Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2011 18:09 - За целта и за бъдещето
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1522 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 30.12.2011 23:59


Днес май имам нужда от някои от цитатите на Хенри Форд, защото май загубих целта и виждам мечтите си за бъдещето пропадащи.../вярвам, че е временно състояние/....
Верно е, че животът е низ от възходи и падения, но след като ги преодолеем какво става с огорчението, което остава след всичко...
Та...по темата :


"Препятствията са онези плашещи неща,
които виждаш, когато отклониш поглед от целта."

Това днес се падна на една приятелка като късметче към кафето, което пиеше. Прочете ми го. Имах нужда да чуя нещо такова, за да се опитам да убедя себе си, че трябва да простя омразата, която си мисля, че един човек изпитва към мен. Необяснима ми е.  Вероятно това е неговия начин да реагира на някакви случки и събития, резултата от които не го удовлетворява. Аз пък отново потърсих вината у себе си както обикновенно правя и това ме подтисна допълнително...

"Не мисли, че има грешка,
мисли, как да я поправиш."

Трудно е да намериш сам вярната посока. В търсенето и, самичка, през изминалата година съм допуснала една и съща грешка многократно. Късно е да се тръшкам, естествено пак обвинявам само себе си, но от това няма полза. Както винаги съм си казвала, че дотолкова до колкото никой не е умрял всичко е оправимо. Тая година ще проверя на практика дали тая максима ще сработи. Има грешка - има и прошка. След като се наревах от яд на самата мене си и безсилие, ще си дам шанс да оправя нещата.....Не е невъзможно, само трябва време.

"Когато не мога да управлявам събитията,
аз ги оставям сами да се управляват."

Ето това май важи напълно за настоящото ми поведение......за добро или зло.....

"Не се бойте от бъдещето и не се отнасяйте почтително към миналото. Който се бои от бъдещето, т.е. от нещастията, той сам ограничава своя кръг на дейност. Нещастията дават само повод да започнеш отново и по-умно. Честите нещастия не са позорни; позорен е страхът пред тях. Миналото е полезно само в това отношение, че ни указва пътя и средствата за развитие."
Това ми хареса за край. Трябва да послушам съвета на съпруга ми и да спра да мисля за миналото и всичко лошо, което се случи в него и което ме затваря към околния свят. Усещам как отново потъвам в черупката си, а това не е много добре.
Последното изречение на цитата най-много ми допада. Ще се опитам да следвам този принцип на отношение към миналите неща.....


И накрая .... Angel Dust и Temple Of The King







Гласувай:
4



1. анонимен - ей
23.02.2011 10:06
пак ще трябва да се карам...
цитирай
2. cinderellathespy - Знам те кой си...:-)
23.02.2011 21:45
анонимен написа:
пак ще трябва да се карам...

Добре, че си призна без бой....
цитирай
3. priqtel12 - Ех, Ели, това е нашия път,
30.03.2011 12:01
трябва да го извървим и да научим житейските си уроци...понякога е трудно, повтаряме грешките, но явно така е, за да продъллжим напред.
Кураж, мила, /ти го имаш/ и продължавай напред, а миналото остави на отминалото време....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1726848
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18455
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930