Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2009 18:14 - Сойти с ума в петък 13-ти
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 885 Коментари: 0 Гласове:
0



Като за край на седмицата и петък - 13ти нещо ме погъделичка носталгична нотка. Тази песен я имаме на компютъра ни от много години в една компилация събрала руски радио хитове. Много я харесвам, текста и е страхотен, а и самото изпълнение. Напомня ми за началото на връзката ни със съпруга ми преди.... 9 години и винаги, когато я слушам ми става едно такова....много мило и нежно и се сещам за толкова красиви мигове, които сме преживели Заедно....
Едва днес научих името на групата, която я изпълнява - Рефлекс!
Ето текста, за тези които искат да попеят....

REFLEX - "СОЙТИ С УМА"

Жить без тебя не могла никогда
И выбирала я бег в никуда,
Где-то давно все обиды и страх,
Снова тону в твоих нежных руках.
Быстро прошла эта странная дрожь,
Капают слёзы мои словно дождь,
А я далась твоим нежным рукам,
Больше тебя никому не отдам.

Сойти с ума от разлуки на час,
Сойти с ума, вспоминая о нас.
Сойти с ума, прикоснуться к губам,
И прошептать "Я тебя не отдам"!

В тёмную ночь мне уже всё равно,
Кто-то сказал: "Это было давно".
В пульсе моём бьётся имя твоё
Всё что мне нужно - остаться вдвоём

Сойти с ума от разлуки на час,
Сойти с ума, вспоминая о нас.
Сойти с ума, прикоснуться к губам,
И прошептать "Я тебя не отдам"!

И это день или ночь, но мне уже всё равно
И пусть кто-то сказал, что это было давно
В горячем пульсе моём бьётся имя твоё
И всё что нужно мне - с тобой остаться вдвоём
С тобой остаться вдвоём

Сойти с ума от разлуки на час,
Сойти с ума, вспоминая о нас.
Сойти с ума, прикоснуться к губам,
И прошептать "Я тебя не отдам"!

Сойти с ума от разлуки на час,
Сойти с ума, вспоминая о нас.
Сойти с ума, прикоснуться к губам,
И прошептать "Я тебя не отдам"!

~ ~

 image





Тагове:   петък,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1726508
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18454
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930