Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2011 11:31 - Кого обичаш
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4619 Коментари: 15 Гласове:
24

Последна промяна: 17.08.2017 20:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Обичаш ли дъжда

и слънцето пламтящо

целунало очите ослепели

Обичаш ли словата

неизказани

във края на деня

безследно от въпроси

оцелели

 

Кого обичаш

в звездното небе

когато там – във тъмно

неизвестно

към мен протягаш

своите ръце

обгърнат от мистична

неусетност

 

Обичаш ли невидимите

стъпки във нощта

когато влизам

като вятър във съня ти

а после като

утринна вълна

изчезвам във незнайното

далече от брега ти

 

Кого обичаш

в цветната зора

докосвайки със мислите

гласа ми

и само шепота

от влюбени тела

остава като ехо

във деня ти

 

Обичаш ли да знаеш

че съм там

реална,

малка и ранима

и че съдбата

ти е дала знак

че си намерил

своята любима








Тагове:   chris rea,   who do you love,


Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :) за ведра настроение...:)))
22.08.2011 11:51
**Възразявам все да съм злодей,
да съдират кожата ми сива!
Плачеш ли? О, моля те, недей!
Свикнал съм до смърт да ме пребиват.

Свикнал съм да бъда все беглец -
нямам даже сламена постеля
и ме гони не един ловец,
в лошото сърце да ме застреля.

Но не съм жесток и подивял,
не убивам с кървава захапка.
Вярваш ли ми, че не съм изял
някакво дете с червена шапка?

Аз съм само вълчият Гаврош,
дето в пущинаците се свива.
Просто някой трябва да е лош.
Просто някой трябва да убива...

И не искам пак да бъда крив -
нека съм поне веднъж добрия!
Приказка, в която съм щастлив...
Ако още няма, измисли я!...
цитирай
2. cinderellathespy - Re : nikstan
22.08.2011 11:54
Ееееее, Нико, супер си! Усмихна ме с това "вълчо" откровение!
Ама Крис Риa разбива отвсякъде, нали?:-)
Усмихната седмица ти пожелавам!:-)
цитирай
3. анонимен - :) cinderellathespy , Не е ли верно,че когато имаш "добър противник" , играта е удоволствие..:)) Хубава седмица и на теб..:))
22.08.2011 12:04
Бъди, все по-добра...:))))) П.П.Този ,Крис Риа , не го познавам / не е от нашата махала :)/ ,но добре звучи....:))
цитирай
4. sunn - , , Кого обичаш'' -. . . като копнеж по ...
22.08.2011 12:46
,,Кого обичаш'' - ... като копнеж по гласът му, по копнежът му...
Красиво, нежно и страстно е поздрави ! :)
цитирай
5. cinderellathespy - , , Кого обичаш'' -. . . като копнеж по ...
22.08.2011 13:13
sunn написа:
,,Кого обичаш'' - ... като копнеж по гласът му, по копнежът му...
Красиво, нежно и страстно е поздрави ! :)


Благодаря ти, сърдечно! Поздрави и на теб!:-)
Радвам се, че ти е харесало!!!:-)
цитирай
6. ckarlet - Прекрасно е, Ели! Поздрави!
22.08.2011 18:04
Прекрасно е, Ели!
Поздрави!
цитирай
7. cinderellathespy - Прекрасно е, Ели! Поздрави! ...
23.08.2011 09:05
ckarlet написа:
Прекрасно е, Ели!
Поздрави!


Радвам се, че ти е харесало, мила....
И аз си го харесвам....:-)
цитирай
8. henzelski - А друг от харесващите стиховете ти
24.08.2011 14:47
съм аз, Ели! :)
цитирай
9. cinderellathespy - съм аз, Ели! :) Краси, благо...
24.08.2011 14:54
henzelski написа:
съм аз, Ели! :)


Краси, благодаря ти наистина сърдечно!
Много ме радва това, че наминаваш тук!
Аз също обичам "да си шпионирам" в твоя блог!:-)
Ако докараме работата до издаване на книгата със стиховете дето я мъдрим с Ивайло от 2009-та, ще се радвам да дойдеш до моя далечен град с буквата Р, като я представяме...:-) Ще имам нужда от позитивно настроени приятелски раменца за подкрепа!:-)
Усмихнат следобед.....:-)
цитирай
10. phoenix2000 - Много е хубаво
29.08.2011 02:01
хареса ми :)))
цитирай
11. cinderellathespy - 22.08.2012....
22.08.2012 02:06
Откакто те обичам....

от оня миг
във който те обичам
душата ми по-истински звучи
а босите ми стъпки
в мрака
оставят видими за звездното следи

косите ми
по вятър разпилени
събират пътища във лятна
тишина
а мислите ми в твоите поспрели
прегръщат пак желана свобода

от оня миг
във който те обичам
по-бързо някак времето лети
вълшебни думи
шепнейки изричам
изгубена в простора от мечти

и все така съм
малка уязвима
там някъде на края на света
Единствена сред многото Любима
в безкрая странно случена
Съдба

22.08.2012г.
@Eli
http://vbox7.com/play:8fde092a8d

Августовско вълшебство....
(споделено по вятъра)

една година някак си отмина
пак крача боса в нощната трева
а отдалече ти ми се усмихваш
погалваш ме със шепот на звезда....

въпросите останаха на прага
душата ти последвах и мълвя
Тя – Любовта не можела да чака
но своя път до край ще извървя....

откривам те във ятото на птици
във филмите изгледани преди
небрежно скътан в моите зеници
си първият ми лъч в зори....

нетърсено но приказно вълшебство
споходи мойта вятърна съдба
и спомен мил от синьото ми детство
при мен за миг внезапно долетя....

прегърнах неизвестния ти образ
и думите разпалили страстта
в огромната житейска пропаст
без парашут аз все към теб летя....

то времето безмилостно се скита
а хоризонта пак е шепа прах
дали обичам слънцето ме пита
„разбира се” отвръщам му без страх....

във бъдното се вглеждам мълчалива
събрала с нежност цветната дъга
единствено със Тебе съм щастлива
дослучена в безкрайното мечта....

22.08.2012г.
@Eli

пп : Просто беше време за продължение на "Кого обичаш" - любимото ми стихо от миналата година.... и "се родиха" вместо едно - две.... На музата ще дирим "вятърна" отговорност.... ;)
цитирай
12. kostas - Здравей Ели , днес се сетих за "Вълчата " гледна точка на Обичта ! И по точно стихото което ти пратих .
07.03.2013 13:56
Къде ли не го търсих (да си го припомня ) и се сетих ,че съм ти го пратил ...))) За това днес те разлиствах и го намерих, от което съм доволен . Неволно в съзнанието ми изплу песента на В Найденов " Синева " - поднасям ти я в знак на виртуалното ни познанство . Ники Станчев. ))))

http://www.youtube.com/watch?v=iFgHpS6GXqs

цитирай
13. cinderellathespy - 12.
07.03.2013 15:28
Здрасти, Нико,
благодаря ти за песничката...
Обичам да се връщам към този ми пост...
Към това стихо...
Тия дни "вълчата" тема е на мода... ;)
Това стихотворение - "Писмото на вълка" е на Ники Комедвенска -
мисля, че тя е от редакторите
в сайта Откровения!
Поздрави от мен! :)

Ели
цитирай
14. cinderellathespy - 10. phoenix2000 - > 29.08.2013 ...
29.08.2013 14:29
phoenix2000 написа:
Много е хубаво
хареса ми :)))


Защото Теб те Има…

кипят китарно звуците във здрача
разливат се по мен като море
блестя от вътре искам да заплача
звезда да бъда в твоето небе

а струни сипят ароматна нежност
Земята я попива със очи
на кръстопът табелата за Вечност
ми сочи че си близо но уви

далече си там някъде в житата
и чакаш още страстния ми зов
за да пробудя в тебе светлината
да се усетиш истински и нов

търкулвай вяра в дните със усмивка
чертай мечти в горещото сърце
защото Теб те има съм щастливка
докато дишаш аз ще съм добре

29.08.2013г.
@Eli

Romantic Spanish Guitar Music: INNOCENCE - Al Marconi
http://www.youtube.com/watch?v=npocj9GBZyQ
цитирай
15. cinderellathespy - За любовта вътре в мен, за която не се говори...
07.09.2017 18:48
Все се чудя защо се прогонваме с думи... То (чувството помежду ни) е нещо вътре, в дълбокото... Има нужда от физическо проявление, но правилата изискват да не се трупат нови кармични дългове. Затова се отдалечавам от тебе, стоя и те наблюдавам докато принадлежиш на другите, на целия свят и... просто редя думи, пиша стихове които най-пълноценно може да усети само твоята душа. Не ме изоставяй самичка в безкрайното космическо пространство – единственото място, където се усещаме пълноценно свободни и себе си. Такава съм. Различна. Ангелска. Съжалявам, че си причината да се събудя от съзнателния сън, да разкажа за миналото, да вървя след теб като сянка и да се опитам да те накарам да не трупаш нови кармични дългове... Това е част от функцията на пазител. Част от обичането е. Но не обичане просто за един живот, а предопределеност за вечност. И да – докато дишаш аз ще съм добре, но вече съм сигурна, че ще съм добре и след последния дъх... Просто защото теб те има и както писах в едно старо стихотворение – „и хиляди животи да живея, все някога със тебе ще се слея”. А днес си купих и компас, така че няма никаква опасност вече да се изгубя...
Обичам те! Нищо, че ти обичаш само жена си...
Ели

Дали...

Дали ще дойдеш някога с октомври
на прага ми с пречупени крила,
дали ще кажеш просто да отворя,
залостената някога врата.
Да ме прегърнеш с топлите си длани,
да ми прошепнеш до ре ми и ла,
а после сред мечтите ми прибрани,
да си поседнем двама със дъжда.
Ще те погаля тихо със усмивка,
с една сълза ще ти даря небе
и пак ще бъда вятърна щастливка,
онази там - до синьото море.
Ще те оставя топъл да ми пееш,
забравените песни от преди,
със мислите ми звезден да се рееш,
докато сливаш нашите следи.
На ранина ще тръгнем само двама,
по слънчева пътека сред гори,
в история отдавна изживяна,
ще се събудят нашите очи.
Аз пак ще бъда речната безкрайност,
на твоето жадуващо сърце,
а моята нестихваща омайност,
ще се изгуби в двете ти ръце.
На приказката в края ще сме вечни,
два пламъка във профил и в анфас,
стремежите ни огнено безбрежни,
ще съхранят пожара между нас.

06.09.2017г.
Елица

..............................................................................
Компасно...

Аз следвам свойта вятърна посока
и пак далечна тихо ти шептя,
една река като небе дълбока,
в сърцето ти изливам и топя.

Не се сърди, че често те прогонвам,
проклинам тази връзка между нас,
а после като слънце пак затоплям,
копнежа ни с невидимата власт

на стари правила и разстояния,
на хиляди изгубени мечти,
душите ни – две огнени сияния,
със спомени посипвам за преди.

Разбирам твоя страх и ти прощавам,
изминали са милион лета,
ала от пепел пак те пресъздавам,
Единствен си за мойта светлина.

Ще ме достигне твоята безкрайност,
когато пак разперили крила,
съдбите ни се слеят в необятност,
сред новата космична тишина.

Ний пак ще бъдем звездните герои,
във нашта обетована земя,
константи от забравени закони
ще начертаят път през вечността.

07.09.2017г.
Елица


Sarah McLachlan – I Love You (Ost "La Femme Nikita")
https://youtu/5yhl7MCmLOQ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1730143
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18463
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930