Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2011 11:21 - Странен сън
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3627 Коментари: 12 Гласове:
27

Последна промяна: 31.10.2017 12:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Сънувах странен сън
Чуден сън...
Приказен сън....
За Теб и Мен
Вървях по път
Сподиряна от Друг -
Сянка от Минало -
Първо шосе
После мост - железен
Аз вървя
Сянката ме следва
И в един миг
Железният мост свърши
Отдолу вода
Реших да се върна
Направих няколко крачки
А сянката зад мен
И тогава видях -
Обратния път
И него го няма
Стоя по средата
На понтонен мост
Висок, а долу -
Вода, слънчеви отражения
Чува се и смях
Горе при мен и при сянката -
Сиво, вее хлад
Потрепервам
Изобщо не се замислих
Направо скочих
Сянката ме последва
После - двамата във водата
Сянката иска
Да ме спасява -
Протяга ръце
Да ме хване
А аз не искам
И както си бях -
С мокрите дрехи -
Тласък с крака и заплувах -
Към зеления бряг
Отблъснах опита на сянката
Да ме прегърне и спасява....
Нямам нужда от това....
Плувах...
В един Миг силите
Започнаха да ме напускат
Даже не можех да извикам...
Давех се...Изчезвах....
Смалявах се....
И тогава като в мъгла...
Видях как Той се затича
От брега, скочи и се гмурна -
Със червени дрехи....
Заплува към Мен
И ме достигна много бързо
Точно в момента, в който потъвах -
Ме прегърна и ме извади
Горе, над повърхността....
Поех дълбоко въздух
Държеше ме в ръце
И ми помогна да доплувам
До брега....
А когато излязохме -
Мокри до кости -
Той оправи един мокър кичур
от косата Ми,
Леко ме помилва с длан
По бузата
И взирайки се в очите ми
Ме целуна - нежно, отпиващо
По напуканите водни устни
После седяхме в беседка -
Сянката и тя беше доплувала -
Не и бях сърдита -
Тя си стоеше мълчалива
И някак тъжна....
А Той - стоеше близо до Мен
Един такъв - светъл....
Стоплящ, недокосващ.....
Но с гръб - обърнал поглед към Друга,
Тя също беше в беседката....
Така исках да Го докосна....
По ръката, само за миг....
Не посмях....
После дойде лодката
И трябваше да се кача....
Тръгнах.....
Без да Го безпокоя....
Единствено Благодарна, че Ме Спаси.....
Вече се бях качила в лодката
Когато го видях на брега -
Стои там с босите си крака....
Гледаше към мен -
С червените си дрехи
И изпиващия поглед -
"Аз Съм .... "/извика ми името си/
"Благодаря ти" - прошепнах Му
Едва чуто....
"Някой ден ще те намеря" -
"...ще те намеря", "...ще те намеря",
"...ще те намеря" - чух ехото
От думите Му....
Останах загледана в силуета Му -
Там далеч -
На спасителния бряг за Мен,
Докато лодката бавно
Ме отдалечаваше.....




Back To You

I"m sitting in my room
Thinking back on you,
Memories pass;
My head was leaned against your face
partly on your shoulder, curving your neck.
I tried to clear my thoughts of stress
And let go of the day,
How it began,
whispered your name-


Soft white lights between us falling
forming into precious flowers, chartreuse
beautiful and floating down on us
sparkles flying towards us dancing all around us
vanish in air

But you left before you knew
A future holding you.
All you saw of me-
My heart should speak for me,
Then you"d understand
that push away-
It craves compassion and
strong arms to hold her.

You and me
Revolving
angel wings
fluttering
Orange gold
Sunsets bold
Star filled nights
Sweet as Fantasia

And still
A glow surrounding you
The dandelions blew
Our wishes to the wind
Come and bring him back again


Soft white lights between us falling
forming into precious flowers, chartreuse
beautiful and floating down on us
sparkles flying towards us dancing all around us
vanish in air

And I wonder how you felt
-I was melting inside
Opened my eyes
-Felt so bright I was blind
The car we hadn"t left
I closed the door
behind
-And I wished you would take me away.

You left before I waved.
By then it was too late.
I wished on the moon
I"d always remember-

You and me
Revolving
angel wings
fluttering
Orange gold
Sunsets bold
Star filled nights
Sweet as Fantasia


Soft white lights between us falling
forming into precious flowers, chartreuse
beautiful and floating down on us
sparkles flying towards us dancing all around us
vanish in air





  BORN FREE


Обичам да си див, непредсказуем,
подобно вятър над пшеничени поля,
есенна забравена мелодия,
по която вечно ще горя.

Такъв си Ти - свободно преминаващ -
скиталец мил под вчерашния дъжд,
копнежа ми по Теб не отшумява,
остава все така един и същ.

Роден свободен винаги отлиташ,
във утрото прегърнал Любовта,
не мога да те спра, но все се питам,
дали си спомняш мойта самота?......

Сънувам Твойте пътища вълшебни,
сподиряни от тъжната Луна,
а тайните ти все тъй непрогледни,
терзаят ме неспирно във нощта.

Ще дойдеш ли или ще ме забравиш,
като мнозина други във света?
Дали Съдбата клопка ми постави
или ми даде шанс да полетя?

Бъди свободен, истински, бушуващ,
на морски бряг прегърнал сладостта,
достатъчно е туй, че съществуваш,
а другото е прах в реалността.....


        ЛЮБОВ


Електрични жици
В сърцето
Раждат вятър
От морето         
Музикална пауза
В полето
Връща Някой.....
.....Под небето.....


P.S.

 СЛУЧВАНИЯ

В пустинята обичам аз,
звездите ми са в нейна власт,
и във оазиси безбрежни
са скрити мислите ми нежни.....

Във сънищата си с компас,
поглеждам в утринния час,
там изненада ме зове -
откраднатото ми сърце.....



image

ПП : изображение оттук - Drawn Out By Grace  

For Someone Like Me ~








Тагове:   me,   You,


Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ckarlet - Странен сън, Ели:) Приказна в...
26.10.2011 18:38
Странен сън, Ели:)
Приказна вечер!
цитирай
2. iwoman - Поздрав, Ели :)
26.10.2011 21:58

Сънят пристига често
като истина,
понесла мислите
по вятъра,
желаяния и трепети
така описва,
събудиш ли се -
влизаш си в спектакъла ;)

цитирай
3. vahisht - Добре подбрани ......
27.10.2011 00:15
"доказателства" - първопричина за такъв сън ..... както и да е, когато човек сънува , мозъкът му преработва събития, които са се случили през деня или наскоро в живота му и запечатали, чувства и емоции на подсъзнателно ниво...и ето резултата:)))
-поздрав за Вашия сън с :
"Неща, които са били,
отново са дошли при нас.
Пристигат, ей така неканени,
после си отиват, неочаквано.
Спомени, спомени мимолетни,
сънища, сънища разноцветни".
"Доктор Дулитъл и канарчето Пипинела"
....................
по детски и може би за това е истинско стихчето :)))
Поздрави!!!
цитирай
4. cinderellathespy - Странен сън, Ели:) Приказна в...
28.10.2011 11:46
ckarlet написа:
Странен сън, Ели:)
Приказна вечер!


Мила Скарлет, здравей!
Моите вечери са винаги приказни, защото ги прекарвам с любимите ми хора!:-)
Поздрави и на тебе, мила!
....и пожелания за вълшебства...:-)
цитирай
5. cinderellathespy - Сънят пристига често като и...
28.10.2011 11:49
iwoman написа:

Сънят пристига често
като истина,
понесла мислите
по вятъра,
желаяния и трепети
така описва,
събудиш ли се -
влизаш си в спектакъла ;)



Бени,
май отговорът е Тангото....
Прегръщам те и приятен танц на всеки, като нас .....:-)
http://www.youtube.com/watch?v=zmflg7KedAs&list=PL99B24345858CE417&index=54&feature=plpp_video

ПП : ....и благодаря за стихото....
цитирай
6. cinderellathespy - "доказателства" - п...
28.10.2011 12:05
vahisht написа:
"доказателства" - първопричина за такъв сън ..... както и да е, когато човек сънува , мозъкът му преработва събития, които са се случили през деня или наскоро в живота му и запечатали, чувства и емоции на подсъзнателно ниво...и ето резултата:)))
-поздрав за Вашия сън с :
"Неща, които са били,
отново са дошли при нас.
Пристигат, ей така неканени,
после си отиват, неочаквано.
Спомени, спомени мимолетни,
сънища, сънища разноцветни".
"Доктор Дулитъл и канарчето Пипинела"
....................
по детски и може би за това е истинско стихчето :)))
Поздрави!!!


Хах....
Уж шпионката съм Аз, а Вие/Ти анализирате/ш като дългогодишен служител на CIA!:-)
Причини, първопричини, следпричини, доказателства, недоказателства, обичания, необичания, сънища, несънища, кръстопътища, ветровитища ииии......
Всичко пазя в себе си....за после .... когато и да е то ..... Даже и в някой друг живот.....
Благодаря за стихото, много е сладко!!!:-)
Поздрави с два клипа по повод на мислите, на които ме наведе коментара Ти/ Ви...:-)
http://www.youtube.com/watch?v=VvNxffaaM_w&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=snHWaSdOnW4&feature=related
цитирай
7. priqtel12 - Поздрави, Ели!
29.10.2011 21:29
И приказни да са сънищата ти!
цитирай
8. cinderellathespy - И приказни да са сънищата ти! ...
30.10.2011 22:57
priqtel12 написа:
И приказни да са сънищата ти!


Благодаря ти, Иве! Такива са ми те сънищата! И странни....:-)
http://www.vbox7.com/play:1b283933
цитирай
9. mt46 - Ех, Елица, ти си странна птица...
07.11.2011 21:52
Живееш във съня на Любовта...
Къде ли скита твоята Мечта?... :))
цитирай
10. cinderellathespy - Живееш във съня на Любовта. . . Къде ...
14.11.2011 13:49
mt46 написа:
Живееш във съня на Любовта...
Къде ли скита твоята Мечта?... :))


Да...Къде ли....
Понякога е трудно да бъдеш от бъдещето, но се случва...

"Слышу голос из Прекрасного Далека
Голос утренний в серебряной росе
Слышу голос и манящая дорога
Кружит голову как в детстве карусель
Прекрасное Далеко
Не будь ко мне жестоко
Не будь ко мне жестоко
Жестоко не будь
От чистого истока
В Прекрасное Далеко
В Прекрасное Далеко
Я начинаю путь"
:-)

Аxel Rudi Pell дали може да отговори къде се скита Мечтата...?:-)
http://www.youtube.com/watch?v=2-ZjZ38LvHI&feature=autoplay&list=PL03D96E8919472B2F&lf=plpp_video&playnext=1
цитирай
11. phoenix2000 - :)))
16.11.2011 08:37
Виждам хиляди врати
но коя ли да отворя
зад една от тях си ти
и не зная що да сторя

Виждам хиляди звезди
как ли да те разпозная
помъждукай заблести
ще те видя ли накрая

Аз съм тоя дето вчера
от мъглите се яви
сред опали и рубини
в дивни танци те върти

Я вземи да си полегнеш
във лехата със цветята
ще поплуваме ли заедно
скачаме на три ... в росата

:)))
цитирай
12. cinderellathespy - :)
16.11.2011 13:55
phoenix2000 написа:
Виждам хиляди врати
но коя ли да отворя
зад една от тях си ти
и не зная що да сторя

Виждам хиляди звезди
как ли да те разпозная
помъждукай заблести
ще те видя ли накрая

Аз съм тоя дето вчера
от мъглите се яви
сред опали и рубини
в дивни танци те върти

Я вземи да си полегнеш
във лехата със цветята
ще поплуваме ли заедно
скачаме на три ... в росата

:)))


Много хубаво стихче!10х!:)

Там някъде зад хиляди врати
сърцето ми е скрито и те чака,
а в утрото с вълшебните мъгли
единствено часовника ми трака.


Танцувам пак под вчерашния дъжд
във локвите от нежност ослепели,
а Ти оставаш все Един И Същ,
във мислите ми странно онемели.


Търси ме, искай ме, люби,
във чудни танци ме погубвай,
във сънищата ми шепти, крещи,
единствено за Мен тъгувай.


Във люлката на нашите мечти
отдавна вятър ме люлее
и чуя ли – Скочи на Три,
за Теб усмивката ми ще изгрее…

:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719836
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031