Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2009 00:04 - Ровене из личните архиви
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 590 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.01.2009 00:05


Каня се да изгледам последните излезли епизоди на четвъртия сезон на "Бягство от затвора" сигурно от около месец и половина и така и не успявам да се организирам да го направя. Докато времето беше поносимо постоянно обикаляхме с Борис по улиците на въздух - той спеше, а аз управлявах количката и не мислех за нищо.....Сега е студено, по цял ден сме скрити вкъщи на топличко, но пак не ми остава време да отделя внимание на сериала, който до преди година гледах с такъв интерес - Сара беше най-умната, очарователна и привлекателна докторка, а Майкъл - ако бях тинейджърка със сигурност щях да съм влюбена в него...... Сара Келис забременя, роди, успяха да убият героинята и в трети сезон и да я възкресят в четвърти за радост на феновете и ужас на търсачите на баланс между евентуална реалност и художествена измислица в сценария......"Бягството" е причината да разуча фотошоп и да измайсторя разни нещица, които някои познати по форумите посветени на любимите сериали считаха за доста ценни.....Правила съм графики, уолове, аватари, банери - сега ми се струва, че от онези мигове е изминала цяла вечност......Живота ме отнесе в друг водовърт и не знам дали скоро ще имам възможност да се върна към тези си занимания, които признавам си - добре ме разтоварваха......Открих едни графики на Сара, които доста добре показват ресурсите на специалните ефекти на фотошоп....според мен......Тогава експериментирах и се получи доста добре.....

image

image

image

image


~  На любимия доктор Джак Шепърд и красавицата Кейт Остин от другото интересно сериално чудо "Изгубени" ще посветя отделен пост! ~



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1729448
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18461
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930