Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2013 13:01 - Така ми се живее...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11760 Коментари: 34 Гласове:
36


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



image
 

Така ми се живее...

 

Така ми се живее че боли
За всяка глътка въздух бих убила
Бих издълбала в стръмното следи
Към храм където двама ни да скрия...
 

А вътре ще запаля свещ
С молитва да останем малко луди
С нестихващ във дълбокото копнеж
Сърцето ни на който да се чуди...

 

А пътя ще е вечният ни зов
Към себе си и мислите във полет
Ще бъде конструиран от Любов
А името му просто ще е Порив...

 

Ще оцелеем докато горим
Във Вечност претворявайки следите
С живеене от смърт ще се спасим
Запазвайки в дихание мечтите...

 

11.10.2013г.
@Eli





image

снимка Звездица Георгиева


ИНДИАНСКИ МЪДРОСТИ ЗА ДУХОВЕН БАЛАНС


1. Добрият човек вижда добри знаци.

2. За да чуете себе си, е необходимо да мълчите с дни.

3. Ако забележиш, че яздиш мъртъв кон - слез.

4. Този, който мълчи, знае два пъти повече от бърборещия.

5. Погледни следите от твоите мокасини, преди да съдиш постъпките на другите.

6. Родината е там, където се чувстваш добре.

7. Ако имаш какво да кажеш, повдигни се, за да те видят.

8. Не винаги врагът е враг, а приятелят приятел.

9. Не съдете човек, преди да е извървял две луни със своите мокасини.

10. Всичко на този свят има своя песен.

11. Детето е гост в дома ти - нахрани го, поучи го и го пусни.

12. Добре казаната дума е по-добра от точно хвърлената томахавка.

13. Дори мъртвата риба може да плува по течението.

14. Животът тече отвътре навън. Следвайки тази мисъл, ти сам ще станеш истина.

15. В душата няма да има дъга, ако в очите не е имало сълзи.

16. Смърт няма. Съществува само преход между два свята.

17. Разговаряй с децата си, когато се хранят и това, което си казал ще остане дори когато те няма.

18. Когато видиш, че гърмящата змия се кани да нападне, удари я пръв.

19. Човек е длъжен сам да прави стрелите си.

20. Белият човек има твърде много началници.

21. Всичко на земята има своя цел. Всяка болест има лекарство, всеки човек - предназначение.

22. Жабата не пие езерото, в което живее.

23. Разкажи ми и аз ще забравя, покажи ми и няма да запомня, накарай ме да участвам и аз ще разбера.

 

източник -









***

Живейте пълноценно Всяка глътка въздух, приятели!

И Обичайте, защото след всичко остава само Любовта!

                                                                        
                                                    Ели


   



Гласувай:
37



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karaiany - Много силно! Така те познавам и ...
12.10.2013 14:03
Много силно!
Така те познавам и така искам да те помня, Ели!
Като гледам, движиш се в насрещното платно, но усещането е страхотно, защото както казва индиaнската мъдрост, "по течението и умрялата риба може да плува"!!!:)))
Поздрави и бъди милостива към грешниците! :)
цитирай
2. cinderellathespy - @ karaiany
12.10.2013 14:18
karaiany написа:
Много силно!
Така те познавам и така искам да те помня, Ели!
Като гледам, движиш се в насрещното платно, но усещането е страхотно, защото както казва индиaнската мъдрост, "по течението и умрялата риба може да плува"!!!:)))
Поздрави и бъди милостива към грешниците! :)


Здрасти, Ади,
снимката на пътя е правена в Алпите и автобуса се движеше в правилното дясно платно, но и на мен ми се стори много интересен този знак, просто според мен е указание, че когато навлязат да изпреварват в насрещното тези които се движат нагоре по стръмното не трябва да забравят бързо да се изнесат и приберат в своята лента, защото за спускащите се следва остър десен завой, който прави моториста на снимката ;)
Мен не ме е страх да се движа в насрещното или пък да пресичам на червено, предполагам защото не ме е страх и от самото живеене. Виче не... И така ще е до последния дъх...
А относно милостта - упражнението с прошката съм го усвоила отдавна, Ади, не мога обаче да забравям и като един типичен честолюбив водолей не пропускам да "клъвна" когато имам повод разни слабохарактерни приятели за минали им грешки, които за съжаление те циклично повтарят... Ти сам ще се сетиш на какво сочи това... Както казва Ева трябва да има движение. Тупането на едно място влече безинтерес и апатия...
Раздърдорих се пак както винаги. А трябва повече да се мълчи :)))
Прегръщам те,

Ели
цитирай
3. karaiany - Ха, за движението иде реч. Виж едно ...
12.10.2013 14:47
Ха, за движението иде реч.
Виж едно мое любимо изпълнение на двама големи музиканти, което пуснах и при Ева.
Понякога се чудя кой от двамата е по- добър, но заедно са абсолютна магия!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=aLR_bSzPTiY#t=324
цитирай
4. sestra - Здравей, Ели,
12.10.2013 14:53
10. Всичко на този свят има своя песен. Или мотив, това не е много добре известно, но изследването продължава. "Накарай ме да участвам..." - по този начин ще се изясни.
Я сега да те разоблича малко. Защо не си си изпълнила обещанието още?
цитирай
5. cinderellathespy - @ karaiany
12.10.2013 15:11
karaiany написа:
Ха, за движението иде реч.
Виж едно мое любимо изпълнение на двама големи музиканти, което пуснах и при Ева.
Понякога се чудя кой от двамата е по- добър, но заедно са абсолютна магия!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=aLR_bSzPTiY#t=324


Ади,
музикалния спор Веднагически го решавам в полза на Бонамаса - падам си по китарджий, и туй то!:))) Благодаря за парчето - харесвам го и да - хубаво е, когато по пътя има Някой, който да те обгрижва, да те кара да чувстваш топлината на Любовта, да ти показва по всякакви възможни начини че си Важен и Неповторим за него! По тая причина всеки ден изпитвам благодарност за любовта на близките ми, на приятелите ми и се стремя да връщам обратно също толкова количества от същото, за да вървим напред по пътя хармонично и в баланс! :))
Ето един Бонамаса със супер акустично изпълнение от мен :
Joe Bonamassa - Acoustic Guitar Solo
http://www.youtube.com/watch?v=gdK7_eym0kw

Ели
_________________________________________
пп: Сега се замислих, че е напълно нормално да са
страхотен тандем заедно Бет и Джо - > жената има нужда от мъж
за да разгърне пълния си потенциал във всички области и обратното
също важи! Това е формулата! Друга няма! Усмивки :)))
цитирай
6. cinderellathespy - @ sestra
12.10.2013 15:33
sestra написа:
Здравей, Ели,
10. Всичко на този свят има своя песен. Или мотив, това не е много добре известно, но изследването продължава. "Накарай ме да участвам..." - по този начин ще се изясни.
Я сега да те разоблича малко. Защо не си си изпълнила обещанието още?


Изсипвам във ръцете ти мъниста
Сплети ми ако можеш ти гердан
Но подреди във него мисъл чиста
И вярата човек че е разбран....
Или пък сътвори ограда
За моята и твоята душа
А после ги качи на клада
И ги кали преди да разреша...
Накрая ги пръсни по път небесен
Очите си след тях отдалечи
Животът е невидим и чудесен
Изпей ми го а после помълчи...
:)

Така че, Сестричка, участваме и туй то!
Относно въпроса - Виноват, Другарю Полковник!;)
Няма да се оправдавам, няма да се обяснявам - просто сядам ей сега и пиша...:)
Прегръщам те и благодаря ти, мила!

Ели
____________________________________________
Francis Goya - Million Roses....
http://www.youtube.com/watch?v=ksjG4FptZIg&list=PL7VxR66rotKHGMv5gWxJnDeZUsv03M87d&index=10
цитирай
7. sestra - Изпълнено е.
12.10.2013 15:51
cinderellathespy написа:
sestra написа:
Здравей, Ели,
10. Всичко на този свят има своя песен. Или мотив, това не е много добре известно, но изследването продължава. "Накарай ме да участвам..." - по този начин ще се изясни.
Я сега да те разоблича малко. Защо не си си изпълнила обещанието още?


Изсипвам във ръцете ти мъниста
Сплети ми ако можеш ти гердан
Но подреди във него мисъл чиста
И вярата човек че е разбран....
Или пък сътвори ограда
За моята и твоята душа
А после ги качи на клада
И ги кали преди да разреша...
Накрая ги пръсни по път небесен
Очите си след тях отдалечи
Животът е невидим и чудесен
Изпей ми го а после помълчи...
:)

Така че, Сестричка, участваме и туй то!
Относно въпроса - Виноват, Другарю Полковник!;)
Няма да се оправдавам, няма да се обяснявам - просто сядам ей сега и пиша...:)
Прегръщам те и благодаря ти, мила!

Ели
______________________
Francis Goya - Million Roses....
http://www.youtube.com/watch?v=ksjG4FptZIg&list=PL7VxR66rotKHGMv5gWxJnDeZUsv03M87d&index=10


Полковник? Госпожо съм аз ;)
цитирай
8. paciencia - Неповторима си, Ели!
12.10.2013 17:09
Толкова хубаво си изразила себе си в стихове! Порив за Живот и поглед навътре към Любовта която носиш и с която градиш Пътя си. Хубаво е, че сте двама на тоя Път!
„Животът тече отвътре навън. Следвайки тази мисъл, ти сам ще станеш истина“.
Много харесвам тази мисъл. А музиката както винаги е в синхрон.
Много е трудно за мен да коментирам нещо толкова хубаво! Поздрави!
Вася.
цитирай
9. cinderellathespy - @ sestra
12.10.2013 18:01
sestra написа:
Изпълнено е.
Полковник? Госпожо съм аз ;)


И мойто е Изпълнено, Госпожо Систър!
Току що цъкнах send! :))
Прегръщам те, Мирка и ще очаквам включване...

Ели
цитирай
10. cinderellathespy - @ paciencia
12.10.2013 18:24
paciencia написа:
Неповторима си, Ели!
Толкова хубаво си изразила себе си в стихове! Порив за Живот и поглед навътре към Любовта която носиш и с която градиш Пътя си. Хубаво е, че сте двама на тоя Път!
„Животът тече отвътре навън. Следвайки тази мисъл, ти сам ще станеш истина“.
Много харесвам тази мисъл. А музиката както винаги е в синхрон.
Много е трудно за мен да коментирам нещо толкова хубаво! Поздрави!
Вася.


Здрасти, Вася,
благодаря ти, мила...
Всички сме неповторими по своему...
Въпроса е, да оценяваме другите навреме и ако ги оценяваме като ценни за нас да ги пазим, да ги защитаваме от бури, да се стремим да ги разбираме и обичаме такива каквито са и да не смущаваме личният им свят до степен на загуба на връзката с реалността...
И да права си - хубаво е, че сме Двама...
Всеки ден съм благодарна, че си имам друга половина - Човек, който ме приема и обича такава каквато съм, с всичките ми странности, че винаги ми казва това, което си мисли, че обича да ме гледа в очите и да държи ръката ми... Липсата на такива неща създава празнота в живеенето, а празното живеене, Живеене ли е въобще?....
А търсенето на Истината преди време ме провокира да напиша един стих.
Просто ще ти го репостна тук в съпорт с песничката, която ми беше в главата тогава... Той мисля, че добре отразява моето отношение към истината...

Там Някъде в нИкъдето….

(нещо за нечия Истина….)

истината цял живот я търся
а тя скита
скрила дух във шепи
някъде високо във небето
стъпките и не открива
всеки

истината цял живота мечтае
и изчезва
после се завръща
и коя е – тя сама не знае
но в магия Винаги
обгръща

истината лесно се сънува
ала трудно някак се изрича
важно е това
че съществува
всичко друго с времето
изтича

Тя къде е
само вятър знае
и нашепва тихо в свойта песен
някой ден той знам
ще си признае
броди с Нея във безкрай отнесен

Ели
___________________________________
Ищар - Истина (превод)
http://vbox7.com/play:06d2e331&r=emb

Прегръдки, Вася и пак ела!:))
Мен тая вечер ме чака среща с един мой приятел от детството,
който живее в Щатите и е чийф командер в американската армия
и ми е едно такова усмихнато, защото той е много готин и винаги
си изкарваме супер като се съберем да се видим!
Хубаво е, че той си идва почти всяка година! Усмивки :)

цитирай
11. travell - :)
12.10.2013 20:31
Няма ли УВО за тоя командер? Или той рекрутира още нашенци за US Armee :))
цитирай
12. faktifakti - ели , ели пишеш страхотно.
12.10.2013 23:59
..С живеене от смърт ще се спасим ..
да ти имам жизнената енергия скъпа.
ти гориш като факла едновременно от двете страни.
цитирай
13. etyna - Аплодисменти!!!
13.10.2013 02:18
И прегръдкиии!
цитирай
14. paciencia - Ели. неизчерпаема си!
13.10.2013 02:19
Благодаря за бонуса- стихът за Истината и изпълнението на Ищар, които се допълват. Само че, за да видя клипа оставих vbox-а да зарежда близо 3 часа. Хубаво е, че има преводи, но в чужбина е трудно ползването на vbox.
Сигурна съм че е била приятна срещата с приятеля ти! При теб всичко е приятно. Поздрави!
цитирай
15. cinderellathespy - @ travell - :)
13.10.2013 11:00
travell написа:
Няма ли УВО за тоя командер? Или той рекрутира още нашенци за US Armee :))


Няма Уво за него! Той е работлив и много умен!
Сега се занимава със сложни работи на източното крайбрежие. :)
И след като снощи се повеселихме в едно кръчме в което готвят супер вкусно, тая сутрин яхнахме колелетата и ходихме рано-рано да погледаме есенните язовири на Пчелина :))
Нащракахме си супер снимчици. Тая година не съм карала и ми се изкара въздуха, но беше хубаво с Тошето и Дидо. :)
Пожелавам ти и на тебе готини реални изживявания с приятелите, които имаш от години! Тези приятелства във времето се запазват най-чисти и истински!:))

Ели
цитирай
16. cinderellathespy - @ faktifakti
13.10.2013 11:46
faktifakti написа:
ели , ели пишеш страхотно.
..С живеене от смърт ще се спасим ..
да ти имам жизнената енергия скъпа.
ти гориш като факла едновременно от двете страни.


Евич,
продължавам да не знам как така се подреждат...
Честно! Просто избликва на момента, веднага го надрасквам
на нещо под ръка и после мислите пак потичат в руслото на ежедневието...
А за факлата - от огнено драконовското ще да е....:))
Днес съм есенно безбрежна и ми е усмихнато от ранна утрин!:))
Как има в живота на човек наглед обикновени преживявания, които обаче те зареждат вътрешно с неизчерпаема възпламенителна енергия, дори в есента....
Абееее Обичам поне за мъничко в определени моменти да бъда Ели Кю (както ме кръстиха момчетата от компанията ни преди много години заради афинитета ми към песничката на Крийдънс - Сузи Кю), нещо като периодично рестартиране след тотално изтощаване на батерията, последвано от 60 метра за презареждане под звуците на Цепелин и пак съм на 100 % в кондишън:))))
Прегръщам теее! Просто ми е готино и усмихнато в момента,
ама ти ще го разбереш....
Хубава неделя от мен, Ев!

Ели
_________________________________________
Айдеееее - Цепелините:)))))))))
Led Zeppelin - Whole Lotta Love
http://www.youtube.com/watch?v=Sf0qOgZMhuQ
цитирай
17. cinderellathespy - @ etyna
13.10.2013 11:53
etyna написа:
Аплодисменти!!!
И прегръдкиии!


Ти заслужаваш Аплодисментите, Ети,
защото поетичните ти творби са повече от професионални!!!:))
Аз съм благодарна на прегръдки и усмивки от тебе за моите скромни опити
за творчество в графа лични споделености!
Хубав да е деня ти днес, мила!:))

Ели
_____________________________________
Поздрав за тебе с едно друго любимо парче на Цепелин,
преди години приятелите ми имаха група и я свиреха страхотно,
а една мъничка наша приятелка, в смисъл дребничка,
но със супер глас Христина я пееше като змей тая песничка:))
Led Zeppelin - Black Dog
http://www.youtube.com/watch?v=52NTaShUqVw
цитирай
18. ckarlet - Поздрави и от мен за хубавото сти...
13.10.2013 12:08
Поздрави и от мен за хубавото стихотворение, Ели! А от мъдростите си избрах № 21:)
Прекрасна неделя!
цитирай
19. cinderellathespy - @ paciencia
13.10.2013 12:10
paciencia написа:
Ели. неизчерпаема си!
Благодаря за бонуса- стихът за Истината и изпълнението на Ищар, които се допълват. Само че, за да видя клипа оставих vbox-а да зарежда близо 3 часа. Хубаво е, че има преводи, но в чужбина е трудно ползването на vbox.
Сигурна съм че е била приятна срещата с приятеля ти! При теб всичко е приятно. Поздрави!


Здрасти, Вася,
аз го знам тоя проблем с VBox-a и търсих песничката в youtube,
но не я открих, може би не съм търсила както трябва... Другия път
ще го имам впредвид! Аз ги качвам моите видео творения във VBox-a
защото там я няма брадвата заради авторските права все още, в youtube
много следят за тези неща и трият профили без предупреждение имат някакъв софтуер за разпознаване на музиката с неуредени авторски права, освен това
филмовите компании и те ги следят за използване на кадрите от филми и сериали в любителските видео клипове - мен така заради Prison Break ме плашиха заради контестации от TSFox, защото с още няколко потребители бяхме направили едни клипове с кадри от сериала, които имаха много висок рейтинг, много коментари и много ги бяха добавили в любими, и се принудих да ги сваля моите клипчета и така намерих VBox-a и всичко прехвърлих там преди няколко години...
Срещата наистина си беше Суперррр!!!:)))))
Ще има да се усмихвам цяла седмица!:)))))
Прегръщам те, мила и пожелавам хубава есенна неделя!

Ели
_______________________________________
Като стане въпрос за приятелите ми от детството
и не може без групата, която винаги ни е обединявала
и с чийто песни сме пораснали, те ми ги свиреха на китара,
заедно ги пеехме и като ги чуя и сега и сега,
все физиономиите на момчетата от тайфата ни са ми в ума....
Годините ме убеждават, че има Вечно Приятелство и туй то!!!
И съм щастлива, че като деца го създадохме това помежду ни, култивирахме я обичта, поливаме я вече толкова дълго време, и я съхранихме в годините, независимо че сме пръснати къде ли не по света....
The Beatles Don't Let Me Down
http://www.youtube.com/watch?v=7kKqg05gXEI
цитирай
20. cinderellathespy - @ ckarlet
13.10.2013 13:04
ckarlet написа:
Поздрави и от мен за хубавото стихотворение, Ели! А от мъдростите си избрах № 21:)
Прекрасна неделя!


Привет, Скарлет,
благодаря ти!:)
Отидох си от нещо, в което съзнателно бях избрала за дълго
да се скрия. Просто Силата (ми) се наспа и се събуди!:)
Времето е най-добрия мерител за Истинските неща в Живеенето
и способността търпеливо да чакаш! В тоя ред на мисли изпитвам
адска благодарност към един човек, с когото ме срещна това пространство,
защото той ми показа какво значи приятелско търпение към другия - и за да
няма недоразумения - става въпрос за Сестричка!:)
Хубаво е 21... аз сега ги разгледах за пореден път и май съм на 15, 16 и 14 - в тази поредност май отразяват моето протичане отвътре навън...
Прегръщам те, Скарлет и се радвам че това пространство
ме срещна с готини хора като теб,

Ели
_______________________________________________
И за теб от мен една компилация на любимите Бийтълс,
като първата е една песничка, която много ми е на сърце
и отразява... Мен в тоя свят;)
The Beatles - "20 Greatest Hits"
http://www.youtube.com/watch?v=3EacSwV8wiA

Beatles - She Loves You

She loves you, yeah, yeah, yeah
She loves you, yeah, yeah, yeah
She loves you, yeah, yeah, yeah, yeah

You think you lost your love,
Well, I saw her yesterday.
It's you she's thinking of
And she told me what to say.

She says she loves you
And you know that can't be bad.
Yes, she loves you
And you know you should be glad.

She said you hurt her so
She almost lost her mind.
But now she said she knows
You're not the hurting kind.

She says she loves you
And you know that can't be bad.
Yes, she loves you
And you know you should be glad. Ooh!

She loves you, yeah, yeah, yeah
She loves you, yeah, yeah, yeah
And with a love like that
You know you should be glad.

You know it's up to you,
I think it's only fair,
Pride can hurt you, too,
Apologize to her

Because she loves you
And you know that can't be bad.
Yes, she loves you
And you know you should be glad. Ooh!

She loves you, yeah, yeah, yeah
She loves you, yeah, yeah, yeah

with a love like that
You know you should
Be Glad!

with a love like that
You know you should
Be Glad!

With a love like that
You know you should
be glad!

Yeah, yeah, yeah.
Yeah, yeah, yeah Ye-ah.

:)))))))))
цитирай
21. arrow11 - :)
13.10.2013 14:14
Събрали се католически свещеник, баптистки пастор и равин да спорят в кой точно момент се заражда живота. Католическия свещеник казал:
- Животът се заражда в момента на зачатието!
- Не е вярно - отговорил пасторът - в първите седем дни в зародиша няма кръв, а живота е в кръвта, следователно откакто има кръв - тогава се заражда и живота.
Равинът ги слушал и най-накрая им казал:
- Вие нищо не разбирате. Животът започва когато пораснат децата и умре кучето!
цитирай
22. cinderellathespy - @ arrow11 - :)
13.10.2013 14:41
arrow11 написа:
Събрали се католически свещеник, баптистки пастор и равин да спорят в кой точно момент се заражда живота. Католическия свещеник казал:
- Животът се заражда в момента на зачатието!
- Не е вярно - отговорил пасторът - в първите седем дни в зародиша няма кръв, а живота е в кръвта, следователно откакто има кръв - тогава се заражда и живота.
Равинът ги слушал и най-накрая им казал:
- Вие нищо не разбирате. Животът започва когато пораснат децата и умре кучето!


Имало живот и извън интернет
- Еййй, имало живот и извън интернет!
- Вярно ли? Дай линк!
__________________________________
За смисъла на живота
- Докторе, понякога ми се струва,че живота няма смисъл!
- Добре сте си вие! А на мен само понякога ми се струва, че има...

______________________________________
Как поетично биха се изразили към любимата си влюбените:

- ФИЛОСОФ -
Влюбени сме, ето,
в завихреното време еманираме.
В душата си, където
не ще нивга ентропираме.

- ПОЛИТИК (хората с много тикове) -
Прекрасна коалиция сформираме,
живота си надясно дирижираме.
Ти си ми хазна безкрайна,
пълна със скъкровища, омайна.

- СИСТЕМЕН АДМИНИСТРАТОР -
Колко бях без теб самотен,
като прост, безличен бот,
но веч не ще съм болен,
щом в живота си ми F-Prot!

- СЕЛСКОСТОПАНСКИ ТРАКТОРИСТ -
Ти си най-сладката бобонка,
за душата си ми ти масльонка.
Нека Бог те пази, амин!
Бъди все тъй моят снегорин! :))))))
______________________________________
Говорим си
- Та, какъв е смисъла на живота, Arrow номер Единадесети?
- Сега не мога да кажа, cinderellathespy. Интернетът ми е спрян. :))))))
Прегръдка, приятелче! И хубав неделен следобед!
Пак ме усмихна както винаги! Само куче нямам,
а децата ще ги растем, няма друг начин!;)

Ели

______________________________________
Beatles - Obladi Oblada
http://www.youtube.com/watch?v=pJhcGepfG04
цитирай
23. makont - Само така, Ели, живот но не просто,
13.10.2013 17:09
а в свят "конструиран от Любов
А името му просто ще е Порив". Така се живее сто години. Обич и чаша червено вино в прекрасна неделна вечер!
цитирай
24. cinderellathespy - @ makont
13.10.2013 18:06
makont написа:
Само така, Ели, живот но не просто,
а в свят "конструиран от Любов
А името му просто ще е Порив". Така се живее сто години. Обич и чаша червено вино в прекрасна неделна вечер!


Здрасти, Майче,
днеска продължавам да се усмихвам, явно тъй ще е до късни доби, хах :))))
Още си пия бяло вино аз, ще сменя цвета, като настане люта зима и изляза в отпуска през декември:)))
Хубава неделна вечер и за тебе, мила!
Радвам се на посещението ти и на обменените ни мисли в ход...

Ели
__________________________________
Случайно видях едно клипче, което ми хареса!
Обичам песните на Джърни:)
Усмивки за Любовта, която се случва Винаги
Just in time!:))
Journey - What I Needed
http://www.youtube.com/watch?v=iwGYcxp6lV0&feature=c4-overview-vl&list=PL0D30FD7C94932AB4
цитирай
25. djani - Все си задавам въпроса...
13.10.2013 21:26
Защо всички говорим за любов, а тя вси повече ни убягва. Дори, а може би най-вече в секса. А индианските поговорки са чудесни и много смислени...
цитирай
26. aip55 - Да се
13.10.2013 21:46
напъна може ли и аз!
Понеже съм авантюрист по природа давам оценката си за номер 3 и 6, а за поривът за живот и любов, ти пожелавам още толкова по сто!
Сърцато пишеш, не спирай да туптиш и пишеш! Поздрав и спорна седмица!
цитирай
27. cinderellathespy - @ djani
14.10.2013 17:37
djani написа:
Все си задавам въпроса...
Защо всички говорим за любов, а тя вси повече ни убягва. Дори, а може би най-вече в секса. А индианските поговорки са чудесни и много смислени...


За индианските поговорки и аз така мисля!
Секса дава пълноценност на осъществяването на Любовта в материалната ни действителност, на която в голяма степен щем не щем сме подвластни. Въпроса е докато го правиш секса да успееш да проникнеш през материалната обвивка и да осъществиш духовния секс - сливането на душите по едно и също време с телата - това създава според мен в мозъка усещането за пълно единение и тотална осъщественост на Любовта, като настанява трайно в дълбокото ти търсения през цялото съществуване духовно-физически баланс на самия теб със себе си и на самия теб с другия, като него самия и като теб в проекция като част от него (от другия)... :))

Ели
цитирай
28. cinderellathespy - @ aip55
14.10.2013 17:41
aip55 написа:
Да се напъна може ли и аз!
Понеже съм авантюрист по природа давам оценката си за номер 3 и 6, а за поривът за живот и любов, ти пожелавам още толкова по сто!
Сърцато пишеш, не спирай да туптиш и пишеш! Поздрав и спорна седмица!


Напъвай без притеснения, aip55 :)))))
Относно 3 много точно поведение - май с прости думи му се вика "реализъм", за 6 - незнам, аз се чувствам добре на много места, когато усетя Истинското място ще споделя!:)))
Благодаря ти за окуражаването, ще се опитам... на моето местенце, където ми е уютно и спокойно...
Почнах да чета при теб разказа за детството, но снощи трябваше да прекъсна спешно... Тая вечер ще дочета и ще ти драсна, размисли ме...
Хубава вечер,

Ели
цитирай
29. aip55 - Да се напъна може ли и аз! Понеже ...
16.10.2013 19:16
cinderellathespy написа:
aip55 написа:
Да се напъна може ли и аз!
Понеже съм авантюрист по природа давам оценката си за номер 3 и 6, а за поривът за живот и любов, ти пожелавам още толкова по сто!
Сърцато пишеш, не спирай да туптиш и пишеш! Поздрав и спорна седмица!


Напъвай без притеснения, aip55 :)))))
Относно 3 много точно поведение - май с прости думи му се вика "реализъм", за 6 - незнам, аз се чувствам добре на много места, когато усетя Истинското място ще споделя!:)))
Благодаря ти за окуражаването, ще се опитам... на моето местенце, където ми е уютно и спокойно...
Почнах да чета при теб разказа за детството, но снощи трябваше да прекъсна спешно... Тая вечер ще дочета и ще ти драсна, размисли ме...
Хубава вечер,

Ели

И малко настроение от мен: http://www.youtube.com/watch?v=LGu3cRuXJ0s
цитирай
30. cinderellathespy - @ aip55
16.10.2013 19:41
aip55 написа:

И малко настроение от мен: http://www.youtube.com/watch?v=LGu3cRuXJ0s


Привет,
Хей, хеееееей... Тая песен е тъжна бе, човеко...
Що си тъжен? Я бързо признавай?
И давай да помагаме ако има как и с какво!!!
Иначе Бет Харт я харесвам, има страхотен глас!!!
За настроение ще ти пусна нещо друго и се надявам да се усмихнеш, нали? :)))
Незнам дали обичаш Крийдънс, но аз съм им фен от ученичка и ще ти пусна нещо тяхно :

Creedence Clearwater Revival : Hey, Tonight
http://www.youtube.com/watch?v=i1PpTXtlnb0

Я ми се усмихни, aip55 :))

Ели

цитирай
31. tanyaivanova - Впечатлена съМ
16.10.2013 20:15
Впечатлена съМ
цитирай
32. mt46 - Привет, Ели!...
17.10.2013 18:17
Харесва ми жизнелюбието ти... И индианските мъдрости ми допаднаха... Знаеш ли, Ели, защо белите са с много началници? "Много вожд, малко индианец"...
Благоприятна вечер!...
цитирай
33. cinderellathespy - @ tanyaivanova
17.10.2013 20:26
tanyaivanova написа:
Впечатлена съМ


Благодаря ти, Таня!
И аз харесвам твоите стихота!
Следя си ги мълчаливо-агентурно ;)
Поздрави,

Ели


цитирай
34. cinderellathespy - @ mt46
17.10.2013 20:34
mt46 написа:
Привет, Ели!...
Харесва ми жизнелюбието ти... И индианските мъдрости ми допаднаха... Знаеш ли, Ели, защо белите са с много началници? "Много вожд, малко индианец"...
Благоприятна вечер!...


Здрасти, Марински!
Знаеш ли, че цитираната от теб мисъл ми идва много на място. Тая вечер докато карах към вкъщи и по радиото съобщиха, че ще съкращават служители в съдебната администрация, защото не могат да съкращават съдии по закон. Не отиват на добре нещата - наистина ще остане "много вожд, а малко индианец" и да видим до напролет до къде ще я докараме...
В същото време търсят съдии за Ливан. замислих се - бих кандидатствала и ако ме удобрят бих отишла така на международна мисия, но едва след като ми порастнат децата... Сега ми е по-важно да съм добра майка, ще му дойде времето и за печеленето на "големите" пари :)))))
Хубава вечер,

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1728059
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18456
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930