Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2013 01:30 - Душите си осъдени горят...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7205 Коментари: 21 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



image


 


„Осъдени души...”

 

Осъждам те на Вечност
Във Всемира
На тихо скитане във полет
Над света
Да бъдеш първи залък
И причина
И път да бъдеш
Все към Любовта


Осъждам те

Ти кръста носиш вече
От толкова невидими
Лета
Душата си на Сбъдване
Обрече
В една страна със име
Светлина

 

Осъждам те
И тръгвам без посока
С
лед сянката ти -
Пясък и мъгла
В една река вълшебна
И дълбока
Се скри до бързей в камъни
Страха

 

Осъждам те
Да чакаш под звездите
От изток песен
От тревите знак
И винаги по пътя си
Небесен
Да се стремиш
Към моя светъл бряг 

Осъдих те
И пак реверберирам
В смълчаното ти
Приказно сърце
Душата ти
Сред хиляди намирам
И я докосвам
С парещи ръце 

Осъдени...
Прошепнаха щурците...
Осъдени...
Повтори водопад...
Осъдени...
Заплакаха мечтите...
В реалността...
От ветрове и прах.... 

02.08.2013г.
@Eli


 


 



***



Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anin - Добро утро!
06.08.2013 06:40
Осъдени души ми е един от любимите филми!

Иначе стихо е пак на висота, аз харесах си това:

Душата ти
Сред хиляди намирам
И я докосвам
С парещи ръце

...Еее, моите са хладни обикновено :)
цитирай
2. didoignatov - Много хубаво и истинско, Ели.
06.08.2013 08:45
Такава присъда си е за завиждане. Дано той никога не пожелае да бъде помилван, или амнистиран.

Хубав ден!
цитирай
3. makont - Преминала през всички фази на осъждането! Има развитие.
06.08.2013 10:54
Осъдени на любов не е лошо. Ако може и взаимна. Усмивки, Ели!
цитирай
4. sestra - Човешката любов наистина е най-странната присъда на земята...
06.08.2013 11:36
Прочетох за чайничето... как ме радваш <3 :)
цитирай
5. karaiany - Нека му е на този осъден !:) Щас...
06.08.2013 12:05
Нека му е на този осъден !:)
Щастливо осъждане е това. Да бъдеш осъден на доживотна любов.
Много е силно е, Ели!
Щастливо осъждане на един щастлив съдия!
Да си ми жива и здарава и все така справедлива! :)
цитирай
6. etyna - Осъждаш
06.08.2013 15:24
на любов. Себе си.
Прегръдка! :))
цитирай
7. ckarlet - О, голямо съчетание си направила, ...
06.08.2013 18:17
О, голямо съчетание си направила, Ели, на стихотворение, картина и музика!
Поздрави!
цитирай
8. cinderellathespy - @ anin
07.08.2013 00:36
anin написа:
Добро утро!
Осъдени души ми е един от любимите филми!

Иначе стихо е пак на висота, аз харесах си това:

Душата ти
Сред хиляди намирам
И я докосвам
С парещи ръце

...Еее, моите са хладни обикновено :)


Добра нощ, Ани!
Благодаря ти! Обичам книгата много,
а също и Ян Енглерт на младини!
Сладки сънища, мила!:))

Ели
____________________________
Nightwish - Sleeping sun
http://www.youtube.com/watch?v=tcss1bL-Qgo&list=PLCC457868F5E5FAF0&index=31
цитирай
9. cinderellathespy - @ didoignatov
07.08.2013 00:39
didoignatov написа:
Много хубаво и истинско, Ели.
Такава присъда си е за завиждане. Дано той никога не пожелае да бъде помилван, или амнистиран.

Хубав ден!


И аз го чувствам Истинско, Дидо...
Благодаря ти сърдечно!
За помилването и амнистията... хъм... незнам...
Дано! :))
Спокойна да е нощта ти!

Ели
______________________________
Nightwish - Over the Hills and Far Away
http://www.youtube.com/watch?v=o8gXzDLNWl8&list=PLCC457868F5E5FAF0
цитирай
10. cinderellathespy - @ makont
07.08.2013 00:46
makont написа:
Преминала през всички фази на осъждането! Има развитие.
Осъдени на любов не е лошо. Ако може и взаимна. Усмивки, Ели!


Привет среднощно, Майче!
Радвам се, че надникваш насам...
Фазите на осъждането... не се бях замисляла...,
но Да, Така Е!
Само за протокола - на 4-ти куплет са поставени
автоматите за спринтово бягане в пети коридор...
Прегръдка топла!
Имаме нужда от ангел, който да (ни) бди....

Ели
_______________________________________
Nightwish - Wish I Had an Angel
http://www.youtube.com/watch?v=KCSj_qUsKlo&list=PLCC457868F5E5FAF0
цитирай
11. cinderellathespy - @ sestra
07.08.2013 00:57
sestra написа:
Човешката любов наистина е най-странната присъда на земята...
Прочетох за чайничето... как ме радваш <3 :)


Сестричка,
привет! Като се замисля, че присъдите ги издаваме В името на народа...
Какво ли би било да ги издаваме В името на Любовта?!?!?!:))
Нямаше го чайничето тая сутрин... Някой си го е намерил.... което е страхотно, разбира се...
За много неща си мислих днес...
Ако не бях преживяла оня ден - 6.08.2008ма никога нямаше
да се появя в блог.бг и нямаше да се случат куп други неща...
А може би тая моя ситуация и случване е поредното отражение на
скрития закон на случващите се вероятности...
... и на числата увличащи в танц...
Прегръщам те,

Ели
__________________________________________
Sting - Shape of My Heart
http://www.youtube.com/watch?v=0dMYo1rTxAY
цитирай
12. cinderellathespy - @ karaiany
07.08.2013 01:12
karaiany написа:
Нека му е на този осъден !:)
Щастливо осъждане е това. Да бъдеш осъден на доживотна любов.
Много е силно е, Ели!
Щастливо осъждане на един щастлив съдия!
Да си ми жива и здарава и все така справедлива! :)


Хах, Ади,
Нека Му Е!:))
Дано има силата и мъдростта да го понесе това Доживотното!
Защото начина на случване търпи промени съобразно
житейските обусловености, но има
константни неща в душата...
Благодаря ти сърдечно за пожеланията!
Здравето е най-важно наистина!
А относно справедливостта ще си позволя да цитирам Кант, Рузвелт, но най-вече Торо :
"Ако загине справедливостта, човешкият живот няма да има вече никаква стойност." — Имануел Кант
***
"Ако трябва да избирам между мира и справедливостта, аз избирам справедливостта." — Теодор Рузвелт
***
"Вместо да се възпитава уважение към закона, по-добре да се възпитава усет за справедливост." — Хенри Дейвид Торо

Усмивки, Ади,
винаги ми е хубаво като дойдеш и ми напишеш нещо...

Ели
____________________________________
Ей това е рефрена при мене :
Sonata Arctica - I Have A Right
http://www.youtube.com/watch?v=TTR-Zfoz4UQ
цитирай
13. cinderellathespy - @ etyna
07.08.2013 01:23
etyna написа:
Осъждаш
на любов. Себе си.
Прегръдка! :))


МхМ!
Както винаги Точна!
Липсваш!!!
И аз те прегръщам и напомням
финала от днешното ми дето го написах
по твоето страхотно стихо :

"сега съм само
вятърно момиче
което босо крачи
през света
и знае само
колко те обича
веднъж на яве
и веднъж в съня"

Ели
___________________________
Scorpions - Holiday
http://www.youtube.com/watch?v=h17Z0g9Dr9o
цитирай
14. cinderellathespy - @ ckarlet
07.08.2013 01:28
ckarlet написа:
О, голямо съчетание си направила, Ели, на стихотворение, картина и музика!
Поздрави!


Скарлет,
ти имаш усет за красивото...
Щом ти казваш, мила, значи наистина се е получило...
Благодаря ти от сърце!
Хубави дни до края на седмицата!
Прегръщам те! И ти пращам усмивки! :))

Ели
___________________________________
Saigon Kick - Love Is On The Way
http://www.youtube.com/watch?v=0qptSlTHOUE
цитирай
15. zemela - Прекрасна присъда!!!
07.08.2013 13:42
Прекрасна присъда!!!
цитирай
16. cinderellathespy - @ zemela
07.08.2013 21:28
zemela написа:
Прекрасна присъда!!!


Нали?!:)
Остава сега да я изтърпи...
Усмивки! Радвам ти се Самодиво прекрасна!:)

Ели
цитирай
17. anin - Я, имала съм поздрав!
09.08.2013 15:46
Благодаря ти, Ели!
Хубава песен си избрала!
цитирай
18. juliaseeland - Ооо ......
11.08.2013 16:49
Присъдата към твоя възлюбен ли е? Или към теб? Ако е така.....лошо,мила,лошо!!!:) И все пак да си осъдена на любов само към един човек е жестоко в лошият смисъл,защото представи си той да се извърне от теб.....:) Какво ли би правила ти тогава??? Дали ,ще ти звучи добре написаното в постингът ти....съмнявам се,но винаги има надежда за,, ваксина " против любов.Поздрави.
цитирай
19. cinderellathespy - @ anin
11.08.2013 17:13
anin написа:
Я, имала съм поздрав!
Благодаря ти, Ели!
Хубава песен си избрала!


Welcome си Винаги!
Усмивки, Ани! :))

Ели
цитирай
20. cinderellathespy - @ juliaseeland
11.08.2013 17:24
juliaseeland написа:
Ооо ......
Присъдата към твоя възлюбен ли е? Или към теб? Ако е така.....лошо,мила,лошо!!!:) И все пак да си осъдена на любов само към един човек е жестоко в лошият смисъл,защото представи си той да се извърне от теб.....:) Какво ли би правила ти тогава??? Дали ,ще ти звучи добре написаното в постингът ти....съмнявам се,но винаги има надежда за,, ваксина " против любов.Поздрави.


Здравей!
Благодаря за коментара! :)
Ето ти го най-важния въпрос - към кого ли е присъдата?!
И кой е лирическия герой - аз ли съм, той ли е, трети ли е,
Фани ли е, Ередиа ли е или
Любовта сама по себе си ли е?!... ;)
Всеки може да разбира стихотворението както иска, мила Джулия!
Аз за себе си знам какво съм искала да кажа!
Ако това е било насочено послание, то сигурна съм че е било разбрано.
Ако е било просто стих провокиран от любимата ми книга - то сигурна съм че четящите са направили собствените си асоциации с разказаната от Димитър Димов история и са ги съотнесли към собственото си битие и светоглед...
Ако един човек се извърне от теб, това означава ли че трябва да спреш да го обичаш, ако преди това е имало обич помежду ви и са ви свързвали трайно красиви мигове? Аз съм водолей - ние градим любовта стъпка по стъпка и ръка за ръка с приятелството и повярвай ми, когато любовта преболее... приятелството остава... :)) Така че, пречупено през моята призма - не се нуждая от ваксина, нито някога ще изпитам такава нужда...
Апропо - написаните от мен неща на самата мен винаги си ми звучат добре и адекватно, просто защото сама за себе си винаги знам какво съм искала да кажа, разбирам си думите отлично и заставам зад всяка една от тях, независимо какво ми се случва в живота и колко време от написаното е минало!

Приятна вечер и поздрави to you too! :))

Ели
цитирай
21. djani - Осъдени на вечност...
18.09.2013 09:06
Унищожими всичките тела са.
Но знае се, че въплътеният в тялото дух е вечен,
неунищожим и е неизмерим.
Той не се ражда, нито пък умира,
нито, щом сега го има, да бъде ще престане.
Непороден и вечен, неизменен и прадревен,
той не умира, когато тялото умре.

Бхаватгита

Осъдени сме, преди да се родим и изпълняваме присъдата на кармата си. А твоята присъда е възможно най-желаната. Осъдени на любов...
цитирай
22. cinderellathespy - @ djani - Осъдени на вечност...
20.09.2013 10:07
djani написа:
Унищожими всичките тела са.
Но знае се, че въплътеният в тялото дух е вечен,
неунищожим и е неизмерим.
Той не се ражда, нито пък умира,
нито, щом сега го има, да бъде ще престане.
Непороден и вечен, неизменен и прадревен,
той не умира, когато тялото умре.

Бхаватгита

Осъдени сме, преди да се родим и изпълняваме присъдата на кармата си. А твоята присъда е възможно най-желаната. Осъдени на любов...


Благодаря за цитата от Бхаватгита!
Напомни ми, че пак трябва да и отворя страниците
на тази книга. Дано скоро ми остане време...
Понякога е доста тежко да си осъден на любов,
поне и докато не разбереш че дори и да не успяваш
да оправдаваш очакванията на другите винаги
те те обичат и заради Това... :))
Осъзнаеш ли го, става по-лесно....

Усмивки :))

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1727031
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18455
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930