Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2012 20:17 - Мама...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5153 Коментари: 10 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




image










 



изображение от тук




* * * * *

Мамо, защо умря...

Защо потъна в звездна бездна....

Превърна се във вятър, във вълна....

Дори в съня ми вече не прошепваш...

А търся те от двадесет лета...

Плачът ми може ли да те достигне...

Да те докосне някъде в дъжда...

Да ти изпее нежна песен...

За цялата изпълваща тъга....

Кажи ми, мамо, как да оцелея....

Във тази битка със самата мен...

Отново да летя и да се смея....

Да се откопча от невидимия плен...

Изтлях напълно, прах се разпилява....

Очите ми от сълзите болят....

И някак вътре по-студено става...

Поне мечтите ми се радвам, че горят...

Ела за миг и само прегърни ме....

Безследно и невидимо в нощта....

С вълшебно биле нежно поръси ме....

Във утрото ще мога и сама....

Отново да почувствам този пламък....

В дълбокото на Нашата душа....

И преродена в неговия блясък...

По моя път без страх ще продължа....






Тагове:   мама,   аз,   тъгата,


Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cinderellathespy - Re : friendly1
08.01.2012 21:37
Мила, нямаш си на представа как ти благодаря за прекрасния стих! Страхотна си, адски ме стопли! Имах нужда! Много, много ти благодаря и хубава вечер, Френдли!:-)
цитирай
2. mt46 - Здравей, Еличка!
08.01.2012 22:18
Красиво-тъжно, изстрадано стихо!...
Лека вечер и спокойна нощ!
цитирай
3. cinderellathespy - Красиво-тъжно, изстрадано сти...
08.01.2012 22:35
mt46 написа:
Красиво-тъжно, изстрадано стихо!...
Лека вечер и спокойна нощ!


Здрасти, Марине,
в това време на годината много мисля за нея....
И ме схваща гърлото....
Ще отмине, просто време да мине....
Поздрави, приятелю и на тебе и спокойна нощ!
Благодаря ти, че се отби!....
цитирай
4. анонимен - Силвия
09.01.2012 04:56
И двете ме докоснахте със стиховете си-толкова истинси чувства сте излели в тях...
цитирай
5. sparotok - !
09.01.2012 07:34
Трудно е да се даде коментар, толкова е прочувствено...
цитирай
6. cinderellathespy - И двете ме докоснахте със стиховете ...
09.01.2012 09:10
анонимен - Силвия написа:
И двете ме докоснахте със стиховете си-толкова истинси чувства сте излели в тях...


Силви, обичайно поетите пишат най-хубавите си стихове когато са тъжни или влюбени... Това ми го каза наскоро Ивайло Диманов и си мисля, че е напълно прав!:-)
А към мама чувството винаги ще бъде силно - тя е другата част от душата ми, която от 21 години живее свободно в пространството, докато аз очевидно съм призвана да изпълнявам нейната и моята мисии в живота, докато до тогава... Не е случайно, че и професиите ни са почти еднакви и че ми се случиха подобни на нейните проблеми, но някак аз съм по-силна и успявам да намеря решенията, докато на нея и е било много много трудно, беше много крехка и физически не издържа на житейските бури...
Поздрави и пак намини!:-)
цитирай
7. cinderellathespy - Трудно е да се даде коментар, тол...
09.01.2012 09:12
sparotok написа:
Трудно е да се даде коментар, толкова е прочувствено...


Здравей Спароток,
Благодаря ти! Обичам да пиша за мама....
Успешна седмица!:-)
цитирай
8. priqtel12 - Виждам , че ти е тежко,
14.01.2012 21:20
но тя е до теб, миличка,дори и да не я усещаш......
Прегръдка!!!!
цитирай
9. cinderellathespy - но тя е до теб, миличка, дори и да не я ...
14.01.2012 23:25
priqtel12 написа:
но тя е до теб, миличка,дори и да не я усещаш......
Прегръдка!!!!


Вярвам, Иве!
Вярвам...
цитирай
10. анонимен - - Радвам се винаги, , , когато се цени ...
25.01.2012 12:55
- Радвам се винаги,,, когато се цени (оценява)посаденото, от предната генерация. Независимо дали е роднина, познат, или сънародник.
Моите уважения!...
(:–€)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1726549
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18454
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930