Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2009 17:14 - Равносметка 2008
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1340 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 28.04.2012 01:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Въпросникът е репостнат от блога на Яна

1.Какво направихте през 2008-ма, което не сте правили никога преди? – Подех защита на собствените си права и разбрах колко е трудно да пребориш системата, дори и да си прав.....

2. Спазихте ли своите минало-новогодишни обещания? Обещахте ли си нещо за тази година? – Мисля, че спазих обещанията – те бяха свързани с това, да бъда по-добра майка. Обещах си да не се ядосвам толкова много с хора, които просто не могат да бъдат други....

3. На някой ваш близък да му се е родило дете? – Нашата кръстница и близка приятелка стана майка на 37 години, доста приятелки родиха по още едно дете. Годината определено май беше благодатна на бебоци?!

4. Има ли ваш близък, който е починал през годината? – Не, за щастие. Танатос ни отмина, но бях на косъм.

5. Кои държави посетихте? Кои интересни места? – Не съм излизала зад граница по обясними причини.Опознах, обаче, още красиви места от България – Априлци, Шипковските минерални бани.

6. Какво ви се иска да имате през 2009-та, което нямахте през 2008-ма? – Повече време, за да мога да пиша и споделя мислите си за всичко, което ме вълнува. Иска ми се да мога да пътувам и зад граница, за да опозная нови страни и култури.

7. Какви дати от 2008-ма ще останат „гравирани” в паметта ви и защо? – 06.08.2008г. се роди малкия ми син Борис. Аз, баща му и той имаме еднакви рожденни дати - 6.

imageimageimageimage

8.Кое беше най-голямото ви постижение през 2008-ма? – Освен това, че станах мама за втори път, спечелих конкурс за работа, но не можах да се възползвам от резултата по обективни причини. Обичам поетапните промени, не всичко наведнъж. В един от дните на годината, бременна в 8-ми месец се наложи да работя до 23 часа – 13 часа сериозно и ефективно напрягане на мозъчни гънки, накрая бях много доволна от резултата.

9. Кой беше най-големият ви провал? – Допуснах мой любим човек да бъде наранен, взех си поука, няма да се повтори никога.

10. Страдахте ли от някаква болест или нараняване? - Не

11. Кое беше най-хубавото нещо, което си купихте? – Една ароматна свещ, която горя на важен личен празник.

12. Къде отидоха най-много от парите ви? – За реализиране на някои иновативни идеи в дома ни и за приготовленията около пристигането на бебчо..

13. За какво се ентусиазирахте/развълнувахте най-силно? – Раждането и кърменето.

14. Коя песен винаги ще ви напомня за 2008-ма? – Here Without You на 3 Doors Down, кара ме да си мисля....за разни неща....

15. В сравнение с предишната година (2007-ма), през тази вие сте:

- По-възрастен или по-мъдър? – Хахаха и двете – през 2008ма станах на 31 – с една годинка повече от 2007ма, по-мъдра – след два извадени горни мъдреца, долните все още не искат да се показват, но усещам някакви спорадични знаци....Все съм същата щурачка, но разбрах, че не трябва толкова да се хвърлям и впрягам в работата, защото когато дойде време за оценяване......позитивните  резултати остават единствено и само твоя гордост, а постигнатото лесно може да бъде омаловажено и потъпкано с измама......т.е. простих се с някои илюзии за честния феърплей в живота!

- По-слаб или по-дебел? – За моя радост през тази бременност не наддадох на килограми. Бързо си влязох в старите дрехи – по-малко от месец след раждането.

- По-богат или по-беден? – Духовно по-богата, определено – срещнах нови интересни хора, които ми дадоха много. Финансово – стабилността не се е променила в сравнение с 2007ма.

16. Какво ви се иска да бяхте правили повече? – Да успея да изчета книгите на любимия си писател Нелсън Демил. Смятам да наваксам в тази посока през настоящата година. Да направя едни арт изненади за няколко близки приятели – обещала съм им и ще си спазя дадената дума. По-често да навестявам постоянния дом на мама, все ми се струва че не показвам достатъчно сама на себе си, че тя е непрекъснато в мислите ми и ми липсва.....

image  image image image

17. Какво ви се иска да бяхте правили по-малко? – Да се ядосвам със злобни и себични хора, които няма да се променят, просто са такива.

18. Как прекарахте Коледа? – На Бъдни вечер с родителите на Ж., а на Коледа у дома, на топличко с баба.

19. Влюбихте ли се през 2008-ма? - Естествено.

20. Обичате ли/харесвате ли някого, когото не обичахте/харесвахте миналата година по това време? – Когато не харесвам/обичам някого то е резултат на изградено мнение, а не моментна преценка. Враговете си останаха врагове, приятелите си останаха приятели.

21. Има ли човек, когото не харесвате/не обичате сега, за разлика от по същото време миналата година? – Имах приятелка, близка, в отношенията ни през годините направих много компромиси, но предела настъпи и сложих край. Време е всеки да продължи по пътя си сам в търсене на нови предизвикателства......

22. Коя беше любимата ви телевизионна програма? – сериала „Дъщерите на Маклауд”, следях го и продължавам да го гледам – на 05.01. следва продължение.....Гледах „Сървайвър” – обичам приключенския дух на формата, да не пропусна любимия ексцентричен „Доктор Хаус”, все така упорствам с „Бягство от затвора”, но нещо започнах да се отегчавам, въпреки красивите лица на Уент и Сара Келис.....

image

23. Коя беше най-хубавата книга, която прочетохте? – "Близо до бебето" и отново за н-ти път „Осъдени души”

24. Кое беше най-голямото ви музикално откритие? – че има няколко песни на Лили Иванова, които мога да слушам безкрай......

25. Кой беше любимият ви филм? – Нямах любим филм. В началото на 2008 година гледах „Мемоарите на една гейша” – много ми хареса. Отново си припомних „Гордост и предразсъдаци” и „Неприлични танци”.

26. Какво искахте и получихте? – Исках второ дете и го имам, за което съм благодарна на съпруга си и на добрите лекари в АГ – болница.

27. Какво искахте и не получихте? – Исках бебока да е момиче, но когато гушнах сина си, не можех да си представя да имам някакво друго дете различно от него......Исках да си сменя местоработата, но се надявам това да се случи през настоящата година!

28. Какво правихте на рождения си ден и на колко години сте сега? – На рожденния си ден празнувах с приятели вкъщи и получих зелена нефритена китайска жаба с китайска монета в устата. В момента съм на 31, но след месец ме чакат 32.....

29. Какво е това нещо, което ако го бяхте имали, щеше да направи годината ви много по-удовлетворяваща? – Промяната на местоработата – важно ми е по семейни причини......

30. Какво ви помогна да запазите „разсъдъка си”? – доброто ми сърце и мисълта за децата ми, дневника, в който пиша от години, добрите ми приятели, които бяха до мен в тежките и радостни моменти.....

31. Коя публична/известна фигура, беше важна за вас? – Баща ми

32. Кое политическо събитие ви развълнува най-много? – Май никое не ме е трогнало чак толкова дълбоко.....

33. Кой ви липсваше? – както всяка година майка ми

34. Кой беше най-добрият/интересният човек, когото срещнахте? – Яна /Бояна Петкова/ - човек с много скрити заложби и с добро сърце. Отново се убедих в добротата на приятелката ми Звездица – помогна ми неоценимо в работата и в началните стъпки на кърменето след завръщането ни от болницата с бебчо.

35. Споделете един „урок за живота”, който научихте през изминалата година. – Животът е прекалено кратък и всяка минута е ценна. Трябва да казваме и показваме обичта си на близките ни хора, колкото се може по-често, ежедневно. Винаги да намираме време за нещата, които ни вълнуват, дори и дребните. Да се усмихваме повече. Да вярваме в себе си и да се борим, когато знаем, че сме прави и промяната зависи от активните ни действия......

~ ~

А Вашата Равносметка каква е? 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Хубаво е когато..
04.01.2009 17:48
човек е наясно със себе си! Дано 2009 е по- хубава и успешна за теб
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1726617
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18454
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930