Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2013 14:15 - Да платиш цената...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7640 Коментари: 27 Гласове:
29

Последна промяна: 16.04.2013 14:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



image

 
 

 

Да платиш цената…

 

мечтах и плащах всеки ден цената

катерих се по стръмни брегове

заключвах във дълбокото тъгата

летях във непознати светове

 

бях птица нежна скрита в буен вятър

една сълза попила във поле

на времето бях вярна без остатък

докато скитах в синьото небе

 

сърцето си изгубих във реката

извираща от хиляди очи

пребродих сто пътеки в тъмнината

докато зърна слънчеви лъчи

 

едно дърво ме следваше смълчано

и сипеше в следите ми копнеж

завиваше ме в звездно одеало

и ме опиваше с дъха си свеж

 

но аз Вървях и стигнала До Края

обърнах се и Себе си Видях

написах във тревата Оцеляла

а после В Обич светла заблестях

 

16.04.2013г.

By cinderellathespy

 


 
 


 ***


Кратка бележка под линия :

Честит празник на колегите юристи! :)
С пожелание Винаги да отстояват
Правилното в Правото! :))

***


Тагове:   аз,   празник,   16 април,


Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. faktifakti - ти можеш да платиш цената
16.04.2013 14:22
за да реализираш мечтите си. имаш огнено перо, мила.
цитирай
2. mt46 - Честит празник, Ели!
16.04.2013 14:26
Да си здрава, да носиш Правото!... И с Обич да блестиш!... :)
цитирай
3. cinderellathespy - @ faktifakti
16.04.2013 14:34
faktifakti написа:
ти можеш да платиш цената
за да реализираш мечтите ти. имаш огнено перо, мила.


Здрасти, Еви,
прегръщ!:))
Нали съм Огнен Дракон, та явно и перото е огнено,
покрай всичко останало...
За мечтите - дано, Вселената само знае...
Благодаря ти сърдечно!
Радвам се, че намина! Хубав пролетен следобед!:))

Ели
цитирай
4. cinderellathespy - @ mt46
16.04.2013 14:38
mt46 написа:
Честит празник, Ели!
Да си здрава, да носиш Правото!... И с Обич да блестиш!... :)


Хелоу, Марински,
Благодаря за пожеланието, приятелче!
Да здравето е най-важно, а колко често забравяме за него...
А обичта - > тя винаги е вътре в мен и вярвам,
че тези към които е насочена по моя си вълшебен начин я усещат
също Винаги!
Усмихнато да ти Е!:))
До скоро,

Ели
цитирай
5. vilish - Честит празник на достойните служители на Темида ! :)
16.04.2013 15:04
С удоволствие прочетох и слушах! Поздрави!
Прекрасен ден ! :)
цитирай
6. zemela - Честит празник, Ели! Пази мечтите ...
16.04.2013 15:09
Честит празник, Ели! Пази мечтите си като нещо свещено и имай куража да ги сбъднеш! А цената... винаги я има, но на кого ли му пука...
цитирай
7. kostas - * Да платиш цената… мечтах и плащах всеки ден цената..... *
16.04.2013 15:48
Това е признание на БОГатите ..)))))) Ели , с пожелание тежеста за насъщния да не пречупи ПРАВОустремноста на мечтите ти .)) Поздрав от тези, които плащат за да живеят за да усъществят мечтите си ...) Без значение подредбата на приоритети , БОГатството е за това.Ник.
цитирай
8. shining - Е,честит празник,сега ми се изясни работата за Деня на Конституцията :)
16.04.2013 21:59
Красиво откровение... ех, радвам ти се, бъди усмихната,здрава и слънчева! В празничен ден се случи да се срещнем на пътечките.... :)
цитирай
9. karaiany - Krasivo! Pak shte doida !:)
17.04.2013 02:32
Krasivo! Pak shte doida !:)
цитирай
10. ckarlet - Честит празник, Ели!
17.04.2013 07:31
Честит празник, Ели!
цитирай
11. coacoa11 - красив стих, поздрави и за празн...
17.04.2013 08:34
красив стих, поздрави и за празника, макар и със закъснение!
с мисълта на кардинала не мога да се съглася. големите мечти не се купуват и не се продават. нямат цена и каквото и да правиш, не можеш да ги платиш...
цитирай
12. cinderellathespy - @ vilish
17.04.2013 09:22
vilish написа:
Честит празник на достойните служители на Темида ! :)
С удоволствие прочетох и слушах! Поздрави!
Прекрасен ден ! :)


Благодаря ти, Вили!
Хубав празник имахме снощи,
но днес доста ни се спи.. :))
Поздрави и благодаря ти!

Ели
цитирай
13. cinderellathespy - @ zemela
17.04.2013 09:25
zemela написа:
Честит празник, Ели! Пази мечтите си като нещо свещено и имай куража да ги сбъднеш! А цената... винаги я има, но на кого ли му пука...


Здравей, Фейо,
така е права си...
Най-важно е да се пазят мечтите...
Радвам се, че си била тук! :))
Хубав ден,

Ели
цитирай
14. cinderellathespy - @ kostas
17.04.2013 09:32
kostas написа:
* Да платиш цената… мечтах и плащах всеки ден цената..... *
Това е признание на БОГатите ..)))))) Ели , с пожелание тежеста за насъщния да не пречупи ПРАВОустремноста на мечтите ти .)) Поздрав от тези, които плащат за да живеят за да усъществят мечтите си ...) Без значение подредбата на приоритети , БОГатството е за това.Ник.


Здрасти, Ник,
къде ме хвърли ти...
Рано ми е още, не съм се събудила да ги разсъждавам тия неща...
Мен материалните богатства не ме интересуват и никога
не са ме интересували и като се познавам така... няма и да ме
заинтересуват.
А духовното богатство - > всеки човек сам го предценява и ползва,
според житейските си приоритети!...
Хубав ден, Коста! :))

Ели
цитирай
15. cinderellathespy - @ shining
17.04.2013 09:36
shining написа:
Е,честит празник,сега ми се изясни работата за Деня на Конституцията :)
Красиво откровение... ех, радвам ти се, бъди усмихната,здрава и слънчева! В празничен ден се случи да се срещнем на пътечките.... :)


Здрасти, Гальо,
благодаря ти! Коментара ти ме усмихна! :))
В празнични дни има и срещи, и много знаци,
при мене имаше и едни сълзи, заради едни песни,
ама после латино танците и хроничната ми способност дори
когато съм тъжна да създавам настроение за околния свят,
като че ли удържаха баланса... :))
И на теб днес усмихнат слънчев ден! :))

Ели
цитирай
16. cinderellathespy - @ karaiany
17.04.2013 09:42
karaiany написа:
Krasivo! Pak shte doida !:)


Ела, ела :)))
Благодаря ти! :)))

Ели
цитирай
17. cinderellathespy - @ ckarlet
17.04.2013 09:43
ckarlet написа:
Честит празник, Ели!


Благодаря ти, Скарлет!
Хубав ден от мен! :))

Ели
цитирай
18. cinderellathespy - @ coacoa11
17.04.2013 09:47
coacoa11 написа:
красив стих, поздрави и за празника, макар и със закъснение!
с мисълта на кардинала не мога да се съглася. големите мечти не се купуват и не се продават. нямат цена и каквото и да правиш, не можеш да ги платиш...


Здравей, Како Жабке,
Благодаря ти и за оценката и за поздрава...
Незнам какво е имал впредвид кардинала...
Аз съм имала впредвид в стихото емоционалната цена...
Отивам, че в залата ме чака един, на когото трябва да определя режима на изтърпяване на наказание "Лишаване от свобода" и вида на пенитенциарното заведение, по нареждане на ВКС ! :))
Хубав ден от мен,

Ели
цитирай
19. karaiany - Този кардинал е абсолютно прав. За ...
17.04.2013 13:02
Този кардинал е абсолютно прав. За всичко се плаща , та и до последната стотинка. На всекиго е писано да разбере тази истина. Без изключение.
Всичко е за добро. Дори и лошите неща , които ни се случват ,а Бог ни е дал безкрайно време , за да гo узнаем...
И не съди много строго , ок ?! :)
Чуден стих ! :)
цитирай
20. henzelski - Честит празник,
17.04.2013 14:16
Елица-Ели! :)
цитирай
21. coacoa11 - предположих, че няма да плащаш нито ...
17.04.2013 21:25
предположих, че няма да плащаш нито в левове, нито във валута:))
емоциите, както и мечтите, също нямат цена. човек не може да плати със страдание за усмивката или любовта, които му липсват. но няма да споря, въпрос на лично усещане е, щом така разбираш нещата... :))
cinderellathespy написа:
coacoa11 написа:
красив стих, поздрави и за празника, макар и със закъснение!
с мисълта на кардинала не мога да се съглася. големите мечти не се купуват и не се продават. нямат цена и каквото и да правиш, не можеш да ги платиш...


Здравей, Како Жабке,
Благодаря ти и за оценката и за поздрава...
Незнам какво е имал впредвид кардинала...
Аз съм имала впредвид в стихото емоционалната цена...
Отивам, че в залата ме чака един, на когото трябва да определя режима на изтърпяване на наказание "Лишаване от свобода" и вида на пенитенциарното заведение, по нареждане на ВКС ! :))
Хубав ден от мен,

Ели

цитирай
22. cinderellathespy - @ henzelski
18.04.2013 00:40
henzelski написа:
Честит празник,
Елица-Ели! :)


Благодаря
цитирай
23. cinderellathespy - @ coacoa11
18.04.2013 00:52
coacoa11 написа:
предположих, че няма да плащаш нито в левове, нито във валута:))
емоциите, както и мечтите, също нямат цена. човек не може да плати със страдание за усмивката или любовта, които му липсват. но няма да споря, въпрос на лично усещане е, щом така разбираш нещата... :))


Како Жабке,
радвам се, че съм била разбрана! :))
Усмихна ме с посещението си! Денят ми беше дълъг и много много тежък! :(
А с какво може да плати човек за усмивката или любовта, които му липсват?
(в тоя ред на мисли)
Аз тая вечер си разсъждавах за приятелството!
Ако едни отношения се счупят при първия по-сериозен трус и
никоя от страните не направи нещо, за да ги възстанови или пък
да покаже на другия, че присъствието му е важно в живота му,
значи не е било истинско... Не е било и приятелство!
За мен е така...
Истинските приятелства не се огъват на бурите,
а ги преодоляват в симбиоза! Освен това, когато направиш сериозна грешка,
за мен признак на сила, мъдрост и истинско приятелство е да си понесеш последиците на въпросната грешка, а не да вееш бяло знаме!
Спокойна нощ и поздрави от мен, какче :))

Ели
цитирай
24. cinderellathespy - @ karaiany
18.04.2013 09:47
karaiany написа:
Този кардинал е абсолютно прав. За всичко се плаща , та и до последната стотинка. На всекиго е писано да разбере тази истина. Без изключение.
Всичко е за добро. Дори и лошите неща , които ни се случват ,а Бог ни е дал безкрайно време , за да гo узнаем...
И не съди много строго , ок ?! :)
Чуден стих ! :)


Ади, здрасти,
тебе съм те пропуснала в суматохата!
Тия дни без да съм го искала ми се наложи да се занимавам с едни глупости,
които доста ме натовариха, но пак получих потвърждение,
че Вселената си знае работата и Винаги
прави най-доброто за нас!
И много на място звучиш - За всичко се плаща!
Мен никога не ме е било страх да плащам цената за собствените си
действия! Научавам си уроците от дадено случване и продължавам
напред! Който трябва да ме следва, ме следва, който не трябва - >
хваща други пътища! Радвам се, че мина и коментира, а също че и
стихото ти е харесало! Пролетта дойде и изтощената ми от зимата
обвивка започна да се възстановява, силите ми се връщат и
още съвсем малко е нужно, за да започнат да функционират в пълен обем! :))
Хубав следобед на теб!

Ели

пп : Съдениците, както казва един приятел, са тежки тази седмица...
Винаги ми е много трудно, когато трябва да вземам решения за живота на деца!:(
цитирай
25. coacoa11 - би било добре всеки да получава т...
19.04.2013 00:58
би било добре всеки да получава това, което заслужава. включително и в съда. но в България това по-скоро е изключение, никой за нищо не плаща...
Съдиите са само хора, като всички нас, безпристрастността е по-скоро мит, законите са променлива материя, която акробатически се извърта в желаната и удобна посока. За съжаление и Господ като че ли е забравил страната ни, а справедливостта е една голяма илюзия.
Желая ти много мъдрост, спокойствие, скромност и умереност в думите и решенията... :)
цитирай
26. cinderellathespy - @ coacoa11
19.04.2013 01:45
coacoa11 написа:
би било добре всеки да получава това, което заслужава. включително и в съда. но в България това по-скоро е изключение, никой за нищо не плаща...
Съдиите са само хора, като всички нас, безпристрастността е по-скоро мит, законите са променлива материя, която акробатически се извърта в желаната и удобна посока. За съжаление и Господ като че ли е забравил страната ни, а справедливостта е една голяма илюзия.
Желая ти много мъдрост, спокойствие, скромност и умереност в думите и решенията... :)


Здрасти, Како Жабке,
какво да кажа, освен че съм съгласна...
Има и такива "Дон Кихотовци" като мене, които се опитват да променят статуквото и да правят добро, вземайки решения по вътрешно убеждение и основани на закона (добър-лош - > Закон)...
Тичам на финалната права на 3-седмично дежурство, доооста тежко по ред причини, взех някои тежки решения, други тепърва ще трябва да ги взема...
Надявам се да съм отсъдила правилно в моите „съденици”! Определено, когато съм спокойна ми е по-лесно! Напрегна ли се -> предпочитам да не пиша какво се случва... Мисля, че честността и искренността са винаги качествата, които ми помагат..., не само в професията, а принципно! :)) Относно умереността - > това май го успявам само в съда, когато се забия в анализи на правни норми... В живота съм твърде емоционална, за да случвам събитията Умерено... Може пък точно в това да е интересното, магичното в моето съществуване сама за себе си и в симбиоза с околния свят т.е. другите – в мен по обективно-субективни причини да дишат две крайности, които правят взривоопасна комбинация и потърпевши в миговете на експлозии са винаги тези, които ме обичат и които аз обичам...
Благодарско за пожеланията! И спокойна нощ! Ще ме мотивираш с твоите посещения да поглеждам тука, нещо напоследък не ми е блогбегейско блогърско... :)) Ама ти си ми голямо сладурче, Жабка такава -> идеалистка като мене ... :))

Ели

цитирай
27. hel - Честит празник, Ели! Нека се с...
22.04.2013 19:29
Честит празник, Ели!
Нека се сбъдват мечтите ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1726825
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18455
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930