Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2013 00:35 - Ще те очаква моя кръстопът…
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5040 Коментари: 14 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



~ Човек е не където живее, а където обича. ~

                                     Латинска поговорка








image
 
снимка и цитат
от ~ Страничката на Маги ~ във FB



 
 
  Ще те очаква моя кръстопът…
  на мама  
извървяни стъпките блестят отдалечиха ме от теб на сто сияния но костите не ще ме преболят и все така душата е в стенания
сънувам те в прозрачната вода шептиш безмълвна колко ме обичаш и пак усещам стръкче топлина и пак усещам как във мен прииждаш
прегръщаш ме със поглед озарен а във косите ми звездите вплиташ светът ми от очакване смутен те гледа как в небесното отлиташ
сърцето ми забави своя ход отново празнотата го застигна в несправедливата илюзия живот пак вятър ме спаси и ми намигна
ще те очаква моя кръстопът и догодина в същото безвремие крилата ми аз знам ще преболят защото с Теб сме в трайно единение
29.08.2013г. @Eli





 

***


Тагове:   мама,   23,   Ели,   годишнини,   тъгата,   стихота,


Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sestra - Майките
04.10.2013 17:40
имат своя вечен кръстопът - рожбите си. Поклон пред душата и от мен...
цитирай
2. cinderellathespy - @ sestra
04.10.2013 17:51
sestra написа:
Майките имат своя вечен кръстопът - рожбите си. Поклон пред душата и от мен...


Сестричка,
днеска от сутринта пророних сълзи на два пъти, занесохме и засадихме цвете и въпреки че ми хрумна да си купя и едно закумче, което си отчеснах от едно по-голямо и му проведохме специален ритуал за засаждане, а накрая в магазина като поисках да го платя и ми заявиха, че ми го подаряват... въпреки това... едно усещане за тъга и празнота ме е сграбило... и не пуска....
Ще се опитам да го притъпя с едно арт Sky и дано ми се получи...
Докато работя в програмата за клипиране мълча и винаги успявам да си събера мислите, да се успокоя и да извъртя другата - цветната гледна точка на живота, нищо че е меланхолична есен...
Сигурна съм, че мама би се усмихнала на тия ми думи...
Прегръдки, Мирка и благодаря ти...

Ели
цитирай
3. travell - :)
04.10.2013 18:18
"Несправедливата илюзия живот" Добре казано, това някак си ми се открои от останалото
цитирай
4. cinderellathespy - @ travell - :)
04.10.2013 18:46
travell написа:
"Несправедливата илюзия живот" Добре казано, това някак си ми се открои от останалото


Здравей, Пътувачо,
ами да - несправедлива илюзия е живота, жалко че много хора вземат както живеенето, така и себе си проектирани в живеенето много на сериозно и съществуват така, сякаш ще побият кол на този свят, незачитайки другите, омаловажавайки присъствието им, стъпквайки ги на всяка цена, само и само да покажат себе си като "по" и "най", без да осъзнават, че не показват на никой нищо, защото единствено важното в огромния Вселенски механизъм е зъбчатите колеленца да се въртят и точно това правим всички ние с изявите си под каквато и да било форма живеейки, всичко друго е илюзия дори и усещането за собствена ценност и значимост! Накрая всички ще легнем в пръстта, мъх ще покрие очите, а вятър ще заличи имената ни... и няма да има значение какво си работил, къде какво си казал, колко пари си натрупал, къде и как си живял...
Просто е, а защо е толкова трудно за разбиране приживе?!?
Благодаря ти за коментара! Спокойна вечер,

Ели
_______________________________________
пп : Четох разказа ти 2 пъти, но ще мина
да си напиша мнението тия дни, като ми бъде по-кондиционно...
цитирай
5. makont - Тогава ти изпращам вятър и ти намигам,
04.10.2013 21:03
надявам се да облекчи душата ти. А аз, каква съ тъпа гъба, говоря само за усмивки. Все пак усмихни се, ако можеш, животът продължава и тези, които са горе при звездите биха се радвали да те видят щастлива, сигурна съм. Прегръщам те момиче!
цитирай
6. paciencia - Еличка,
04.10.2013 23:44
Прегръщам те топло!
цитирай
7. cinderellathespy - @ makont
05.10.2013 11:47
makont написа:
Тогава ти изпращам вятър и ти намигам,
надявам се да облекчи душата ти. А аз, каква съ тъпа гъба, говоря само за усмивки. Все пак усмихни се, ако можеш, животът продължава и тези, които са горе при звездите биха се радвали да те видят щастлива, сигурна съм. Прегръщам те момиче!


Здрасти съботно, Майче,
адски ти благодаря за позитивните думи. Знам, че първия петък на октомври се празнува международния ден на усмивката, просто тази година при нас съвпадна с тъжния повод... След 00.00 часа снощи, обаче, си създадох поводи за усмихвация, а и ми се искаше да усмихна и още някой заради празника му, надявам се да съм успяла... :)) Тъгата върви винаги редом с радостта и само двете в хармонична симбиоза правят живота тъй вълнуващо прекрасен, какъвто Е!
Друго какво - реших, че ми е време да минавам в клипиращите програми от клас Трабанче в клас Ауди [за БМВ ми е рано още:)))))], та по нощите почетох малко на форуми за софтуер и си намерих нова програма за клипиране, чиито функции тепърва ще разуча (намерих си и уроци в youtube) и се надявам клипчетата да започнат да стават още по-хубави! :)) Да ми е жива и здрава музата, това си пожелавам на днешния ден и все така да ме вдъхновява за любителски творчески изяви! :))
Хубави почивни дни, Майче! Аз ще хващам делата, че имам много да пиша...
Пак благодаря за подкрепата!И ти се усмихвам!:)))))))))))

Ели
______________________________________
Днес ей това ми звучи... :)
http://vbox7.com/play:905bf2a134
цитирай
8. cinderellathespy - @ paciencia
05.10.2013 11:53
paciencia написа:
Еличка,
Прегръщам те топло!


Някой по нощите се е разхождал в Космоса май, а?;)
И аз те прегръщам, Вася!
Благодаря ти, мила!:))

Ели
__________________________________________
Айде и един Никитовски Bonfire за тебе от мене :
http://vbox7.com/play:a8763d911b
(много ми харесва точно тоя анплъгд в Германия)
Хубави почивни дни, Вася! И усмивки!:)))))))
цитирай
9. makont - Благодаря Ели!
05.10.2013 12:12
Романтично,а!!?? Вълна бях и се разбих в океана, за да остана завинаги с него... Влюбено да ти е през целия уикенд!
цитирай
10. cinderellathespy - @ makont
05.10.2013 12:42
makont написа:
Благодаря Ели!
Романтично,а!!?? Вълна бях и се разбих в океана, за да остана завинаги с него... Влюбено да ти е през целия уикенд!


Както съм казвала и преди - ще ни изяде таз романтика главите! Хах :))))))
Днес, обаче, ми е усмихнато и ... ще взема да пусна един пост и на който от приятелите му се танцува - да минава, да пуска уредбите и да денси!
Прегръщам те,

Ели
____________________________________________
ps : А за влюбеното - то не само през уикенда ми Е такова,
но през есента по-малко го говоря... повече си го шепна във вътрешното ми...
Такива... Странни птици сме ние водолеите, пък ако видиш кви сме "бабички" - ще паднеш от смях... Борци за свобода, братство и равенство на ролкови кънки - Класика просто, ха ха ха!:))))))))))))))))
Ето - убеди се сама : http://www.obekti.bg/chovek/9729-%D0%92%D0%BC%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BE-%D0%B2%D0%B8%D1%86-%D0%9A%D0%B0%D0%BA-%D1%89%D1%8F%D1%85%D0%B0-%D0%B4%D0%B0-%D0%B8%D0%B7%D0%B3%D0%BB%D0%B5%D0%B6%D0%B4%D0%B0%D1%82-%D0%B7%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%B8%D1%82%D0%B5,-%D0%B0%D0%BA%D0%BE-%D0%B1%D1%8F%D1%85%D0%B0-%D0%B1%D0%B0%D0%B1%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B8
Усмивки :)))
цитирай
11. paciencia - Благодаря за хубавия клип, Ели!
06.10.2013 01:59
Сега разбрах, че клипчетата са си твое производство.Ти си била голям творец! И Водолей на всичкото отгоре (надзърнах в следващия ти коментар) И аз съм Водолей, само че трета възраст- като бабичката с кънките.
И на теб- приятна почивка!
цитирай
12. cinderellathespy - @ paciencia
06.10.2013 12:46
paciencia написа:
Благодаря за хубавия клип, Ели!
Сега разбрах, че клипчетата са си твое производство.Ти си била голям творец! И Водолей на всичкото отгоре (надзърнах в следващия ти коментар) И аз съм Водолей, само че трета възраст- като бабичката с кънките.
И на теб- приятна почивка!


Вася,
клиповете, които започват със снимката на окото ми и накрая са с титри To You и моя подпис отдолу @Eli са изработени от мен. Обичам да клипирам по разни филми, наслагвам текстовете на песните като субтитри. Така упражнявам английския и се разтоварвам. Радвам се, че са ти харесали. Радвам се и че можеш да ги отвориш в Испания. За водолейското - аз съм на 6.02 родена. Асцендента ми е Лъв и затова ми се преплитат ефирното въздушно и изпепеляващото огнено, освен това съм и Огнен Дракон по Китайския, затова и често който се допре до мен изгаря, докато аз мога да стоя в огъня неограничено дълго време, докато изпитвам такава потребност съобразно моментните ми състояния, изгарям в много яки пламъци, превръщам се на пепел, но когато дойде момента изгрявам пак, като Феникс :))
Или пък нещо като Дайнерис когато влезе на кладата на Дрого във "Война на троновете", а на сутринта в пепелищата беше само тя - първична, гола, опушена, обаче горда, пречистена, още по-силна и на рамото с драконите-пазители :)))
Обичам да се откривам в приказни герои, просто защото вярвам че самите ние сме вълшебници и въпрос на желание е всеки ден да творим чудеса в това непрестанно Чудо - Живота!
Прегръщам те, Васи иииии.... кънки кънки, ама важно е какво пише на плаката дето го държи бабата в ръцете си и че при водолеите това не са просто думи, а винаги трайни и последователни действия по търсенето и откриването на Доброто в човеците!:))

Ели
________________________________________
http://www.youtube.com/watch?v=knPEIe3ReSo

http://www.youtube.com/watch?v=nwTpL-yEuuc&list=RD02knPEIe3ReSo

http://www.youtube.com/watch?v=IbZ0LlGdoI8 !!!!!!:)))))))
цитирай
13. djani - Ах Ели, Ели...
13.10.2013 21:45
Много ти е усукан ника. Потърсих значението му, но ядец...Медиумите твърдят, че умрелите ни близки са постоянно до нас. Може би, защото ги носим постоянно в подсъзнанието си. Те са в нас и ние в тях. Както е казано - "Ние сме във времето и то в нас". Дори квантовата физика е намерила доказателства за това ...
цитирай
14. cinderellathespy - @ djani
14.10.2013 16:09
djani написа:
Ах Ели, Ели...
Много ти е усукан ника. Потърсих значението му, но ядец...Медиумите твърдят, че умрелите ни близки са постоянно до нас. Може би, защото ги носим постоянно в подсъзнанието си. Те са в нас и ние в тях. Както е казано - "Ние сме във времето и то в нас". Дори квантовата физика е намерила доказателства за това ...


Светльо,
значението на ник-а няма как да го откриеш,
защото той си е измислен от мен. Превежда се Пепеляшка Шпионката :))
Относно връзката, за която говориш - аз съм си свързана с майка ми, така го усещам и може би затова понякога така се залутвам и затварям... защото вътрешния и външния глас не са в хармония...
Случилото ми се като мъничка и тази загуба ме научи да не изпитвам страх,
да казвам винаги това, което си мисля, без значение дали ще се хареса на другите и просто да живея и да вървя напред...
Радвам се на запознанството ни!:))
Поздрави и успешна нова седмица за теб!

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1727183
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18455
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930