна у мене
приспана
аз знам ще разпери
вълшебни крила

ще дойде октомври
но още е август
и жегата стапя
мечти и цветя
живея стаена
във бяло обляна
с печата единствен
че съм жена

ще дойде октомври
нали го очакваш
със същия трепет
от много лета
ела докосни ме
с нестихваща радост
аз само със тебе
ще полетя

ще дойде октомври
във горска дъбрава
ще бъда за двама
звезда свобода

16.08.2015
@Eli







СЕПТЕМВРИ


Среща с есента....

на прага ми почука есента
облечена бе в рокля светло синя
и двете в споделена тишина
поседнахме пред старата камина

смълчани постояхме във нощта
преплетохме отколешни надежди
и скрихме там - зад старата врата
един вързоп с магически копнежи

със утрото си тръгна есента
сама останах в мъничката стая
но някак си с по-силна светлина
сърцето ми засвети във омая

25.09.2015г.
@Eli





ОКТОМВРИ

image

Надянах си крила...

Събудих се надянах си крила
небе прегърнах в синята безкрайност
а после устремена полетях
по полосата с име всеотдайност.

Останах горе в трепкащия свят
на звездните усмихнати чертози
а моя свят от радости облян
спечели всички вятърни залози.

Тъй скитница съм хиляди лета
на птиците - сестра по върховете - сила
и прекроявам картата Съдба
мечтите си докрай осъществила.

13.10.2015г.
@Eli



 

НОЕМВРИ

image


Писма...

написала съм купища писма
в тях мислите за теб се стичат
огрява ги небесна светлина
докато боси в залез коленичат

по птиците ги пращам да летят
и отговори чакам от звездите
а те насън вълшебно ми шептят
и сбъдват във далечното мечтите

аз все така танцувам по ръба
и всички свои тайни ти споделям
защото сме най-близки във света
крилата ни не искам да разделям

а ти върви по дългия си път
във края му душата ми те чака
очите ми все още те зовът
докато бавно времето ни трака

накрая ще сме вятър и небе
едно огромно слънце на надежда
до мене ли си всичко е добре
и лъч на радост тихо се процежда

24.11.2015г.
Елица




 

ДЕКЕМВРИ

image
Безсмъртна...

безсмъртна съм
простете ми навеки
аз не живея вече
в плен
и не прощавам грешките
на всеки
във този свят
докрай осъществен

аз мразя и обичам
във синхронност
утеха ми е
синьото небе
през зимата съм в ритъм
монотонност
през пролетта съм
вятърно дете

вълшебствата са моята
Голгота
разпъват ме на хиляди
страни
научена да вярвам
във доброто
анализирам своето
преди

а той е кръстопът
на всички тайни
въжеиграч
и ходи на ръце
във мигове безпътни
и потайни
пресътворява
моето сърце

за Вечността сме
двама отредени
от още стари древни
времена
единствени
летящо оцелели
в едно обичане
от светлина

безсмъртна съм
просторите превземам
и всекиму дарявам
топлина
по дълъг път към бъдното
поемам
след мен остава само
тишина

09.12.2015г.
Елица





Щастлива Нова 2016 година
на всички приятели!
Бъдете здрави и целеустремени!
Много сбъднати мечти Ви пожелавам от цялото си сърце!

                                     С обич: Елица





   


Тагове:   ОБИЧТА,   Елица,   авторски,   поезия,   Пет,


Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Чудесни стихове - благодаря за у...
25.12.2015 12:30
Чудесни стихове - благодаря за удоволствието! Обзор, равносметка - и страхотен подарък за Коледа!
Честито Рождество Христово! Здраве и късмет, непозната за мене приятелко на всички мои приятели:))))))
Весели празници!
цитирай
2. aip55 - Добре дошла!
25.12.2015 14:17
Колко е хубаво, че се сещаш за нас?
Хубави и спокойни празници!
цитирай
3. arrow11 - Стихотворно-музикален календ...
25.12.2015 14:41
Стихотворно-музикален календар-подарък - за теб и за нас.
Януарският стих ме хвана за гърлото, сигурно защото е бял. Или защото е тъжен. Не пръв, а последен.
Порадвай се на слънцето, на децата и празниците! Много здраве, щастие и душевни сили в Новата година! Прегръщам те.
цитирай
4. paciencia - Ели, така те очаквах!
25.12.2015 15:17
Благодаря за удоволствието да се разходя, да потъна в твоите най-съкровени усещания през изминалата година! Цветна палитра от емоции в различни нюанси и усещането, че прилиствам един дневник, в който тупти едно вечно търсещо себе си и тичащо срещу и с вятъра сърце. Бъди щастлива, мила Ели! С много обич те прегръщам!
цитирай
5. cinderellathespy - 1.
25.12.2015 16:11
donchevav написа:
Чудесни стихове - благодаря за удоволствието! Обзор, равносметка - и страхотен подарък за Коледа!
Честито Рождество Христово! Здраве и късмет, непозната за мене приятелко на всички мои приятели:))))))
Весели празници!


Здравей, Вени,
честито Рождество!
Отдавна катапултирах от блог.бг. Завръщам се понякога и за мъничко. Благодаря ти, че се отби, прочете и коментира. Поста го изработих лека-полека в рамките на цялата година. Това е просто един спомен-равносметка за мен, нито повече, нито по-малко. :) И така е да, свързват ни много общи приятели, което е хубаво! Бъди здрава и неуморна и през новата година, Вени! Аз си следя от моето далечно място вашите блогове и винаги с интерес чета за новостите покрай вас.
Весели празници!

Ели
цитирай
6. cinderellathespy - 2. aip55 Добре дошла!
25.12.2015 16:16
aip55 написа:
Колко е хубаво, че се сещаш за нас?
Хубави и спокойни празници!


Здрасти, приятелю!
Благодаря ти! Весели празници и на теб.
Напоследък във Фейсбук се застоявам много в една група,
която имаме и в която слушаме интересна музика, казва се
AOR България! Поздравявам те с едно AOR парче и ти пожелавам
успешна 2016-та година!*

Ели
______________________________________
Houston - Souls ( AOR / Rick Springfield cover )
https://youtu/otlo0iSDVmI
цитирай
7. cinderellathespy - 3. arrow11
25.12.2015 16:24
arrow11 написа:
Стихотворно-музикален календар-подарък - за теб и за нас.
Януарският стих ме хвана за гърлото, сигурно защото е бял. Или защото е тъжен. Не пръв, а последен.
Порадвай се на слънцето, на децата и празниците! Много здраве, щастие и душевни сили в Новата година! Прегръщам те.


Здрасти, Arrow,
честито Рождество и ти благодаря сърдечно за пожеланията и аз те прегръщам!
Идва решителната година и едно голямо Начало! Моля се само да съм здрава, наистина ще са ми нужни всички налични сили! Сега да изкараме празниците, а после ще мислим лека-полека за всичко останало.. Първото стихо е болка, да, но е и от нещата с които свикнах да живея и определено сега през декември вече съм утвърдено силна, наясно с духовната субстанция и вече не съм склонна на компромиси щом става въпрос до собствените ми чувства. Променям се и определено порастнах! Вървя по пътя уверено и каквото зависи от мен правя и ще правя за да може другите да са добре! Пожелавам ти здраве през новата година и все така да ми бъдеш добър приятел!

Ели
_________________________________________
Поздравявам и теб с едно AOR парче :
Jeff Scott Soto - Heart of the Fire
https://youtu/5yazBcViTk0
цитирай
8. cinderellathespy - 4. paciencia - Ели, така те очаквах!
25.12.2015 16:31
paciencia написа:
Благодаря за удоволствието да се разходя, да потъна в твоите най-съкровени усещания през изминалата година! Цветна палитра от емоции в различни нюанси и усещането, че прилиствам един дневник, в който тупти едно вечно търсещо себе си и тичащо срещу и с вятъра сърце. Бъди щастлива, мила Ели! С много обич те прегръщам!


Здрасти, Вася,
благодаря ти от цялото си сърце! Обичам да чувствам позитивната енергия и подкрепата на хората, които са мои приятели и ме обичат! Това ми дава сили. Все още се връщам насам от време на време. Шпионския блог е един хубав спомен, но отдавна заседнах трайно в Космическото ми пространство и тук идвам само понякога, за да си припомня това - онова, най-вече хубавите споделени мигове с вас - моите виртуални приятели, а също и какви грешки не трябва да допускам в бъдещето.. Пожелавам ти успешна 2016-та година, бъди здрава, мила Вася и пожелавам много неповторими мигове на теб и близките ти! Във Фейс-а ще ти пусна линк да се включиш в нашата AOR България група, там се слушат много интересни и хубави песни! :)
Прегръдки топли, Вася, благодаря ти че поскита по моите пътища от 2015-та!

Ели
___________________________________________________________
XYZ - Never Too Late (Demo) Melodic Rock Hard Rock City Lights 2005 HQ
https://youtu/Jxy_zwNAjQY
цитирай
9. shining - Весели празници,Ели!
25.12.2015 23:13
Щастлива Нова Година и благодаря ти! :)
цитирай
10. kometapg - Благодаря за прекрасната лирика! ...
25.12.2015 23:45
Благодаря за прекрасната лирика! За мен беше огромно удоволствие да се потопя в тези стихове точно днес! Честита Коледа! Приеми пожелания за много здраве, любов и споделеност! :)
цитирай
11. faktifakti - честитиа Коледа , Ели
26.12.2015 00:01
здраве и щастие
цитирай
12. hloris - Честита Коледа,Ели! :)
26.12.2015 12:04
С пожелание чудото,което жадуваш,да стане реалност!

Прегръщам те,миличка!
цитирай
13. cinderellathespy - 9. shining - Весели празници,Ели!
26.12.2015 12:06
shining написа:
Щастлива Нова Година и благодаря ти! :)


Здравей, Гали,
радвам се да те видя!:)
Благодаря ти много за пожеланията!
Реших да си намина в старото местенце и да си направя един
скромен автоанализ за изминалата 2015-та..
Радвам се, че стихотата са те докоснали!
След празниците пак ще прибера всичко в архива и ще си отида
в моето спокойно Вятърно пространство в блогспот!
Там вече се чувствам у дома си, така както се чувствах тук
преди. Това тук остана "къщата на спомените" :)
Бъди здрав през новата година! И до нови срещи!*

Ели
_________________________________________
Hrach Altunyan - Song of a Broken Heart Official Lyric Video
https://youtu/RRKpQqoV2do
цитирай
14. cinderellathespy - 10. kometapg - Благодаря за прекрасната лирика! ...
26.12.2015 12:14
kometapg написа:
Благодаря за прекрасната лирика! За мен беше огромно удоволствие да се потопя в тези стихове точно днес! Честита Коледа! Приеми пожелания за много здраве, любов и споделеност! :)


Здравей, Светле,
благодаря ти!:)
Радвам се, че пак споделихме няколко красиви мига покрай празниците!
Този пост го замислих още в началото на годината, но в процеса на изпълнение нямах ясна визия какво ще се получи в края на краищата. Радвам се, че стихотата са ви харесали. Аз си ги разбирам по мой си начин, може и да не съвпада с визията на читателите, но най-важното е да оставят позитивно и топло чувство накрая... а струва ми се, че това в случая се е получило.. Един добър завършек на изминалата интензивна година! Прегръдки и до скоро! :)

Ели
_________________________________________________________
Поздравявам те с едно парче на Дейвид Холидей, което някой беше
пуснал онази вечер в групата ни AOR и страшно ми хареса като
ритъм -> David Hallyday - Ooh La La
https://youtu/Vocm6NVjhfs
цитирай
15. cinderellathespy - 11. faktifakti - честитиа Коледа , Ели
26.12.2015 12:21
faktifakti написа:
здраве и щастие


Еви,
здрасти и прегръдки:)
Честито Рождество и на теб!*
Бъди здрава, все така вдъхновена, талантлива и позитивна!
Много ми се свири на електрическа соло китара!
Ако някой ден имам цялото време на света, обезателно
ще стана виртуозна соло китаристка и ще свиря страхотни
солови партии на електрическа китара, някой Фендер вероятно,
а може и Джипсън ;)

С обич,
Ели
________________________________________
Обещавам през новата година да ти драсвам
по-често и да те държа в течение на моите творчески търсения.
Поздравявам те с едно китарно соло, което тия дни слушам
много: "Ill see you in my Dreams" Giant cover by Emily Hastings
https://youtu/Sw8xDM9Xvv0

пп: Емили свири на Джипсън:)
цитирай
16. cinderellathespy - 12. hloris - Честита Коледа,Ели! :)
26.12.2015 12:28
hloris написа:
С пожелание чудото,което жадуваш,да стане реалност!

Прегръщам те,миличка!


Тони, здрасти!
Честита Коледа и на тебе, мила!
Обезателно ще сбъдна Чудото!*
Вече съм доста силничка и усещам прилив на увереност!
Заради Вас - приятелите ми се връщам всяка година
за мъничко насам. Имам нужда да знам, че сте добре!
Ще се моля за всички ни! Да имаме повече чудеса
в съществуването, повече сбъднати мечти и повече
удовлетворителни моменти през новата 2016-та година!
И аз те прегръщам топло и бъди силна!*

С обич,
Ели
________________________________________
Чуй една хубава песничка, която тия дни ми пусна
една приятелка в групата ни AOR, когато една от
вечерите двете си направихме един Giant маратон:
Giant - Promise Land
https://youtu/jB_ClwymQlU
цитирай
17. coacoa11 - Честита Коледа! Да сме здрави, да ...
26.12.2015 15:09
Честита Коледа! Да сме здрави, да сме силни, за да преминем през изпитанията, които съдбата ни е отредила. Да сме щастливи, умеейки да ценим и да се радваме на това, което имаме. Да сме свободни и смели, за да вървим напред, да търсим и да намираме това, което радва душите.
цитирай
18. cinderellathespy - 17. coacoa11
26.12.2015 16:07
coacoa11 написа:
Честита Коледа! Да сме здрави, да сме силни, за да преминем през изпитанията, които съдбата ни е отредила. Да сме щастливи, умеейки да ценим и да се радваме на това, което имаме. Да сме свободни и смели, за да вървим напред, да търсим и да намираме това, което радва душите.


:)
Здравей, Жабка,
прекрасни пожелания!
Звучат като боен призив!:)
Не ми остава нищо друго освен да добавя "Да бъде" и да размахам вълшебната пръчица, която имам! Догодина по същото време ще мина да се отчета кои вълшебства съм сбъднала и кои са останали в план-програмата за новата петилетка до 2020 година! ;)
Прегръдки,

Ели
______________________________________
Asia - Who Will Stop The Rain
https://youtu/PTNa-nAZFgg

пп: Днеска превеждах с удоволствие хей това! :)
Нека е поздрав за теб! В началото има едно много готино китарно!..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1725234
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18451
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930