Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2011 16:30 - Да бъда с теб
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1934 Коментари: 7 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Искам да бъда със теб. Да те държа нежно за ръка. Усмивката ти, неподправената, момчешката, винаги да е за мен. Да ти сервирам с финес утринното кафе. Да ти пея със страст любимите ми песни. Да бягам с теб под шептящия дъжд. Да пиша името ти на пясъка с дървена пръчица изпратена ми от морските дълбини. Да те сънувам в сънищата си цветно и пламенно. Да виждам лицето ти в изгрева на слънцето.

 Искаш ли да бъдеш с мен? Да стопяваш със солени целувки сълзите ми? Да ми разказваш вълшебни приказки на заспиване? Да превръщаш мечтите ми във зелена реалност? Да галиш косите ми разрошени от вятъра? Да стопляш ръцете ми, когато са измръзнали? Да се надбягваш със мен до изкривения знак СТОП на ъгъла в дъното на улицата? Да вървиш бос по безкрайния прашен път,  единствено следвайки стъпките ми? Искаш ли да бъдеш моя рицар в бляскави метъл доспехи?

 Винаги всичко е толкова лесно, но също и толкова трудно. Лесно е да вярваш. Трудно е да прощаваш, най-вече на самия себе си. Лесно е да избягаш и да се слееш с неизвестното. Трудно е да останеш и да се пребориш за мечтите си. Лесно е да напишеш думите, които жадува сърцето ти. Трудно е другите да разгадаят техния истински смисъл. Лесно е да се превърнеш в птица и да отлетиш към безкрая. Трудно е да откриеш Свой сигурен бряг и да останеш на него Завинаги.







Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. virtu - Нещо отдавна забравено !
10.08.2011 16:35
:))
цитирай
2. priqtel12 - Да, но трудните неща стават толкова по-лесни,
10.08.2011 19:56
щом има за кого да ги направиш. Хубаво е Любовта винаги да е редом с нас!
Ели, мила, запази тези чувства и емоции все така живи!
цитирай
3. cinderellathespy - :)) За съжаление в ежедневието ...
15.08.2011 22:55
virtu написа:
:))


За съжаление в ежедневието много често забравяме за вечните неща, а човек така се стопля от няколко такива думи....
Поздрави и добре дошла в моя блог!:-)
цитирай
4. cinderellathespy - щом има за кого да ги направиш. Ху...
15.08.2011 22:57
priqtel12 написа:
щом има за кого да ги направиш. Хубаво е Любовта винаги да е редом с нас!
Ели, мила, запази тези чувства и емоции все така живи!


Ивче, за сега силите ми стигат! Май намерих баланс и съм щастлива от това! :-) Дали е от лятото, дали е от друго, усещам че по-често се усмихвам от преди, въпреки забързаното ежедневие.....:-)
цитирай
5. priqtel12 - Ами продължавай,
16.08.2011 11:09
усмивката е нещо твърде ценно в забързаното ни ежедневие.......Щастливка си, щом я проявяваш...
цитирай
6. cinderellathespy - усмивката е нещо твърде ценно в з...
16.08.2011 11:20
priqtel12 написа:
усмивката е нещо твърде ценно в забързаното ни ежедневие.......Щастливка си, щом я проявяваш...


Дано така да бъде!:-)
цитирай
7. cinderellathespy - 10.08.2012 ~
10.08.2012 13:19
Заплаквам всеки път, когато….

заплаквам всеки път
когато
вълни погалят моите коси
една скала
в безкрая ми нашепва
за миналите
тъй щастливи дни

сълзи-кристали
бавно се изливат
попиват във зелената трева
и своя път към бъдното
намират
а аз оставам
все така сама

очите ми –
две езерни подкови
се сливат като песен
със дъжда
и знам душата
всичко ще пребори
дори за миг в нощта да потъжа

заплаквам всеки път
когато
напиша Обич в синьото небе
а после сгушена
във скитащия вятър
у мен откривам
Твоето сърце

10.08.2012г.
@Eli
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1726055
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18453
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930