Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2009 17:24 - Осми декември
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1145 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 27.04.2012 22:52


Винаги, когато мисля за Beatles и Джон Ленън мисля едновременно с това за родителите ми и за най-добрия ми приятел още от ученическите години - Тошо! Сега ми става смешно, като си спомня как като дете държейки в ръце кафевия двоен албум на Beatles се мъчех да убедя баща ми, че това е "отживяла" музика и му задавах въпроса - "Как може с мама да слушате тези странни песни.....?!". След всеки такъв пореден разговор се скривах в стаята си и надувах касетофона с най-новия хит на Майкъл Джексън! После се сприятелих с Тошо, а той благодарание на своята китара ме "сприятели" с Beatles....Оттогава минаха 20 години. Аз порастнах, успях да прозра страстта на родителите ми към песните на Джон, Пол, Джордж и Ринго, започнахме да слушаме двойния албум заедно, времената се промениха, но историята на Бийтълсите и Бийтълс поколението остана непроменена....
Тази вечер Тошо ще свири, в такива моменти съжалявам че съм далеч от София, защото това ме лишава от възможността да се потопя в атмосфера, която ме кара да забравям за проблемите от настоящото ежедневие.....Сигурна съм, че Бутилките ще изсвирят песните на Beatles по един неповторим начин.....
Осми декември е деня, в който си спомняме всяка година за безгрижните студентски дни, но и за жестокото убийство на Джон.....преди цели вече 29 години....Един добър човек си отиде, но стрелбата в гръб не може дори и днес да заличи промяната, която Джон внесе в света със своята музика, промяна която сигурна съм ще се отразява и на бъдещите поколения.... 
В края на краищата всичко от което наистина се нуждаем на този свят е Любов.....







Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ckarlet - Поздрави за празника, Ели, с малко ...
09.12.2009 10:40
Поздрави за празника, Ели, с малко закъснение!
Надявам се да си изкарала една хубава вечер в приятна компания!
И аз като теб много песни съм възприела от родителите си, и много техни любими са вече и мои.
Хареса ми и последното ти изречение: ".... всичко от което наистина се нуждаем на този свят е Любов....."
Хубав ден от мен, Ели!
цитирай
2. cinderellathespy - Re : ckarlet
11.12.2009 13:00
Благодаря ти за коментара, мила! Наистина изкарах хубаво - с моя съпруг имахме годишнина - 10 години откакто се познаваме и я отпразнувахме подобаващо само двамата! Това е послеписа на последното изречение в постинга....-:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1731189
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18463
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930