Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2013 12:30 - Snow On The Sahara....
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4301 Коментари: 14 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



image




Сняг в пустинята

вали ли сняг в пустинята все още
сълзи блестят ли в сини небеса
Обичаш ли във сънищата нощем
и търсиш ли магичната врата

дали ще спра да бягам с ветровете
изгубена от себе си без вест
заровила в полето страховете
че ще потъпча странната си чест

номад съм и такава ще остана
аз нямам място в този свят
единствено той - пътя ме изгаря
от тъжните звезди огрят

посоката намерих сред морета
целунати от бели дъждове
и с вярата от Теб на заем взета
пътувам към вълшебни брегове

дали ще стигна времето ще каже
завързано на възел под капчук
един слепец за мен ще ти разкаже
във  светлина от неумиращ звук

но ти ме чакай - там накрай земята
мълчи ме викай ме тъжи
ще ти откликне с обич тишината
изпратена от моите очи

28.01.2012г.
by cinderellathespy


 





***



Тагове:   Архив,   2012,   Ели,   аз,   поезия,   авторско,


Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karaiany - Без препинателните знаци звучи ...
29.06.2013 14:35
Без препинателните знаци звучи задъхано .
Много е хубаво , Ели ! :)
Поздрави !
цитирай
2. cinderellathespy - @ karaiany
29.06.2013 14:51
karaiany написа:
Без препинателните знаци звучи задъхано .
Много е хубаво , Ели ! :)
Поздрави !


Старичко е, Ади,
но си го обичам...
Радвам се, че ти е харесало!
А и ми отива на мислите... - > текста и музиката...и клипа...
и колажчето дето си спретнах....
Време беше да проверя кои са Истинските и кои Фалшивите неща
в моя свят!!! Днес се подвуомих между това стихо и един видео клип,
правен преди около 2 месеца, но... клипа оставих за малко по-натам
в летните жеги... :))
Айде, че имам да работя, а после трябва да ходя и на една сватба... :))
Радвам се, че мина и коментира!
Благодаря ти, Ади!

Ели
цитирай
3. arrow11 - хубаво мистично стихо. . . изглежда ...
29.06.2013 15:29
хубаво мистично стихо... изглежда имаш неизчерпаем източник на вдъхновение:)
поздрави, шпионке
цитирай
4. sestra - Мащабно - светла
29.06.2013 16:25
и въздушно - нежна сила е.
цитирай
5. cinderellathespy - @ arrow11
29.06.2013 17:11
arrow11 написа:
хубаво мистично стихо... изглежда имаш неизчерпаем източник на вдъхновение:)
поздрави, шпионке


Благодаря!
ИмаХ е ключовият момент!
Виж датата и годината :))
Просто споделени архивирани мисли...
Нищо друго...
И на теб поздрави!

пп : Само за протокола - > вече ме вдъхновяват другИ ... неща...
И всякакви тревоги мисля са най-малкото... безпочвени... :))
Усмивки :))
цитирай
6. cinderellathespy - @ sestra
29.06.2013 17:13
sestra написа:
и въздушно - нежна сила е.


Систър,
ти си ме разбираш перфекциозно както Винаги!:))
Сила е - ДА!!!
Прегръщам теееее!

:)))))))
цитирай
7. chichstefcho - E...
29.06.2013 22:07
От моя страна си позволих да направя лек кавър на няколко стиха ;)))
Не се сърди, просто за забавление :)

Сняг в пустинята

вали в пустинята когато
сълзи блестят във тъмни небеса
обичам в сънищата скрито
да търся някаква врата

ще спра да бягам с ветровете
изгубена в себе си сега
заровила в полето страховете
потъпквайки дори честа

номад съм си, такава ще остана
и виждам смисъл от това
когато пътя ме изгаря
облят от звездна светлина

посоката намерих в морето
потънало от скука във ноща
и с вярата на заем взета
пътувам към вълшебни небеса


Бай Чичката Стефчо :)))
29.06.2013
цитирай
8. cinderellathespy - @ chichstefcho - E...
30.06.2013 12:33
chichstefcho написа:
От моя страна си позволих да направя лек кавър на няколко стиха ;)))
Не се сърди, просто за забавление :)

Сняг в пустинята

вали в пустинята когато
сълзи блестят във тъмни небеса
обичам в сънищата скрито
да търся някаква врата

ще спра да бягам с ветровете
изгубена в себе си сега
заровила в полето страховете
потъпквайки дори честа

номад съм си, такава ще остана
и виждам смисъл от това
когато пътя ме изгаря
облят от звездна светлина

посоката намерих в морето
потънало от скука във ноща
и с вярата на заем взета
пътувам към вълшебни небеса


Бай Чичката Стефчо :)))
29.06.2013


Сладур!
Благодаря ти, чичка!
Хубаво си ги подрЕдил :))
Усмихната неделя - мен работа ме чака!
И никви депрешъни еййй, ушите ти ще дърпамммм!!!

:)))
цитирай
9. tikoev - "един слепец за мен ще ти ра...
30.06.2013 13:01
"един слепец за мен ще ти разкаже
във светлина от неумиращ звук..."

Поздравииии! :)
цитирай
10. chichstefcho - ...
30.06.2013 21:11
Радвам се, че ти доапда кавъра:)

Не ми дърпай ушите мамо,
ще станат големи като пеленгатори и децата ще ми се подиграват :) хахахха

Еее... голяма бачкаторка стана ;)

Приятна вечер и от мен :)
цитирай
11. anin - Здрасти,
23.07.2013 14:27
Ти запетайки пишеш ли? ;)
цитирай
12. cinderellathespy - @ tikoev
23.07.2013 15:29
tikoev написа:
"един слепец за мен ще ти разкаже
във светлина от неумиращ звук..."

Поздравииии! :)


И на тебееееее!
Днес ми е разсеяно нещо....
Дали заради ПълноЛудието... ;)

Ели
цитирай
13. cinderellathespy - @ chichstefcho - ...
23.07.2013 15:32
chichstefcho написа:
Радвам се, че ти доапда кавъра:)

Не ми дърпай ушите мамо,
ще станат големи като пеленгатори и децата ще ми се подиграват :) хахахха

Еее... голяма бачкаторка стана ;)

Приятна вечер и от мен :)


Чичка,
не си се появявал....
Липсваш! :))
Как пък няма да ти ги дърпам - >
нали до края на годината трябва да ги превърнем
в сателитни чиний, че да мож ме прихващаш къдет'
и да съм по белиОт свЕт :))
ПоЗдраВввввввфффффффффффффф:))))))))))))))))
цитирай
14. cinderellathespy - @ anin
23.07.2013 15:37
anin написа:
Здрасти,
Ти запетайки пишеш ли? ;)


ЗдрасТ :))
Запетай[какво]?...хах
Неееее...
Граници....
Кому са притрябвали граници-запетаяци... :))
Фрий си лЕтим ний...
И пАк Ила!:))
________________________________
И никви запетайки щот виж кво става :
http://www.youtube.com/watch?v=WR5p2Q2CI2s
:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719840
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031