Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2013 11:50 - Коминочистач през март....
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7772 Коментари: 28 Гласове:
24

Последна промяна: 01.03.2013 11:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



image


Наречена мартеница
:)




 

      Коминочистач през март….

 

в тиха мартенска Мъгла

сам сама по път Вървя

а зад кроткото ми Рамо

времето за миг е Спряло

 

вятърът косите Вее

птица в синьо пак се Рее

до една шептяща Стряха

моите очи Поспряха

 

гледам го по стълба Сива

към комина ще Отива

“Хей почакай” му Извиках

и за името го Питах

 

той пък само се Усмихна

после лекичко Апчихна

аз докоснах му Ръката

приказно по Правилата

 

със вълшебство във Сърцето

полетях с чадър в Небето

и превърнах се в Звезда

назована Тишина

 

сред далечната Вселена

в приказка една Родена

знам че хиляди Лета

ще съм страж на Любовта

 

01.03.2013г.

By cinderellathespy


Честита Баба Марта!

Бъдете здрави, приятели и

Винаги Усмихнати!

:)))

 



 

***




Гласувай:
24



1. didoignatov - Честита Баба Марта!
01.03.2013 12:45
Здраве, споделена любов и усмивки! :)
цитирай
2. faktifakti - честита баба марта , страж на любовта.
01.03.2013 12:47
бъди все така смела и добра.
цитирай
3. cinderellathespy - @ didoignatov
01.03.2013 14:35
didoignatov написа:
Честита Баба Марта!
Здраве, споделена любов и усмивки! :)


Здрасти, Дидо,
честита Баба Марта и на тебеееее!
Здрав, усмихнат и щастлив!
И все така талантлив!:)))
Поздрави! При мене слънце грее!

Ели
цитирай
4. cinderellathespy - @ faktifakti
01.03.2013 14:41
faktifakti написа:
честита баба марта , страж на любовта.
бъди все така смела и добра.


Здрасти, Еви,
Обещавам!:)))
Аз съм си войник - > била съм такъв преди...
и такъв си оставам в дълбокото...
А тези, които са ми в сърцето,
остават в него Завинаги!
Добротата - с нея пазя любимите хора и
Всички, които са Приятели!
Усмихнат празник за теб!:)))

Ели

http://www.youtube.com/watch?v=IvDaJaU5My4
цитирай
5. shining - Бъди усмихната и ти!
01.03.2013 15:19
Апчихни си, че да ти кажа: Наздраве! :)
цитирай
6. monaliza121 - Честита, бяла и червена!:)
01.03.2013 15:56
Честита, бяла и червена!:)
цитирай
7. katan - ЧЕСТИТ ПЪРВИ МАРТ - ЧЕСТИТА БАБА МАРТА!
01.03.2013 16:04
Много здраве, пролетно настроение и слънчеви усмивки!
На места ми заприлича на Мери Попинз, на места - влюбен страж в звезда:).
Бъди щастлива, Ели!
цитирай
8. karaiany - Честита Баба Марта, Ели ! С много ...
01.03.2013 18:06
Честита Баба Марта , Ели !
С много щастие , късмет и любов за теб !
Да си ми жива и здрава ! :)
цитирай
9. cinderellathespy - @ shining
01.03.2013 19:08
shining написа:
Бъди усмихната и ти!
Апчихни си, че да ти кажа: Наздраве! :)


Здрасти, Гальо,
радвам се че си тук!:))))
Ааааапчййййх! Мерси!;)
Я кажи - > получи ли хубави мартеници днес?
Най-много се кефя, че беше много усмихнат и слънчев ден!:)
Ходихме в гората на обяд с колеги и падна освен прилично ядене на пържолки,
сланинка, печен лучец и печени филийки и голям смях :))))
Умееш ли го Чичовото хоро, а?
Поздрави и хубава вечер!
Пак да дойдеш, за да си полафим...

Ели
цитирай
10. cinderellathespy - @ monaliza121
01.03.2013 19:11
monaliza121 написа:
Честита, бяла и червена!:)


Здрасти, Тинка,
Честита усмихната и вълшебна!:)
Драго ми бе, че се отби!:)
Хубава вечер от мен!

Ели
цитирай
11. cinderellathespy - @ katan
01.03.2013 19:16
katan написа:
ЧЕСТИТ ПЪРВИ МАРТ - ЧЕСТИТА БАБА МАРТА!
Много здраве, пролетно настроение и слънчеви усмивки!
На места ми заприлича на Мери Попинз, на места - влюбен страж в звезда:).
Бъди щастлива, Ели!


Здрасти, Кате,
благодаря ти сърдечно за поздравите!
Щастлива съм напук на всички трудности!....
А пролетта идва и всичко вярвам ще става по-леко.... :)
Чичовото хоро, а? На всеки банкет се опитваме да го играем
с колегите ми, ама е много трудно, а на мен много ми харесва
ритъма на тоя хоровод... Шефката ми е супер танцьорка - носи се една
лека такава, като нимфичка... Много ме кефи да я гледам как ситни...
Надявам се с времето да го задобрея това хорце - > като има мерак,
нещата Винаги се получават... :)))
На тебе много прегръдки, много усмивки и здраве в семейството!
Хубава първомартенска вечер!

Ели
цитирай
12. cinderellathespy - @ karaiany
01.03.2013 19:20
karaiany написа:
Честита Баба Марта , Ели !
С много щастие , късмет и любов за теб !
Да си ми жива и здрава ! :)


Здрасти, Ади,
Честита Баба Марта и на тебе!
Благодаря ти за пожеланията!
Най-важно е Здраве и Любов да има!
Поспаднаха ли жегавите температури при вас?
Днес тук грееше страхотно слънчице...
Полетата едни раззеленени, синевата чиста,
душичката ми запя...
Как сме зажаднели за тая топлинка... Ееех...
Поздрави най-сърдечни за теб, Ади,

Ели
цитирай
13. jabog - Честита Баба шпионке :)))
01.03.2013 20:42
Честита Баба шпионке :)))
цитирай
14. priqtel12 - Честита Баба Марта!
01.03.2013 21:27
Бъди здрава!
цитирай
15. cinderellathespy - @ jabog
01.03.2013 22:05
jabog написа:
Честита Баба шпионке :)))


Скромно благодаря, чичо Жаб :)))
И на теб честита Баба и да държиш под контрол блатото,
че шпионския софтуер засича някои нерегламентирани действия,
та незнам... :)))
На тоя етап съм свалила предпазителя на втора позиция... само... ;)
Хубава вечер и бъди здрав и щастлив!
Радвам се, че намина...

Ели
цитирай
16. cinderellathespy - @ priqtel12
01.03.2013 22:07
priqtel12 написа:
Честита Баба Марта!
Бъди здрава!


Привет, Иве,
Честита Баба Марта и на тебе!
Благодаря ти! Нужно ми е наистина,
да съм здрава, за да свърша успешно всичко планувано
и непланувано...
Прегръдка за теб! И усмивки!:)

Ели
цитирай
17. cinderellathespy - @martosblack
01.03.2013 22:12
martosblack написа:
честита Мартичка
:)


Nel, thanks!:)))
Виж какво си открих :
http://vbox7.com/play:ef10d1b1a5
И знаеш ли....
Острието ми липсва... :(
Прегръдка за теб, мила,

Ели
цитирай
18. shining - Слънчев ден си беше, а дано да е за добро! :)
01.03.2013 22:13
А за теб си е бил направо прекрасен, с тези пържолки, лучец, хоро...сериозна работа :) Но най-сериозното постижение от цялата работа е големият смях,който е паднал. :) А дано и на усмивки да ти върви следващите месеци! И на мен ми е приятно с такъв сърдечен и спонтанен човек като теб! Мартеници много, но на детето бяха най-много...естествено. :) Но пък той забеляза, че съм имал с една повече късметлийски подкови и детелини от него. Такива ми ти мартенически работи. :)
цитирай
19. ckarlet - Честита Баба Марта на всички! Сп...
01.03.2013 22:28
Честита Баба Марта на всички! Специални поздрави за теб, Ели!
цитирай
20. cinderellathespy - @ shining
01.03.2013 22:51
shining написа:
Слънчев ден си беше, а дано да е за добро! :)
А за теб си е бил направо прекрасен, с тези пържолки, лучец, хоро...сериозна работа :) Но най-сериозното постижение от цялата работа е големият смях,който е паднал. :) А дано и на усмивки да ти върви следващите месеци! И на мен ми е приятно с такъв сърдечен и спонтанен човек като теб! Мартеници много, но на детето бяха най-много...естествено. :) Но пък той забеляза, че съм имал с една повече късметлийски подкови и детелини от него. Такива ми ти мартенически работи. :)


Гальо,
сега се замислих, че в женския месец Март жените си избират ден...
Каквото е времето във въпросния ден, такава ще им е и годината...
Да видим какво ще се случи в моя ден...
Иначе излета си го биваше, с изключение на момента, в който бях
леко понападната, че съм прекалено строга на работа, после имаше
върл спор За и Против Смъртното наказание :))), минахме на вицовете -
имаше един за Симеон Дянков дето го хванали за заложник терористи и искали откуп 10 милиона долара, в противен случай щели да го залеят с бензин и да го подпалят. Някъв мъж си седял в колата си в традиционно софийско задръстване и неочаквано на стъклото му се почукало. Отворил той и друг мъж му обяснил за отвличането и че терористите заплашват да запалят Дянков, та тоя човек заедно с други решили да минат по колите - кой колкото даде, да помогнели... Нашия шофьор веднага откликнал - "Е, аз мога да дам около 10-15 литра."
Накрая си щракнахме първите предпролетни снимки и тръгнахме обратно за работа...
Относно мартеничките - така е да, дечицата са най-щастливи! Малкия размахваше тая сутрин в ръчичката на път за детската градина един паток и му се радваше много, а големия беше с герой от Бакуган :))) Аз пък миналата година си търсих една определена мартеница, но не намерих (явно не е бил момента), но тая година пак потърсих и намерих. Купих две - една за мен и една за колежката ми и приятелка, която е също водолей! Днес си ги сложихме и май усещам ефекта!
цитирай
21. cinderellathespy - @ ckarlet
01.03.2013 22:57
ckarlet написа:
Честита Баба Марта на всички! Специални поздрави за теб, Ели!


Здрасти, Скарлет!
Честита Баба Марта и на тебе!
Скоро не бяхме заформяли седянка тука,
ама е хубавко... някак топличко, в моето къщурче :)))
Хубав месец март от мен и ти благодаря сърдечно!
Тия дни ще ви разкажа за едни вълшебства...
Ама... има време...
Прегръдка за тебе, мила,

Ели
цитирай
22. cinderellathespy - @ martosblack
02.03.2013 00:30
Ами, Нел,
аз изложих мойте възгледи по тоз въпрос...
Ще ги прочетеш и ще дискутираме :)))
И понеже съспенс има, когато е налице неочакваност.....
Да го кажем тъй - > Слепия ден Дойде и дълго ще се пеят песни
по стъпките му... :)))
Време е да се гмурнем във Вселенските потайности и да проверим
сработва ли Тайната?!?
И аз ти пращам Обич и не само на Теб...
Прегръдка,

Ели
цитирай
23. mariniki - ех, че е хубаво...
02.03.2013 13:59
Честита Баба Марта и на теб...
бъди здрава и много, много щастлива...
прегръщам те..
цитирай
24. priqtel12 - Привет, Ели!
02.03.2013 20:25
Баба Марта да ти дари много здраве и усмивки!
Прегръдки от мен!
цитирай
25. cinderellathespy - @ mariniki
03.03.2013 12:22
mariniki написа:
ех, че е хубаво...
Честита Баба Марта и на теб...
бъди здрава и много, много щастлива...
прегръщам те..


Здрасти, Маги and Thanks! :)
Спокойствието е предпоставка за щастие, мисля си...
Имам моменти, в които трудно постигам спокойствие,
но е хубаво че всичко отминава и Винаги намирам
у себе си силата да вървя напред, въпреки моментните
пропадания, при които обичайно страдат най-обичаните
от мен хора... Добре, че ме търпят, с всичките ми странности... :)))
Топла прегръдка за теб и честит национален празник!

Ели
цитирай
26. cinderellathespy - @ priqtel12
03.03.2013 12:25
priqtel12 написа:
Привет, Ели!
Баба Марта да ти дари много здраве и усмивки!
Прегръдки от мен!


Здрасти, Иве,
Дано пожеланията ти се сбъднат!:)))
На тебе здраве, обич в семейството
и да бъдеш добричка с учениците си!:)))
Прегръщам тееее :)
И честит 3-ти март!

Ели
цитирай
27. mrgreen - Браво!
04.04.2013 02:35
Страхотен заряд!
цитирай
28. cinderellathespy - @ mrgreen
04.04.2013 10:15
mrgreen написа:
Браво!
Страхотен заряд!


10x!
И нямай абсолютно никакви притеснения за снимките!
Много са хубави! Разгледах с удоволствие, даже и гласувах!
Показваш нашето градче, като приказно място!
Това много ми харесва, господин Зелен :)))
Що не ги пуснеш в един Огнен пост в твоето блогче?
Усмивки и хубави пролетни дни!

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1726733
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18455
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930