Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2010 21:35 - Пориви в началото на май
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1476 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Нещо напоследък не успявам да попиша в моя виртуален дневник. Работата като че ли ме "захлюпи", но поне се радвам че ми остава време да се разтоваря с някоя интересна книга. Прочетох най-накрая The Secret на Rhonda Byrne. Тази книга успя най-накрая да ме извади от повече от две годишното ми вцепенение, изплувах от дълбините на професионалната депресия, поех си дълбока глътка въздух, събудих се за нов живот и накрая изсъхнах на пролетното слънце.-:) Радвам се и се гордея, че с удоволствие практикувам техниките за личностна себереализация и автогенен тренинг, на които ме научи книгата. Вероятно за собствена сигурност продължавам ежедневно да си я нося в чантата. По-спокойна съм, като знам че винаги мога да си я отворя и да се посъветвам с нея, когато имам нужда. Все още не съм изгледала филмчето, но и това съвсем скоро ще стане. Купих си и още една книга, която прочетох буквално за 3 часа - два часа първия ден и един час втория ден и отделих. Става въпрос за най-новата книга излязла на книжния пазар на Паулу Коелю - "Мактуб". Страхотни притчи има в нея и всеки може да открие нещо за себе си. Нея като че ли също ще си я поразхождам. Това ме върна към Коелю. Бях позанемарила четенето на неговите книги. Толкова дълго отлагах да купя "Алхимика", но сега поръчах и нея и "11 минути".-:) Този месец ще бъде месеца на Коелю в нашата къща на номер двадесет и девет......Понякога изпадам в такива настроения и за кратко време успявам да наваксам с четенето на книги, които съм отлагала, просто защото не им е било дошло времето..... Сега се забавляваме да снимаме, а също по тези дни се отдадох на градинарски изкушения и пориви - купих си 6 на брой саксии - три са на работа, три са вкъщи. Тези вкъщи днес докато се изливаше проливен дъжд под стряхата, слушайки песента на дъждовните капки ги засадих с общо шест цветенца. Боднах и още две в две мънички весели цветни саксийки и напук на влошеното буреносно време влязох усмихната вкъщи. Много дълго със съпруга ми отлагахме да оцветим градината както на нас ни харесва. Вечно идват разни роднини и се бъркат - "това го направете така, онова го направете инак", съдят цветя в градината или в разни саксии без да ни питат.....Реших, че този месец ще вземем нещата в наши ръце и ще подредим цветята в градината така както на нас ни харесва! Днес беше трудов ден, но накрая не се чувствах уморена - вероятно защото усилията бяха чисто физически, а мозъкът си почина ползотворно. Първо редихме едни дръвца, пренасяхме ги на ръце и стана добро физическо раздвижване, съчетано с дихателни упражнения за вдъхване мириса на красиви градински цветя. После дойде ред на керемидите. Разпокрихме едно покривче на един навес и след като ги свалихме, пренесохме керемидките и ги складирахме. Хрумна ми да си направя бонзаи в керемида. Ще си взема две-три керемеди и ще си сложа в тях малки бонзайчета, с две от тях ще украся градината, а третото ще занеса на работа. Твърде дълго държах спартанска обстановка в кабинета си, време е за малко цвят и уют!-:) Като начало в понеделник ще преместя три от саксийните си цветя в по-големите закупени в сряда цветни весели саксии.-:)
Вчера моят любим съпруг имаше имен ден.  Празнувахме с близките и с приятели. Аз получих изненада - един специален човек ми беше приготвил един сладкиш, за който му споделих. Сънувам го този сладкиш от доста време - един такъв с желатин, плодове, кисело мляко и бишкоти. Яла съм такъв като дете, баба го правеше във формата за кекс. От известно време все го сънувах и все не ми оставаше време да помоля баба да открие рецептата и да ми го направи. Тъкмо и припомних преди два дни за сладкиша и ...... бях изненадана приятно, та ангажимента на баба да търси отпадна! Смятам самата аз да направя сладкиша и в понеделник да почерпя колегите на работа за здравето на съпруга ми!-:) Много отдавна все правехме планове да излезем с компанията на едни наши приятели от години - те си се събират редовно. Улисани в ежедневието, обаче, все не ни оставаше време, а сме в един квартал. Вчера неочаквано те се озоваха на същото място, на което бяхме и ние в съседство. Събрахме се без предварителен план и прекарахме страхотно! Това ми доказа, че всичко се случва в най-подходящия момент, на най-подходящото място и когато наистина имаш нужда да ти се случи!-:)
Като за край на днешното ми споделено, мисля да цитирам една от притчите в "Мактуб", с която поздравявам Жо за именния ден и му казвам, че го обичам, въпреки че той го знае, а по-важното е, че и двамата изпитваме един към друг тази магия наречена Любов ежедневно :

Учителят казва :
"Много пъти е по-лесно да обичаме, отколкото да бъдем обичани."
Затрудняваме се да приемем помощта и подкрепата на хората. Нашите опити да изглеждаме независими не позволяват на ближните ни да покажат своята любов.
На стари години много хора отнемат на своите деца възможността да им се отплатят със същите нежност и подкрепа, които са получили като малки. Много съпрузи /или съпруги/ се срамуват да зависят от партньора си, когато ги застигнат мълниите на съдбата. А по този начин реката на любовта престава да тече.
Трябва да приемаме жестовете на обич от хората. Трябва да им позволим да ни помагат, да ни подкрепят, да ни дават сили да продължим.
Ако приемем тази любов смирено и бекористно, ще разберем че Любовта не означава да даваш или да вземаш, а да участваш."






Тагове:   май,   Началото,


Гласувай:
6



1. mamas - Това наистина работи:
07.05.2010 22:08
"всичко се случва в най-подходящия момент, на най-подходящото място и когато наистина имаш нужда да ти се случи!-:)"

Животът е действие.
Поздравления за всичко, което си направила и се каниш да направиш!
цитирай
2. priqtel12 - Здравей, Ели!
08.05.2010 00:49
Радвам се, че си тук....Поздрави за всичко споделено, виждам, че си изпълнена с енергия и с ЛЮБОВ....А това е такова богатство....Благодаря за притчата и за клипчето....ДА ОБИЧАМЕ!
Усмивки и прегръдки от мен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1728983
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18460
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930