Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2009 15:46 - Списъци
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1805 Коментари: 3 Гласове:
7

Последна промяна: 28.04.2012 00:03


Сърфирайки в безкрайното интернет пространство попаднах на постинг в един блог, който ме накара да се замисля. Ето за това говоря. Често в ежедневието употребяваме израза "На пръстите на едната ми ръка се броят.....". Ако се замислим ще установим, че много важни неща в живота ни се броят на пръстите на едната ни ръка. В ежедневието, обаче, обичайно не ни остава време да мислим и анализираме тези пет неща, които умножени и подредени в n-броя групи оформят интересната палитра на съществуването ни. Това би могло да се превърне в тема с продължение тук в блога ми - ежемесечно публикуваните пет групи списъци да разширяват областите си на полезно действие, като по този начин аз със сигурност ще опознавам все по-добре и по-добре самата себе си, а околния свят и хората от него, с които общувам ако не друго - ще имат поводи за размисъл - за тях самите, за мен, за техните отношения със заобикалящата ги действителност, пък току виж някак неусетно сме открили отговорите на всички вълнуващи ни въпроси свързани с т.нар. живеене?!-:)))
Който желае може да постне в блога си свои 5 групи с по пет неща във своеобразно оформени списъци. Можете да ползвате темите тук или да си изберете ваши теми, които допадат на светоусещането ви. Летния сезон е за отмора,но покрай почивката не трябва да занемаряваме напълно гимнастиката на мозъчните гънки.-:) Лично на мен подобни писателски тренировки ми действат позитивно-тонизиращо в тези невъобразими жеги....-:)


image










изображение от тук


5 неща от чантата ми:

*химикал
* гумена играчка жираф
* парфюм Lambagine
* мокри кърпи
* Nivea Baby Wind & Wetter Creme

5 любими неща в къщата:
* книгите
* декоративните свещи
* семейните снимки в рамки
* капана за сънища
* огрмния куфар

5 неща, по които си падам в момента:
* отглеждане на деца
* кърмене
* четене
* писане на поезия
* сърфиране в блог-пространствата в интернет

5 неща, които винаги съм искала да направя:
* да опозная колкото се може повече държави и култури
* да участвам в хуманитарна мисия на ООН
* да летя усещайки свободното падане по различни начини – скок с бънджи, с парашут, полет с делтаплан, с балон
* да напиша книга/и/ - зависи как ще потръгне
* да отгледам поне 3 деца

5 неща, без които не мога в ежедневието
*мобилните телефони
*двата чифта очила – диоптрични и слънцезащитни
*компютъра
*дневниците си
*шапка

Тема с продължение....~~






Тагове:   неща,   аз,   Пет,   Ти,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. priqtel12 - Чудесно!
19.07.2009 20:44
Темата си заслужава. Ще се включа по-късно. Поздрави!
цитирай
2. cinderellathespy - Re : priqtel12
21.07.2009 08:06
Радвам се, че ти е интересно, Иве! Ще пошпионирам с интерес в твоя блог после! Усмихнат ден ти пожелавам!-:)
цитирай
3. priqtel12 - Добро утро, Ели!
21.07.2009 08:54
Винаги си добре дошлапри мен!!! Усмихнат ден! Прегръдки!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1729669
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18461
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930