Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2009 19:05 - Искаш ли
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3893 Коментари: 14 Гласове:
14

Последна промяна: 22.11.2012 09:38


                                                      на Румяна


Искаш ли да погледаме звездите, преди да заспим,
да ги изпием със поглед, да ги целунем с душа,
да помълчим в тишината на тъмното,
преплитайки мисли във звездна река?

Искаш ли да си припомним за мигове,
донесли ни радост, но и малко тъга,
да помълчим споделено и с приятелство
скрито в ръка?

Искаш ли да чуеш цитати от песен,
която ме пази да бъда добра,
а в житейските бури понякога
ми помага да вдигна отново глава?

Искаш ли да си поговорим за любовта,
онази - безкрайната, дивата, страстната обич,
която ни движи в света
и ни събужда във утрото вече много лета?

Искаш ли да останем така - под звездите
на терасата ти, във градината аз,
само вятърът знае, че двете
си говорим тъй често без глас.

Искаш ли...







Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katan - Превъзходно!
23.11.2009 16:09
Мила Ели!
Отавна не бях чела нещо толкова хубаво,което да ме накара да настръхна и замълча от ... не мога да определя точно - може би от истината в думите или от чувството, което блика от тях...?
Каквото и да е това нещо, то е прекрасно!
Поздравявам те, мое мило дете!
Ще го сложа в блогрола си.
цитирай
2. анонимен - приятелката ти
23.11.2009 21:35
Напомня ми много за дните, които сме преживели заедно. Беше страхотно време. Нашите безкрайни разговори и забавления. ....От една страна искам времето да се върне назад, а от друга знам, че нещата вървят напред и че ние по един или друг начин сме се променили, особено през последната година. Но ако за нещо съм сигурна, то е че приятелството ни ще устои през времето и през пространството, което не разделя условно. Благодаря ти че те имам, неведнъж си ме разплаквала с редовете, които си посветила на нашите "Радини" вълнения. Обичам те, мила приятелко!
цитирай
3. анонимен - виж ти...
24.11.2009 10:29
ама много сериозно го дадохте ;) - затова значи все висиш нощем в градината и се чудя на сутринта защо ми е изместена сателитната антена в посока варна, пък то какво било... ;)))
цитирай
4. cinderellathespy - Re : katan
26.11.2009 11:23
Кате, благодаря ти! Наистина много моменти, важни моменти в живота ми ме свързват с най-добрата ми приятелка. Все си спомням за един от нейните многобройни смс-и, които ми пращаше ежедневно миналата година докато се възстановявах в болницата след второто тежко раждане....В него ми беше написала, че макар един от най-важните хора в живота ми да го няма - мама, иска да знам че си имам сестра в нейно лице и тя ще бъде винаги до мен и на моя страна...Нямаш си на представа колко ме трогнаха тези няколко думички, в които е заключен смисъла на нашите взаимоотношения!
Поздрави!-:)
цитирай
5. cinderellathespy - Re : приятелката ти
26.11.2009 11:24
Руми, аз на тебе след написаното в постинга мога да ти кажа и добавя само едно - Обичам те и си остани такава, каквато си!-:)
цитирай
6. cinderellathespy - Re : анонимен 3
26.11.2009 11:28
Аз нямам нужда от сателитната чиния, нея я мести май съседа Ненко, за да гледа и подслушва мисли на аванта, а после се чудя аз защо не ми казва добър ден като ме срещне на улицата - просто го е срам какви ги върши по малките часове....-:)))
цитирай
7. katan - Мила,Ели!
26.11.2009 18:12
Толкова е хубаво това приятелство!
Пожелавам ти да пребъде!
цитирай
8. cinderellathespy - Толкова е хубаво това приятелст...
19.09.2011 22:56
katan написа:
Толкова е хубаво това приятелство!
Пожелавам ти да пребъде!


Ако знаеш как ми липсва в момента тя.....
цитирай
9. boristodorov56 - Моля те, смени цвета на шрифта с п...
22.11.2012 08:36
Моля те, смени цвета на шрифта с по-кострастен за да е четлив.
цитирай
10. cinderellathespy - Моля те, смени цвета на шрифта с п...
22.11.2012 09:43
boristodorov56 написа:
Моля те, смени цвета на шрифта с по-кострастен за да е четлив.


Така добре ли е?:)
Боре, по принцип блога е със светъл темплейт
и тогава всичко е четливо без проблем,
но в момента съм го угасила!
Просто малко почивка.....
Поздрави от мен!:)

Ели
цитирай
11. naidobriq - Прекрасно и истинско!Много ми хареса Ели!
22.11.2012 14:41
Приеми сърдечен поздрав от мен!
цитирай
12. priqtel12 - Щастливка си, но ти го знаеш....
23.11.2012 11:30
Истинското приятелство е такава ценност.
Прегръдка от мен и поздравления за прекрасния стих и релаксиращата музика!
цитирай
13. cinderellathespy - Прекрасно и истинско!Много ми хареса Ели!
24.11.2012 11:53
naidobriq написа:
Приеми сърдечен поздрав от мен!


Благодаря ти, Ани,
старичко е, но е все така актуално!
И твоето детенце да е здравичко,
надникнах и видях че сте имали празник скоро!
Здравето е най-важно!
Поздрави, мила!:)

Ели
цитирай
14. cinderellathespy - Щастливка си, но ти го знаеш....
24.11.2012 12:00
priqtel12 написа:
Истинското приятелство е такава ценност.
Прегръдка от мен и поздравления за прекрасния стих и релаксиращата музика!


Здрасти, Иве,
уффф... в сайта продължава да е супер затормозващо с това бавене на зареждането, коментирането...
За приятелството си е напълно така....
Не сме се виждали от лятото с Румито,
когато успяхме за няколко дни да прескочим до морето....
Нещо живеем на много бързи обороти в последно време....
Както и да е - важното е да сме здрави! Радвам се, че този стих,
публикуван през първата година от регистрацията ми в блог.бг
ти е харесал.... Чак не мога да повярвам, че са минали
три години и половина, близо четири....
Прегръдки, Иве!:)

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719558
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031