Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2011 17:29 - Равносметка 2010
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2735 Коментари: 5 Гласове:
16

Последна промяна: 29.12.2012 20:36


 

Тази година имам възможност да напиша постинга още в първата десетдневка на новата година! Така че, без да се бавя започвам да ви споделям :

1.Какво направихте през 2010-та, което не сте правили никога преди? – Карах джип. Снимах с полупрофесионален фотоапарат.

 

2. Спазихте ли своите минало-новогодишни обещания? Обещахте ли си нещо за тази година? – Спазих ги. Все още продължавам да кърмя! Когато се върнах в началото на 2010-та на работа си обещах да не „нося” работата си вкъщи. Придържах се към този принцип, времето вкъщи посветих на любимите си хора – Жоро и дечицата и по този начин постигнах страхотен баланс в съществуването. Обещах си и през настоящата година да продължа да спазвам тази максима – определено формулата е печеливша!

 

3. На някой ваш близък да му се е родило дете? – На 18.03.2010 година нашата кръстница роди момиченце – Максимилиана. Тя е една невероятна кукла на фона на „мъжкото братство”, което се е заформило в приятелския ни кръг.

 

4. Има ли ваш близък, който е починал през годината? – В края на годината почина бащата на една от най-добрите ми приятелки още от детските години, с която сме близки вече 25 години. Мъчно ми е, защото смъртта на близките ни хора идва, за да ни напомни че самите ние сме порастнали и година след година пътя, който ни остава да извървим занапред се скъсява....

 

5. Кои държави посетихте? Кои интересни места? – Не съм излизала зад граница по обясними причини – заради дечицата.Опознах, обаче, още красиви места от България – Созопол, Родопите – Смолян, Хасовица, Кръстова гора, Гела.


6. Какво ви се иска да имате през 2011-та, което нямахте през 2010-та? – Пътува ми се зад граница, като миналата година. Искам да имам достатъчно свободно  време, за да прочета всички интересни книги, които съм запланувала, да изработя видео клиповете, които са ми хрумнали, а също и да снимам повече изучавайки това изкуство, нали с такава цел си купихме полу професионалния фотоапарат.

 

 

7. Какви дати от 2010-та ще останат „гравирани” в паметта ви и защо? – 15.09. – първия учебен ден на голямото ми момченце Дани и 23.11. – рожденния ден на баба – деня, в който се случи нещо ужасно, което върна отношенията между някои мои близки 18 години назад....

8.Кое беше най-голямото ви постижение през 2010-та? – Това, че удържах да следвам принципа на ясно разграничение между „личен живот” и „професионални задължения”.

 

 

9. Кой беше най-големият ви провал? – Не се сещам за такъв.

 

 

10. Страдахте ли от някаква болест или нараняване? – Нещо се случваше с единия ми крак. Както си вървя и „изключваше” – все едно оставах без ходило на десния крак. Ходих на лекар – няма ортопедичен проблем. Отшумя от самосебе си, но винаги може да изкочи отново, няма симптоми.

11. Кое беше най-хубавото нещо, което си купихте? – Нова кола – джип „Land Rover” и полу професионален фотоапарат „Nikon D3000”.

 

12. Къде отидоха най-много от парите ви? – За покупка на новото возило, за поправка на покрива на къщата, покупки на книги и разни неща за дечицата.

 

13. За какво се ентусиазирахте/развълнувахте най-силно? – Тръгването на Дани на училище!

  14. Коя песен винаги ще ви напомня за 2010-та?Linkin Park - Leave Out All The Rest – В нея се пее за това, как се чувствам самата аз и моето отношение към света, а освен това е част от саундтрака на „Здрач” – филм за тийнейджъри или не – спечели ме за фен, а после прочетох и книгите на Стефани Майър.....

15. В сравнение с предишната година (2009-та), през тази /2010-та/ вие бяхте:

 

- По-възрастен или по-мъдър? – С всяка следваща година ставам по-мъдра, но да и по-възрастна, все пак станах на 33. Забелязвам, че приоритетите ми трайно се промениха, но едно нещо не се променя – все така съм вярна на семейството и приятелите си, независимо от бурите които се налага да бъдат преодолявани!

 

- По-слаб или по-дебел? – Хихихи – С това кърмене /процес от който баща ми изпитва ужас и от него в тази насока търпя непрестанни критики/ поддържам едни килограми, които не ме правят щастлива, но съм зарязала мислите за идеална фигура и чувството на суетност за малко по-натам във времето. Най-важно е здравето на детето. Има време за всичко, включително и за перфектната фигура.

 

- По-богат или по-беден? – Духовно по-богата, определено – продължих като през 2009-та година да срещам нови интересни хора, които ми дадоха много. Финансово – стабилността не се е променила в сравнение с 2009та, дори малко се е влошила, защото част от парите влизащи в семейния бюджет отиват за пътни разходи до работа и обратно. Заради кризата се озовахме в ситуация да си плащаме, за да ходим да работим. Абсурдно е, но е факт!

 

16. Какво ви се иска да бяхте правили повече? – Да намирам време за повече мигове сред природата, на чист въздух, а също и повечко да спортувам – имам нужда.

 

17. Какво ви се иска да бяхте правили по-малко? – По-малко да се ядосвам с близките си и някои хора на работното ми място, за които вече съм се убедила, че просто не могат да бъдат други – манталитет какво да се прави. Времето изгражда имунитет в тази насока. Ядосвах се и на поведението на някои приятели, но с напредване на дните от годината взех да разсъждавам по-философски и да не ги преживявам нещата толкова трагично и болезнено. Отношенията между хората търпят развитие и вярвам, че в приятелството независимо какво се случва, всичко е за добро! Също ми се иска да бях седяла пред компютъра по-малко!

 

18. Как прекарахте Коледа? – На Бъдни вечер с родителите на Жоро, брат му и приятелката му. На Коледа вкъщи.

 

19. Влюбихте ли се през 2010-та? – Ами че как?!

 

20. Обичате ли/харесвате ли някого, когото не обичахте/харесвахте миналата година по това време? – Когато не харесвам/обичам някого то е резултат на изградено мнение, а не моментна преценка. Враговете си останаха врагове, приятелите си останаха приятели. Това е като анализа за предходната година.

 

21. Има ли човек, когото не харесвате/не обичате сега, за разлика от по същото време миналата година? – Няма. Тези, които не ги харесвам, не ги харесвам трайно.

 

22. Коя беше любимата ви телевизионна програма? – След „Гордата Аси” през 2009-та година – сериал, който приключи в началото на 2010-та, не съм следила друг сериал. Открихме кулинарната поредица на Жак Пепен по Фиеста ТВ!
image

 

23. Коя беше най-хубавата книга, която прочетохте? – The Secret на Ронда Бърн и Четирилогията „Здрач” на Стефани Майър – „Здрач”, „Новолуние”, „Затъмнение” и „Зазоряване”.

image

24. Кое беше най-голямото ви музикално откритие? – Linkin Park, Nightwish

25. Кой беше любимият ви филм? – Нямах любим филм. Изгледах няколко, които ми харесаха и впечатлиха – финландския „Лиекса”с песничката на Nightwish, с Чанинг Тътъм – „С дъх на канела”, „Не ме забравяй” с Робърт Патинсън, „Питай сърцето си” с Туба, най-разтърсена останах от „Онова прекрасно Някъде” с Рой Дюпюи и също да не забравя „The Secret по книгата за автогенен тренинг на Ронда Бърн.



26. Какво искахте и получихте? – По-хубав фотоапарат .Шанс да докажа сама на себе си, че ще успея да се справя на работното място независимо от проблемите, които се натрупаха през годините. Просто поставих ясни граници между професионални и лични отношения и така ми беше много по-лесно в ежедневието и общуването с всички.

27. Какво искахте и не получихте? – Няма такова нещо.

 

28. Какво правихте на рождения си ден и на колко години сте сега? – На рожденния си ден празнувах с приятели вкъщи. В момента съм на 33, но след месец точно ще стана на  34.....

 

29. Какво е това нещо, което ако го бяхте имали, щеше да направи годината ви много по-удовлетворяваща? – Може би малко повече пътувания и малко повече мигове, които да прекарам насаме със съпруга ми.:-)

 

30. Какво ви помогна да запазите „разсъдъка си”? – Вероятно, като предходната година доброто ми сърце, но също така и обстоятелството, че си наложих правила, които спазвах и които съхраниха нервната ми система в голяма степен. Подкрепата на близките ми. Нещо, което се случи с една от най-добрите ми приятелки и което ме накара за пореден път да размисля колко е крехък живота и как трябва да щадим здравето и нервите си, да не ги хабим за глупости, защото за един миг всичко може да се обърне.....

 

31. Коя публична/известна фигура, беше важна за вас? – Баща ми все така.

 

32. Кое политическо събитие ви развълнува най-много? – Избора за еврокомисар на Кристалина Георгиева и избора за президент на Дилма!

 

33. Кой ви липсваше? – Както всяка година майка ми и най-добрата ми приятелка, с която не общувахме много през годината....

 

34. Кой беше най-добрият/интересният човек, когото срещнахте? – Пламен Ангелов. Появи се в живота ми точно когато имах нужда и запълни една зейнала празнина.  

 

35. Споделете един „урок за живота”, който научихте през изминалата година. – Когато желаеш нещо, не спирай да мислиш за него и да полагаш усилия да го постигнеш. Не е важно колко стъпки се налага да извървиш, за да постигнеш мечтите си, важното е да имаш воля да ги извървиш, независимо колко време ще ти отнеме! Най-лесния начин да се дистанцираш от хора, които са ти неприятни, е като позволиш на безразличието да се настани в едно кътче на душата ти и като запълниш останалата част от мислите и дните си мислейки и вършейки неща, които са ти приятни и полезни от гледище на твоята ценностна система!

~ ~

 

А Вашата Равносметка каква е? 

 




Тагове:   2010,   равносметка,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ckarlet - Ели, с удоволствие прочетох рав...
10.01.2011 18:17
Ели, с удоволствие прочетох равносметката ти за 2010 г. Доста богата и пълна с приятни емоции. При моето семейство освен разходките из страната и много работа с друго няма какво да се похваля. Няма и нови покупки както при вас!
Искрено се радвам за теб, Ели, и ти желая 2011 година да бъде още по-щастлива от изминалата и да ти донесе десеторно повече и по-хубави емоции!
Уютна зимна вечер!
цитирай
2. priqtel12 - Чудесно казано....ясно, точно, с малко думи.
30.03.2011 11:31
Хубаво е човек да направи тази равносметка на прага на новата година.
радвам се на постиженията ти, Ели, и ти пожелавам да сбъднеш мечтите.
цитирай
3. mt46 - Чудесен,
27.12.2011 18:39
много откровен постинг!...
Навярно сега си с една година по-мъдра...
Сърдечни поздрави, Еличка!
цитирай
4. cinderellathespy - много откровен постинг!. . . Нав...
27.12.2011 20:22
mt46 написа:
много откровен постинг!...
Навярно сега си с една година по-мъдра...
Сърдечни поздрави, Еличка!


Здравей, Марине,
май тая година мъдростта отстъпи пред емоциите... :-)
Идва време да напиша Равносметка 2011-та, да видим там какви ще са отчетите....
Най-важното е, че имах стимул да пиша, това е най-смисленото (родиха се хубави нещица), също и пътуванията - > чрез тях усещам, че съм наистина жива.... Германия еееех..... сакрално <- > реално....
Създадох нови приятелства и тук в блога, и извън блога, въпреки натоварването в работата (което продължава с пълна сила и в момента и няма да има скоро край) приключението 2011-та си заслужаваше всеки изживян миг....
Поздрави и хубава вечер за тебе...:-)
цитирай
5. iliada - Честита Коледа и Нова 2012 годин...
29.12.2011 19:27
Честита Коледа и Нова 2012 година!
Колкото и да е жалко,
взехме да живеем с малко,
глави смирено да навеждаме
и свойте мисли да подреждаме.
Нека да живеем, не да оцеляваме,
нека да се борим, не да се надяваме.
И дните ни сега и за напред
да са изпълнени с късмет,
с дъх на бор
и топъл дим в комина.
ДА Е ЧЕСТИТА НОВАТА ГОДИНА
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1730817
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18463
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930