Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2011 22:51 - Ring my bells
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3557 Коментари: 16 Гласове:
20

Последна промяна: 27.04.2012 18:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
изображение от тук

камбаните камбаните звънят
а после в тъмнината се стопяват
сърцето онемяло от звука
на тишината - в нея оцеляват
желанията страстни на кръвта
потребностите скътани в надежди
дали пропаднах или полетях
докато пих от теб и те пресрещах

Тя /птицата/ ~
аз съм звездата паднала в море
потънала във синьото дълбоко
раздрана съм от бесни ветрове
стопена съм от слънцето жестоко

Той /вятъра/
зова на твойта песен долових
шептящ и гонещ бреговете
с душата си те озарих -
послание от Боговете

камбаните камбаните звънят
телата ни се сляха във блаженство
дъжда отмива всички страхове
потапя в споделено съвършенство
разпалих те издрах те и горях
на кожата ти отпечатък сложих
да бъдеш вечния ми първи грях
избрах си и във теб се вкопчих

Тя /птицата/ ~
ще ме спасиш ли в тази синева
погълнала очите и дъха ми
единствено аз искам да летя
душата ми сега е във окови

Той /вятъра/
прегърнах те и с тебе полетях
във бездната мечтите се разбиха
след удара съдбовен оцелях
а облаци сърцето ти спасиха

камбаните камбаните звънят
разбиват се вълните във скалите
самотен фар там нейде засия
и тъжен зов изпрати към звездите
а тя и той останаха така
прегърнати във глухата безкрайност
душите им се сляха във една
магическа безвремева сакралност

Ring my bell, ring my bells.....
:-))))






Тагове:   You,


Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allbi - Ели :)
16.09.2011 00:17
Супер песничка ...пускала съм я и аз тук с моите си писаници но съм я бутнала отдавна в архива ...

Хайде, Лека :)
Гуш
цитирай
2. cinderellathespy - Ели :-)
16.09.2011 00:27
allbi написа:
Супер песничка ...пускала съм я и аз тук с моите си писаници но съм я бутнала отдавна в архива ...

Хайде, Лека :)
Гуш


Лека, Бени! Аз съм още на In my time в твоя блог.....
....и аз след малко ще ходя да гуш.....:-))))

I never needed someone
Like I need you right now
Just when my new life's begun
Something reminding me
You'll always be the one
So I pick myself up
And I won't let you down
'Cause in my time
I got to love you
......

...ох, че хубавооооо.....
Айде бягам, че секси гласа на Джои Темпест много ми влияе.....
...и ще ми станат много двама за една нощ......:-)))
цитирай
3. radulo - :))
16.09.2011 10:34
Хубава е!
цитирай
4. cinderellathespy - Хубава е! Мда. . . . Кое? Птицата ...
16.09.2011 10:42
radulo написа:
Хубава е!


Мда....Кое? Птицата в стихото, песента на Енрикето или момата в бяло на скалата?:-)))
цитирай
5. virtu - Много е нежно !
16.09.2011 11:56
Гуш ! :))
цитирай
6. cinderellathespy - Гуш ! :)) Благодаря, Ан и на тебе ...
16.09.2011 12:47
virtu написа:
Гуш ! :))


Благодаря, Ан и на тебе гуш! И усмихнат петък!:-)
цитирай
7. mirandolina - Душите им се сляха във една магическа безвремева сакралност...
19.09.2011 17:06
Страхотно ! В съчетание с любима песен !
Хубава вечер !
цитирай
8. magnoliya - Чудесни са!
19.09.2011 21:15
Стиховете и клипа са чудесни!
Поздрави!
цитирай
9. cinderellathespy - Страхотно ! В съчетание с любима ...
19.09.2011 21:48
mirandolina написа:
Страхотно ! В съчетание с любима песен !
Хубава вечер !


Благодаря, радвам се че те е докоснало....
И на тебе хубава вечер....
цитирай
10. cinderellathespy - Стиховете и клипа са чудесни! ...
19.09.2011 21:49
magnoliya написа:
Стиховете и клипа са чудесни!
Поздрави!


И на тебе благодаря!:-)
И на тебе поздрави! Скоро ще изработя едни клипове, които съм замислила с едни мои любими песни от преди много години и ще ви ги споделя.....
цитирай
11. henzelski - Ели,
20.09.2011 11:18
хубава песен, докосна ме и даже ме бутна... ;))
Не можах да разбера, стиховете преводът ли са на песента или лично твои. Щото и на двете места има Тя и Той, което ме обърква. :)))
цитирай
12. sunn - Това е Една от най-силните на Енрике ...
20.09.2011 11:34
Това е Една от най-силните на Енрике Иглесияс за Мен ...
Изгледах, изслушах, благодаря за удоволствието с пожелания за щастлив и радостен ден cinderellathespy ! :)
цитирай
13. cinderellathespy - хубава песен, докосна ме и даже ме ...
20.09.2011 12:21
henzelski написа:
хубава песен, докосна ме и даже ме бутна... ;))
Не можах да разбера, стиховете преводът ли са на песента или лично твои. Щото и на двете места има Тя и Той, което ме обърква. :)))


Краси, стихото - мое, песента - на Енрикето! Малко е като поема и звучи странно, но нали аз си го разбирам и да.....:-)
Поздрави на тебе, аз малко ще отсъствам, ще попътувам....
Да ми навестявате къщичката и ако има вандали да се обадите в Полицията, нали сте ми приятели! Хайде, до скоро!:-)
цитирай
14. cinderellathespy - Това е Една от най-силните на Енрике ...
20.09.2011 12:25
sunn написа:
Това е Една от най-силните на Енрике Иглесияс за Мен ...
Изгледах, изслушах, благодаря за удоволствието с пожелания за щастлив и радостен ден cinderellathespy ! :)


Краси, благодаря ти.....
И на тебе много усмивки.....
Аз отивам да видя как се продават билети за мача Лудогорец - Левски, който май ще е тази седмица през уикенда на новия стадион в Разград!:-)
До скоро, като се върна....., време е за малко безкомпютърно безвремие......
.....само с мислите си ще съм тук, там и навсякъде......
цитирай
15. priqtel12 - Хубава песен.....
30.09.2011 23:13
харесва ми....
цитирай
16. cinderellathespy - харесва ми. . . . Опасен този Енрике. ...
01.10.2011 23:33
priqtel12 написа:
харесва ми....


Опасен този Енрике....:-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1727801
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18456
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930