Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2009 02:09 - Записки във дневника....
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 730 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 20.02.2012 14:13


06.02.2009г.
Тази година, на този ден в календара, освен че Боби навърши 6 месеца, аз станах на цели 32 години, а Аксел Роуз навърши 47.....
Реших да не правя равносметки. Пожелах си единствено да съм жива и здрава. Обещах си по-малко да се страхувам от смъртта....Традиционно обръщам малко внимание на мнението на хората за живота ми, за развитието ми, въобще за съществуването ми като цяло. С годините се научих да отсявам "важните" за мен хора на тоя свят - в различните периоди от живота ми образите се менят, количеството също, но общо - взето категорията си остава непроменена - приятелите, останалите са - "другите". Надявам се да продължа да се радвам на любовта и вниманието на любимите си хора. Определено в течение на 31-вата си година помъдрях и то не единствено защото родих още едно дете. Радвам се на упоритостта си - кърменето и приключенията ми във ВАС ми показаха, че като типичен водолей съм борбена натура и няма да се спра и откажа докато не стане на моето - за кърменето - защото така ще влея повече жизнени сили на детенце, а за ВАС - права съм по закон и това е! Има много неща, които ми липсват - майка, разни приятели, емоции, които съм преживяла и повече никога няма да изпитам, един крем, който мама приготвяше, но така и не му знам рецептата, а дори и да я знаех едва ли бих могла да го докарам на вкус, като нея, повече време с баща ми, винаги да мога да хвана пътя, когато ми скимне....Липсват ми, но.....затова пък имам сигурност и дом, имам любов и нежност, обичам и съм обичана...всичко друго е суета и носталгия.....Преди две години умряха всичките ми цветя в саксии. Така и не си купих нови, незнам защо. Съсредоточих се върху това, да се разхождам всеки ден боса в тревата, след работа, през лятото. Баща ми ме гледаше много странно и клатеше многозначително глава. Един приятел - ландшафтен архитект ми подари тази година саксия с цвете за рожденния ден. Ставало с огромни листа. Ще видим как ще го огледам....Мисля да се постарая, че иначе архитекта ще ме побърка от саркастични забележки. Подариха ми и книга - тия подаръци най-много ги тача - Удхаус го харесвам, като чета английски автори и не спирам да мечтая за Англия, но едновременно с това мечтая и за Австралия /в момента там е доста зле - от север наводнени, от юг - изгорели/, за Бразилия / в Рио обаче била много висока престъпността, един колега каза че като се връщал от екскурзия до там на летището го гледали като наркотрафикант - до тая дестинация летели малко хора и все странни птици/......Ох, отплеснах се..... Получих и ароматна свещ - страхотно - колекцията ми се увеличи.....Имам си и парфюм - същия, какъвто подарих миналата година за 8ми март на свекърва ми - с колежката, която го е избирала имаме еднакви вкусове, ама е нормално и тя е Водолей.....
С Боби си имахме красива и вкусна торта! Едва на рожденния си ден се замислих, че съм родила малкия точно на 31 години и половина. Много хора ми се обадиха, други ми пратиха смс-и, в майчинския форум има дъжд от поздравления - определено през целия ден бях в слънчево настроение - в унисон с топлото и слънчево време за зимния сезон, а вечерта след празника си легнах усмихната!~
image




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719364
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031