Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2012 17:14 - Усмихвам се дори да....
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12054 Коментари: 33 Гласове:
37

Последна промяна: 27.04.2012 18:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image



Кой е по-силен....

Българска народна приказка

      Слънцето и вятъра се препирали кой от двамата е по-силен.

Минал пътник, облечен с дебел кожух. Вятърът казал на слънцето :

-                   Хайде да видим кой ще свали кожуха на пътника.

-                   И той започнал да духа колкото сила имал. Но колкото по-силно духал, толкова пътникът по-добре се загръщал. Така вятърът не успял.

-                  Дошъл ред на слънцето. То се показало засмяно през облаците. Пътникът се стоплил и след малко сам съблякъл кожуха си.

 

Нашият извод : Не е важно колко силно духаш,
а колко топло се усмихваш! :)))



image

УСМИХВАМ СЕ....

 

Усмихвам се дори да ми се плаче,

дори душата ми дъждовно да шепти,

изгубвам се в безкрайни коридори,

съдбата ми към бъдното лети.

 

Усмихвам се дори да съм далечна,

невидима, смълчана и сама,

прегърнала за кой ли път надежда

се боря с непрогледната тъма.

 

Усмихвам се дори да не изгрея,

дори за миг да се превърна в прах,

във мислите ти знам ще оцелея,

Обичаш ме, отдавна го разбрах.

 

АВТОР : cinderellathespy



Тагове:   аз,   smile,


Гласувай:
38



Следващ постинг
Предишен постинг

1. min11hetep - :)
20.02.2012 19:00
Smile for you - x 1 000 000 000 ... :)
цитирай
2. cinderellathespy - Smile for you - x 1 000 000 000. . . :...
20.02.2012 19:15
min11hetep написа:
Smile for you - x 1 000 000 000 ... :)


Тя е Пепеляшка....

Тя е Пепеляшка по душа
гони вятъра в нощта,
сред безброя от звезди
търси само две очи....

Със Луната ще тъгува,
с птиците ще полудува,
някъде по ранина
ще се скрие в тишина....

Може само да обича
и вълшебно да се врича,
сънищата озарява
и във бури оцелява....

Принцът е един герой,
вечно хвърлен е във бой,
тя стои смирено чака,
като сянка тръпне в мрака....

Вече милион лета,
в приказка за любовта
две преплетени съдби,
страстен огън ги гори....

По балове и по поляни
са мечтите им развяни,
над дъгата те вървят
и магически блестят....

И на тебе усмивки!:)))
Бягам, че ме чакат на масата и ще ме бият вече!:)))
Пак се отплеснах.....
цитирай
3. sestra - Прекрасно...
20.02.2012 20:18
Изпращам ти още от усмивките :)
цитирай
4. daan - МНОГУ ИСКРЕНО И ЕМОТИВАНО
20.02.2012 20:39
МНОГУ МИ СЕ ХАРЕСАч)
ПОЗДРАВ И ИМАЈ УБАВА И ВЕСЕЛА ВЕЧЕР
цитирай
5. priqtel12 - Усмивката е нещо прекрасно.....
20.02.2012 21:45
а твоята особено, защото знам , че е от сърце!
Поздравления за прекрасните стихове, ЕлИ1
И усмивка за теб!
цитирай
6. min11hetep - Благодаря ти, Ели! :)
20.02.2012 22:03
Прекрасна е твоята Пепеляшка :) Четох я няколко пъти :)
Хубава, спокойна, пълна с обич вечер(я)! :):):)
цитирай
7. cinderellathespy - Прекрасно...
20.02.2012 22:08
sestra написа:
Изпращам ти още от усмивките :)


Сестричка, май въпреки че се мъча да го подтисна имам потребност от писането...
Бях го деактивирала блога, но май е по-добре да си стои активен и всеки път когато реша да го достъпна да ми е лесно... Незнам.... А и така ще преборя някои вредни навици, които изградих в последно време.... Така че, всяко зло за добро....

Още ли си на вълна Incubus?:)))
http://www.youtube.com/watch?v=K_bQ80xZNwI

ПП : Любимото ми тяхно парче....
Прегръщам те!Една изненадка съм ти приготвила, ама ще я пусна когато не очакваш.... :)))
цитирай
8. cinderellathespy - МНОГУ ИСКРЕНО И ЕМОТИВАНО
20.02.2012 22:16
daan написа:
МНОГУ МИ СЕ ХАРЕСАч)
ПОЗДРАВ И ИМАЈ УБАВА И ВЕСЕЛА ВЕЧЕР


Ей, Данчо,
как е приятелче?!:)
Ако Принцесата не те слуша ми се обади - ще я вземем на обучение в Първи отдел!:))) Джулия Робъртс харесваш ли я? Големичка уста има, но пък компенсира с хубавите си очи и добрата си игра във филмите!:)))
Като се замислих за усмивка и се сетих за нейната, та се потрудих малко на фотошоп-а следобед и ей това горе се получи....
Нещо ми е бойно тази вечер, да видим кой ще го отнесе накрая... :)))

Looking for something....
http://www.youtube.com/watch?v=x1KNlrXUb5k

Спокойна нощ, Дан!:)
цитирай
9. sestra - Ами да, още съм.
20.02.2012 22:31
Той е и художник, така че ни люлее тази арт вълна, Брандън Бойд имах предвид. Радващо е вдъхновението ти, а с какво ще ме изненадаш, нямам понятие. Сигурно ще ме чакаш да заспя и тогава... което си е creepy, ами добре :) Бъди здрава и усмихвай се!
цитирай
10. cinderellathespy - Усмивката е нещо прекрасно.....
20.02.2012 22:34
priqtel12 написа:
а твоята особено, защото знам , че е от сърце!
Поздравления за прекрасните стихове, ЕлИ1
И усмивка за теб!


Иве, прегръд!:)))
Стиховете - > понякога извират, друг път затихват... От 7 месеца текат нон стоп, незнам.... Приказката в началото е от учебника на сина ми, снощи трябваше да и прави преразказ и ни направи съпричастни, последва коментар на Жоро за извода от приказката, та по тоя повод се появи и стихото за усмивката.... Просто съм зажадняла вече за слънце, тая зима много ме подтиска, а и мразя да съм болна, а както всеки февруари и този, антибиотиците не ме отминаха, вече втора седмица...
Та така....
Преди малко четох на блога на mona едно много красиво стихотворение на Пабло Неруда и се сетих, че преди време ти ми беше пуснала едно негово по повод на един мой постинг... Трябва да се върна назад да го потърся....
Ето един поздрав за тебе, с нещо което се появи наскоро в зимната реалност, бяхме доста затрупани, но днес ни огря слънчице - > вижда се светлинка в края на зимния тягостен тунел!:)))

Сняг....

Сняг е затрупал всичко познато -
мислите, стъпките, стрък от трева,
отнася ме бялото нежно крилато -
там нейде накрая – до ръба на света.

Не гледам през рамо дали ме последва,
простора попивам с болящи очи,
в сърцето заключих невидима клетва,
ще се завръщам понякога, ти не тъжи….

Сънувай със мене, преплитай мечтите,
снегът ще ни пази в студените дни,
аз знам ще откриеш къде са следите,
и слънце за нас пак ще грее, нали…

http://www.youtube.com/watch?v=7HT4dMXIr-o&feature=player_embedded
цитирай
11. cinderellathespy - Благодаря ти, Ели! :)
20.02.2012 22:47
min11hetep написа:
Прекрасна е твоята Пепеляшка :) Четох я няколко пъти :)
Хубава, спокойна, пълна с обич вечер(я)! :):):)


Благодаря ти, Мина!
Малко ей тъй на прима виста, имах нужда да си създам малко настроение и едно стихо при Хриси (hristam) ме провокира, а ти ми беше първи коментатор и с този милиард усмивки (дано да не греша нулите) нямаше начин да не те поздравя с нещо усмихващо алла пепеляшковско.... :)))
Спокойна нощ и преградки от мен!:)))
цитирай
12. cinderellathespy - Ами да, още съм.
20.02.2012 22:54
sestra написа:
Той е и художник, така че ни люлее тази арт вълна, Брандън Бойд имах предвид. Радващо е вдъхновението ти, а с какво ще ме изненадаш, нямам понятие. Сигурно ще ме чакаш да заспя и тогава... което си е creepy, ами добре :) Бъди здрава и усмихвай се!


Брандън Бойд, ейййй.... готин Е! Много! Но тоя въпрос сме го обсъждали вече много пъти!:)))
Ъъъъъ, ми няма да кажа за сега нищо за изненадата - нито кога, нито къде, нито как.... Ще разбереш!:)))
Сладки сънища, сестричка! И ще се усмихвам! Обещавам! На сън много ми върви с усмивките.... (сетих се нещо за Аватар, като стана въпрос за сънища)....
Гуш и до скоро!

Това дали става за приспивна песен? :
http://www.youtube.com/watch?v=m6TLPX8L6Gc&feature=related

:)
цитирай
13. shining - :)
20.02.2012 23:19
Когато не познавам достатъчно някого, а ми е любопитно, :) ... то тогава се опитвам да го опозная чрез това което имам на разположение :)
Та чета си аз чинно коментарите, преди това усмихнатото стихотворение и си те представям една усмихната усмихната...дори да си ми далечна и дори да ти се плаче понякога...във мислите ми си усмихната...
Вярвам, че е така.Радвам се, че общуваме и ...не изчезвай....усмивчице :)
Поздрави!
цитирай
14. naidobriq - Mnogo mi dopadna stihcheto..:)
21.02.2012 05:55
Усмихвам се дори да не изгрея,

дори за миг да се превърна в прах,

във мислите ти знам ще оцелея,

Обичаш ме, отдавна го разбрах.
.............
Mnogo usmivki i kysmet ti jelaya..:))
цитирай
15. анонимен - Силвия
21.02.2012 07:36
"Усмихвам се дори да ми се плаче
дори душата ми дъждовно да шепти"...-
Моля,кажете каква е тайната на тази рецепта.При мен не се получава,просто с нетърпение чакам края на тази тягостна зима и тайничко се надявам,че първите пролетни лъчи биха ме накарали и аз да се усмихвам.Приятен ден.
цитирай
16. zabavnata - Еличка, добро утро!
21.02.2012 08:17
В тази приказка има много мъдрост! Също като в човешките отношения.
Поздрави!
цитирай
17. ka4ak - Ели,прекрасна усмивка за Добро утро!
21.02.2012 08:27
Слънчево и светло ,да ти е!!!:)))
цитирай
18. анонимен - Километраж
21.02.2012 09:41
Скоро ще удариш 100 000 на километража :))))

Smile
цитирай
19. cinderellathespy - Запознаване
21.02.2012 10:15
shining написа:
Когато не познавам достатъчно някого, а ми е любопитно, :) ... то тогава се опитвам да го опозная чрез това което имам на разположение :)
Та чета си аз чинно коментарите, преди това усмихнатото стихотворение и си те представям една усмихната усмихната...дори да си ми далечна и дори да ти се плаче понякога...във мислите ми си усмихната...
Вярвам, че е така.Радвам се, че общуваме и ...не изчезвай....усмивчице :)
Поздрави!


Здравей! Обичам да се усмихвам, но когато се налага се и зъбя от скоро... :)))
Няма да изчезвам! Обещавам!
А реалната ми усмивка се вижда в мини уола в предния пост!:)))
Друго какво - > здраве и успехи!
Усмихнат ден днес, Слънчев! И пак ела!:)))
цитирай
20. cinderellathespy - Прима виста
21.02.2012 10:17
naidobriq написа:
Усмихвам се дори да не изгрея,

дори за миг да се превърна в прах,

във мислите ти знам ще оцелея,

Обичаш ме, отдавна го разбрах.
.............
Mnogo usmivki i kysmet ti jelaya..:))


Здравей, Ани!:)
То, стихото малко ей тъй на прима виста се роди, но и аз си го харесвам!
И ти да бъдеш усмихната, мила!:)))
цитирай
21. cinderellathespy - Рецепта
21.02.2012 10:27
Силвия написа:
"Усмихвам се дори да ми се плаче
дори душата ми дъждовно да шепти"...-
Моля,кажете каква е тайната на тази рецепта.При мен не се получава,просто с нетърпение чакам края на тази тягостна зима и тайничко се надявам,че първите пролетни лъчи биха ме накарали и аз да се усмихвам.Приятен ден.


Здравей Силвия,
няма универсална рецепта за борба със зимното депресивно състояние, така мисля. Всеки се справя по своему. Лично аз се капсулирам. Колкото и да ми е тежко на моменти в мислите ми има спомени за слънчеви дни, които винаги раждат усмивка, колкото и да ми е подтиснато на моменти. Някой друг успех в работата също би породил усмивка, но напоследък в унисон със зимното настроение за мен нещата в тая насока са доста тегави.... За пролет жадуват душите, но и това ще ни се случи живот и здраве точно след месец...
Усмихнат ден и пак заповядай!
Стискам палци скоро да набереш смелост и да си регистрираш блог!:)))

http://www.youtube.com/watch?v=Ul5Eksl6w4w&feature=related
цитирай
22. cinderellathespy - Мъдрост
21.02.2012 10:39
zabavnata написа:
В тази приказка има много мъдрост! Също като в човешките отношения.
Поздрави!


Привет, Ани,
ми те не случайно са я сложили в учебниците на децата....:)
Сложни са човешките взаимоотношения, но убедила съм се както казва една приятелка нещата които наистина си струват и си заслужават стават най-трудно!
Та така и с нашия приятел вятъра от приказката - докато не разбере, че не силно духане, ами понякога и лекичко подухване (алла бриз) но поднесено с усмивка и топлина може да накара пътника да си съблече кожуха, оправия няма да има.... :)))
Усмихнато да бъде и при тебе, Ани!
Поздрави!:)))
цитирай
23. cinderellathespy - Добро утро
21.02.2012 10:43
ka4ak написа:
Слънчево и светло ,да ти е!!!:)))


Благодаря ти, Влади!
Ейййй завърна се ти!
А аз бях решила да хващам пътя....
То и сега не е късно - > такава съм аз - скиталка, но винаги ми е хубаво тук в моята къщичка! При моите си нещица! При моите си мисли и чувства....

With my sky full of lighters....
http://www.youtube.com/watch?v=YWt4wmZ_EMI&list=PL03D96E8919472B2F&index=24&feature=plpp_video

Поздрави и усмихнат ден, Влади!:)))
цитирай
24. cinderellathespy - Километраж
21.02.2012 10:57
анонимен написа:
Скоро ще удариш 100 000 на километража :))))

Smile


май летиш срещу бараж,
гледайки във чуждия километраж,
за свойте уреди се погрижи,
и леко в ляво се снижи....
:)))

Май наистина към 100 000 отиваме, ма на кой му пука.... :)))
Приятен полет и гледай да не паднеш от високо, освен ако нямаш изправен парашут!!!:)))

Smile
http://www.youtube.com/watch?v=-AWoZmAxKxg
цитирай
25. kostas - :)) Винаги когато влизам в блога ти търся и преглеждам доста поезия..:))дано ти хареса какво откраднах за теб..:))
21.02.2012 11:36
*
"Животът скрит е в дребните неща.
В жест най-обикновен,
ала човешки.
В любима песен, слушана в нощта,
с човек, умеещ да прощава грешки.
В усмивката на влюбени очи,
която търсиш твоя ден да сгрее.
В забравата на смелите мечти,
когато правиш опит за летене.
В стремеж да запазиш своя дух
свободен в несвободното ни време.
Да не виниш за всичко някой друг.
Да не превръщаш обичта
във бреме.
Във ручеите топли на кръвта.
В сълзите, непринудено родени.
Най-истински са дребните неща
и те оставят спомени след време."

Откраднах го.Да ме извини автора...
цитирай
26. cinderellathespy - Кражба
21.02.2012 12:05
kostas написа:
*
Откраднах го.Да ме извини автора...


Ей, крадливко...:)))
Много е хубаво! Автора да заповяда тука вкъщи да се представи с трите си имена, адрес, телефонен номер, какво обича да прави в свободното си време и да обясни освен с поезия, с какво друго се занимава....
Ники, трябва ли сега на всеослушание да чета чл.194, ал.1 от НК от колко до колко години при кражба, а?:))) Поне си признаваш - > може да минеш със споразумение и нещо по-лекичко така!:)))
Поздрави, Ники! Усмихна ме!:)))
цитирай
27. ckarlet - Една искрена усмивка и от мен, га...
21.02.2012 18:20
Една искрена усмивка и от мен, гарнирана с топла пригръдка, Ели!
Поздрави за топлината, която си придала в постинга си!
цитирай
28. cinderellathespy - Топлина
22.02.2012 08:43
ckarlet написа:
Една искрена усмивка и от мен, гарнирана с топла пригръдка, Ели!
Поздрави за топлината, която си придала в постинга си!


Да, топлината, Скарлет, от която така отчаяно се нуждаят душите и телата в тази студена зима... Усмивките винаги стоплят, та по тоя повод ми хрумна идеята за такъв постинг в зимата...
Сега се зачетох, че сме във фаза Новолуние. Ако не сте успели да си напишете желания - > време Е!:)
Прегръдки, Скарлет!:)

http://www.youtube.com/watch?v=bgjHDL3t8uQ
цитирай
29. cinderellathespy - Връщане към реалността....
22.02.2012 10:46

Изгубена от себе си живях,
прегърнала илюзии копнежи,
дори във зимата студена оцелях,
не вярвах, че това ще ми се случи.

Разчупих мислите си пергамент,
захвърлих ги на рафт покрит със пепел,
отминал бе лиричният момент,
за връщане часът ми бе настъпил.

Поех обратно пътя към света,
във който оцелявах многократно,
към теб прегърнах само обичта,
в една реалност тя ми е достатъчна.

Обичам да си винаги до мен,
и в ден, и в нощ, така между сезоните,
със вятър и със слънце озарен
потънал в езерните ми очи зелените.

http://www.youtube.com/watch?v=FeeYinRgR7A
цитирай
30. shining - Честита Баба Марта...с усмивка!
01.03.2012 18:17
Просто исках да ти го кажа... :)
цитирай
31. cinderellathespy - Честита Баба Марта...с усмивка!
04.03.2012 14:33
shining написа:
Просто исках да ти го кажа... :)


Благодаря ти! И на теб усмивка!
Днес снимах кокиченца... :)))
Май колкото и да ни се ще, не можем без блог.бг. :)))
След дълго мислене го измислих оптималния вариант за баланс на реалния ми и виртуалния ми свят....
През следващите месеци ще стане ясно....
Усмихнати мартенски дни, Галине!:)
цитирай
32. casus - 2 in 1
22.03.2012 07:40
Честит Празник на Поезията (21 март) и Честита Пролет(22 март) !

От все сърце ти желая здраве и добро настроение!
цитирай
33. cinderellathespy - 2 in 1
22.03.2012 11:41
casus написа:
Честит Празник на Поезията (21 март) и Честита Пролет(22 март) !

От все сърце ти желая здраве и добро настроение!


Благодаря ти, casus!:)))
Аз се чудя защо снощи ей така, без да се каня написах три стиха, а то защо било - Денят на поезията ще да е бил виновен!:)))
Наистина ми е усмихнато, а следобед мисля да усмихна и още хора с едни изненади, които съм им подготвила!
И ти бъди здрав и щастлив поне по 13 часа в денонощие т.е. по-голямата част от него!:)))
Ели

http://www.youtube.com/watch?v=oGR8Rv-7ubE&list=PL03D96E8919472B2F&index=1&feature=plpp_video
цитирай
34. listec - Това е сила, Ели.
03.04.2012 21:31
Но аз не мога...
Благодаря ти за светлата мъдрост и в приказката, и в стих!1 :)
цитирай
35. cinderellathespy - Мъдрост
29.04.2012 00:46
listec написа:
Но аз не мога...
Благодаря ти за светлата мъдрост и в приказката, и в стих!1 :)


Ей, Ели, сега видях коментара!
Аз и мъдрост - мноого крачки трябва да извървя в този свят, докато се усетя мъдра, да ти кажа честно....
Прегръдки на теб и се отбивай!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1727126
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18455
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930