Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2013 13:01 - Романс...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5777 Коментари: 17 Гласове:
27


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



image

снимка : http://cdn.caradvice.com.au

 

Романс…

 

първо изгреви идват

по пътя ни

завъртяват се

в перки и смут

натрошават душите ни

в ритъма

после дълго безпаметно

спят

 

а след тях

са минути накъсани

във които гребем

тишина

зад прозореца

мисли залутани

от небето

струи светлина

 

точно в пет

пирует във Високото

там където

мечтите горят

после бясно и с гръм

към дълбокото

се събира във тебе

Светът

 

и отново на път

но към залези

във които се скита

ключът

всички цели

отвеждат към себе си

ала трябва

да се изболят

 

04.04.2013г.

By : cinderellathespy








***




Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sestra - Прозрение...:)
04.04.2013 13:37
http://www.youtube.com/watch?v=Oq9mPNyjsF8&list=FLj-IOHCGbZb9Y5HOHjWvr_Q
цитирай
2. cinderellathespy - @ sestra
04.04.2013 14:03
sestra написа:
Прозрение...:)
http://www.youtube.com/watch?v=Oq9mPNyjsF8&list=FLj-IOHCGbZb9Y5HOHjWvr_Q


Сестрич,
тенкю, както сА казва... :)
Днес за дядо си мисля... и не само...
А дядо - > Той роден на 4.04, а на 18.04 умря... В един месец - възход и изгубване, във Великденските пости на 1995-та...
Липсва ми... Беше някой, който ме обичаше безмерно... Аз него също... И ми пееше народни песни, за да заспя...
А вятъра - > хубавко ми одуха косите току що, тука при нас "в генгерлика" е доста уинди :)))
Бягам, че е време да осъдя един образец със спукана глава... -> Ежедневие, няма оттърване...
Прегръщам тееее!

Ели
цитирай
3. mariniki - чудесен стих...
04.04.2013 14:56
и невероятно красива музика...
топла прегръдка и поздрав за теб...
цитирай
4. cinderellathespy - @ mariniki
04.04.2013 15:33
mariniki написа:
чудесен стих...
и невероятно красива музика...
топла прегръдка и поздрав за теб...


Благодаря ти, Маги,
стихото просто се подреди днес...
А свиренето - > свири Франсис Гойя :)
Прегръдка и за теб от мен...

Ели
цитирай
5. sestra - Мислим за тях...уж сме живели заедно,
04.04.2013 16:27

а те сега така далечни и недостижими, и аз мисля... И тук е уинди и колди. Лека работа!
cinderellathespy написа:
sestra написа:
Прозрение...:)
http://www.youtube.com/watch?v=Oq9mPNyjsF8&list=FLj-IOHCGbZb9Y5HOHjWvr_Q


Сестрич,
тенкю, както сА казва... :)
Днес за дядо си мисля... и не само...
А дядо - > Той роден на 4.04, а на 18.04 умря... В един месец - възход и изгубване, във Великденските пости на 1995-та...
Липсва ми... Беше някой, който ме обичаше безмерно... Аз него също... И ми пееше народни песни, за да заспя...
А вятъра - > хубавко ми одуха косите току що, тука при нас "в генгерлика" е доста уинди :)))
Бягам, че е време да осъдя един образец със спукана глава... -> Ежедневие, няма оттърване...
Прегръщам тееее!

Ели

цитирай
6. sherif - !
04.04.2013 17:33
Силно!
цитирай
7. karaiany - Хей, в изболяването е най - големия ...
04.04.2013 18:28
Хей , в изболяването е най - големия пробен камък !
На него Аврам е положил главата на собствения си син .
Там e всичко , включително най - голямата вяра. Останалото е илюзия.
Докато не минеш през камъка , нищо не знаеш ..,.все още...
Хубав стих , принцесо. Много мъдър ! :)
цитирай
8. cinderellathespy - @ martosblack
04.04.2013 23:04
martosblack написа:
страхотен стих,Мел
и на мен ми прозвуча като прозрение
4 април 2013
ще го запомня с покупката на моето собствено жилище
не знам защо,но от това нямам криле
благодаря за музикалният фон :)
Обич от мен (!)


Привет, Мартошка,
честита къща!:)))
За тая придобивка не ти трябват криле, а здрави ръце,
да държиш стабилно прахосмукачката като почнеш да чистачиш! ;)
Това в клипчето са ветрогенераторите на една къща в село Голям Поровец.
Минавам покрай тях всеки ден по два пъти. През август, когато беше един
от най-тегавите ми периоди и се налагаше да ходя да работя в съботите и неделите, една неделя помня го заснех този красив залез...
Радвам се, че са ти харесали, Нел - стихото и музичката...
Ще ти драсна на мейл-а!
Прегръщам те и аз ти пращам обич,

Ели
цитирай
9. cinderellathespy - @ sherif
04.04.2013 23:07
sherif написа:
!
Силно!


Благодарско, Шерифе!
Да продължаваш да ни пазиш!
Усмивки :)))

Ели
цитирай
10. cinderellathespy - @ karaiany
04.04.2013 23:19
karaiany написа:
Хей , в изболяването е най - големия пробен камък !
На него Аврам е положил главата на собствения си син .
Там e всичко , включително най - голямата вяра. Останалото е илюзия.
Докато не минеш през камъка , нищо не знаеш ..,.все още...
Хубав стих , принцесо. Много мъдър ! :)


Здрасти, Ади,
аз отдавна свикнах да ми е трудно...
И ще понеса колкото се налага....
Не ме е страх, просто съм реалист...
Въпреки, че вътре съм и ще си остана една
непоправима романтична принцеска... ;)
Албена ми пусна на Скайп-а току що ето това - > http://youtu.be/qN5qDtmIdxo, май е в тотален синхрон с казаното от теб за изболяването, пробния камък и голямата Вяра - > и трите не са нещо лесно, но бъдат ли осъзнати - май баланса се постига и може да се разсъждава над понятието хармония....
Успешен нов ден за теб - при вас би трябвало да е ранина! :)))

Ели
цитирай
11. cinderellathespy - @ sestra
04.04.2013 23:40
sestra написа:
Мислим за тях...уж сме живели заедно,
а те сега така далечни и недостижими, и аз мисля...
И тук е уинди и колди. Лека работа!


Ох, никак не е лека, Сестрич...
Ама ще гяваме по пътя и туй ни остава...
Уинди ми е cool, ама коуди - вече ми писнА!
Поне цъфналата ни сливка в двора ми създава настроение
за нещо топличко приближаващо...
Относно другото... - > мъчно ми е на мен,
Винаги ми е било, не мога да ги забравя,
като затворя очи тъй често са пред погледа ми
и пак преживявам куп ситуации, мъча се да си спомня точните им думи, погледите, усмивките, топлината на ръцете им и ... въобще всичко...
Хубав петъчен ден утре от мен! Прегръщам те и ти благодаря,

Ели
цитирай
12. kostas - * и отново на път но към залези във които се скита (е скрит) ключът *
05.04.2013 09:13
Аз така бих формулирал изразът. Колкото и да не ни се иска , душата е "самотен ездач" , раждаме се сами и умираме сами -физически . Ако разсъждаваме за физическото изменение от едно състояние в друго ,като трансформация на безсмъртието , то тогава пътя ще бъде много по-лек ,защото ще ни отведе до всичките тези същества за които пазим мил спомен . И именно споменът е ключа ,който ще отвори портата на ефира където са всичките скъпи за нас хора .Надявам се всеки да запази спомена (ключа ) към съществата ,грижили се за нас в детските години и с вниманието си , оставили част от себе си в нас ..ЗА ДА ГИ ОТКРИЕМ В ЗВЕЗДНОТО НЕБЕ )) Песничките ,с които са ни приспивали са останали в съзнанието ни и ще ни съберат отново ..някъде другаде .. всички отново, Благодаря ти че ме накара да си спомня за моите баба и дядо .Ник

П.П. Неволно Д.Дамянов изплува в съзнанието ми "

Ще охладнее ли горещата жарава,
която под клепачите гори?
О, знам: не ще съм същият тогава -
очите ще останат без искри,
сърцето ми докрай ще се разнищи,
във него ще пресъхне песента
и то ще заприлича на огнище,
в което ровят с пръчка пепелта... И .Т. Н. Т. ))))))
цитирай
13. jabalka - Привет и от мен и моите поздрави...
05.04.2013 09:29
Обич, обич - в нея се заражда и от нея боли!
Много е вълнуващо!
Благодаря ти!
цитирай
14. cinderellathespy - @ kostas
05.04.2013 11:44
kostas написа:
* и отново на път но към залези във които се скита (е скрит) ключът *
Аз така бих формулирал изразът. Колкото и да не ни се иска , душата е "самотен ездач" , раждаме се сами и умираме сами - физически . Ако разсъждаваме за физическото изменение от едно състояние в друго ,като трансформация на безсмъртието , то тогава пътя ще бъде много по-лек ,защото ще ни отведе до всичките тези същества за които пазим мил спомен . И именно споменът е ключа ,който ще отвори портата на ефира където са всичките скъпи за нас хора .Надявам се всеки да запази спомена (ключа ) към съществата ,грижили се за нас в детските години и с вниманието си , оставили част от себе си в нас ..ЗА ДА ГИ ОТКРИЕМ В ЗВЕЗДНОТО НЕБЕ )) Песничките ,с които са ни приспивали са останали в съзнанието ни и ще ни съберат отново ..някъде другаде .. всички отново, Благодаря ти че ме накара да си спомня за моите баба и дядо .Ник

П.П. Неволно Д.Дамянов изплува в съзнанието ми "

Ще охладнее ли горещата жарава,
която под клепачите гори?
О, знам: не ще съм същият тогава -
очите ще останат без искри,
сърцето ми докрай ще се разнищи,
във него ще пресъхне песента
и то ще заприлича на огнище,
в което ровят с пръчка пепелта... И .Т. Н. Т. ))))))


Здрасти, Нико,
благодаря ти за посещението и коментара...
Много си прав за това, че се раждаме в самота и умираме в самота, но израза има и една средна част - > живеем в самота. Самотата е нещото, което неотменно съпътства битието и като че ли, когато я осъзнаем като нещо неразривно от същността ни вървенето по трасето на живота става по-леко, по-уверено и по-далновидно. Благодаря ти за споделеното стихо на Д.Дамянов. Големите ни поети са казали и продължават да казват всичко, ние просто споделяме мисли... къде стихотворно, къде - не...
Хубав петъчен ден от мен и пак заповядай насам.

Ели
цитирай
15. cinderellathespy - @ jabalka
05.04.2013 11:49
jabalka написа:
Привет и от мен и моите поздрави...
Обич, обич - в нея се заражда и от нея боли!
Много е вълнуващо!
Благодаря ти!


Здравей, Ябълка,
усетила си много точно - > Обич това е разковничето на Всичко...
Но дори и болката при обичането е сладка...
... защото след нея следва ... радост...
Също като изгревите и залезите, приливите и отливите,
полетите и приземяванията....говоренето и мълчането... и так.нат., так.нат.
Радвам се, че беше тук и ще ми е приятно да дойдеш пак...
Хубав и усмихнат ден от мен,

Ели
цитирай
16. pvdaskalov - * * *
05.04.2013 15:25
И тук ще поздравя един поетично точен изказ: "всички цели... трябва да се изболят".
цитирай
17. cinderellathespy - @ pvdaskalov
05.04.2013 22:35
pvdaskalov написа:
* * *
И тук ще поздравя един поетично точен изказ: "всички цели... трябва да се изболят".


Господин Даскалов,
това малко като мантра... :)
Стига ми за този месец в това пространство!...
Хубави априлски дни от мен в блог-а!
Винаги сте добре дошъл в моята скромна виртуална къщичка! :)

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1731127
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18463
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930