Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2011 11:27 - Казах ли ти....
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8008 Коментари: 25 Гласове:
32

Последна промяна: 14.06.2012 13:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Казах ли ти днес, че те обичам,

че в мислите си все към Теб летя,

и по небесния ти бряг все още тичам,

молитви за вълшебства си шептя.

 

Казах ли ти днес, че ме изгаряш,

разпалваш вятъра дълбоко скрит във мен,

към приказния свят врати отваряш,

във слънце ме превръщаш всеки ден.

 

Казах ли ти днес, че си Единствен,

различен, цветен, радостно мълчащ,

във зимата си пролетно разлистен,

във лятото си есенно кипящ.

 

Казах ли ти днес, че се страхувам,

от непознатите далечни светове,

за сигурност в ръцете ти жадувам,

когато се залутам с часове.

 

Казах ли ти днес, че ме спечели

по някакви незнайни правила,

стрела невидима душата ми уцели,

а тя ненаранима не била.

 

Казах ли ти днес, че те обичам,

че Винаги си вътре скрит във Мен,

в Обичане единствено се вричам,

на пътя ти от птици озарен.






Тагове:   me,   You,


Гласувай:
32



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Здравей, Елица!
30.11.2011 11:37
Все още нищо не си ми казала... :))
цитирай
2. cinderellathespy - Все още нищо не си ми казала. . . :)...
30.11.2011 11:46
mt46 написа:
Все още нищо не си ми казала... :))


:-)
Е, що е време занапред....
Здравей и на теб, Марине!:-)
цитирай
3. mt46 - Добре!
30.11.2011 12:18
Ще те чакам в безкрая на Времето...
Или просто ще сляза - като Дъжд от небето... :))
цитирай
4. cinderellathespy - Ще те чакам в безкрая на Времето. . . ...
30.11.2011 13:18
mt46 написа:
Ще те чакам в безкрая на Времето...
Или просто ще сляза - като Дъжд от небето... :))

:-)))
Като стане въпрос за Време и все се сещам за песента на Пинк Флойд!
Относно дъжда - днес при мен е актуално - "Дъжд няма да вали"... като в онази стара песничка на Диана Експрес....
Много обичам "Птиците умират сами" - > Невъзможната Голяма горяща до смъртта любов, с един единствен миг на случване в реалността, който обаче е достатъчен за цял живот и готовността да си понесеш последиците от прегрешенията, защото нищо не може да бъде по-голямо от Любовта....
Обичам и Ребека Лавел, много, а тази и песен специално ми е от любимите в саундтрака на "Дъщерите на Маклауд"!:-)
Усмихнат следобед на теб, Марине!:-)
цитирай
5. mt46 - И аз
30.11.2011 13:39
обичам "Птиците умират сами"... И красивия Миг - докосване до Вечността, сливане с магията на Любовта... Харесвам и "Пинк Флойд", и "Диана Експрес"...
Лек и крилат следобед, Елица-птица!... :)
цитирай
6. zabavnata - Еличка, това е много хубаво!
30.11.2011 15:56
Хубав авторски стих. Класата си личи. Поздрави и вълшебен ден!
цитирай
7. cinderellathespy - обичам "Птиците умират са...
30.11.2011 16:13
mt46 написа:
обичам "Птиците умират сами"... И красивия Миг - докосване до Вечността, сливане с магията на Любовта... Харесвам и "Пинк Флойд", и "Диана Експрес"...
Лек и крилат следобед, Елица-птица!... :)


:-)))
Лек не бе...
А крилата сега ще ги разпервам и отпрашвам към.... червеникавото слънце на хоризонта....
цитирай
8. cinderellathespy - Хубав авторски стих. Класата си ...
30.11.2011 16:17
zabavnata написа:
Хубав авторски стих. Класата си личи. Поздрави и вълшебен ден!


Еййй, Ани здрасти,
много обичам да ми викат Еличка - напомня ми за най-добрия ми приятел от детството - > той така ми викаше....:) Ти пък... класа, ъъъъ, много се изчервих и притесних сега.... Най се радвам, че ти е харесало стихото и те е докоснало.....
Усмихнато да ти е и на тебе, Ани, а моите дни са все вълшебни....:-)
цитирай
9. neleta - Здравей!
01.12.2011 00:13
Красиво ти е стихото, поздрави!
:)
цитирай
10. cinderellathespy - Красиво ти е стихото, поздрави!...
01.12.2011 01:37
neleta написа:
Красиво ти е стихото, поздрави!
:)


Благодаря ти! И пак да дойдеш!
Сънени усмивки и от мен за тебе!:-)
цитирай
11. hel - Хубаво му говориш! Тряба да си ...
01.12.2011 13:18
Хубаво му говориш!
Тряба да си казваме хубавите неща отвреме навреме - достатъчно често, че да не се забравят, но не и прекалено често, за да не се обезценят.
Поздрав!
цитирай
12. murmashka - Нещо като отговор
02.12.2011 06:14
Казвай че обичаш ежечасно!
не е трудно.Запомни!
Да забравяш е ужасно!
Щом обичаш говори!
цитирай
13. cinderellathespy - Хубаво му говориш! Тряба да си ...
02.12.2011 09:10
hel написа:
Хубаво му говориш!
Тряба да си казваме хубавите неща отвреме навреме - достатъчно често, че да не се забравят, но не и прекалено често, за да не се обезценят.
Поздрав!


Здравей, hel....
Аз спрях да се страхувам да говоря за това, което чувствам преди време....
Няма смисъл от премълчаване...
Миговете са толкова кратки, затова трябва Любовта да се изживява във всяка секунда и минута пълноценно, смело, всеотдайно, безкрайно и докрайно...
Хубав и усмихнат декемврийски петък!:-)
Благодаря за поздравите!:-)
цитирай
14. cinderellathespy - Казвай че обичаш ежечасно! не е ...
02.12.2011 09:18
murmashka написа:
Казвай че обичаш ежечасно!
не е трудно.Запомни!
Да забравяш е ужасно!
Щом обичаш говори!


Йеееее!!!!:-)
Благодаря ти, мила, много е сладко стихчето!
Явно се групираме около мнението, че Любовта трябва да бъде говорена!
Въпреки че.... аз разбирам, когато има Любов изразена и с мълчание.... Способности....:-)))
Поздрави и слънце да грее за теб днеска....:-)
цитирай
15. miaa - Много красив стих:)))Изпълнен с ...
02.12.2011 13:37
Много красив стих:)))Изпълнен с толкова любов! Поздравления,Елица!
цитирай
16. demar - Казах ли ти днес...?
02.12.2011 21:40
"Казах ли ти днес...?" cinderellathespy

А ти каза ли му днес , Ели ?
Каза ли му, че...изгаряш...?

Е, добре....радвам се, че си му казала.





цитирай
17. vahisht - Знам сега ...
03.12.2011 09:27
че сте успели да го ...кажете и то само как.....!!!!!!
Блажен е този за когото иде реч....дай Боже да оправдае казаното дълги, дълги години!!!
На това прекрасно произведение на Л. лирика му подхожда такъв поздрав, както към създателя му така и към причината ........
http://www.youtube.com/watch?v=QwOU3bnuU0k&feature=related
Поздрави!!!
цитирай
18. cinderellathespy - "Казах ли ти днес. . . ?" ...
03.12.2011 10:31
demar написа:
"Казах ли ти днес...?" cinderellathespy

А ти каза ли му днес , Ели ?
Каза ли му, че...изгаряш...?

Е, добре....радвам се, че си му казала.

demar, здравей! :-)
Радвам се, че си наминал...
Аз винаги си казвам всичко, което чувствам....
А в реалността и го показвам по моя си въздушно-огнен начин....:-)
И да.... всяко утро, когато отворя очи, първо в мислите си благодаря, че отново ме има и съм се събудила за новия ден, а после казвам вълшебните думички и така се надигам....
Хубави почивни дни от мен!:-)
цитирай
19. cinderellathespy - че сте успели да го. . . кажете и то ...
03.12.2011 10:38
vahisht написа:
че сте успели да го ...кажете и то само как.....!!!!!!
Блажен е този за когото иде реч....дай Боже да оправдае казаното дълги, дълги години!!!
На това прекрасно произведение на Л. лирика му подхожда такъв поздрав, както към създателя му така и към причината ........
http://www.youtube.com/watch?v=QwOU3bnuU0k&feature=related
Поздрави!!!

Здравейте, Васил!
Благодаря за посещението!:-)
Дали е Блажен само Той може да каже....
Дългите години са въпрос на случване в едно отвътвремево за самите нас пространство, нещо като пътуване вътре в нас и извън нас, и въпрос на усещане за съществуването ни като такова, в което без Любов сме за никъде....
Благодаря за поздрава! Сигурна съм, че и Той благодари!....:-)
Хубава вечер, защото при Вас май вече е нощ....
цитирай
20. magnoliya - Прекрасни стихове!
04.12.2011 20:11
Браво!
Насладих се на прекрасните ти стихове, за което ти благодаря!
цитирай
21. cinderellathespy - Браво! Насладих се на прекрас...
04.12.2011 20:31
magnoliya написа:
Браво!
Насладих се на прекрасните ти стихове, за което ти благодаря!


Привет! И аз ти благодаря за отзивите! Радвам се, че са ти харесали!:-)
Поздрави от мен и спокойна нощ!:-)
цитирай
22. priqtel12 - Ей, вълшебнице, здравей!
05.12.2011 18:39
Все така да летиш на крилете на любовта и да създаваш такива прекрасни стихове!
Прегръдки от мен!
цитирай
23. cinderellathespy - Все така да летиш на крилете на лю...
05.12.2011 22:32
priqtel12 написа:
Все така да летиш на крилете на любовта и да създаваш такива прекрасни стихове!
Прегръдки от мен!


Привет, Иве!:-)
Летя си аз, а те думичките сами се подреждат.....
В момента е такъв периода т.е. той (периода) е такъв вече пети месец и спрях да се замислям, просто си ги пиша.... и докогато до тогава....
Радвам се, че ти е останало време да наминеш!
Аз в момента малко съм спуснала капаците и спя зимен сън, но и това ще отмине.....
От време на време давам признаци на живот!:-)
Много те прегръщам!:-)
цитирай
24. ckarlet - Казах ли ти днес, че те обичам. . . ...
06.12.2011 00:09
Казах ли ти днес, че те обичам...
Толкова е нежно, Ели! Поздрави и от мен!
цитирай
25. cinderellathespy - Казах ли ти днес, че те обичам. . . ...
06.12.2011 13:32
ckarlet написа:
Казах ли ти днес, че те обичам...
Толкова е нежно, Ели! Поздрави и от мен!


Радвам се, че намина и то на празника, Скарлет!:-)
Радвам се и че съм те докоснала, мила...
Само хубави мигове не само днес, а и във всички оставащи дни до края на годината....
Прегръщам те!:-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1726345
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18454
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930