Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2013 12:22 - Десет....
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12046 Коментари: 30 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



image
 
 

    Tender….                   And Trusting….                                          And True….


Love Is All….!!!

 

Десет....

 

Историята ни написа без кавички

Измисли ни Един за Друг

Изправихме се Двама срещу Всички

Пред общия житейски струг...

Извая ме като звезда Зорница

Аз проектирах те като пилот

А някъде в едната ми зеница

Се скри ключа за трудния ни ход...

Научих се да дишам търпеливо

А ти обичаш все така със страст

Потрепва в мен сърцето ми щастливо

Че още си във мойта нежна власт...

Ръката ми държиш в дъждовни бури

А аз ти шепна тихо във нощта

Една магия скита помежду ни

И пътя ни посочва през света...

Бъди дърво трева пустинна песен

Ще бъда твоя Лунна светлина

От зимата до късна златна есен

В огнището ще топли Любовта...

 

12.07.2013г.

By cinderellathespy


 




1...2...3...4...5...6...7...8...9...10!:)



Тагове:   хоби,   обич,   арт,   той,   време,   годишнини,   поезия,   ТРИ,   Ти,   уловка,


Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. makont - Бъди "Лунна светлина",
12.07.2013 15:28
каква красива любов, накара ме да се усмихна. Обичана винаги бъди!
цитирай
2. karaiany - Double or nothing ! Love is all !Ти си ...
12.07.2013 15:49
Double or nothing ! Love is all !Ти си казала всичко в преамбюла ! :)
Радвам се да те видя все така влюбена , Ели . Любовта е всичко !
Дали има по - голяма благодетел от търпението ?!
Може да се каже и така: истинската любов идва само при благотърпеливите !
Харесах много ! :)
цитирай
3. cinderellathespy - @ makont
12.07.2013 18:06
makont написа:
Бъди "Лунна светлина", каква красива любов, накара ме да се усмихна. Обичана винаги бъди!


Да! Може би разковничето е в Това - да бъдеш повече Обичания, защото това носи само радост, докато другото слага на везните и големите дози тъга, с които понякога на човек му е трудно да се справи!....
Ноооо.... Живот.... Какво да се прави!
Благодаря ти за милите думи!
Топла прегръдка и хубава петъчна вечер от мен! :))

Ели
цитирай
4. cinderellathespy - @ karaiany
12.07.2013 18:15
karaiany написа:
Double or nothing ! Love is all !Ти си казала всичко в преамбюла ! :)
Радвам се да те видя все така влюбена , Ели . Любовта е всичко !
Дали има по - голяма благодетел от търпението ?!
Може да се каже и така: истинската любов идва само при благотърпеливите !
Харесах много ! :)


Здрасти, Ади,
радвам се, че намина и съпреживя празника ни!
Така е - Двойно или нищо!!!
Всеки постига баланса по различен начин!
Търпението.... в дишането търся синхрона с партньора
Винаги! В повечето случаи го намирам!
Благотърпелив е Той!
Аз.... съм сложна и просторна.... :))
И с мен се живее трудно, но интересно... ;)

Гората ми зашепна
затанцувах
под юлските напукани звезди
отново като птица
съществувах
прегърнала възможните
мечти

а стръмен път ме водеше
към Рая
и мълчалив ме галеше
света...

Прегръщам те! :)
На снимката си ни видял през 2003-та :))
Аз - > късокоска! :)))

Ели
цитирай
5. coacoa11 - http://vbox7.com/play:26ecc86b
13.07.2013 14:00
http://vbox7.com/play:26ecc86b
цитирай
6. cinderellathespy - @ coacoa11
13.07.2013 14:53
coacoa11 написа:
http://vbox7.com/play:26ecc86b


Това Е любимата ми книга и в нея тя не го уби накрая... (нали знаеш)
Други го направиха...
А тази мелодия свързвам по-скоро с ето това видео клипче :
http://vbox7.com/play:18a715e1

Радвам се, че мина!
Прегръдка топла ииии.... (няма невъзможни неща, когато е намесена Любовта Голяма)!:)

пп : Между другото единия ми мобилен телефон
звъни с тая мелодия на "Осъдени души"!
Трябва някой път да ми се обадиш на него... ;)
цитирай
7. arrow11 - Да не би другият ти телефон да звъни с ...
13.07.2013 15:37
Да не би другият ти телефон да звъни с тази мелодия:
http://vbox7.com/play:f0dbaf48
защото... телефонът на моята любима звъни така,
а тя изчезна без следа,
дори и стиховете си прибра,
няма на кого лалета вече да садя :(
но съдба... птиците умират си сами...
цитирай
8. cinderellathespy - @ arrow11
13.07.2013 16:47
arrow11 написа:
Да не би другият ти телефон да звъни с тази мелодия:
http://vbox7.com/play:f0dbaf48
защото... телефонът на моята любима звъни така,
а тя изчезна без следа,
дори и стиховете си прибра,
няма на кого лалета вече да садя :(
но съдба... птиците умират си сами...


:)
Другия телефон звъни ето така -> http://vbox7.com/play:adf3d899
По въпросите ти - от много лъжи и разпиляване,
накрая се остава... сам...
О! Колежката те е излъгала? Браво на нея!:))
Очевидно не е било истинско и не е било Твоето! (Прости за откровеността!)
Иначе щеше да имаш достъп поне да ги четеш и да тънеш в спомени.... :))
Гледам ти таговете - обичаш спомени...
Това е моя шпионски извод! Пък тииии ако искаш я чакай, търси, сади (лалета)...
Който Обича, ама Наистина, не си тръгва Никога от Любовта,
остава в нея където и да е....и както и да е....
Така че... тя очевидно се е прибрала в себе си...Това, което правим всички рано или късно тук в блоговото пространство... Това е анализа на Първи отдел!
Приятен следобед и пожелания да си намериш друга муза,
с която да се чувстваш по-малко сам! :)

Ели
цитирай
9. alexs - Поздрави Еличка нека винаги те т...
13.07.2013 20:07
Поздрави Еличка нека винаги те топли Любовта ! ...И да бъдеш много щастлива!
цитирай
10. arrow11 - Да си сам. . . не е лошо, не се оплаквам ...
13.07.2013 23:24
Да си сам ... не е лошо, не се оплаквам :)
Тя пише толкова добра поезия, че няма колеги тук... и съм съгласен да ме лъже, колкото си иска, само да продължи да пише още...
По-истинска и по-моя поезия от нейната не съм чел и сигурно няма да прочета скоро. Четейки коментара ти тъна в усмивки, не в спомени :)
Смени отдела, Шпионке:))
Айде с много усмивки, специален поздрав за твоето мъжко Аз:
http://vbox7.com/play:8b05a1c8
цитирай
11. cinderellathespy - @ alexs
14.07.2013 13:26
alexs написа:
Поздрави Еличка нека винаги те топли Любовта ! ...И да бъдеш много щастлива!


Здравей, Алекс!
Много се радвам, че намина!
А за топленето... Дано!
Аз съм щастлива, ако тези, които Обичам са щастливи! :))
Усмивки за теб, Алекс и хубаво лято пожелавам от сърце!

Ели
цитирай
12. cinderellathespy - @ arrow11
14.07.2013 13:48
arrow11 написа:
Да си сам ... не е лошо, не се оплаквам :)
Тя пише толкова добра поезия, че няма колеги тук... и съм съгласен да ме лъже, колкото си иска, само да продължи да пише още...
По-истинска и по-моя поезия от нейната не съм чел и сигурно няма да прочета скоро. Четейки коментара ти тъна в усмивки, не в спомени :)
Смени отдела, Шпионке:))
Айде с много усмивки, специален поздрав за твоето мъжко Аз:
http://vbox7.com/play:8b05a1c8


Ще го сменя отдела.... ама друг път... :))
Държа да отбележа, без да се хваля, щот съм скромна,
че приложения тактически метод на завоалирана атака даде
много добри и очаквани резултати! Мхм... :))
Туй за отчет-протокола!
Може би трябва да попитам (с намигване към публиката) дали се е харесало на мъжкото ми Аз песента поздрав?!:))
Колежките - блогърки, които пишат поезия не се наемам да ги коментирам и обсъждам, аз не съм поет, аз съм юрист който си стихотворства когато му прошепне по вятъра смълчано музата....
Освен да ти пожелая успешни блогови забавления и веселби,
друго не ми остава!:))
Вероятно подходящо за твоето женско Аз е ей това парче
(кът сме се забили на чалготека опитвам да синхронизирам, тъй де) :
http://vbox7.com/play:fa55f9d041

Ели
цитирай
13. arrow11 - :) Атаката виждам, воалите - не. ...
14.07.2013 23:21
:) Атаката виждам, воалите - не. Резултатът е 1:0 в моя полза, естествено:)))
И ... да заменим чалготеката с хубава музика, специална песен за домакинята :)
http://vbox7.com/play:8591bed0f5
и още по-специална за моята Жулиета :)
http://vbox7.com/play:ba101b3a
цитирай
14. cinderellathespy - @ arrow11
15.07.2013 00:27
arrow11 написа:
:) Атаката виждам, воалите - не. Резултатът е 1:0 в моя полза, естествено:)))
И ... да заменим чалготеката с хубава музика, специална песен за домакинята :)
http://vbox7.com/play:8591bed0f5
и още по-специална за моята Жулиета :)
http://vbox7.com/play:ba101b3a


Благодаря!
Дано Жулиетата ти мине насам и си види поздрава, Ромео...
Ще се радвам за теб!
Спокойна нощ!

Ели
цитирай
15. chichstefcho - ...
16.07.2013 11:23
Mъм..м .. дааааа..., напълно естествено беше да се влюбиш в мене :)
цитирай
16. cinderellathespy - @ chichstefcho - ...
16.07.2013 12:40
chichstefcho написа:
Mъм..м .. дааааа..., напълно естествено беше да се влюбиш в мене :)


Е, щом казваш... :)))
Няма да споря с по-големи от мен!
Все пак ти си Чичо, а аз съм една начинаеща какичка,
дето се закача с батковци разни... ;)
Като стана лелка, чак тогава ще мога да ти опонирам! :)))
Усмихнат следобед!
Радвам се, че намина чичо Стефчо!

пп : Днес надрасках едно стихо дет си го харесвам....
(туй го вметвам между другото)
Айде... със здраве...

Ели
цитирай
17. chichstefcho - ...
16.07.2013 16:55
Не знам колко по-голям съм, при положение, че съм на "скромните" 30 и няколко :)
Но... всичко е относително ...
Иначе поздрави за новото стихотворение
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Днес главата ме цепи от преумора.
Пих два аспирина, но ... не е достатъчно...
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Чао

цитирай
18. cinderellathespy - @ chichstefcho - ...
16.07.2013 22:12
chichstefcho написа:
Не знам колко по-голям съм, при положение, че съм на "скромните" 30 и няколко :)
Но... всичко е относително ...
Иначе поздрави за новото стихотворение
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Днес главата ме цепи от преумора.
Пих два аспирина, но ... не е достатъчно...
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Чао



Всичко ще си кажеш тиии ("чичо") :)))
Благодаря ти! Стихото и аз си го харесвам...
Я сега да се замисля, къде ходят предрешените като "чичовци" готини
почти набори? ;)
Преумора се лекува със сън..., но без сънища... :)
Опитай с ... ракийца или някое по-леко коктейлче... ;)
_____________________________________________

Ти си Чао :)
Апропо - > ама ние влюбени ли сме? :))
Опасно е да бъдеш влюбен в агентка...

http://vbox7.com/play:9e5a645bd8
_____________________________________________
Спокойна нощ :)

цитирай
19. chichstefcho - ...
18.07.2013 11:10
Пропуснал съм ти ценният отговор :) Сега ще наваксам:)
.........................................................
Я кажи straght ahead на колко гОдин си ?
Че ако сме набори.... знам ли..., какво може да се разрази ;) хахахха
Не ми викай, че съм Чао и ти си Чао :)
...........................
Не знам дали сме влюбени... Най-вероятно не, защото никой не може да се влюби в текст и думи :)
Но пък се харесваме... изглежда :)
Агентка по недвижимите имоти ли си ?
Или пък агент под прикритие ?
Допада ми ... това определено създава дълбока интрига :)

цитирай
20. cinderellathespy - @ chichstefcho - ...
18.07.2013 12:13
chichstefcho написа:
Пропуснал съм ти ценният отговор :) Сега ще наваксам:)
.........................................................
Я кажи straght ahead на колко гОдин си ?
Че ако сме набори.... знам ли..., какво може да се разрази ;) хахахха
Не ми викай, че съм Чао и ти си Чао :)
...........................
Не знам дали сме влюбени... Най-вероятно не, защото никой не може да се влюби в текст и думи :)
Но пък се харесваме... изглежда :)
Агентка по недвижимите имоти ли си ?
Или пък агент под прикритие ?
Допада ми ... това определено създава дълбока интрига :)



Младежо, предрешен кът "чичо" здравей :)
_____________________________________
Straght ahead - точно 36, вървя си по пътеката на 37 в момента :)
Какво да се разрази.... Незнам.... Някой метеорски дъжд - 77-ми набор
сме все едни готЯниииии.... ни ти е работа... ;) хихихи
Тъй вярно и аз съм Чао! :)
______________________
Аз съм влюбена от как съм се родила.... В Живота... Най-вече!
Не казвай с такава категоричност цитирам : "никой не може да се влюби в текст и думи :)" Аз съм влюбена в текст и думи, в текст и музика, в текст и цвят,
в текст и вкус, в текст и лик.... :)
Харесваме ли се... щом изглежда, вероятно е така :)
Агентка по недвижимите имоти - това ми хареса - ами не съм...
Дали да не стана? Трябва да намеря имоти, които да продавам.... ;)
Агент под прикритие - това е едно доста добро пред(по)ложение...
Понякога съм и такова - не случайно съм пернала ПетЯ (опс Nikita the original) за аватарен облик ;)
Радвам се, че ти допада!... Създава ли дълбока интрига верно? :) -> Оуууу, продължаваме да развиваме при това положение сериала напред,
може би е време да обсъдим кое е третото действащо лице в трилъра ииии
как ще завъртим там съспенса... :)))
______________________________
АйдИ! До скоро Ти!
Добре дошъл си насам always :)
Виж нещо интересно :
http://vbox7.com/play:bd77b111

Пепеляшпио
(вече тъй ще сА подписвам - тъй реши Общото събрание
на Пепеляшките и шпионите)
:)))
цитирай
21. chichstefcho - ...
18.07.2013 13:22
Плепля.... я кажи к'ъв ти е локейшъна ? В кое населено място си локирана. Такаа да се каже... Щото чичоти е локейтат в СА ..., като регитрационнен номер.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Щом си по-скоро шпионка, тогава вероятно работиш за държавата :)
Ще разширия предположението си с ... да кажем ... следователка или дознателка :) ? Ааа...
Бива си ме, а ? Хаххахах
...................................................................................................
Ох пак ме цепи главата... тоя уикенд ще направя безкомпютърна почивка.
Два дни никави компютри или Computer OFFFFF - Weekend.
--------------------------------------------------------------------------------------
Ето и от мен нещо за следобед....
Горещо , горещо ... hot, hot, hot...
http://vbox7.com/play:9007a1e5

I'll see you around Spy
цитирай
22. cinderellathespy - @ chichstefcho - ...
18.07.2013 14:11
chichstefcho написа:
Плепля.... я кажи к'ъв ти е локейшъна ? В кое населено място си локирана. Такаа да се каже... Щото чичоти е локейтат в СА ..., като регитрационнен номер.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Щом си по-скоро шпионка, тогава вероятно работиш за държавата :)
Ще разширия предположението си с ... да кажем ... следователка или дознателка :) ? Ааа...
Бива си ме, а ? Хаххахах
...................................................................................................
Ох пак ме цепи главата... тоя уикенд ще направя безкомпютърна почивка.
Два дни никави компютри или Computer OFFFFF - Weekend.
--------------------------------------------------------------------------------------
Ето и от мен нещо за следобед....
Горещо , горещо ... hot, hot, hot...
http://vbox7.com/play:9007a1e5

I'll see you around Spy


Е, как ще ти кажа локейшъна, бе "чичо" предрешен?!?!?!
Нали трябва да те килам после, хах... :))
Кви' агенти ще сме ако си съобщаваме местонахождението
по радио точката опс... блоговата телевизия :)))
Твойто местонахождение - като в едни видове песни, бе - > СА - Са - са :))
... или като в оная старата скачалска песничка - > "Е - Ма - Е - СА - СА - Е - СА - СА - Пи - Пи - Я" :))
__________________________________________
Държавата - чИ кой не работи за държавата в Бг?
Дознание, Следствие..... топло... ама не и горещо... хах :))
Бива ли си те, ммм? ха ха ха
Направо като една скрита лимонка със захарен сироп ;)
__________________________________________
Много мъдро решение за безкомпютърие...
Аз пък цял уикенд смятам да съм пред компютъра...
Аууу... как ще държим връзззЗЗЗZzZка?
По междугалактическа мозъчно-импулсна свързочна линия - 5ти канал... ;)
__________________________________________
Тъкмо мислех, че някой готин мачо ще ми се разиграе,
пък то... - мадами с бормашини... Тия не са от нашия Отдел ха ха ха :))
Айде слушай от името на Майкъл едно готино агентско паRrrrrrrrче :
http://vbox7.com/play:65e95269

See You later alligator :))

Пепеляшпио

цитирай
23. chichstefcho - ...
18.07.2013 16:11
Не щаааа... да ме килваш ... Холдни си локейшана за себе си :)
Макар, че... знам ли... ако решиш ме убиваш нежно...
тогава... щъ видим...
-----------------------------------------------
Наистина съм скрита лимонка :)
От ония лимонки дето направо на човек му се искада да му се взривят пред зъркелите :)
Може и със сирпоче от виншни да гарнираме взрива :)
-------------------------------------------------------
Забавно ми е да си лифиме глупости...
но по забавно ще е да те видя по бански с хилти в ръце,
а от големи сватбарски тонколни да гърми "Пуш ми... ден джъст тъч ми ... тил ай гет май... стетисфекшън " ( тук вече не издържам и се хиля на глас) хахаааахахаха
--------------------------------------------------
Тоя разговор ме по-ободри :)
С к'во да те ....
поздравя :)
http://www.youtube.com/watch?v=ruAi4VBoBSM



цитирай
24. cinderellathespy - @ chichstefcho - ...
19.07.2013 14:21
chichstefcho написа:
Не щаааа... да ме килваш ... Холдни си локейшана за себе си :)
Макар, че... знам ли... ако решиш ме убиваш нежно...
тогава... щъ видим...
-----------------------------------------------
Наистина съм скрита лимонка :)
От ония лимонки дето направо на човек му се искада да му се взривят пред зъркелите :)
Може и със сирпоче от виншни да гарнираме взрива :)
-------------------------------------------------------
Забавно ми е да си лифиме глупости...
но по забавно ще е да те видя по бански с хилти в ръце,
а от големи сватбарски тонколни да гърми "Пуш ми... ден джъст тъч ми ... тил ай гет май... стетисфекшън " ( тук вече не издържам и се хиля на глас) хахаааахахаха
--------------------------------------------------
Тоя разговор ме по-ободри :)
С к'во да те ....
поздравя :)
http://www.youtube.com/watch?v=ruAi4VBoBSM


Добър ден!
Ехххх, тежко е след като си обЕдвал в горската дъбрава
и после да седнеш пред компа, че и мозъчни гънки да напрягаш....
Нооооо... няма начин....
Съдба... :))
Как се убива нежно?...
Тия работи в отдела не ги умеем...При нас е Тряс и Прас! ;)
______________________________
УбаУ, че си призна за скритата лимонка,
ке ти видим пушилката кога се възпламенишшшшш....
Вишнево сиропче? - > Става!
За тебе безалкохолно, за мене приятно алкохолно!
Не за друго - ти ще караш после!!! ха ха ха
_____________________________
Тъй вярно! И на мен ми е забавно да лафя глупости с теб...
Тъй че продължавай в същия дух - до края на годината
имаме още цееели 5 месеца писта :))
После шЪ сЪ женя... ха ха ха :))
Нали сватбарски тонколони искаш?!
Верно опитах се да си се представя по бански и с хилти!
Имам един черен мноооооооуууууу секси - него щИ си обуя!
Ти ми осигури Хилтито и дън е многУ тежжжжко,
чи няам големи мускули на ръцете,
пък с пръстите на крачката не съм чак толкоз добре оТтрИнирана
да пробивам дупки всЕквИ ха ха ха :)))
________________________________
И мен твойто присъствие ме ободрява
и мотивира да поглеждам тук…
Аз тебе тееее….
…. с те тва :
http://vbox7.com/play:a77707c4
Усмивки и хубав уикенд :))

Пепеляшпио
цитирай
25. chichstefcho - Вероятно ще по-добре да не прека...
19.07.2013 19:08
Вероятно ще по-добре да не прекаляваме с разговорите :)

Нали ще се омъжваш, така или иначе :)

......................................
Приятен уикенд и на теб
и леко поздравче с жица:
http://www.youtube.com/watch?v=Ecupc6NDZY8
цитирай
26. cinderellathespy - @ chichstefcho
19.07.2013 23:14
chichstefcho написа:
Вероятно ще по-добре да не прекаляваме с разговорите :)

Нали ще се омъжваш, така или иначе :)

......................................
Приятен уикенд и на теб
и леко поздравче с жица:
http://www.youtube.com/watch?v=Ecupc6NDZY8


Добър вечерррррррр!
Ми не мисля, че сме прекалили с разгУвУритИ :))
В мойта виртуална къща моа да си говорА квот си искам
с когот си искам и колкот си искам!
Ако ти се говори с мене - идвай, говори ми
и аз ще ти отговарям!
Ако не ти се говори - нИдей идва, нИдей говори
и аз нЕма ти отговарям! :))
(Щот няма да има на кво, нъл сА сещаш, хах)
________________________________________
Щи сА омъжвам ли? (в нИдоумение примигвам уан-ту, уан-ту)
Къде гУ прочетИ туй? ... чи такъв извУд фУрмира...
(уан-ту, уан-ту, продължавамммм с мигачитИ) :)))
________________________________________
Я си идвай ти тука, да си хортувамИ глупустИ
и дЪ сЪ разтУварвами в теzzzzz летни горещаци,
пък.... другутуй лъжА!!!
ТъЗ песен дет си ми я пляснЪлллл - да ти обадя
струва ми сЪ мноуу сексистка, да знайш! :)))
Харесвам ги тез, гледала съм ги на живУ дажИ,
мъ ни знаех кво сЪ пей в песента!
Ни щеш да си ми верИнннн??? Ауууу....
Ке те превъзпитавамммм, чичооооуууу предрешен! Хах... :)))
Всяка вечер минимум по две люти чушки ще ядеш,
почвай да свикваш с мисълта.... хах... :)))
__________________________________
Хубаво е стихчето ти за Петък следобед, чичка Стефчо!
Метнах му Идин комбъл ей сИгинка...
Тъzzzz вечер мий идно усмихнатУ,
щот сидях на Пъна (с главната буква)!!!
____________________________
И накрая от мен ZA Teb една песенка от
далечната 1990 (кака Сандра да ти попее)
и пожелание за усмихнат Wochenende :
http://vbox7.com/play:c2749d75

Пепеляшпио

пп : Незнам... На мен това парче ми създава усещане за...
...радиоМечтателност... :))
цитирай
27. chichstefcho - ...
20.07.2013 15:25
Да... да... комфортно е във виртуалната къща,
секви неща мооат да се ръсят... :)
..................................................
Май, не съм те разбрал за сватбата...
говореше за 5 месеца.. ама нещо не съм включил...
..................................................
Рамщайните важат. Те идваха в България май два пъти,
миналата или по-миналата година имаше някъв рок фест...
Те си ме кефят...
..............................................
Ох нещо ми е забито... в главата тоя следобед,
май е седмичната преумора,
ще зема да напрааа един следобеден спанак от 3 до 5 :)
.............................................................
Другооо.... да, стори ми се че по коментарите преди време...
разбрах че си юрист и че си зодия Водолей :)
Аз съм Везна, но... леко деформирана от удари :)
Всъщност съвменстимостта на зодийте обесняв лекия диалог,
на който сме свидтели, пък и главни действащи лица :)
.................................
Тая Сандра от кой нафталин е извади :)
Майтап... биииии ...
И от мене леко поздравче...
съботно... следобедно...
Сисис Кеч...
хихх не ве... Сашето Апостолова
кефи си ме тя...
http://www.youtube.com/watch?v=eGSA1l3QOFE

цитирай
28. cinderellathespy - @ chichstefcho - ...
21.07.2013 12:35
chichstefcho написа:
Да... да... комфортно е във виртуалната къща,
секви неща мооат да се ръсят... :)
..................................................
Май, не съм те разбрал за сватбата...
говореше за 5 месеца.. ама нещо не съм включил...
..................................................
Рамщайните важат. Те идваха в България май два пъти,
миналата или по-миналата година имаше някъв рок фест...
Те си ме кефят...
..............................................
Ох нещо ми е забито... в главата тоя следобед,
май е седмичната преумора,
ще зема да напрааа един следобеден спанак от 3 до 5 :)
.............................................................
Другооо.... да, стори ми се че по коментарите преди време...
разбрах че си юрист и че си зодия Водолей :)
Аз съм Везна, но... леко деформирана от удари :)
Всъщност съвменстимостта на зодийте обесняв лекия диалог,
на който сме свидтели, пък и главни действащи лица :)
.................................
Тая Сандра от кой нафталин е извади :)
Майтап... биииии ...
И от мене леко поздравче...
съботно... следобедно...
Сисис Кеч...
хихх не ве... Сашето Апостолова
кефи си ме тя...
http://www.youtube.com/watch?v=eGSA1l3QOFE


Добър ден, чичо Стефчо!

Относно въпроса за виртуалната къща – абсолютно си прав!
Могат да се ръсят, стига да не им се връзваш кой знае колко! :))
Ил пък тия кои чЕтат да не формират нЕкви нездрави изводи!
Все пак тук е територия – SPY … ха ха
_________________________________

Сватбата….
Ъм дЪ ти кажЪ чесtно и откровеNо – наистин нИ сИ рЪzбраL… хах
Оня лаф нЪл го знаЙш – “Кой’т ….(играл) - …. играл, кака сА Ужени!”
…. чи и аз тъй - > до края на годината с когот си поиграЙм – поиграЙм…
Послеееее – я камилата, я камиларя….
Заминавам на мисия и нИ сЪ знай въобще дъл щИ сА фЪрна или…. тц…
Освен тУй, ми ниАма как дЪ сЪ Умъжа пак,
щот съм достЪъъъъ уУуУуУмъженааааа от цели 10 годиН, бре чичка…
(я виж поста – сляпата нИделя беше “сляпа” събУта – на 12.07.2003 - чек мейт)
Трябва ли да пиша текста на чл.179, ал.1 от любимото НК :
“Който при наличност на законен брак сключи друг, се наказва за многобрачие с лишаване от свобода до три години.”
Ама и за съконтрахента по ал.2 е предвидИнУ да сЪ наказвамИ, тъй чиииии….
Ни щЪ Глоби по 78а :))
пЪритИ щИ гИ използУвам за пътУвания по свИта и У наZzzzzz :))
__________________________________

Рамщайн!
Сега сериоз – много са готини!
На въпросния фест ги гледах на живоооооо!
Правят страшно шоу!!!
И като свириха “Бензин” – верно подпалиха един уж от публиката на сцената! :))
__________________________________

Спанака надявЪм сЪ е бил повИчИ от УсшешЪн :))
Блазе Ви на тез дет’ иматИ времИ дЪ спитИ…
Я ке спим когИ УмрЕм, хах…
Мъ кЪт сЪ знаймИ кви смИ сигур и тУгИzzzzz сЪнО нЕма ни ловнИ! :))
Акууууу ли пЪгггг ни съЙ пУлУчилУ туй с мУрфеййййй ей ей ей ей ей
мммммм – моЕло ИднЪ спаначИна чурбицЪ дЪ си спретнИш
за вИчерка тъй…. лекинкУ…. :))
___________________________________

Пък многУ рабУти си (х)рЪзбрал тИ бИ....
Брау брау зер шойн!
Тъквоzzzzzz съм и по дветИ линии….
Колко си дИфурМирЪн…. УбИснИаваЙ бързоууууу????????
И тъй Е – да, зарад въздухарскЪтЪ ни природосъборазност
тъй лекУ и ИфИрнУ си почесвамИ клавиатуркИтИ!
Ке продължИм да деЙствУвЪми в гланитИ ролИ,
кУ ни фъзразИавашшшшш?! :))
ЛЕто Е! Все пак! Требе дЪ сЪ смеЙмИ повИчИ!
Нъл тъй?
ТъЙ, ТъЙ….
___________________________________

Sandra Крету – чи кък от коЙ нафталиnnnnnn, бИ?!?!?!
Кви въпросвания ми праеш ти… хах…
От нИемския нафталин имплантиран в бг изтУчник за радиационно
раzzzzпространиЕниЕ! :))
БлагудЪрИя за поздраФчИтУ,
ама що мЪ поздравИаваш с жИнИ некви??? (недоумяФ) (недоумяФ) (недоумяФ)
Ади ти си мъжжжж да тЪ пуздравИя с жИнЪ, амЪъъъъъ
аз сЪм жИнЪ, бИ – пуснИ некУй готЯн мАчоуууу,
как’о ми пускЪш кака ти Сашка с големитИ бОмби, мммм? хах :))
___________________________________

ВчерЪ сЪ замислиФ….
Дъл дЪн пусна нЕкой нов постИggggg.... :))
И там да дращим УтдолУ, чи туканка big chrshafus разтеглихмИ
с тоzzzzz наш интерестинг конвърсейшън ката ден….
Ко мислиЖжжжж по тоzzzzzzzz въпроzzzzzzz?
Айдииииииии! Гуд бУе!
ПриятИн ти слИдобИд!
Ду скоrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrууууууууууууууУ!
И иднЪ не(нафаталиска) песИн :
…. ама от Нафталин изпълнИна….
http://www.youtube.com/watch?v=1gfiD5WivKc

Усмивки от
Пепеляшпио


цитирай
29. priqtel12 - Eличка, привет!
25.07.2013 14:03
Хареса ми това: "От зимата до късна златна есен

В огнището ще топли Любовта..."
А стихото ти си го бива, както винаги.
Прегръдка!

цитирай
30. cinderellathespy - @ priqtel12 - Eличка, привет!
25.07.2013 23:44
priqtel12 написа:
Хареса ми това: "От зимата до късна златна есен

В огнището ще топли Любовта..."
А стихото ти си го бива, както винаги.
Прегръдка!



Иве,
усмих!:)))

http://vbox7.com/play:c3b684ce1d
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1727603
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18456
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930