Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2012 01:00 - Когато дойде в живота ми....
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7974 Коментари: 21 Гласове:
40

Последна промяна: 06.06.2012 01:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



      image
                
                  * * * * *

божествено ли беше отредено
или разрязано от меч преди
сърцето ти във бурите калено
потъна тихо в моите очи

замислено чертите ти рисувам
превръщам те във песен и във стих
да те усетя истински жадувам
но да те търся май се уморих

присядам тихо в нощната омая
в зеленото на младата трева
и по звездите знам че ще узная
дали съм още в твоята душа

а вятър нежно с устни ме погали
прегърна ме с усмивка мълчалив
безкрайна страст в дълбокото разпали
на думите е все тъй пестелив

дойде в живота ми като комета
изстинала по дългия си път
избра Съдбовно моята планета
където с обич птиците кръжат

божествено било е отредено
и сътворено в бисерни реки
едно очакване от времето пленено
във търсене на сбъднати мечти

                    cinderellathespy :)




                        * * * * *                               

                                                      *  *  *  *  *  


Тагове:   спомен,


Гласувай:
40



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cinderellathespy - Глас 8888 за блога ми :)
06.06.2012 01:18
Бени, благодарско!
Радвам се, че е от тебееее!
Axel ще ни пее, няма начин просто!!! :)))))))
Избирам "Mystica"!
http://www.youtube.com/watch?v=QkzI_dYJn28

Поздрав и back in Skype! :)))
Ели

ПП : И понеже видях, че и crusader е тук - > поздрав и за него с песничката, и благодарско за неговия глас 8887!:)))
цитирай
2. mariniki - по женски красиво...
06.06.2012 01:31
и обичащо...хубаво е, много..
Ели, сърдечно..
цитирай
3. cinderellathespy - По женски
06.06.2012 08:14
mariniki написа:
по женски красиво... и обичащо...хубаво е, много..
Ели, сърдечно..


Добро утро, mariniki,
да ти кажа честно - уж жена съм, ама все на момичешки щуротии ме кара нещо отвътре :)))
А стихото - просто си имах някакъв си мой повод.... та затова го постнах....
Благодаря ти, радвам се че ти харесва!
Мен ме чакат днес цял ден работа и купони :)))

Ели

ПП : И нещо за настроение от мен : http://www.youtube.com/watch?v=GNsz8ed6WNg&list=FL1jvaGCI3J7Rc46Mw4cTY2A&index=18&feature=plpp_video
Smile :)))
цитирай
4. didoignatov - Поздрав, Ели!
06.06.2012 09:02
Пия си кафето, пуша си цигарата (леле, в затворено помещение съм-глоба?) и препрочитам това стихо.
Ти започна денят ми по най-добрия начин.
Благодаря ти!
цитирай
5. cinderellathespy - Хубавите дни
06.06.2012 09:56
didoignatov написа:
Поздрав, Ели! Пия си кафето, пуша си цигарата (леле, в затворено помещение съм-глоба?) и препрочитам това стихо.
Ти започна денят ми по най-добрия начин.
Благодаря ти!


Здрасти, Дидо!
Да не ти казвам моя ден как започна! :)))
Колегите ми ми направиха супер изненада - аз нали съм решила днес да имам рожден ден и получих цвете, песен, имаше свирки и весели шапчици, много смях. Не очаквах и като отворих вратата на стаята си за малко да получа инфаркт, хах.... :)))))
Голям смях падна, че даже и видео клипче заснели! Много ми влизат в тона на щуротиите! Сега малко ще работя и после ще има купон!
Истината е, че исках рожден ден в ден, в който грее слънце. Човек, обаче, от съдбата си не може да избяга - духа вятър и е облачничко, няма слънце, ама на мен си ми е хубаво вятър да ми вее косите - зная си аз как да разгадавам знаците природни! Ще продължи да ми е трудна тая година, но вятър щом ме прегръща и люлее, и си създавам поводи за радост, усмихвайки и тези около мен всичко ще е наред, вярвам аз!
Радвам се, че стихото ти е харесало! Поздрави, Дидо и хубав ден!:)))

Ели
цитирай
6. blogena - хах,
06.06.2012 11:20
без гласна ще остана ...но ще продължа да гласувам - най вече за теб ;)
Хубав ден !
и ти си знаеш ...
Тенкс за любимото парче :)
цитирай
7. cinderellathespy - Приятелството
06.06.2012 13:46
blogena написа:
хах, без гласна ще остана ...но ще продължа да гласувам - най вече за теб ;)
Хубав ден !
и ти си знаеш ...
Тенкс за любимото парче :)


Бени,
при нас купона е на макс. Ще видиш кадрите от сутрешната случка скоро!:)))
Сутринта беше облачно и ветровито, сега е слънчево и ветровито, довечера вероятно ще бъде звездно и ветровито :))) Също като ритъма ми на живеене! Забелязваш ли кое се повтаря .....вито :)))
Просто днес имахме пореден повод да убедим сами себе си, че чудесата в тоя свят сме си самите ние!:)))
Имам си и едно много готино букетче, в което има магарешки бодил :)))
А вълшебната ми топка казва, че мога да се обзаложа, че посланията ми са разбрани правилно! Хах!:)))
Прегръдки на тебе и аз 10х за парчето в твоя блог!:)

Eли
цитирай
8. naidobriq - Ух че е хубаво Ели!
06.06.2012 17:07
дойде в живота ми като комета
изстинала по дългия си път
избра Съдбовно моята планета
където с обич птиците кръжат
ПОЗДРАВ!
цитирай
9. tirant - Успех
06.06.2012 18:27
в търсенето и сбъдване на мечтите. :) Ако съм разбрал правилно, имаш празник. Честит рожден ден! Здраве, радост и усмивки.
цитирай
10. casus - Щом имаш празник,
06.06.2012 19:20
танцувай! :)
http://www.youtube.com/watch?v=2n4oLNwVqSA

Ако си вече изморена днес, повтори го утре!
И....бъди щастлива!!!
цитирай
11. ckarlet - Поздрави за хубавия глас, Ели! А ...
06.06.2012 19:55
Поздрави за хубавия глас, Ели! А също така и страхотно стихотворение си написала! Какво да кажа и за музиката, която ти слушаш, я слушам и аз:)
Приказна вечер, мила!
цитирай
12. cinderellathespy - Хубавите неща
06.06.2012 21:31
naidobriq написа:
Ух че е хубаво Ели!
дойде в живота ми като комета
изстинала по дългия си път
избра Съдбовно моята планета
където с обич птиците кръжат
ПОЗДРАВ!


Ани,
вероятно защото е свързано с едно от най-хубавите емоционални преживявания които съм имала.... :)
Просто думичките понякога сами се подреждат....
Понякога... постоянно.... презинтервално.... по вятъра.... по пътя ми....
където накрая му.... на края на света.... кой знае, кой знае....
Пожелавам ти хубави неща да ти се случват, Ани! Имай вяра! Аз вярвам в Съдбата и че нещата, които са за Теб те намират Винаги, без да се налага да ги търсиш! Достатъчно е само Да Обичаш!

Поздрав нощно-мечтателен с една песничка :
http://www.youtube.com/watch?v=Pz9gpxsgaj0&list=FL1jvaGCI3J7Rc46Mw4cTY2A&index=25&feature=plpp_video

Ели
цитирай
13. cinderellathespy - Рожден ден :)
06.06.2012 21:43
tirant написа:
Успех в търсенето и сбъдване на мечтите. :) Ако съм разбрал правилно, имаш празник. Честит рожден ден! Здраве, радост и усмивки.


Всъщност съм родена на 06.02, също като Аксел Роуз. Водолей, приятно ми е! :)
Тази година тогава беше студено, мрачно и имах желание да си стоя затворена вкъщи, не ми беше до празници, не ми беше до нищо, просто случвания в живеенето. И така... Реших да си направя рождения ден на датата шести, но през лятото, когато е топло, усмихнато, Земята диша по-пълноценно. 06.04 и 06.05 са заети дати в семейството ни по обективни причини, та първата възможна беше 06.06. и така - днес имаше купон на работата ми, много усмихнати лица, усетих радост и попътен вятър! А по време на работните моменти се оказах по стечение на обстоятелствата очи в очи с двама мои астрални близнаци - родени на същата дата и месец като мен - единия 1995 година, а другия 1950 година :)
Май Съдбата показва, че е хубаво да си създаваме сами поводи за радост и че не е лошо да имаме ако решим и всеки ден рожден ден - има невидими нишки, които свързват хората в съществуването ни и получаваме знаци в най-подходящите моменти за това, а само от нас зависи да ги разтълкуваме правилно и да сме съпричастни на полученото послание!
Имаш много сладък аватар!
Пак заповядай тук, Тартарен! :)
http://www.youtube.com/watch?v=wRjiy-HDz5E

Ели
цитирай
14. cinderellathespy - Танцуване
07.06.2012 09:52
casus написа:
Щом имаш празник, танцувай! :)
http://www.youtube.com/watch?v=2n4oLNwVqSA

Ако си вече изморена днес, повтори го утре!
И....бъди щастлива!!!


Здравей, casus,
благодаря ти за мелодията. Много хубава.
Обичам класическа китара. И да - потанцувах си!
Вчера наистина се изморих. Имах намерение да отговоря на коментарите, но си останах само с намерението. Заспах в 22 часа :)))
Щастлива съм си аз - просто в живота си имам всичко, което си е за мен и ми трябва. И ако започнат да ми текат 60-те секунди ще хвана само едни три чифта ръце и може би ще взема в раница тетрадките със стиховете ми и ще изтърча на улицата боса.... :)
Гледай Leap Year и ще разбереш какво имам впредвид!
Поздрави и благодаря ти! :)

http://www.youtube.com/watch?v=hGVYTy1GNv0&list=PLE1680979BC3D8CB8&index=12&feature=plpp_video
и
http://www.youtube.com/watch?v=ac56J21_3E8&feature=autoplay&list=PLE1680979BC3D8CB8&playnext=1

Ели
цитирай
15. cinderellathespy - За музката и стиховете
07.06.2012 09:57
ckarlet написа:
Поздрави за хубавия глас, Ели! А също така и страхотно стихотворение си написала! Какво да кажа и за музиката, която ти слушаш, я слушам и аз:)
Приказна вечер, мила!


Здравей, Скарлет,
ти разбираш, защото някак много отдавна четейки стиховете в твоя блог разбрах, че чувстваш като мен....
Благодаря ти за виртуалното приятелство! Винаги ми е хубаво, когато си казвам думи и споделям разни неща с хората, които са още от прощапулника ми в блог.бг с мен и просто в крачка са видели промените у мен. А Scorpions си е Scorpions!:) Май тази ми е любимата балада от тяхната дискография....
Усмихнат ден, Скарлет и до скоро!

Ели
цитирай
16. cinderellathespy - Под звездите
07.06.2012 10:02
friendly1 написа:
Здравей, Ели!

"...присядам тихо в нощната омая
в зеленото на младата трева
и по звездите знам че ще узная
дали съм още в твоята душа..."

...

И аз се пренесох там... Под звездите!
Прекрасен стих и музика...
...

Наздраве и от мен на компанията (нищо, че съм закъсняла ;)


Привет, Приятелска,
там съм аз под звездите.... и все гледам в небето и му говоря....
А в сънищата си чувам отговорите....
Поздрави, мила и благодаря за наздравето! Имаше такова - с любимото ми Пепси!:)))

Ели
цитирай
17. karaiany - Честит Рожден Ден (на патерици ), ...
08.06.2012 15:11
Честит Рожден Ден (на патерици ) , Ели ! :)))
По - добре късно , отколкото никога !
Чуден стих си сътворила ! Нека ти е цялата радост и щастие ! :)))
цитирай
18. alexs - Поздрави !. . И ти пожелавам да бъдеш ...
09.06.2012 11:57
Поздрави ! .. И ти пожелавам да бъдеш много щастлива Ели ...и всичко да eThe best!
цитирай
19. cinderellathespy - Smile :)))
11.06.2012 10:58
karaiany написа:
Честит Рожден Ден (на патерици ) , Ели ! :)))
По - добре късно , отколкото никога !
Чуден стих си сътворила ! Нека ти е цялата радост и щастие ! :)))


И ти влезе в тона, Адриан!
Привет!:)
Благодаря ти за оценката за стихото.
Тая песен ми бърка в дълбокото, както и други неща.... върху, които вече спрях да се замислям....
Просто махнах с ръка и си крача смело в реалността. А тук се отбивам за по малко.... На 08., 09. и 10.06. бях в планината и усетих как не чувствам липсата на интернет. Беше ми хубаво - просто защото това, което имам потребност да го чуя го чух във вятъра, в зеленото на Родопите, в сънищата които сънувах две вечери там, в тревата по която си походих боса, в шепота на реките покрай които прелетяхме с нашата си скорост, в блестящото на скалите.... въобще във всичко....
Наснимах се! Станаха супер фотографии. Когато имам настроение и време може да ги споделя в отделни постове, но по-натам.... В момента ме занимават други неща!
Поздрави на теб и се надявам че си добре!
Тази седмица мен ме очаква интересна среща, сети се с кого.... :)))

Ели
цитирай
20. cinderellathespy - Щастието
11.06.2012 11:02
alexs написа:
Поздрави ! .. И ти пожелавам да бъдеш много щастлива Ели ...и всичко да eThe best!


Здравей, Алекс.
Благодаря ти за пожеланията.
Както се оказва аз съм най-щастлива, когато съм на път.
Така усещам само пълноценно живеенето, така съм птица с разперени криле.
Няма как всичко да е The Best винаги, но при мен в преобладаващите случаи се получава, някак си. :)))
И ти бъди здрав и щастлив!
Аз съм писала даже стихо за моето си щастие, ето това - > http://cinderellathespy.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/01/15/shtastie.882942

Поздрави и усмихната юнска седмица!:)
Ели
цитирай
21. karaiany - Many smiles ! :)))
11.06.2012 18:52
cinderellathespy написа:
karaiany написа:
Честит Рожден Ден (на патерици ) , Ели ! :)))
По - добре късно , отколкото никога !
Чуден стих си сътворила ! Нека ти е цялата радост и щастие ! :)))


И ти влезе в тона, Адриан!
Привет!:)
Благодаря ти за оценката за стихото.
Тая песен ми бърка в дълбокото, както и други неща.... върху, които вече спрях да се замислям....
Просто махнах с ръка и си крача смело в реалността. А тук се отбивам за по малко.... На 08., 09. и 10.06. бях в планината и усетих как не чувствам липсата на интернет. Беше ми хубаво - просто защото това, което имам потребност да го чуя го чух във вятъра, в зеленото на Родопите, в сънищата които сънувах две вечери там, в тревата по която си походих боса, в шепота на реките покрай които прелетяхме с нашата си скорост, в блестящото на скалите.... въобще във всичко....
Наснимах се! Станаха супер фотографии. Когато имам настроение и време може да ги споделя в отделни постове, но по-натам.... В момента ме занимават други неща!
Поздрави на теб и се надявам че си добре!
Тази седмица мен ме очаква интересна среща, сети се с кого.... :)))

Ели


Планината ми прозвуча добре , Ели. И знам за какво говориш. Аз самият отидох до Сидни за 3 дни. Имах намерение да ходя и до Тайланд , но не се осъществи. Здраве и живот ще дойда и до България. Не съм идвал от 5 години и ми липсва. Радвам се , че ще се видите с моя човек .Много даже. Всичко е наред и ти благодаря , че попита. Животът е хубав. Всичко идва от погрешно поставените очила. Много важно е как гледаш и с какви очи гледаш . Щастлива седмица и на теб ! :))) Адриан
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1730425
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18463
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930