Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2009 14:24 - Записки в дневника....
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 774 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 20.02.2012 14:06


09.01.2009г.
Излизах и си купих книги. Отдавна искам да имам книгите по астрология на Линда Гудман. Преди години съм чела "Звездни знаци" и дълго време смятах и изчислявах по нея в опити по-цялостно и пълноценно да опозная самата сеimageбе си. Време е да направя преизчисления и да установя дали вибрациите на кармичната ми предопределеност към настоящият момент съвпадат с това, което открих за себе си преди повече от 10 години - какво се е променило, върху кое се налага да продължалжавам да работя, какво да очаквам от бъдещето. Първо ще прочета отново "Звездни знаци". После идва ред на "Слънчеви знаци"  и накрая  "Знаци на сродните души". От последната книга може да се научи много - не само за взаимоотношенията с партньора в брака, но и с хората които са ти приятели, с които те среща нон-стоп ежедневието и в общуването с които търсиш решение на проблемите, които те вълнуват. В книжарницата ми предложиха и още една книга - "Пилатес за всеки" - практическа енциклопедия. В интерес на истината не бях чувала за тази система упражнения, но при положение че е благодатна за изпълнение у дома, не те ограничава часово, не изисква уреди и всичко е единствено въпрос на добра организация от страна на човека, който ще практикува Пилатес, сметнах че това е точно за мен. Всичко е въпрос на ежедневно отделяне на 15 до 30 минути оimageт времето за занимания и поставяне и преследване на цел не да се отслабва, а да имаш добро настроение, да усещаш физическата сила в тялото си без да натрупваш излишна мускулна маса. По обективни причини в настоящият момент нямам време да посещавам фитнес зали, студено е за каране на велосипеди. След стартиране на програмата за гимнастика смятам да се дисциплинирам 3 месеца и през пролетта да направя оценка на резултатите. В случай че се чувствам добре - ще следва продължение, ако не съм доволна - ще подиря други хоризонти. Живота е непрестанно търсене. Мисля, че на този етап не съм научила и половината от уроците, които е предопределено да науча за това си съществуване. Дано звездните карти, които ще се опитам да начартая с помощта на Линда Гудман ми помогнат да получа някои отговори.
~ ~



Тагове:   спорт,   звезди,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1731543
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18464
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930