Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2013 02:45 - Някъде в Кераг....
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7549 Коментари: 26 Гласове:
21

Последна промяна: 12.05.2013 12:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


image

 

 

***

 

Невидими са

Нишките в живота

Които свързват Две Луни

И Две Звезди

Попили в хоризонта

На лятото

С дъждовните води

 

Невидими

Но толкова прекрасни

Когато вятър с нежност

Ги сплете

Във две очи

Като небето ясни

Изгряват всички

Огнени мечти


11.05.2013г.

 By cinderellathespy





image


 

Високосна година....

(или приказката за Голямата Нетърсена Любов)
 

 

Една Зора вечерна ме догони 

 Докато нежна сред треви вървях  

Прегърнала небесните простори 

Аз като светла птица полетях   

На облаците бели не поседнах   

А спрях на стръмни диви брегове   

Едва тогава в себе си погледнах   

Пропита от  вълшебни дъждове  

То щастието кротко ме следяло  

По стъпките посипвало прашец   

Молитви за Любов без глас мълвяло   

Заплитало мечтите във венец   

Нечакан спътник хвана ми ръката  

И скочи с мен в дълбоката река   

Танцувахме копнежни в тъмнината   

Прошепнахме си пламенни слова   

А после автобусът ни отнесе  

В една реалност скрита във деня  

Годежен пръстен някой ми поднесе  

Ала не чух камбанна суета 

Накрая истината странно ме удари  

И любовта ми в миг се разруши 

В шейсет секунди бляновете стари 

Превърнах във спасителни води  

 

Епилог  

Една скала пак беше моя пристан  

На нея плаках смях се и горях  

А с мъж любим от минало пречистен

най-истинската обич разпознах  

 

11.05.2013г.

By cinderellathespy


 


 

Един романтичен филм
за приятни пред(изборни) размисли
:))



първа част


втора част

 

трета част

 

 

четвърта част

 

 

пета част

***


 

image

 


Аз Избирам Любовта! А Вие? :))


                        Ели




Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hopfen - Аха, на там и
12.05.2013 07:55
моята бюлетина отлетя...
Любовта с фалшиви бюлетини не се печели.
За тези, които знаят какво да избират:
Наздраве!
цитирай
2. zabavnata - Добро утро!
12.05.2013 08:14
Любовта е верният избор!
Хубав ден!:)

цитирай
3. hloris - И аз гласувам с две ръце за нея-
12.05.2013 08:16
тя Е тази,която изкарва най-доброто от нас на светло,пришива ни
крила,които ни карат просто да летим!
цитирай
4. travell - :) една от малкото английски смислени сентенции
12.05.2013 09:24
There is no way to happiness,
happines is the way!

И друг път съм го писал, не знам защо и сега ми се струва подходящо...
цитирай
5. ckarlet - Този път съм за сигурността, гар...
12.05.2013 12:28
Този път съм за сигурността, гарнирана с любов, Ели:))
Приказен ден! От твоите постинги винаги струи любов! Нека е вечна при теб!
цитирай
6. cinderellathespy - @ hopfen
12.05.2013 12:59
hopfen написа:
Аха, на там и
моята бюлетина отлетя...
Любовта с фалшиви бюлетини не се печели.
За тези, които знаят какво да избират:
Наздраве!


Наздраве! И здравей :))
Прав си, разбира се, за фалшивото!
Струва ми се най-важно е спокойствието
и хармоничното равновесие между
разума и поривите на душата!
Хубав ден! Докато четях коментара ти
ми звучеше една песен...
Оставям ти я под линията,
мисля че ще е в унисон с мислите ти...

Ели
_______________________
Зачем топтать мою любовь
http://www.youtube.com/watch?v=X9rYRSickf4&feature=share&list=PL03D96E8919472B2F
цитирай
7. cinderellathespy - @ zabavnata
12.05.2013 13:01
zabavnata написа:
Добро утро!
Любовта е верният избор!
Хубав ден!:)


Добър ден, Ани,
Верният избор Винаги!:))
Благодаря ти, че намина и се обади!
Хубав и усмихнат ден
и прегръдки от мен,

Ели
цитирай
8. cinderellathespy - @ hloris
12.05.2013 13:13
hloris написа:
И аз гласувам с две ръце за нея-
тя Е тази,която изкарва най-доброто от нас на светло,пришива ни
крила,които ни карат просто да летим!


Успокоиха ли се страстите?
Привет, hlori,
мисля си че крилата ги имаме вътре в нас,
а Любовта просто ни помага да Ги Поникнем,
а после и да Ги Разперим - > виж клипа на Ед Шийран
"Дай ми любов" в един предходен пост в блога ми... :))
Вчера си четох едни стихове и се сетих за теб...
Написвам ти тук един от тези стихове и ти пожелавам хубав неделен ден!:))

Ели
_________________________________
"Любовта не е всичко"

Любовта не е всичко : не е нито хляб, ни вода,
не е нито сън, нито стряха в дъждовния мрак
не е за удавника малката здрава греда,
която потъва, изскача и плува към тихия бряг.

Не дарява те с въздух, когато умира гръдта,
и кръвта не прочиства, не лекува след удар суров;
но всеки миг някой подирва утеха в смъртта,
не за друго, а само защото му липсва любов.

В живота ми може да дойде най-трудният час,
когато ще стена от болка пред чужд и пред свой,
когато ще трябва, зарад нещо по-силно от моята власт,
да сменя любовта ти за малко покой.

И от тази нощ спомена скъп аз за хлюб бих продала
в оня час може би. Може би. Но едва ли.

Една Сейнт Винсънт Милей
***
цитирай
9. cinderellathespy - @ travell
12.05.2013 13:22
travell написа:
:) една от малкото английски смислени сентенции
There is no way to happiness,
happines is the way!

И друг път съм го писал, не знам защо и сега ми се струва подходящо...


travell,
на тебе само ще ти се усмихна :))))))
Това ми се струва най-подходящо...
И благодаря за сентеншъна! :))

Ели
_______________________________
Виж едно Лошо (щастливо) маце (като мен)... ;)
http://youtu.be/FScWpi-dnvw
цитирай
10. cinderellathespy - @ ckarlet
12.05.2013 13:28
ckarlet написа:
Този път съм за сигурността, гарнирана с любов, Ели:))
Приказен ден! От твоите постинги винаги струи любов! Нека е вечна при теб!


Здрасти, Скарлет,
разбрах те! Благодаря! Чудех се, наистина... :))
Аз продължавам да Вярвам, че отдадената любов връща любов към нас,
а всичко което е било при или около нас без любов, времето и бъдещето го отичат и отстраняват от нас и нашият път... (както казва мъдрият учител Петър Дънов)... бих добавила единствено и само за наше добро!
Прегръщам те, а относно пожеланието - Дано!
Хубав пролетен следобед, мила,

Ели
цитирай
11. faktifakti - аз избирам свободата.
12.05.2013 15:30
приятно ми е да те чета, вулканче.
цитирай
12. cinderellathespy - @ faktifakti
12.05.2013 16:00
faktifakti написа:
аз избирам свободата.
приятно ми е да те чета, вулканче.


Еви,
аз Свободата няма нужда да я избирам,
нали съм Водолей - > тя ми е вродена, хах :))
Ти си поредното потвърждение, че Вселената
се грижи за мен и ми праща по пътя хора, от които наистина
имам потребност, а от шлаката ме чисти...
Харесах определението ти - "вулканче", йеее!:))
Прегръщам теее...
Усмихнат следобед!:))

Eли
цитирай
13. karaiany - Знаех си, че ще избереш любовта, ...
12.05.2013 16:23
Знаех си , че ще избереш любовта , особено пък днес ! :)
Много харесах твойта скала в епилога и много ме рамисли . Пак ще повторя , че много ми хареса...
Прочетох непоколебимост и това е което има значение тук ! Чудно е , Ели !
цитирай
14. makont - О, тук някакви паралелни, но много красиви избори вървят.
12.05.2013 17:44
И аз гласувам с най-голямата интегрална бюлетина с две ръце за ЛЮБОВТА! Да я има, пък каквото ще да става. "Заплитаме мечтите във венец", и когато го завършим, той ни краси, дай боже завинаги. Усмивки Ели!
цитирай
15. cinderellathespy - @ karaiany
12.05.2013 19:32
karaiany написа:
Знаех си , че ще избереш любовта , особено пък днес ! :)
Много харесах твойта скала в епилога и много ме размисли . Пак ще повторя , че много ми хареса...
Прочетох непоколебимост и това е което има значение тук ! Чудно е , Ели !


Здрасти, Ади,
ейййц - кви суперлативи, направо ме нахили до ушите :))
Благодарско и радвам се, че стихотата са ти харесали...
Филма го обичам отдавна и периодично си го гледам,
като анализирам моите 60 секунди!
Непоколебимостта - > има я наистина - най-вече
да разреша проблемите в реалността,
а вярвам че Любовта ще помогне!
Благодаря за Иман - супер песничка,
даже ми хрумна нещо свързано с нея,
което ще реализирам... на другадето...
Спокойна нощ - при тебе би трябвало да е
след полунощ,

:))
Ели
цитирай
16. cinderellathespy - @ makont
12.05.2013 19:35
makont написа:
О, тук някакви паралелни, но много красиви избори вървят.
И аз гласувам с най-голямата интегрална бюлетина с две ръце за ЛЮБОВТА! Да я има, пък каквото ще да става. "Заплитаме мечтите във венец", и когато го завършим, той ни краси, дай боже завинаги. Усмивки Ели!


Здрасти Майче,
бе какво да ти разправям - избори във Висините с бюлетини разперени ветровити криле... :)) Дай Боже да Я Има наистина! Хубава вечер, мила и пак да дойдеш,

Ели
цитирай
17. chichstefcho - :)
13.05.2013 19:08
Aз лично си избирам актрисата...
Пък ако има и обич... няма да е никак зле :)
цитирай
18. cinderellathespy - @ chichstefcho - :)
13.05.2013 20:08
chichstefcho написа:
Aз лично си избирам актрисата...
Пък ако има и обич... няма да е никак зле :)


Хах, чичо Стефчо,
супер се получава, защото аз съм си избрала актьора :))
Може да спретнем един белот четворка - >
ти с актрисата, а аз с актьора в отбор :))
Гледала съм повечето филми на Матю Гуд,
даже съм правила едно много красиво клипче
от един друг филм с негово участие!...
Да ти го пусна? Явно обичаш филми?
Когато имам настроение и най-вече достатъчно
свободно време ще направя един видео клип и с кадри
от това филмче, живот и здраве...
В момента, обаче, и настроението и времето
са ми много кът и няма как...
Хубава вечер и се радвам, че намина...

Ели
________________________
По този начин - > Chasing Liberty
http://vbox7.com/play:b7c3ebb2d2
цитирай
19. chichstefcho - :)
14.05.2013 20:01
Да, да... много си права, че обичам филмите и киното въобще... :)
Романтични комедии са си голям жанър ;)
И аз мога да ти препоръчам един филм, но не е романтична комедия, въпреки че накрая завъшва с раждането на една любов и въпреки, че е комедия :)
Актрисата от Chasing Liberty най-вероятно бих я уважил подобаващо :)

Ето филма:
http://www.imdb.com/title/tt1278449/

Има го в Замунда.нет
цитирай
20. cinderellathespy - @ chichstefcho - :)
14.05.2013 23:59
chichstefcho написа:
Да, да... много си права, че обичам филмите и киното въобще... :)
Романтични комедии са си голям жанър ;)
И аз мога да ти препоръчам един филм, но не е романтична комедия, въпреки че накрая завъшва с раждането на една любов и въпреки, че е комедия :)
Актрисата от Chasing Liberty най-вероятно бих я уважил подобаващо :)

Ето филма:
http://www.imdb.com/title/tt1278449/

Има го в Замунда.нет


Здрасти, чичо Стефчо,
благодаря за препоръчаното филмче. Ще го дръпна и ще споделя после
като го гледам. Сетих се за нещо, като видях народността на филма...
Аз минах за малко насам, щото почти току що се прибирам от
концерта на Бон Джоуви и съм грогясала! Обобщението ми за деня - 14.05.2013-та Е - > Абсолютно къръщисан ден - от сутринта тръгна наопаки и завърши наопаки и къръщисано и на концерта.... За това обаче ще драсна отделен пост като се прибера от път, защото още съм в София, а в момента вече едва държа
очите си отворени...
За Манди Мур - а ти най-вероятно би я уважил, но по-важния въпрос е -
Тя тебе дали би уважила? Да подскажа - > провокирам те да ми кажеш нещо
за самооценката... :))
Лека нощ,

Ели
цитирай
21. chichstefcho - re: cinderellathespy
15.05.2013 18:54
Да, да ... има дни в които просто не върви :)
Заначи рок слушаш а ? Аз, пък щях на Depeche Mode да ходя, ама като си спомня к'ва блъсканица беше на първия им концерт и как едни мкаедонци ми пееха в ухото се отказах.
Самооценката ми е екстриймли висока :)
Ако Манди ми звънне, най-вероятно ще и затворя телефона :) Все пак е... доста нахално от нейна страна да си въобразява, че може да се среща с мъж като мен хаххаха :)

цитирай
22. cinderellathespy - @ chichstefcho
17.05.2013 10:30
chichstefcho написа:
re: cinderellathespy
Да, да ... има дни в които просто не върви :)
Заначи рок слушаш а ? Аз, пък щях на Depeche Mode да ходя, ама като си спомня к'ва блъсканица беше на първия им концерт и как едни мкаедонци ми пееха в ухото се отказах.
Самооценката ми е екстриймли висока :)
Ако Манди ми звънне, най-вероятно ще и затворя телефона :) Все пак е... доста нахално от нейна страна да си въобразява, че може да се среща с мъж като мен хаххаха :)


Здрасти, чичо Стефчо,
извини ме за позакъснелия отговор, но тия дни ме отнесе един вихър... Як... :)))
Така е да, при нас на 14.05 наистина не вървеше!
1.Загубих си ключовете за вкъщи и преди да тръгна на път се наложи да изляза да взема други ключове и да се върна за да заключа.
2.Във Велико Търново се въртяхме на тях детелини като изоглавени, докато стигнем до Мак Драйв, защото беше затворен пътя за ремонт и трябваше да се заобикаля.
3.Тръгнахме за концерта вече в София - забравих фотоапарата,отключих вратата на апартамента, която тъкмо бях заключила и се върнах да го взема.
4.С таксито почти бяхме стигнали до СУ, където имахме среща с една приятелка, когато установихме че сме забравили билетите за концерта в апартамента. Хайде газ на обратно - върнахме се, взех ги.
5. Като капак и черешка на тортата - Джон Бон Джоуви получи тая алергия!
Ето ти ги нагледно 5 опорни пункта пример за къръщина :)))
А иначе си цитирал думички от песничката на Такси...
Поне съм доволна, че деня ми - 14.05. започна с един адски приятен разговор...
___________________________
Верно не ти липсва самочувствие, хахахаха :))))
Смили се над Манди, деее и И вдигни -> ако не друго, поне поговорете,
ако знаеш английски ще си го поупражниш....
Усмихнат ден, на мен ми е много готино от снощи....
Петъчно страстно.... :)))
Мъчи се да вали, тъй че я да разпънем един чадър...

Mandy Moore - Umbrella
http://vbox7.com/play:84ed9ca9

До скоро,
Ели
цитирай
23. chichstefcho - re: cinderellathespy
18.05.2013 09:55
Голям разговор си спретнахаме :) Ама и ти си ултра комуникативна :)
Аз отдавна не съм имал каръшки ден, което ме нявява на мисълта, че или скоро ще имам такъв или пък не съм направил необходимото да предизвикам съдбата да ми го поднесе ;)
Понякой път животът ни удря с тухла по главата(Стив Джобс). Не че в твоя случай е така :)

За Манди няй-вероятно нямам шанс. Тя се е вживяла в ролята на звезда, а аз за съжелние не съм арабски шейх, който ходи с Ламбоджинито си до магазина :)
Трябва да забогатея, да стана известен, да стана велик и после ще си поговорим с Манди .... на суахили ако трябва :)

Времето днес е перфектно. Приятен ден :)




цитирай
24. cinderellathespy - @ chichstefcho
20.05.2013 23:36
chichstefcho написа:
Голям разговор си спретнахаме :) Ама и ти си ултра комуникативна :)
Аз отдавна не съм имал каръшки ден, което ме нявява на мисълта, че или скоро ще имам такъв или пък не съм направил необходимото да предизвикам съдбата да ми го поднесе ;)
Понякой път животът ни удря с тухла по главата(Стив Джобс). Не че в твоя случай е така :)

За Манди няй-вероятно нямам шанс. Тя се е вживяла в ролята на звезда, а аз за съжелние не съм арабски шейх, който ходи с Ламбоджинито си до магазина :)
Трябва да забогатея, да стана известен, да стана велик и после ще си поговорим с Манди .... на суахили ако трябва :)

Времето днес е перфектно. Приятен ден :)


Ултра комуникативна, когато не ми се спи като в момента...
При мен удрянето с тухлите по главата е често и почти задължително...:)))
Все още, обаче, съм на стадий охлузвания, без сериозни поражения от тухличките... Ще видим какво ми готви бъдещето...
Трябва ли наистина да забогатяваш? Я се огледай добре - току виж се окаже, че отдавна си намерил богатството или то теб, но от кроене на планове не си забелязал... Нали знаеш, че животът е това, което ни се случва докато кроим други планове....:)))
На мен ми е хубаво от ред неща, напук на проблемите които ме заливат ежедневно..., пък незнам... Най-важно е да си здрав! Ако не е Манди, ще е Марти или пък Майли или Маришка и так.нат.
Хубаво е сигурно да започва с М, защото това е първата буква на английската дума за Чудо - > Miracle та по тоя повод, я да попеят Бон Джоуви :
http://youtu.be/wnM9WEha5E0
Усмихнати сънища ти пожелавам, чичо Стефчо и извини ме моля те,
за малко позабавения отговор. Нещо не съм в блогова кондиция напоследък...
Искам и едно филмче да гледам -Хана се казва и все не ми остава време....
Дано през почивните дни...

До скоро,
Ели
цитирай
25. chichstefcho - re: cinderellathespy
23.05.2013 12:40
I'll see you around :)
цитирай
26. cinderellathespy - 25. chichstefcho - re: cinderellathespy
23.05.2013 17:47
chichstefcho написа:
I'll see you around :)


May be Yes.... or May be Not?!... :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1727239
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18455
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930