Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2011 10:05 - Изгубен
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2020 Коментари: 4 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Изгубен във безкраен океан от надежди и разочарования. Пропилени мечти след изтлялото слънце. Огромни разстояния посипани от прах. Повик в нощта за прегръдка и споделена самота. Празна чаша на старата дъбова маса. Натежали невиждащи клепачи. А беше толкова прекрасно…Но беше отдавна, преди цяла вечност. Беше тогава, когато те срещнах и те хванах за ръка, а ти ми подари сърцето си….. 

Изгубен между редовете на ненаписани писма. Искам да крещя, но оставам без глас. Търся онези небеса, които почувствах когато за първи път видях лицето ти. Имам ли надежда или се предадох? Единствено сенките на нощта остават мои спътници. Ти спиш и може би сънуваш сънища, в които ме няма.  Търся нови пътища, но не искам да изгубя вече извървените пътеки. А толкова искам да те прегърна. Отчаяно, копнеещо, със сила и нежност, със страст и със вяра……  

Изгубен под водопад от звезди. Прокарвам трепереща ръка по косите ти, а ти се усмихваш в съня си. Къде остана моя ангел пазител? Къде останаха безсънните ни нощи? Обичам те още, като вятър търкулнат по морския бряг. Обичам те още, като шепот, като горчива болка заседнала в обърканата ми душа, като недостижим хоризонт скрил кръстопътя на съществуването ми. Защо тогава ме сграбчва тази самота, понякога? Избираш мен, избирам теб, избирам нашия часовник в коридора. В живота няма повторения, има единствено случване......







Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katan - Ели, мила!
12.08.2011 19:04
Накара ме да потръпна от ... случване.
"Избираш мен, избирам теб, избирам нашия часовник в коридора."
Другото е мимолетно случване.
Прегръщам те.
цитирай
2. priqtel12 - Докосна ме
14.08.2011 23:14
с чувствата, бликащи сред думите тук!
Прегръдки!
цитирай
3. cinderellathespy - Накара ме да потръпна от. . . случ...
15.08.2011 23:09
katan написа:
Накара ме да потръпна от ... случване.
"Избираш мен, избирам теб, избирам нашия часовник в коридора."
Другото е мимолетно случване.
Прегръщам те.


Кате, и аз те прегръщам! :-)
цитирай
4. cinderellathespy - с чувствате, бликащи сред думите ...
15.08.2011 23:10
priqtel12 написа:
с чувствате, бликащи сред думите тук!
Прегръдки!


Иве, някой път бликат, друг път буксуват и не мога да си събера мислите...
И аз те прегръщам!:-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1730920
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18463
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930